quote:ik heb er geen
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, zou jij het leuk vinden als zij die van jouw las?
quote:Als je er één had dan..:)
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:03 schreef Schrikkie het volgende:[..]
ik heb er geen
quote:ik zou mijn gedachten nooit op papier zetten, en ik vond het dus té verleidelijk om niet te lezen
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:05 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Als je er één had dan..
Kutwijf dat het was
Maar ik denk wel dat je me erop kan betrappen dat ik er minstens een halfuur héél geboeid naar ga zitten staren.
Maaruh toen ik nog klein was 16, tuurlijk, je wilt toch weten of die 3 weken dat je het met zo'n school vriendinnetje doet alleen voor jou zijn of dat je haar moet delen....
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 30-08-2003 18:07]
quote:Tuurlijk niet. Daar moet je vriend(inn)en in kunnen vertrouwen. Als die vriendschap je IETS waard is doe je dat dus niet. Ik zou het in elk geval NIEMAND vergeven.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:05 schreef opacohen het volgende:
Nee, absoluut niet!
quote:bij mij stond erin wanneer ze voor het eerst sex had en hoe blablala... was interessant om te weten
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:06 schreef infinium het volgende:
Ja, en daar heb ik toen een hoop gezeik mee gehad/om gemaakt, stond halfvol met teksten over een andere gast![]()
Kutwijf dat het was
quote:wat niet weet wat niet deert, toch?
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:06 schreef Ronhui het volgende:
nee, zou t niet doen, dan schaadt je haar vertrouwen toch?
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:06 schreef MrWilliams het volgende:
nee dat mag niet, dat is policy-overschrijdend
netjes is het niet om erin te gaan lezen maar de verleiding zou wel moeilijk te weerstaan zijn lijkt me.
Vind het een beetje hetzelfde als neuzen in elkaars sms-jes enzo...en what about msn-logs.
quote:en in mijn geval had ze dat dus nooit verteld als ik het haar gevraagt had
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:09 schreef Henno het volgende:
Nope... zelfs met een ernstig tekort aan hersencellen weet je nog dat je een ongelooflijke lul bent als je dat doet. Als je iets van haar wil weten, vraag je t gewoon aan haar
quote:ik ook niet
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:13 schreef Lynneke het volgende:
Maargoed dat zou ik nu ook niet meer doen
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:13 schreef Lynneke het volgende:
EIgenlijk heel fout... maar het is wel vreselijk verleidelijk, vooral als je denkt dat iemand iets voor je verbergt. Ik zelf heb ooit wel eens een dagboek van iemand gelezen, maar dat was van mn zusje... Evil me.. Maargoed dat zou ik nu ook niet meer doen
als je denkt dat iemand iets voor je verbergt zijn er twee opties:
in beide gevallen is er wat aan te doen, en dat is dus NIET een dagboek lezen
zou ik niet doen... eerst erom vragen ney.. dan blijft het ook nee.
quote:Als je voldoende aanwijzingen hebt kan je haar daar toch mee confronteren? Als je onvoldoende aanwijzingen hebt is er gewoon niks aan de hand
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:12 schreef infinium het volgende:[..]
en in mijn geval had ze dat dus nooit verteld als ik het haar gevraagt had
één woord kan genoeg zijn...
quote:zo'n idee heb ik ook..
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:15 schreef BobRooney het volgende:
ik schat dat de helft liegt hierover....je kan mij niet wijs maken dat je dat niet ff stiekem kijkt...okay, het is niet netjes.....maar toch...
quote:je hoort ook geen banaan in je oor te stoppen...
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:19 schreef ZixS het volgende:
Ik zou het nooit van mijn leven doen, dat hoort gewoon niet.
Ik ga niet beweren dat het de schoonheidsprijs verdient om stiekem het dagboek van je vriendin te lezen, maar om te beweren dat je het zeker niet zou doen vind ik behoorlijk huichelachtig.
Ik geloof gewoon niet dat het gros van de mensen hier niet in de verleiding zou komen en zich zeker zou kunnen beheersen.
[Dit bericht is gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2003 18:24]
quote:Hehehe same here!!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:22 schreef Aurelium het volgende:
Ik weet dat ik het niet zou lezen maar ik zou zo ongelofelijk nieuwsgierig worden dat ik niet meer alleen in dezelfde kamer als dat ding zou kunnen zijn
Iemand (niet "het vriendje") heeft een keer mijn dagboek gelezen en dat niet eens verteld aan me..
Leuk hoor, als die zaken later tegen je gebruikt worden..
...
quote:Absoluut niet. Het is _haar_ dagboek. Als zij vindt dat ik er iets uit kan lezen zegt ze het wel.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:02 schreef Schrikkie het volgende:
stel je voor; je bent bij je vriendin thuis en ze gaat een boodschap doen. haar dagboek ligt naast haar bed en is met gemak open te krijgen, zou jij het lezen?
quote:Jij zou het dus wel doen?
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:22 schreef Puntenjager het volgende:
Weer een hoog moraalriddergehalte hier op FOKIk ga niet beweren dat het de schoonheidsprijs verdient om stiekem het dagboek van je vriendin te lezen, maar om te beweren dat je het zeker niet zou doen vind ik behoorlijk huichelachtig.
Ik geloof gewoon niet dat het gros van de mensen hier niet in de verleiding zou komen en zich zeker zou kunnen beheersen.
Ik ben o zo correct
quote:Sneu.
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:16 schreef bingo het volgende:
Sterker nog, ik zou er zelfs naar zoeken.
nee zou ik nooit doen!
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:16 schreef bingo het volgende:
Sterker nog, ik zou er zelfs naar zoeken.
En daar heb ik respect voor.
quote:Nou nou zo'n drama is het niet lijkt me hoor. Dat doe je gewoon niet. En waarom niet? Als je aan haar vraagt "Joh mag ik je dagboek eens lezen?" Dan zegt ze natuurlijk nee. Daarom dus. Stelletje perfide kwaadgeestige mispunten
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:13 schreef Kapmes het volgende:
Groot dilemma. Denk dat het heel moeilijk is om die verleiding te weerstaan. Denk dat ik pas echt ja of nee kan zeggen als die situatie zou komen...
Wilde nog "sick evil moron" proberen maar er loopt al een topic tegen anglicismen ook.. Kan je niet maken natuurlijk.
quote:whehe
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Nou nou zo'n drama is het niet lijkt me hoor. Dat doe je gewoon niet. En waarom niet? Als je aan haar vraagt "Joh mag ik je dagboek eens lezen?" Dan zegt ze natuurlijk nee. Daarom dus. Stelletje perfide kwaadgeestige mispunten
Als ie het zou vragen, zou ie er best in mogen kijken.. De dagboeken die ik vroeger bijhield zijn toch niet erg bijzonder!
quote:staan er dingen in die hij niet mag weten
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:19 schreef Troel het volgende:
Als ik een dagboek zou hebben, en ik zou er achter komen dat mijn vriend er stiekem in zijn kijken zit ie met een groot probleem...
quote:nee, maar ik vind gewoon dat hij mijn privacy niet aan moet tasten... Als ie het zou vragen mag ie het rustig lezen... Ik vind het belachelijk dat iemand zo weinig vertrouwen heeft
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:33 schreef Schrikkie het volgende:[..]
staan er dingen in die hij niet mag weten
quote:Je snapt er maar weinig van he? Het gaat om het Principe
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:33 schreef Schrikkie het volgende:[..]
staan er dingen in die hij niet mag weten
quote:
Dagboek van je vriendin lezen
quote:Waarschijnlijk zou ik er eerst 5 minuten naar blijven kijken ... Dan stiekem toch openslaan, om hem meteen weer dicht te slaan en snel weg te lopen om de verleiding te weerstaan
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:02 schreef Schrikkie het volgende:
stel je voor; je bent bij je vriendin thuis en zehij gaat een boodschap doen. haarzijn dagboek ligt naast haarzijn bed en is met gemak open te krijgen, zou jij het lezen?
Enige optie is om niet in de verleiding te komen. En dat is moeilijk.
quote:vertel het dan OF gewoon echt voor jezelfhouden. ipv pennen
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:54 schreef Karliene het volgende:
Mijn vriend zou dat niet moeten flikken..
Ik bedoel, hij mag alles weten over wat hem aangaat..
Vraag het gewoon dan!..
Maar over bepaalde zaken praat ik met niemand
en dus hoeft hij dat ook niet te weten..Iemand (niet "het vriendje") heeft een keer mijn dagboek gelezen en dat niet eens verteld aan me..
Leuk hoor, als die zaken later tegen je gebruikt worden..![]()
...
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 04:44 schreef kless het volgende:[..]
vertel het dan OF gewoon echt voor jezelfhouden. ipv pennen
Is trouwens sowieso lastig. Stel dat je belangrijke informatie vindt, dan moet je voortdurend blijven opletten wat je zegt, en dat je alleen maar dingen zegt die niet per se uit dat dagboek hoeven te komen. M.a.w. je kan met je vriendin niet meer vrijuit praten. Nou dat is het begin van het einde al ver gepasseerd denk ik.......
