quote:Als het mij ligt krijgen mensen zoals jij er ook nooit geen meer... Jij wordt gelukkig ook nooit bejaard, maar goed jouw rijbewijs pakken we op je 50e af.
Op zondag 31 augustus 2003 12:08 schreef bingo het volgende:
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te zacht rijdt dan denk ik dat het een vrouw of bejaarde is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Als het aan mij ligt krijgen deze mensen geen rijbewijs meer.
ik irriteer me ook mateloos aan vrouwen in het verkeer, zo vaak bijna aanrijdingen gehad met hen, dat ik moest uitwijken op het laatste moment ofso.
maar wel handig voor huishouden
quote:Meestal zijn dat niet alleen 'jongeren' maar vaak jongeren met een prachtige oorbel en een IQ van - 30
Op zondag 31 augustus 2003 12:12 schreef BladE-l----- het volgende:
Niet alle ouderen en vrouwen in het verkeer rijden slecht.
Helaas zijn het wel vrijwel altijd vrouwen en ouderen die slecht rijden.
Jongeren rijden echter vaak veel roekelozer.
Elke keer als ik rechts ingehaald word, gesneden word, op de rem moet voor iemand die door rood gaat of moet reageren op ander asociaal weggedrag is het een jongere in een GTi oid.
quote:
Elke keer als ik rechts ingehaald word, gesneden word, op de rem moet voor iemand die door rood gaat of moet reageren op ander asociaal weggedrag is het een jongere in een GTi oid.
quote:Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt door de "GTi" te noemen.
Op zondag 31 augustus 2003 12:14 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Meestal zijn dat niet alleen 'jongeren' maar vaak jongeren met een prachtige oorbel en een IQ van - 30
hop, hier gaan we :p
of dat nou vrouwen of ouderen zijn boeit me verder weinig..
quote:Ik benadruk het maar even
Op zondag 31 augustus 2003 12:15 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt door de "GTi" te noemen.
quote:Waarom hoef jij het dan niet over te doen? Die ouderen hebben hem toch ook verdiend, zij het een paar jaar eerder dan jij?
Op zondag 31 augustus 2003 12:13 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs niet gekregen hoor, maar ik heb hem verdiend! En die ouderen hebben dat ding al jaren; die mogen van mij best opnieuw een test afleggen...
quote:
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te
hard of roekeloos rijdt dan denk ik dat het een jongere of een forensende man van middelbare leeftijd is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Die vormen pas een gevaar voor de Nederlandse samenleving....
quote:Waarom rij je dan ook niet op de rechterbaan, wordt je ook niet rechts ingehaald
Elke keer als ik rechts ingehaald word,
quote:En jij rijdt geweldig?
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te zacht rijdt dan denk ik dat het een vrouw of bejaarde is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Je maakt geen fouten enzo.
Je hebt in een keer je rijbewijs gehaald.
Nog nooit schade gereden.
Verbeter de wereld en begin bij je zelf!!
quote:zij hebben het misschien al jaren geleden gedaan, en er zijn inmiddels al wel weer een paar regels veranderd of bij gekomen, die er toen nog niet waren.
Op zondag 31 augustus 2003 12:20 schreef kooidanser het volgende:[..]
Waarom hoef jij het dan niet over te doen? Die ouderen hebben hem toch ook verdiend, zij het een paar jaar eerder dan jij?
quote:Wij hebben hier een fietspad naast de rijbaan.
Op zondag 31 augustus 2003 12:30 schreef Surgeon het volgende:[..]
Waarom rij je dan ook niet op de rechterbaan, wordt je ook niet rechts ingehaald
quote:Regels veranderen om de zoveel tijd, het wordt steeds drukker op de weg en vooral ouderen kunnen vaak niet zo snel meer reageren of kennen de nieuwe regels niet goed.
Op zondag 31 augustus 2003 12:20 schreef kooidanser het volgende:
Waarom hoef jij het dan niet over te doen? Die ouderen hebben hem toch ook verdiend, zij het een paar jaar eerder dan jij?
quote:En jij rijd zeker ook perfect?
