quote:schop
Op zondag 31 augustus 2003 11:51 schreef Deva het volgende:
ik zoek dat ene nr van sensation 2003 megamix (die dvd en van black the party: zo'n geil nr is dat)
er word in dat nr. gesproken over:
A virus.. Infected [deuntje]
echt zo'n
nr.
plz help me out
quote:beatles - yesterday
Op zondag 31 augustus 2003 13:28 schreef TimeClypse het volgende:[..]
*schop*
quote:Nu weet ik wat je bedoeld
Op zondag 31 augustus 2003 13:28 schreef TimeClypse het volgende:[..]
*schop*
iemand?
quote:Uhh.. The White Stripes - Seven Nation Army?
Op zondag 31 augustus 2003 13:55 schreef Herda het volgende:
Ik weet alleen de clip hoe die eruit ziet dus misschien dat iemand het weet. De clip heeft aan de zijkant zwarte vlakken en in de verte zie je de band staan met een witte achtergrond en aan de zijkant daarvan weer rode vlakken. Ik noem het altijd de tunnelview clip want ze komen telkens dichterbij. Het is trouwens een nummer met behoorlijk wat bass erin. Wie kan me helpen?
quote:Ja dat is hem!! dank je wel
Op zondag 31 augustus 2003 14:05 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Uhh.. The White Stripes - Seven Nation Army?
quote:Costa Crew - Always look on the bright side of life (2003)
Op zondag 31 augustus 2003 13:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoek de naam van het apres ski/trance versie van: Alway look on the bright side of lifeiemand?
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:42 schreef PteV het volgende:
Enkele weken geleden stond er in Nieuwe Revu een artikel over een bepaald bandje. Ik kan me herinneren dat band [...]stick heette, nu ben ik dus op zoek naar de hele bandnaam. Ze maken redelijk droevige muziek en zo werd de band in dat artikel ook aangekondigd. Iemand een idee?
quote:Derde was Seven Nation Army van the White Stripes
Op zondag 31 augustus 2003 07:49 schreef MikeyMo het volgende:
Metallica had een optreden aldaar en ze speelde wat melodietjes van klassiekers op hun gitaren. Maar welke was de derde nou?Ze speelden:
Are you gonna go my way Smells like teenspirit ??? Beat it
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 07:49 schreef MikeyMo het volgende:
Metallica had een optreden aldaar en ze speelde wat melodietjes van klassiekers op hun gitaren. Maar welke was de derde nou?Ze speelden:
Are you gonna go my way Smells like teenspirit ??? Beat it
quote:Gevonden:
Op zondag 31 augustus 2003 11:37 schreef Sidekick het volgende:
*Terugvindpost*En ik zoek ff het nummer waar mikeymo om vraagt, ik ken het nummer, alleen de titel + originele artiest zijn me ff ontschoten.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 15:09 schreef Scandalous het volgende:[..]
Derde was Seven Nation Army van the White Stripes
Hmm, volgende keer zal ik wat sneller proberen te zoeken.
Ik hoorde afgelopen vrijdag op the box een remix van underdog project -summerjam.
Het is dezelfde clip maar met wat andere stukjes erdoorheen en is volgens mij een trance/dance remix.
Wie weet hoe die heet want ik kan hem niet vinden.
quote:Super, dankje!
Op zondag 31 augustus 2003 15:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Thindersticks
quote:Scratch geluiden erin?
Op zondag 31 augustus 2003 04:58 schreef hoi_jan_ het volgende:
heej allemaal, ik hoorde vannacht bij het uitgaan een hardstyle-achtig nummer waarbij een vrouw op de beat kreunt alsof ze een orgasme krijgt, dit doet ze een stuk of 4-5 keer, dan is ze ff stil, en dan begint ze weer. Als ik het me goed herinner wordt er ook door het nummer gezongen/gepraat door een vrouw, en het klonk spaans/italiaans, maar van dit laatste ben ik niet zeker. Weet iemand welk nr dit is? Bij voorbaat dank.
quote:Dj Joop - Act Of God.
Op zondag 31 augustus 2003 13:36 schreef Deva het volgende:[..]
schop
(1 van de 2 mixen.)
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:38 schreef MrAbagnale het volgende:beatles - yesterday
quote:Mjah, ik heb nog steeds niks kunnen vinden. Google levert niks op en kazaa e.d. afspeuren is onbegonnen werk aangezien er talloze liederen zijn die met de titel "Yesterday" zijn opgescheept.
Op zondag 31 augustus 2003 13:43 schreef Yonderboi het volgende:Nu weet ik wat je bedoeld
Dat nummer werd helemaal blauw gedraaid op Malta .. damn, ik ben ook aan t zoeken
Voor de volledigheid nogmaals:
Ik zoek een nummer waarin vaak gezongen wordt:
Yesterday, Yesterday, Yesterday has gone away
Het is een beetje een disco-achtig nummer
Iemand enig idee?
quote:Tatyana Ali - Yesterday (?)
Op zondag 31 augustus 2003 17:23 schreef TimeClypse het volgende:Iemand enig idee?
quote:Bij lange na niet
Op zondag 31 augustus 2003 17:31 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Tatyana Ali - Yesterday (?)
quote:1e is Spitting In The Wind
Op zondag 31 augustus 2003 18:31 schreef Jolan het volgende:
Badly Draw Boy heeft destijds twee succesvolle nummers op MTV gehad.
nummer 1 was met een wat oudere vrouw in een duur huis in de clip.
De video van nummer 2 ging over hem als wandelende taxi-service. leuke clip, trouwens
mijn vraag...
de titels van die nummersiemand?
quote:Waarbij kan worden opgemerkt dat de originele titel "Pissing in the Wind" was, maar dat het door de platenmaatschappij niet echt als een slimme marketingzet gezien werd om het nummer met die tekst uit te brengen.
Op zondag 31 augustus 2003 18:40 schreef Scandalous het volgende:[..]
1e is Spitting In The Wind
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 31-08-2003 18:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |