quote:ik heb hem! het is: 'Mi bombon' van Cabas
Op maandag 1 september 2003 11:24 schreef MC het volgende:[..]
alleen weet ik niet in welke, een met de search kwam ik het niet tegen. ik zal nog wel ff zoeken
Beetje vaag, maar weet iemand welke track ik bedoel?
quote:Misschien een nummer van Zuco103?
Op maandag 1 september 2003 12:20 schreef mrSolid het volgende:
ik zoek de naam van een nummer dat wel eens op ID&T wordt gedraaid...
Er zit heel veel zuid amerikaanse percussie in, en een man die een zuid amerikaanse tekst zingt.Beetje vaag, maar weet iemand welke track ik bedoel?
en het zal inderdaad wel portugees zijn dan.
Nog meer mensen die een suggestie hebben?
quote:Probeer:
Op maandag 1 september 2003 09:55 schreef hoi_jan_ het volgende:[..]
Kan ik me eigenlijk niet herinneren, maar ik dacht het niet, hoewel het er net zo goed wel in kan zitten.
oh lama tis een bootleg van armin zelf....
De eerste is een soort Afrikaans nummer, eerst zingt er iemand alleen. En daarna een hele stam van kinderen ofzo. Klinkt erg mooi, en werd gister afgespeeld tijdens een filmpje van de Stichting Doen tijdens Miljoenenjacht.
Dan zoek ik ook nog een nummer, dat deze zomer veel werd gedraait op kinderdisco's in Mallorca. Het gaat zo ongeveer>
Toetoe AA Toetoe AA Toetoe AA AA AA Compagnie! Compagnie! ![]()
Ik hoop dat iemand de nummers herkend.
quote:*schop*
Op zondag 31 augustus 2003 17:23 schreef TimeClypse het volgende:
Voor de volledigheid nogmaals:
Ik zoek een nummer waarin vaak gezongen wordt:
Yesterday, Yesterday, Yesterday has gone away
Het is een beetje een disco-achtig nummer
Iemand enig idee?
Het gaat zo I'm getting ready to explode, struck up the fire enz.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:11 schreef MeAndMyself het volgende:
Welke versie van het nummer 'Hollywood' van Madonna was het eigenlijk op de MTV Video Awards? Ik vond hem wel bot namelijk
quote:DJ KIM
Op maandag 1 september 2003 18:54 schreef hoge het volgende:
Kent iemand het nr. genaamd Ready to Explode, ik heb hier nu een een normale versie van maar zoek de trance versie, van wie is dit nummer of heeft het ook nog een andere titel.....Het gaat zo I'm getting ready to explode, struck up the fire enz.
quote:Wes - Alane?
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef Demol het volgende:
Ik zoek 2 nummers.De eerste is een soort Afrikaans nummer, eerst zingt er iemand alleen. En daarna een hele stam van kinderen ofzo. Klinkt erg mooi, en werd gister afgespeeld tijdens een filmpje van de Stichting Doen tijdens Miljoenenjacht.
quote:Hmmmz het was dus Ricky Rivaro... Nu nog zn setlist...
Op maandag 1 september 2003 10:59 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Misschien kan je hier iets mee: http://bloomingdale.id-t.com
quote:En wat is de titel dan, want bij kazaa kan ik hem niet vinden....bvd
Op maandag 1 september 2003 19:19 schreef Jan-Ton het volgende:[..]
DJ KIM
"say, it ain't so, I will not go, turn the loghts off, carry me home, nanananananana"
En ik kan maar niet op de groep of de titel komen!
quote:Blink 182 - All the Small Things
Op maandag 1 september 2003 22:27 schreef ChrisJX het volgende:
Daarnet bij het einde van Charlie's Angels:"say, it ain't so, I will not go, turn the loghts off, carry me home, nanananananana"
En ik kan maar niet op de groep of de titel komen!
iemand enig idee van wie en welk nummer dat is?
thnx
Arjan
quote:Dat was het! Ik wist dat het iets stompzinnigs was en dat ik het moest weten. Dank je wel
Op maandag 1 september 2003 22:29 schreef Ablaze het volgende:Blink 182 - All the Small Things
quote:saybia - day after tomorrow ...... top nummer rest van hun cd ook en heb ze nog niet live mogen aanschouwen maar schijnt erg goed te zijn
Op maandag 1 september 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Wie heeft er realplayer? Op 21 min draaien ze een nummer, ik vraag me af welke http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/bnn/ruuddewild/laatste.rm?start=%2200:02:00%22
quote:Tnx!
Op maandag 1 september 2003 22:47 schreef marcek het volgende:[..]
saybia - day after tomorrow ...... top nummer rest van hun cd ook en heb ze nog niet live mogen aanschouwen maar schijnt erg goed te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |