abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13474486
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 07:39 schreef MCH het volgende:
Wat maakt het allemaal uit als er Oasis is?!
post dan niks
pi_13475346
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 07:39 schreef MCH het volgende:
Wat maakt het allemaal uit als er Oasis is?!
Zeg, wil je even oppassen wat je zegt?
pi_13756873
Ik kwam ergens een album tegen....Splendour in the Grass.....is dat de nieuwe van Clodplay? De 'transactie' is nog bezig, maar opmerkingen zijn al welkom

Maar Coldplay vind ik in ieder geval een van de betere bands die momenteel in de mainstream zitten ( top 40 dus), favo nummer The Scientist

donderdag 9 oktober 2003 @ 16:16:17 #29
58235 Ravnoss
Deus Ex Machina
pi_13767409
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 01:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Coldplay is zeker wel een Radiohead rip-off. Alleen is het wat toegankelijker maar wat maakt dat uit... zolang het nieuwe Coldplay album niet Hail To The Thief heet maak ik me nergens zorgen over.

Ik vind Coldplay juist de band die Radiohead graag wilde zijn maar nooit is geworden. ie. een geheel eigen sound met veel variatie in de numemrs, begeleid met goede lyrics en prachtig muziek.
Coldplay is Radiohead kwa muziek allang voorbij gestreeft, Parachutes en A rush of blood to the head zijn zeker een stapje verder als Radioheads heil to the thief....
pi_13770194
nou moet je niet gaan provoceren he
park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
  donderdag 9 oktober 2003 @ 18:11:31 #31
67663 fractalis
we (all) search
pi_13770392
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Ravnoss het volgende:

[..]
Coldplay is Radiohead kwa muziek allang voorbij gestreeft, Parachutes en A rush of blood to the head zijn zeker een stapje verder als Radioheads heil to the thief....

Uitleg graag......
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_13770607
Ik vind gewoon dat je niet moet vergelijken, wat is een band nou als je constant loopt te zeggen dat ze zo op een andere band lijken. En wat win je daar nou mee?

Ik denk dat iedere band wel wat van een ander weg hebben, maar ga ze nou niet de grond in stampen door te zeggen dat ze die andere band na doen! Das gewoon niet eerlijk, en daarbij vind ik het kinderachtig!!
Laat iedereen gewoon in zijn waarde en laat iedereen zijn eigen muziek maken, en elk mens fan zijn van de band die zij leuk vinden!
Want ik vind het onnodig om te discussieren over of een band nou wel of niet op een andere band lijkt want niemand wint toch en je hebt er ook niks aan!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13771788
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 03:55 schreef BaldHead het volgende:
Ik kwam ergens een album tegen....Splendour in the Grass.....is dat de nieuwe van Clodplay? De 'transactie' is nog bezig, maar opmerkingen zijn al welkom

Maar Coldplay vind ik in ieder geval een van de betere bands die momenteel in de mainstream zitten ( top 40 dus), favo nummer The Scientist

Splendour in the Grass is een festival in Australië waar Coldplay op 20 juli speelde. Leuk dat The Scientist je favoriet is.. want volgensmij heeft Chris die op Splendour in the Grass flink verkloot
pi_13773118
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Ravnoss het volgende:

[..]

Ik vind Coldplay juist de band die Radiohead graag wilde zijn maar nooit is geworden. ie. een geheel eigen sound met veel variatie in de numemrs, begeleid met goede lyrics en prachtig muziek.

Dit is gewoon grote onzin, Coldplay is eigenlijk blijven steken bij de "Bends" van Radiohead, denk bijvoorbeeld aan "Fake Plastic Trees", Coldplay heeft hier goed naar gekeken en kan nu het perfecte goed in het gehoorliggende popliedje maken. Radiohead is na the Bends juist verder gegaan in hun ontwikkeling, ze zijn op OK Computer gaan experimenteren met electronica en hebben dit op Kid A en Amnesiac verder uitgediept. Op Hail to the Thief komt de indiepop van the Bends en OK Computer samen tot het zoveelste meesterwerk. Waar de ontwikkeling van Radiohead zal eindigen is nog afwachten, maar hopelijk levert het nog veel meesterwerken op, en hopelijk zal Coldplay op hun aankomende album ook wat meer experimenteerdrift vertonen!
pi_13774299
Ik vind de hele vergelijking toch echt nog steeds totaal onzinnig.
pi_13774396
Voor iedereen die van Coldplay houdt, luister eens naar het nieuwste album van Elbow - A Cast of Thousands, beetje Coldplay, maar dan net iets meer experiment dan de brave popliedjes van Coldplay zelf
pi_13774690
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:48 schreef mrmiddel het volgende:
pi_13775241
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:48 schreef mrmiddel het volgende:
ik geniet
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:51 schreef Dangereux het volgende:
Voor iedereen die van Coldplay houdt, luister eens naar het nieuwste album van Elbow - A Cast of Thousands, beetje Coldplay, maar dan net iets meer experiment dan de brave popliedjes van Coldplay zelf
Ik weet niet precies wat de Coldplay vergelijking is, maar ik vind wel dat iedereen naar dat album moet luisteren
park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_13859140
Weet iemand de officiële release datum van de Coldplay DVD / CD, heb vernomen dat hij er een dezer dagen aan schijnt te komen, maar nog niets gezien.

Op Play staat hij wel maar zonder info... alleen "Due for release on 10/11/2003", klopt dit?

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=139811

pi_13859260
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:38 schreef Truck het volgende:
Weet iemand de officiële release datum van de Coldplay DVD / CD, heb vernomen dat hij er een dezer dagen aan schijnt te komen, maar nog niets gezien.

Op Play staat hij wel maar zonder info... alleen "Due for release on 10/11/2003", klopt dit?

Ja, klopt!
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:59:22 #41
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_13863023
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:38 schreef Truck het volgende:

De week van 10 november in Europa en een week eerder in de VS.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_13867842
Thx!
pi_13868831
Gaat om het concert (cq de twee concerten) in Sydney van afgelopen zomer. Zie ook verder naar boven in dit topic
pi_13876180
zojuist besteld:

Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) voor ongeveer 19 euro bij CDWow.com.hk

van coldplay.com:
In the U.K, the DVD will be available on two formats, a limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed, as well as a standard double disc pack made of 100% recycled paper packaging.

pi_13877159
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
zojuist besteld:

Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) voor ongeveer 19 euro bij CDWow.com.hk

van coldplay.com:
In the U.K, the DVD will be available on two formats, a limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed, as well as a standard double disc pack made of 100% recycled paper packaging.

Dat is wel een strak ding. Als je aan de tray, aan de onderkant trekt komt er aan de bovenkant een tweede tray met het boek naar buiten. De CD is ook Enhanced met oa. een weblink naar goodies.
pi_13877385
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:39 schreef el_bario het volgende:

[..]

Dat is wel een strak ding. Als je aan de tray, aan de onderkant trekt komt er aan de bovenkant een tweede tray met het boek naar buiten. De CD is ook Enhanced met oa. een weblink naar goodies.

da's cool!
maar je hebt 'm al??
is toch nog niet uit of heb je op een andere site méér erover gelezen?
pi_13879610

werken voor een label is zoo leuk...

pi_13883713
Ik vind coldplay saai, maar van radiohead krijg ik suicidale neigingen.
Daarom prefereer ik muse (iets energieker dan eerder genoemden imho)
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:37:10 #49
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_13883809
Ben ik de enige die me verbaas dat die DVD zo goedkoop is?
¤ 19,- voor een Live-DVD + CD.... ongelovelijk (maar wel natuurlijk)
pi_13884104
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:14 schreef el_bario het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

werken voor een label is zoo leuk...

geweldig, komt deze nou ook in Nederland uit binnenkort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')