abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12839547
en hier verder
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:12 schreef Beetlebabe het volgende:
Hey, duif... wat doe je met onze koelkast? Als je wat wil hebben, kan ik het je ook wel geven hoor....
krijg nou wat, een duif in de koelkast?
  zondag 31 augustus 2003 @ 11:47:30 #2
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12844417
* de vogel is alweer gevlogen je kon nog net zien dat de vogel het opgaf zich door de koelkast heen te pikken omdat de koelkast een beetje aan de sterke kant was, mopperent vloog de vogel naar preliator waar die iig wel aan eten kon komen
Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_12844940
Sorry, ik dacht dat een topic max 10 pagina's groot mocht zijn, en dat je er dus zelf op moest letten.
pi_12851089
Jeetje.. Rhapsody, waar zat jij met je gedachten?

Nee hoor, grapje lieverd, zullen we samen eten vanavond? Geloof dat ik eindelijk weer de tijd heb om thuis te eten. De administratie van de Dansschool is nu bijna weggewerkt.... eindelijk....

Dusse wat zeg je ervan; samen eten vanavond? Ik wil wel koken, of samen, is natuurlijk ook wel erg gezellig. Mag jij kiezen wat het wordt

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
pi_12852313
Ja lijkt me leuk, wou je uit eten of gewoon ook samen koken

Ik heb wel zin in wat gekruide zalm, met een lekkere salade

pi_12853469
Even kijken in de koelkast dan.... uhm... ja er is nog zalm en kruiden zullen er ook nog wel zijn... Als jij daar vast aan begint, zal ik even sla enzo gaan plukken uit de groentetuin.
pi_12876751
* Beetlebabe komt net terug lopen met de groenten voor de slalade, wanneer ze Rhapsody's verrassing hoort

We gaan vanavond uit eten bij de Groene Schelp, wat gezellig!!!! Dankjewel Rhapsody, verheug me er nu al op

pi_12928179
Jammer dat ik me niet goed voelde, nu moeten we ff een andere datum prikken, heb je nog voorkeuren?
pi_12945075
Ik kan de laatste tijd zo moeilijk afspraken maken, omdat er elke keer weer wat tussenkomt.

Zullen we het dus maar even afwachten en gaan wanneer het voor ons allebei het beste uitkomt? We zien elkaar toch wel hier thuis.....

Voel je je nu al weer wat beter?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')