Op zondag 31 augustus 2003 12:13 schreef tKrieK het volgende:
hahah wat een nerdjes joh moraalridders.ik irriteer me ook mateloos aan vrouwen in het verkeer, zo vaak bijna aanrijdingen gehad met hen, dat ik moest uitwijken op het laatste moment ofso.
maar wel handig voor huishouden
quote:Dat gaat lastig of niet
Op zondag 31 augustus 2003 12:18 schreef zoishet het volgende:
Niemand meer een rijbewijs. Afgelopen. Ga maar met de bus of trein.
quote:kinderen moet je sowieso voorzichtig mee zijn, die zien het gevaar simpelweg niet.
Op zondag 31 augustus 2003 12:43 schreef Doctor_Bara het volgende:
bejaarden zijn irritant en overstekende kinderen, die twijfelen en besluiten dan maar toch over te steken
quote:uiteraard, maar dat betekent niet dat ze niet irritant zijn
Op zondag 31 augustus 2003 12:44 schreef HeyFreak het volgende:[..]
kinderen moet je sowieso voorzichtig mee zijn, die zien het gevaar simpelweg niet.
quote:ja, maar dat zijn ze sowieso (vaak)
Op zondag 31 augustus 2003 12:46 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
uiteraard, maar dat betekent niet dat ze niet irritant zijn
jaja ik ben zo typ wat altijd haast heeft , en inderdaad als men niet opzei gaat , dan gaan wij " hardrijders" wel er omheen
dus zeik niet als je rechts ingehaald wordt wat dat is het bewijs dat jij zo'n irritante weggebruiker bent.
De weg is van ons allemaal !!!,als ik voor elke keer een euro kreeg dat ik het goed heb dat er een vrouw of oude lul achter het stuur zit.
Had ik nu niet elke keer haastig naar me werk gemoeten.
Veel mensen zijn toch niet bekend met hun achter spiegel. (vaak zijn dat toch echt vrouwen (tis echt zo))
quote:maar je mag maar 120
Op zondag 31 augustus 2003 12:49 schreef ZHo3Rd het volgende:
plek op de weg is rechts , rij jij 100 / 120 dan hoor jij daar !!
Het feit dat andere mensen wel haast hebben
en alleen opgehouden worden door eikels die zo ego zijn en denken dat de weg van hun alleen is. ALs iemand er door wilt, dan laat je hem passeren en blijf je niet ego op de linker strook zitten.jaja ik ben zo typ wat altijd haast heeft , en inderdaad als men niet opzei gaat , dan gaan wij " hardrijders" wel er omheen
dus zeik niet als je rechts ingehaald wordt wat dat is het bewijs dat jij zo'n irritante weggebruiker bent.De weg is van ons allemaal !!!,als ik voor elke keer een euro kreeg dat ik het goed heb dat er een vrouw of oude lul achter het stuur zit.
Veel mensen zijn toch niet bekend met hun achter spiegel. (vaak zijn dat toch echt vrouwen (tis echt zo))
quote:Had je ook haast met typen?
en alleen opgehouden worden door eikels die zo ego zijn en denken dat de weg van hun alleen is. ALs iemand er door wilt, dan laat je hem passeren en blijf je niet ego op de linker strook zitten.jaja ik ben zo typ wat altijd haast heeft , en inderdaad als men niet opzei gaat , dan gaan wij " hardrijders" wel er omheen
dus zeik niet als je rechts ingehaald wordt wat dat is het bewijs dat jij zo'n irritante weggebruiker bent.De weg is van ons allemaal !!!,als ik voor elke keer een euro kreeg dat ik het goed heb dat er een vrouw of oude lul achter het stuur zit.
plaats op de weg is rechts inderdaad, en de maximum snelheid is 100/120
Hou je daar dan aan!
quote:Wat een onzin! Er zijn recentelijk ook regels veranderd. Wil dat zeggen dat iedereen die 10 jaar zijn rijbewijs heeft ook allemaal opnieuw op moet voor herexamen? Rijden heeft meer met verkeersinzicht te maken en met normaal sociaal gedrag dan iets anders. En voor de statistici, veel van de ernstige ongelukken in het verkeer wordt veroorzaakt door jongeren die net hun rijbewijs hebben gehaald. Dus die recente kennis kan niet hun voordeel zijn.
Op zondag 31 augustus 2003 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
zij hebben het misschien al jaren geleden gedaan, en er zijn inmiddels al wel weer een paar regels veranderd of bij gekomen, die er toen nog niet waren.
misschien is dat het probleem wel: kunnen niet parkeren en blijven daarom maar een beetje doorrijden?
TS is een LOSA
quote:Je hersenen takelen af met de jaren hoor. Bovendien kom ik nog vaak ouderen tegen die niet hebben meegekregen dat fietsers van rechts voorrang hebben. Dus ik stel voor dat je om de zoveel jaar opnieuw een test moet afleggen, al is het maar de theorie. En dat wil ik zelf ook graag doen.
Op zondag 31 augustus 2003 12:20 schreef kooidanser het volgende:[..]
quote:Klopt, ik heb speciaal voor jouw soort mensen vandaag de auto overdwars op de parkeerplaats gezet. Is makkelijker met wegrijden. Zo zie je maar wat een inzicht vrouwen hebben, het gaat jouw verstand te boven.
quote:Ik rijd zeer goed.
Op zondag 31 augustus 2003 12:32 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
En jij rijdt geweldig?
Je maakt geen fouten enzo.
Je hebt in een keer je rijbewijs gehaald.
Nog nooit schade gereden.Verbeter de wereld en begin bij je zelf!!
quote:O MY GOD.
Op zondag 31 augustus 2003 15:37 schreef bingo het volgende:[..]
Ik rijd zeer goed.
En soms moet ik gevaarlijke capriolen uithalen vanwege die achterlijke vrouwen en bejaarden in het verkeer. Die mensen maken er zo'n potje van dat het een gevaar is voor de goede bestuurder.
Ze zorgen voor veel aggressie in het verkeer en dus ook aggressief rijden. Ik merk dat ook bij mij, ik moet dan ook gevaarlijke dijngen doen om gewoon door te kunnen rijden zonder opgehouden te worden door die malloten.
En bejaarden moeten de test opnieuw doen want vroeger toen ze nog afreden op de huifkar had je nog geen verkeer en bijna geen regels.
Ik dacht dat je een jochie van 14 was!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gezien dit topic: Hoe moet ik het aanpakken?
Maar je hebt je rijbewijs dus al.
Ik heb hem nog niet, maar als ik em over een maandje heb, kan ik echt wel rijden hoor.
Ik walg van mensen die zulke domme topics openen.
quote:ah, verhelderend.
Op zondag 31 augustus 2003 16:20 schreef -moi- het volgende:[..]
O MY GOD.
Ik dacht dat je een jochie van 14 was!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gezien dit topic: Hoe moet ik het aanpakken?
Maar je hebt je rijbewijs dus al.
troost je, hij beziet het verkeer vanaf z'n scootertje.
quote:idd
Op zondag 31 augustus 2003 12:35 schreef Che_Guevara het volgende:
Ach dat sommige mensen niet kunnen rijden heeft niet zozeer met regels te maken lijkt mij, eerder met inzicht.
quote:Ik heb het over binnen de bebouwde kom.
Laat mij ff lekker met rust als ik met 115 over s'lands snelwegen cruise en relaxed mijn kruispuntje pak waarbij ik rustig de voetganger voor laat gaan.
relaxed rijden spaart nog een hoop brandstof en frustraties ook
quote:Lieve schat van me, ik rij je er op elk moment uit.......
Goed ik reed dus wel te hard, maar die tyfus bejaarde maakte het wel ERRUG bont. Hij heeft van mij dan ook 2 middelvingers gekregen.
Haal die graftakken toch van het asfalt en geef ze een OV ofzo....
quote:115!? Pak de fiets joh! 120 is normaal 115 is gevaarlijk omdat 99% van de weggebruikers allemaal 120 rijden.....
Op vrijdag 5 september 2003 11:17 schreef noutie het volgende:
kijk jongen, als jij haast hebt moet je gewoon eerder van huis gaan.Laat mij ff lekker met rust als ik met 115 over s'lands snelwegen cruise en relaxed mijn kruispuntje pak waarbij ik rustig de voetganger voor laat gaan.
relaxed rijden spaart nog een hoop brandstof en frustraties ook
Gisteren was het helemaal raak. Stond ik voor het stoplicht achter een klein Suzuki Altotje met een omaatje erin. gingen inneens de alarmlichten aan. Het stoplicht stond inmiddels al op groen. Wat bleek: Zat ze te bellen met haar mobiel
quote:Dus met 130 km/h laat jij beide handen los van het stuur om beide middelvingers op te kunnen steken? Verstandig en veilig! Mijn complimenten
Op vrijdag 5 september 2003 16:33 schreef Robhimself het volgende:Goed ik reed dus wel te hard, maar die tyfus bejaarde maakte het wel ERRUG bont. Hij heeft van mij dan ook 2 middelvingers gekregen.
quote:Een subtiel tikje kan in zo'n situatie geen kwaad
Op vrijdag 5 september 2003 16:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben het met de topicstarter helemaal eens. Moet je een half uur wachten voordat zon wijf eindelijk haar auto goed inparkeerd na 4 eerdere pogingen, BahGisteren was het helemaal raak. Stond ik voor het stoplicht achter een klein Suzuki Altotje met een omaatje erin. gingen inneens de alarmlichten aan. Het stoplicht stond inmiddels al op groen. Wat bleek: Zat ze te bellen met haar mobiel
quote:Dat was pas bij het eerstvolgende stoplicht, toen ik naast m ben gaan staan...wijsneus!
Op vrijdag 5 september 2003 16:49 schreef PeppermintPatty het volgende:[..]
Dus met 130 km/h laat jij beide handen los van het stuur om beide middelvingers op te kunnen steken? Verstandig en veilig! Mijn complimenten
quote:Nuff Said.
Niet alle ouderen en vrouwen in het verkeer rijden slecht.
Helaas zijn het wel vrijwel altijd vrouwen en ouderen die slecht rijden.
Jongeren rijden echter vaak veel roekelozer.
quote:O, dus jij wordt ingehaald door fietsers???? Volgens mij gaan die niet zo snel hoor
Op zondag 31 augustus 2003 12:36 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Wij hebben hier een fietspad naast de rijbaan.
quote:Kijk, 60 km/u op de afrit is geen ideale "snelheid" om daar te rijden, maar als jij het fijn vind om daar met 130 (> het dubbele) te crossen, wees dan ook een stoere jongen en knal bij dat stoplicht lekker door rood. Hoef je ook geen energie te verspillen aan het opsteken van je middelvingers, toch?
Op vrijdag 5 september 2003 17:12 schreef Robhimself het volgende:[..]
Dat was pas bij het eerstvolgende stoplicht, toen ik naast m ben gaan staan...wijsneus!
quote:Kijk, uit deze opmerking blijkt dus dat jij alleen maar op de weg zit als het rustig is. Oftewel, je bent geen frequente rijder of je woont in een zeer afgelegen deel van Nederland. Want het is bijna onmogelijk om hier in Nederland een constante snelheid van 120 km op de snelweg te hanteren. No sir. De wegen worden steeds drukker bevolkt.
Op vrijdag 5 september 2003 16:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
115!? Pak de fiets joh! 120 is normaal 115 is gevaarlijk omdat 99% van de weggebruikers allemaal 120 rijden.....
En dan nog even wat voor die gefrustreerde mannetjes hier. Ik rij jullie er allemaal met gemak uit, met 2 vingers in mijn neus. Zorg eerst maar eens dat je voldoende rij-ervaring krijgt, dan praten we wel eens verder. Want die km die jullie op jaarbasis maken, maakt deze vrouw in 1 maand tijd. Ik moet ook altijd erg lachen om dit soort generaliserend geneuzel.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk te participeren in het verkeer, dan ben je ms pas een vent.
Knulletjes ha!
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef dutchie het volgende:[..]
Kijk, uit deze opmerking blijkt dus dat jij alleen maar op de weg zit als het rustig is. Oftewel, je bent geen frequente rijder of je woont in een zeer afgelegen deel van Nederland. Want het is bijna onmogelijk om hier in Nederland een constante snelheid van 120 km op de snelweg te hanteren. No sir. De wegen worden steeds drukker bevolkt.