Al zou dat ding in het zicht op tafel liggen ofzo, dan nog heb je er gewoon met je tengels af te blijven.
Je gaat toch ook niet in iemands papieren zitten snuffelen (rekeningen e.d.) ookal liggen ze op een stapeltje op tafel?
Waarschijnlijk zijn er zat mensen die dat wel zouden doen...
Maar ik vertrouwde de boel niet (ze ging inmiddels al 2 maand vreemd )
en toen ben ik haar dagboek gaan lezen... En ben ik er zo achter gekomen.. (wat detail voor detail beschreven stond)
quote:Begrijpelijk, ik zou dat ook niet willen.
Op zondag 31 augustus 2003 10:55 schreef Tally het volgende:
Ik gaf mn dagboek aan mn man om te laten lezen maar dat wilde die niet..
quote:al die vunzigheid uit jouw koker zou ik ook maar overslaan ja.
Op zondag 31 augustus 2003 10:55 schreef Tally het volgende:
Ik gaf mn dagboek aan mn man om te laten lezen maar dat wilde die niet..
maar ik heb ze wel mogen lezen van haar
quote:Ja zo ben jij wel he, je heb mijn dagboek stiekem geleze, toen je hier logeerde en ik was lekker ff weekendje weg
Op zondag 31 augustus 2003 12:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
ik zou 't gewoon lezen..
Had ze 't maar op moeten ruimen..
quote:hahaha daan ik heb um niet kunnen vinden
Op zondag 31 augustus 2003 12:46 schreef danielluh het volgende:[..]
Ja zo ben jij wel he, je heb mijn dagboek stiekem geleze, toen je hier logeerde en ik was lekker ff weekendje weg
quote:Ook maar goed, hij lig onder me kusse, dus je heb er lekker 2 dagen op gelegen
Op zondag 31 augustus 2003 12:48 schreef Stamp_Kip het volgende:[..]
hahaha daan ik heb um niet kunnen vinden
grrrrrrr
quote:Goed onthouden voor de volgende keer dus.
Op zondag 31 augustus 2003 12:49 schreef danielluh het volgende:[..]
Ook maar goed, hij lig onder me kusse, dus je heb er lekker 2 dagen op gelegen
quote:Wie zegt dat ik in jou bedjuh geslapen heb???
Op zondag 31 augustus 2003 12:49 schreef danielluh het volgende:[..]
Ook maar goed, hij lig onder me kusse, dus je heb er lekker 2 dagen op gelegen
quote:omdat er iemand helemaal in was weggezakt in me matras
Op zondag 31 augustus 2003 12:51 schreef Stamp_Kip het volgende:[..]
Wie zegt dat ik in jou bedjuh geslapen heb???
quote:BIj me ventjuh
Op zondag 31 augustus 2003 12:53 schreef danielluh het volgende:[..]
omdat er iemand helemaal in was weggezakt in me matras
en wa wil je anders slapie doen
quote:was je ventjuh*)
Op zondag 31 augustus 2003 12:57 schreef Stamp_Kip het volgende:[..]
BIj me ventjuh
quote:Positief of ook heel kritisch?
Op zondag 31 augustus 2003 12:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik mocht van mijn vrouw haar dagboek lezen, dat vond ik wel een hele eer en het was wel indrukwekkend om te lezen, ze had ook over mij geschreven.
quote:Ah das mooi!!
Op zondag 31 augustus 2003 12:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik mocht van mijn vrouw haar dagboek lezen, dat vond ik wel een hele eer en het was wel indrukwekkend om te lezen, ze had ook over mij geschreven.
quote:Nou, als je iemand wantrouwt hoef je niet meteen paranoia te zijn hoor. Je weet nooit wat de aanleiding is voor het wantrouwen. Dat kan idd slechte communicatie zijn, maar ook iets anders.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:15 schreef MrWilliams het volgende:[..]
als je denkt dat iemand iets voor je verbergt zijn er twee opties:
je bent paranoia je communiceert niet goed met elkaar in beide gevallen is er wat aan te doen, en dat is dus NIET een dagboek lezen
quote:Ik denk dat het niet zo zeer met zelfvertrouwen, maar meer inderdaad met vertrouwen in je relatie te maken heeft.
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:31 schreef Scriptieslavin het volgende:
als je erg onzeker bent over jezelf en de relatie doe je het misschien wel (spreekt uit ervaring). Nu zou ik t niet meer zo snel doen, alhoewel ik gruwelijk nieuwsgierig ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |