abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12844722
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te zacht rijdt dan denk ik dat het een vrouw of bejaarde is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Als het aan mij ligt krijgen deze mensen geen rijbewijs meer.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
pi_12844770
sukkel
Tierra y libertad
pi_12844775
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:08 schreef bingo het volgende:
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te zacht rijdt dan denk ik dat het een vrouw of bejaarde is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Als het mij ligt krijgen mensen zoals jij er ook nooit geen meer... Jij wordt gelukkig ook nooit bejaard, maar goed jouw rijbewijs pakken we op je 50e af.
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_12844783
Niet alle ouderen en vrouwen in het verkeer rijden slecht.
Helaas zijn het wel vrijwel altijd vrouwen en ouderen die slecht rijden.
Jongeren rijden echter vaak veel roekelozer.
Elke keer als ik rechts ingehaald word, gesneden word, op de rem moet voor iemand die door rood gaat of moet reageren op ander asociaal weggedrag is het een jongere in een GTi oid.
pi_12844785
Ik heb mijn rijbewijs niet gekregen hoor, maar ik heb hem verdiend! En die ouderen hebben dat ding al jaren; die mogen van mij best opnieuw een test afleggen...
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:13:33 #6
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_12844792
Ik zou mijn energie ergens anders in stoppen als ik jou was.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:13:34 #7
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_12844794
tja.. als het aan jouw ligt rijden er alleen nog maar van die eigenwijze(ik kan goed rijden) figuren over de weg...
There is only one way to save our city, KIP.
pi_12844798
hahah wat een nerdjes joh moraalridders.

ik irriteer me ook mateloos aan vrouwen in het verkeer, zo vaak bijna aanrijdingen gehad met hen, dat ik moest uitwijken op het laatste moment ofso.

maar wel handig voor huishouden

ik maak feiten van eventuele twijfels
pi_12844811
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:12 schreef BladE-l----- het volgende:
Elke keer als ik rechts ingehaald word, gesneden word, op de rem moet voor iemand die door rood gaat of moet reageren op ander asociaal weggedrag is het een jongere in een GTi oid.
Meestal zijn dat niet alleen 'jongeren' maar vaak jongeren met een prachtige oorbel en een IQ van - 30
hop, hier gaan we :p
pi_12844813
Wat een geluk dan maar dat de TS perfect is.
Stel je voor dat hij zelf ook wel eens een fout zou maken, dan zou hij walgen van zichzelf.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12844816
quote:
pi_12844821
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:14 schreef Babs_voor_intimi het volgende:

[..]

Meestal zijn dat niet alleen 'jongeren' maar vaak jongeren met een prachtige oorbel en een IQ van - 30
hop, hier gaan we :p

Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt door de "GTi" te noemen.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:18:00 #13
14827 Kogando
Modelprutser
pi_12844851
Ik baal van mensen die sloom rijden...

of dat nou vrouwen of ouderen zijn boeit me verder weinig..

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_12844852
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Ik benadruk het maar even Tegenwoordig rijdt m'n zwager ook al in een golf GTI, maar hij heeft geen oorbel en zeker geen laag IQ, sterker nog, een ruitjesbloes, te goede baan. Grrrrrr, waarom kloppen de hokjes niet meer!!!!!!
pi_12844853
Niemand meer een rijbewijs. Afgelopen. Ga maar met de bus of trein.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:20:40 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_12844882
Je heb gelijk.....was iedereen maar net zo goed als jij.........
Jawohl Herr Kaloin!
pi_12844884
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:13 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs niet gekregen hoor, maar ik heb hem verdiend! En die ouderen hebben dat ding al jaren; die mogen van mij best opnieuw een test afleggen...
Waarom hoef jij het dan niet over te doen? Die ouderen hebben hem toch ook verdiend, zij het een paar jaar eerder dan jij?
You dont wanna know man its fucking bad.
pi_12844925
quote:
Eerlijk is eerlijk maar die lui kunnen gewoon niet rijden. Altijd als ik weer een malloot zie die de regels niet goed kent of die veel te
hard of roekeloos rijdt dan denk ik dat het een jongere of een forensende man van middelbare leeftijd is. En 99 van de 100 keer is dat ook het geval. Die lui kunnen tevens niet parkeren en ze hebben geen inzicht.
Don't think you are, know you are.
pi_12844944
Opa's in een autootje met een hoed op, of people's in een volvo.......

Die vormen pas een gevaar voor de Nederlandse samenleving....

zondag 31 augustus 2003 @ 12:26:58 #20
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_12844957
Ik vind mannen die lopen te zeiken over het rijgedrag van ALLE vrouwen net wijven
moeje ook nog een pepernoot?
pi_12844998
quote:
Elke keer als ik rechts ingehaald word,
Waarom rij je dan ook niet op de rechterbaan, wordt je ook niet rechts ingehaald
Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:32:03 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12845021
quote:
En jij rijdt geweldig?

Je maakt geen fouten enzo.
Je hebt in een keer je rijbewijs gehaald.
Nog nooit schade gereden.

Verbeter de wereld en begin bij je zelf!!

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_12845026
Het gene wat de topicstarter duidelijk wil maken is een algemeen bekend iets volgens mij?
Ok, het zijn dan niet alle vrouwen uiteraard.. maar vaak als ik iemand weer 1 of andere vage zenuwachtige actie zie maken en daarna kan zien wie er achter het stuur zit.... 9 van de 10 keer een vrouw of een bejaarde idd
Maaaar ja....
pi_12845036
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:20 schreef kooidanser het volgende:

[..]

Waarom hoef jij het dan niet over te doen? Die ouderen hebben hem toch ook verdiend, zij het een paar jaar eerder dan jij?

zij hebben het misschien al jaren geleden gedaan, en er zijn inmiddels al wel weer een paar regels veranderd of bij gekomen, die er toen nog niet waren.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_12845081
Ach dat sommige mensen niet kunnen rijden heeft niet zozeer met regels te maken lijkt mij, eerder met inzicht.
pi_12845094
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:30 schreef Surgeon het volgende:

[..]

Waarom rij je dan ook niet op de rechterbaan, wordt je ook niet rechts ingehaald

Wij hebben hier een fietspad naast de rijbaan.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:36:36 #27
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_12845105
quote:
Regels veranderen om de zoveel tijd, het wordt steeds drukker op de weg en vooral ouderen kunnen vaak niet zo snel meer reageren of kennen de nieuwe regels niet goed.
Voor jongeren zou het ook niet verkeerd zijn om bijvoorbeeld om de 5 jaar verplicht een test af te leggen (bij ouderen om de 2 jaar ofzo). Jongeren rijden vaak doordacht roekeloos, terwijl ouderen dat juist ondoordacht doen.
Gisteren bijna een ongeluk zien gebeuren in de buurt van Schiphol. Het is een stukje 5 baans en op de 2e baan van links gaat ineens iemand 50(!!!) rijden om naar een vliegtuig te kijken dat overvliegt! Het had niet veel gescheeld of er waren in ieder geval 4 auto's achterop die idioot geknald. De veroorzaker bleek een oudere te zijn.
Vervolgens op de terugweg nog een aantal keren zeer brutaal snijwerk gezien (in de trend van 'mijn auto is 4 meter, het gat is 4.5 meter dus dat past') en dat waren in vrijwel alle gevallen jongeren (of poenerige zakenmannetjes).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_12845117
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:13 schreef tKrieK het volgende:
hahah wat een nerdjes joh moraalridders.

ik irriteer me ook mateloos aan vrouwen in het verkeer, zo vaak bijna aanrijdingen gehad met hen, dat ik moest uitwijken op het laatste moment ofso.

maar wel handig voor huishouden

En jij rijd zeker ook perfect?
pi_12845178
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:18 schreef zoishet het volgende:
Niemand meer een rijbewijs. Afgelopen. Ga maar met de bus of trein.
Dat gaat lastig of niet
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_12845196
Ik walg er van dat wanneer ik weer eens rustig op me fietsje fiets dat er zo'n mafioso langs komt rijden die half zit te liggen in zijn auto, om stoer te doen voor de vrouwen in het verkeer die volgens jou niet kunnen rijden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:43:34 #31
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12845210
bejaarden zijn irritant en overstekende kinderen, die twijfelen en besluiten dan maar toch over te steken
aka Man-Mountain
pi_12845227
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:43 schreef Doctor_Bara het volgende:
bejaarden zijn irritant en overstekende kinderen, die twijfelen en besluiten dan maar toch over te steken
kinderen moet je sowieso voorzichtig mee zijn, die zien het gevaar simpelweg niet.
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:46:46 #33
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12845270
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:44 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

kinderen moet je sowieso voorzichtig mee zijn, die zien het gevaar simpelweg niet.

uiteraard, maar dat betekent niet dat ze niet irritant zijn
aka Man-Mountain
pi_12845299
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:46 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

uiteraard, maar dat betekent niet dat ze niet irritant zijn

ja, maar dat zijn ze sowieso (vaak)
pi_12845315
plek op de weg is rechts , rij jij 100 / 120 dan hoor jij daar !!
Het feit dat andere mensen wel haast hebben
en alleen opgehouden worden door eikels die zo ego zijn en denken dat de weg van hun alleen is. ALs iemand er door wilt, dan laat je hem passeren en blijf je niet ego op de linker strook zitten.

jaja ik ben zo typ wat altijd haast heeft , en inderdaad als men niet opzei gaat , dan gaan wij " hardrijders" wel er omheen
dus zeik niet als je rechts ingehaald wordt wat dat is het bewijs dat jij zo'n irritante weggebruiker bent.

De weg is van ons allemaal !!!,als ik voor elke keer een euro kreeg dat ik het goed heb dat er een vrouw of oude lul achter het stuur zit.
Had ik nu niet elke keer haastig naar me werk gemoeten.
Veel mensen zijn toch niet bekend met hun achter spiegel. (vaak zijn dat toch echt vrouwen (tis echt zo))

don't drink and drive but smoke and fly
pi_12845425
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:49 schreef ZHo3Rd het volgende:
en alleen opgehouden worden door eikels die zo ego zijn en denken dat de weg van hun alleen is. ALs iemand er door wilt, dan laat je hem passeren en blijf je niet ego op de linker strook zitten.

jaja ik ben zo typ wat altijd haast heeft , en inderdaad als men niet opzei gaat , dan gaan wij " hardrijders" wel er omheen
dus zeik niet als je rechts ingehaald wordt wat dat is het bewijs dat jij zo'n irritante weggebruiker bent.

De weg is van ons allemaal !!!,als ik voor elke keer een euro kreeg dat ik het goed heb dat er een vrouw of oude lul achter het stuur zit.
Veel mensen zijn toch niet bekend met hun achter spiegel. (vaak zijn dat toch echt vrouwen (tis echt zo))

maar je mag maar 120
pi_12845492
quote:

Had je ook haast met typen?

plaats op de weg is rechts inderdaad, en de maximum snelheid is 100/120
Hou je daar dan aan!

Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
pi_12845735
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

zij hebben het misschien al jaren geleden gedaan, en er zijn inmiddels al wel weer een paar regels veranderd of bij gekomen, die er toen nog niet waren.

Wat een onzin! Er zijn recentelijk ook regels veranderd. Wil dat zeggen dat iedereen die 10 jaar zijn rijbewijs heeft ook allemaal opnieuw op moet voor herexamen? Rijden heeft meer met verkeersinzicht te maken en met normaal sociaal gedrag dan iets anders. En voor de statistici, veel van de ernstige ongelukken in het verkeer wordt veroorzaakt door jongeren die net hun rijbewijs hebben gehaald. Dus die recente kennis kan niet hun voordeel zijn.
You dont wanna know man its fucking bad.
pi_12845758
Die lui kunnen tevens niet parkeren
UNQUOTE

misschien is dat het probleem wel: kunnen niet parkeren en blijven daarom maar een beetje doorrijden?

zondag 31 augustus 2003 @ 13:10:10 #40
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_12845783
Dan ben jij zeker zo'n aso met een petje op die overal zichzelf moet bewijzen in het verkeer door lekker hard te rijden of lekker stoer te doen, radio zo hard mogelijk.

TS is een LOSA

Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_12846025
quote:

[..]

Je hersenen takelen af met de jaren hoor. Bovendien kom ik nog vaak ouderen tegen die niet hebben meegekregen dat fietsers van rechts voorrang hebben. Dus ik stel voor dat je om de zoveel jaar opnieuw een test moet afleggen, al is het maar de theorie. En dat wil ik zelf ook graag doen.
pi_12847447
quote:
Klopt, ik heb speciaal voor jouw soort mensen vandaag de auto overdwars op de parkeerplaats gezet. Is makkelijker met wegrijden. Zo zie je maar wat een inzicht vrouwen hebben, het gaat jouw verstand te boven.
pi_12849251
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En jij rijdt geweldig?

Je maakt geen fouten enzo.
Je hebt in een keer je rijbewijs gehaald.
Nog nooit schade gereden.

Verbeter de wereld en begin bij je zelf!!

Ik rijd zeer goed.
En soms moet ik gevaarlijke capriolen uithalen vanwege die achterlijke vrouwen en bejaarden in het verkeer. Die mensen maken er zo'n potje van dat het een gevaar is voor de goede bestuurder.
Ze zorgen voor veel aggressie in het verkeer en dus ook aggressief rijden. Ik merk dat ook bij mij, ik moet dan ook gevaarlijke dijngen doen om gewoon door te kunnen rijden zonder opgehouden te worden door die malloten.
En bejaarden moeten de test opnieuw doen want vroeger toen ze nog afreden op de huifkar had je nog geen verkeer en bijna geen regels.
pi_12850374
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 15:37 schreef bingo het volgende:

[..]

Ik rijd zeer goed.
En soms moet ik gevaarlijke capriolen uithalen vanwege die achterlijke vrouwen en bejaarden in het verkeer. Die mensen maken er zo'n potje van dat het een gevaar is voor de goede bestuurder.
Ze zorgen voor veel aggressie in het verkeer en dus ook aggressief rijden. Ik merk dat ook bij mij, ik moet dan ook gevaarlijke dijngen doen om gewoon door te kunnen rijden zonder opgehouden te worden door die malloten.
En bejaarden moeten de test opnieuw doen want vroeger toen ze nog afreden op de huifkar had je nog geen verkeer en bijna geen regels.

O MY GOD.

Ik dacht dat je een jochie van 14 was!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gezien dit topic: Hoe moet ik het aanpakken?

Maar je hebt je rijbewijs dus al.

Ik heb hem nog niet, maar als ik em over een maandje heb, kan ik echt wel rijden hoor.

Ik walg van mensen die zulke domme topics openen.

Strawberry Flavour..
pi_12850507
quote:
En jij speelt bingo?? Wie is hier nou een oud wijf.
pi_12850707
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:20 schreef -moi- het volgende:

[..]

O MY GOD.

Ik dacht dat je een jochie van 14 was!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gezien dit topic: Hoe moet ik het aanpakken?

Maar je hebt je rijbewijs dus al.

ah, verhelderend.

troost je, hij beziet het verkeer vanaf z'n scootertje.

pi_12852651
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:35 schreef Che_Guevara het volgende:
Ach dat sommige mensen niet kunnen rijden heeft niet zozeer met regels te maken lijkt mij, eerder met inzicht.
idd
pi_12948369
quote:

Ik heb het over binnen de bebouwde kom.
Op de snelweg zitten we ook wel eens boven de 150, maar dan nog gaan we niemand rechts voorbij. (Of het moet echt iemand zijn die 100 links blijven rijden)
Ik heb het dus niet over de situatie die jij schetst.
pi_12948397
Ik walg van vrouwen en ouderen in het algemeen.
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
pi_12951718
volgens mij zit de topicstarter een beetje teveel naar de vrouwtjes te kijken in het verkeer, en dan kan het wel eens voorkomen dat zo'n vrouw een foutje maakt.
Als een man in een auto een fout maakt dan kijkt niemand en zegt er niemand wat van...
pi_12956661
kijk jongen, als jij haast hebt moet je gewoon eerder van huis gaan.

Laat mij ff lekker met rust als ik met 115 over s'lands snelwegen cruise en relaxed mijn kruispuntje pak waarbij ik rustig de voetganger voor laat gaan.

relaxed rijden spaart nog een hoop brandstof en frustraties ook

pi_12956744
quote:
Lieve schat van me, ik rij je er op elk moment uit.......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:33:53 #53
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12963921
Vanmiddag nog: Ik neem de afslag Nieuwegein vanaf de A12, ga met een lekker tempo (130) de afrit op...........moet ik ineens VOL in de ankers omdat een of ander ademend stuk antiek het nodig vindt om daar 60 (!!!!!!!!!!!!!!!!) te gaan rijden

Goed ik reed dus wel te hard, maar die tyfus bejaarde maakte het wel ERRUG bont. Hij heeft van mij dan ook 2 middelvingers gekregen.

Haal die graftakken toch van het asfalt en geef ze een OV ofzo....

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:35:05 #54
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12963950
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:17 schreef noutie het volgende:
kijk jongen, als jij haast hebt moet je gewoon eerder van huis gaan.

Laat mij ff lekker met rust als ik met 115 over s'lands snelwegen cruise en relaxed mijn kruispuntje pak waarbij ik rustig de voetganger voor laat gaan.

relaxed rijden spaart nog een hoop brandstof en frustraties ook

115!? Pak de fiets joh! 120 is normaal 115 is gevaarlijk omdat 99% van de weggebruikers allemaal 120 rijden.....
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_12964081
Ben het met de topicstarter helemaal eens. Moet je een half uur wachten voordat zon wijf eindelijk haar auto goed inparkeerd na 4 eerdere pogingen, Bah

Gisteren was het helemaal raak. Stond ik voor het stoplicht achter een klein Suzuki Altotje met een omaatje erin. gingen inneens de alarmlichten aan. Het stoplicht stond inmiddels al op groen. Wat bleek: Zat ze te bellen met haar mobiel

If Matrix was here, he'd laugh too
pi_12964239
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:33 schreef Robhimself het volgende:

Goed ik reed dus wel te hard, maar die tyfus bejaarde maakte het wel ERRUG bont. Hij heeft van mij dan ook 2 middelvingers gekregen.

Dus met 130 km/h laat jij beide handen los van het stuur om beide middelvingers op te kunnen steken? Verstandig en veilig! Mijn complimenten
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:12:05 #57
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12964679
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben het met de topicstarter helemaal eens. Moet je een half uur wachten voordat zon wijf eindelijk haar auto goed inparkeerd na 4 eerdere pogingen, Bah

Gisteren was het helemaal raak. Stond ik voor het stoplicht achter een klein Suzuki Altotje met een omaatje erin. gingen inneens de alarmlichten aan. Het stoplicht stond inmiddels al op groen. Wat bleek: Zat ze te bellen met haar mobiel

Een subtiel tikje kan in zo'n situatie geen kwaad
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:12:56 #58
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12964696
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:49 schreef PeppermintPatty het volgende:

[..]

Dus met 130 km/h laat jij beide handen los van het stuur om beide middelvingers op te kunnen steken? Verstandig en veilig! Mijn complimenten

Dat was pas bij het eerstvolgende stoplicht, toen ik naast m ben gaan staan...wijsneus!
pi_12965098
quote:
Nuff Said.
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:31:29 #60
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12965100
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:36 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Wij hebben hier een fietspad naast de rijbaan.

O, dus jij wordt ingehaald door fietsers???? Volgens mij gaan die niet zo snel hoor
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_12978564
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 17:12 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Dat was pas bij het eerstvolgende stoplicht, toen ik naast m ben gaan staan...wijsneus!

Kijk, 60 km/u op de afrit is geen ideale "snelheid" om daar te rijden, maar als jij het fijn vind om daar met 130 (> het dubbele) te crossen, wees dan ook een stoere jongen en knal bij dat stoplicht lekker door rood. Hoef je ook geen energie te verspillen aan het opsteken van je middelvingers, toch?
Trouwens, was er op die hele afrit geen mogelijkheid om deze ouwe knakker in te halen? Een béétje snelweggebruiker weet daar toch wel wat op te verzinnen....
  zondag 7 september 2003 @ 14:31:29 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13000211
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:35 schreef Robhimself het volgende:

[..]

115!? Pak de fiets joh! 120 is normaal 115 is gevaarlijk omdat 99% van de weggebruikers allemaal 120 rijden.....

Kijk, uit deze opmerking blijkt dus dat jij alleen maar op de weg zit als het rustig is. Oftewel, je bent geen frequente rijder of je woont in een zeer afgelegen deel van Nederland. Want het is bijna onmogelijk om hier in Nederland een constante snelheid van 120 km op de snelweg te hanteren. No sir. De wegen worden steeds drukker bevolkt.

En dan nog even wat voor die gefrustreerde mannetjes hier. Ik rij jullie er allemaal met gemak uit, met 2 vingers in mijn neus. Zorg eerst maar eens dat je voldoende rij-ervaring krijgt, dan praten we wel eens verder. Want die km die jullie op jaarbasis maken, maakt deze vrouw in 1 maand tijd. Ik moet ook altijd erg lachen om dit soort generaliserend geneuzel.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk te participeren in het verkeer, dan ben je ms pas een vent.
Knulletjes ha!

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_13001333
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef dutchie het volgende:

[..]

Kijk, uit deze opmerking blijkt dus dat jij alleen maar op de weg zit als het rustig is. Oftewel, je bent geen frequente rijder of je woont in een zeer afgelegen deel van Nederland. Want het is bijna onmogelijk om hier in Nederland een constante snelheid van 120 km op de snelweg te hanteren. No sir. De wegen worden steeds drukker bevolkt.

En dan nog even wat voor die gefrustreerde mannetjes hier. Ik rij jullie er allemaal met gemak uit, met 2 vingers in mijn neus. Zorg eerst maar eens dat je voldoende rij-ervaring krijgt, dan praten we wel eens verder. Want die km die jullie op jaarbasis maken, maakt deze vrouw in 1 maand tijd. Ik moet ook altijd erg lachen om dit soort generaliserend geneuzel.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk te participeren in het verkeer, dan ben je ms pas een vent.
Knulletjes ha!

Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
pi_13001517
idd, vrouwen en bejaarden kunnen niet rijden, ik ben bgezig met me rijlessen en hopelijk als ik klaar ben kan ik wel normaal rijden,

maar ut wil niet zeggen dat jullie mannen ut wel perfect kunnen..
wat denken jullie van al die wedstrijdjes?
das ook niet altijd fijn hoor, en jullie halen altijd zo lekker rechts in..

Mijn vriend kan goed rijden, maar houd zich ook bij lange na niet aan de snelheden. (en hij haalt ook rechts in en doet wedstrijden)

fout ventje heb ik

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_13002513
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Nou ik ken jongeren met nieuwe porsches en een BMW M3 ... en die rijden minstens net zo levens gevaarlijk
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13002560
Ouderen zijn idd meestal een gevaar op de weg.
[b]9/11/2001[/b][br][url=http://www.cooperativeresearch.org/timeline/]9/11 Timeline[/url][br][url=http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/]9/11 Memorial[/url]
pi_13002604
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:08 schreef Twilight_ het volgende:
Juistem.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 7 september 2003 @ 16:11:18 #68
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_13002622
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:08 schreef Twilight_ het volgende:
Klopt, maar waarom worden die altijd in één zin genoemd met vrouwen .... ?????

.. zucht .... zo naief ....

Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_13002862
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef dutchie het volgende:

[..]

Knulletjes ha!

goed gesproken
kutkinderen met een rijbewijs en nul ervaring
  zondag 7 september 2003 @ 16:37:47 #70
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_13003311
Zit zelf wel heel vaak op de weg mijn vriendin woont zowiezo een dikke 80 kilometer van me vandaan, en aangezien ik daar regelmatig heen ga.
Ook voor mijn werk moet ik veel rijden aangezien ik zo nu en dan 2 weken 24/7 dienst draai. Ook vele meetings overal in het land bezoek ik. En een paar weken terug nog naar amerika geweest en daar een stuk met een 8en halve meter lange camper gereden. Dus ook al heb ik nog maar een jaar of2 mijn rijbewijs heb ik al aardig wat ervaring opgebouwd in het verkeer. Dus niet alle "Jongere verkeers deelnemers" zijn kut kinderen zonder ervaring Heb in die tijd al in meer auto's gereden dan sommige mensen in hun hele leven nooit zullen rijden leuk hoor auto's testen voor je beroep
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_13003529
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:37 schreef Coupe het volgende:
Zit zelf wel heel vaak op de weg mijn vriendin woont zowiezo een dikke 80 kilometer van me vandaan, en aangezien ik daar regelmatig heen ga.
Ook voor mijn werk moet ik veel rijden aangezien ik zo nu en dan 2 weken 24/7 dienst draai. Ook vele meetings overal in het land bezoek ik. En een paar weken terug nog naar amerika geweest en daar een stuk met een 8en halve meter lange camper gereden. Dus ook al heb ik nog maar een jaar of2 mijn rijbewijs heb ik al aardig wat ervaring opgebouwd in het verkeer. Dus niet alle "Jongere verkeers deelnemers" zijn kut kinderen zonder ervaring Heb in die tijd al in meer auto's gereden dan sommige mensen in hun hele leven nooit zullen rijden leuk hoor auto's testen voor je beroep
zeker zijn niet alle jongeren hetzelfde
maar veel figuren rijden misschien 16000 km per jaar
ze denken dan wel het te weten
pi_13009407
ik walg van bepaalde types oudere mannen die zich 's nachts in het verkeer begeven

http://forum.fok.nl/showtopic.php/381820

Kusje
  zondag 7 september 2003 @ 20:51:30 #73
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_13009444
En ik walg van jou. Misselijke clown.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_13010023
Waar slaat dat nou weer op?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 7 september 2003 @ 23:20:35 #75
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13013337
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:16 schreef Vlindur het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Op iemand met een vooruitziende blik die nog minder is dan die van een eendagsvlieg.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13013975
Kan het zo zijn dat vrouwen een iets beter zelfbeeld hebben als het op hun rijgedrag aankomt? En dat ze daardoor voorzichtiger rijden? Al leidt dit in sommige situaties niet tot meer veiligheid.
En ik durf ook wel te beweren dat het merendeel van de mannen zijn eigen rijvaardigheid zwaar overschat.

En dat vrouwen niet zo goed kunnen inparkeren: Lekker belangrijk als je een half minuutje extra moet wachten, volgens mij zijn er bij inparkeren nog nooit veel doden gevallen.

En mannen, jullie kunnen wel blijven kankeren over deze tekortkoming, maar dat is iets dat vrouwen over het algemeen niet kwalijk te nemen is. Ik las laatst ergens dat dat gedeelte van de vrouwelijk hersenen wat minder ontwikkeld is. De meeste vrouwen hebben een wat minder ruimtelijk inzicht en daardoor wordt ook inparkeren lastiger. We kunnen er gewoon nix aan doen!

dinsdag 9 september 2003 @ 03:55:41 #77
19142 tslh
Never at ease.....
pi_13039702
Ik hoorde op tv een mooie verklaring: mannen zijn verkeersdeelnemers...Vrouwen niet: die proberen er alleen maar tussendoor te rijden. Alle verkeersongevallen ontstaan door mannen die al die vrouwen niet kunnen ontwijken en daarbij dan tegen anderen opijden. En dat gaat vast ook op voor ouderen
Life is funny. Well, yours is. To me.
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:13:28 #78
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_13059165
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 03:55 schreef tslh het volgende:
Ik hoorde op tv een mooie verklaring: mannen zijn verkeersdeelnemers...Vrouwen niet: die proberen er alleen maar tussendoor te rijden. Alle verkeersongevallen ontstaan door mannen die al die vrouwen niet kunnen ontwijken en daarbij dan tegen anderen opijden. En dat gaat vast ook op voor ouderen
En welk tv programma was dat .... Sesamstraat ??
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_13059735
juh ouwe tangen te voet zijn ook nix meer tegenwoordig
steekt er ineens 1 over op een weg waar het tering druk is terwijl ik aan het lessen ben. Trap die instructeur ineens op de rem zegtie dat mens gaat voor, mens stak INEENS midden een weg over zonder zebrapad whasoever

bah bah die moesten ze gewoon thuis houden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')