En dan nog even wat voor die gefrustreerde mannetjes hier. Ik rij jullie er allemaal met gemak uit, met 2 vingers in mijn neus. Zorg eerst maar eens dat je voldoende rij-ervaring krijgt, dan praten we wel eens verder. Want die km die jullie op jaarbasis maken, maakt deze vrouw in 1 maand tijd. Ik moet ook altijd erg lachen om dit soort generaliserend geneuzel.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk te participeren in het verkeer, dan ben je ms pas een vent.
Knulletjes ha!
maar ut wil niet zeggen dat jullie mannen ut wel perfect kunnen..
wat denken jullie van al die wedstrijdjes?
das ook niet altijd fijn hoor, en jullie halen altijd zo lekker rechts in..
Mijn vriend kan goed rijden, maar houd zich ook bij lange na niet aan de snelheden. (en hij haalt ook rechts in en doet wedstrijden)
fout ventje heb ik
quote:Nou ik ken jongeren met nieuwe porsches en een BMW M3 ... en die rijden minstens net zo levens gevaarlijk
Op zondag 31 augustus 2003 12:15 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt door de "GTi" te noemen.
quote:Juistem.
Op zondag 7 september 2003 16:08 schreef Twilight_ het volgende:
Ouderen zijn idd meestal een gevaar op de weg.
quote:Klopt, maar waarom worden die altijd in één zin genoemd met vrouwen .... ?????
Op zondag 7 september 2003 16:08 schreef Twilight_ het volgende:
Ouderen zijn idd meestal een gevaar op de weg.
.. zucht .... zo naief ....
quote:goed gesproken
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef dutchie het volgende:[..]
Kijk, uit deze opmerking blijkt dus dat jij alleen maar op de weg zit als het rustig is. Oftewel, je bent geen frequente rijder of je woont in een zeer afgelegen deel van Nederland. Want het is bijna onmogelijk om hier in Nederland een constante snelheid van 120 km op de snelweg te hanteren. No sir. De wegen worden steeds drukker bevolkt.
Knulletjes ha!
quote:zeker zijn niet alle jongeren hetzelfde
Op zondag 7 september 2003 16:37 schreef Coupe het volgende:
Zit zelf wel heel vaak op de weg mijn vriendin woont zowiezo een dikke 80 kilometer van me vandaan, en aangezien ik daar regelmatig heen ga.
Ook voor mijn werk moet ik veel rijden aangezien ik zo nu en dan 2 weken 24/7 dienst draai. Ook vele meetings overal in het land bezoek ik. En een paar weken terug nog naar amerika geweest en daar een stuk met een 8en halve meter lange camper gereden. Dus ook al heb ik nog maar een jaar of2 mijn rijbewijs heb ik al aardig wat ervaring opgebouwd in het verkeer. Dus niet alle "Jongere verkeers deelnemers" zijn kut kinderen zonder ervaringHeb in die tijd al in meer auto's gereden dan sommige mensen in hun hele leven nooit zullen rijden
leuk hoor auto's testen voor je beroep
quote:Op iemand met een vooruitziende blik die nog minder is dan die van een eendagsvlieg.
Op zondag 7 september 2003 21:16 schreef Vlindur het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
En dat vrouwen niet zo goed kunnen inparkeren: Lekker belangrijk als je een half minuutje extra moet wachten, volgens mij zijn er bij inparkeren nog nooit veel doden gevallen.
En mannen, jullie kunnen wel blijven kankeren over deze tekortkoming, maar dat is iets dat vrouwen over het algemeen niet kwalijk te nemen is. Ik las laatst ergens dat dat gedeelte van de vrouwelijk hersenen wat minder ontwikkeld is. De meeste vrouwen hebben een wat minder ruimtelijk inzicht en daardoor wordt ook inparkeren lastiger. We kunnen er gewoon nix aan doen!
quote:En welk tv programma was dat .... Sesamstraat ??
Op dinsdag 9 september 2003 03:55 schreef tslh het volgende:
Ik hoorde op tv een mooie verklaring: mannen zijn verkeersdeelnemers...Vrouwen niet: die proberen er alleen maar tussendoor te rijden. Alle verkeersongevallen ontstaan door mannen die al die vrouwen niet kunnen ontwijken en daarbij dan tegen anderen opijden. En dat gaat vast ook op voor ouderen
bah bah die moesten ze gewoon thuis houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |