quote:post dan niks
Op zaterdag 27 september 2003 07:39 schreef MCH het volgende:
Wat maakt het allemaal uit als er Oasis is?!
quote:Zeg, wil je even oppassen wat je zegt?
Op zaterdag 27 september 2003 07:39 schreef MCH het volgende:
Wat maakt het allemaal uit als er Oasis is?!
Maar Coldplay vind ik in ieder geval een van de betere bands die momenteel in de mainstream zitten ( top 40 dus), favo nummer The Scientist
quote:Ik vind Coldplay juist de band die Radiohead graag wilde zijn maar nooit is geworden. ie. een geheel eigen sound met veel variatie in de numemrs, begeleid met goede lyrics en prachtig muziek.
Op zondag 31 augustus 2003 01:58 schreef TrenTs het volgende:[..]
Coldplay is zeker wel een Radiohead rip-off.
Alleen is het wat toegankelijker maar wat maakt dat uit... zolang het nieuwe Coldplay album niet Hail To The Thief heet maak ik me nergens zorgen over.
quote:Uitleg graag......
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Ravnoss het volgende:[..]
Coldplay is Radiohead kwa muziek allang voorbij gestreeft, Parachutes en A rush of blood to the head zijn zeker een stapje verder als Radioheads heil to the thief....
Ik denk dat iedere band wel wat van een ander weg hebben, maar ga ze nou niet de grond in stampen door te zeggen dat ze die andere band na doen! Das gewoon niet eerlijk, en daarbij vind ik het kinderachtig!!
Laat iedereen gewoon in zijn waarde en laat iedereen zijn eigen muziek maken, en elk mens fan zijn van de band die zij leuk vinden!
Want ik vind het onnodig om te discussieren over of een band nou wel of niet op een andere band lijkt want niemand wint toch en je hebt er ook niks aan!
quote:Splendour in the Grass is een festival in Australië waar Coldplay op 20 juli speelde. Leuk dat The Scientist je favoriet is.. want volgensmij heeft Chris die op Splendour in the Grass flink verkloot
Op donderdag 9 oktober 2003 03:55 schreef BaldHead het volgende:
Ik kwam ergens een album tegen....Splendour in the Grass.....is dat de nieuwe van Clodplay? De 'transactie' is nog bezig, maar opmerkingen zijn al welkomMaar Coldplay vind ik in ieder geval een van de betere bands die momenteel in de mainstream zitten ( top 40 dus), favo nummer The Scientist
quote:Dit is gewoon grote onzin, Coldplay is eigenlijk blijven steken bij de "Bends" van Radiohead, denk bijvoorbeeld aan "Fake Plastic Trees", Coldplay heeft hier goed naar gekeken en kan nu het perfecte goed in het gehoorliggende popliedje maken. Radiohead is na the Bends juist verder gegaan in hun ontwikkeling, ze zijn op OK Computer gaan experimenteren met electronica en hebben dit op Kid A en Amnesiac verder uitgediept. Op Hail to the Thief komt de indiepop van the Bends en OK Computer samen tot het zoveelste meesterwerk. Waar de ontwikkeling van Radiohead zal eindigen is nog afwachten, maar hopelijk levert het nog veel meesterwerken op, en hopelijk zal Coldplay op hun aankomende album ook wat meer experimenteerdrift vertonen!
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Ravnoss het volgende:[..]
Ik vind Coldplay juist de band die Radiohead graag wilde zijn maar nooit is geworden. ie. een geheel eigen sound met veel variatie in de numemrs, begeleid met goede lyrics en prachtig muziek.
Coldplay is Radiohead kwa muziek allang voorbij gestreeft, Parachutes en A rush of blood to the head zijn zeker een stapje verder als Radioheads heil to the thief....
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:48 schreef mrmiddel het volgende:
Ik vind de hele vergelijking toch echt nog steeds totaal onzinnig.
quote:ik geniet
Op donderdag 9 oktober 2003 20:48 schreef mrmiddel het volgende:
Ik vind de hele vergelijking toch echt nog steeds totaal onzinnig.
quote:Ik weet niet precies wat de Coldplay vergelijking is, maar ik vind wel dat iedereen naar dat album moet luisteren
Op donderdag 9 oktober 2003 20:51 schreef Dangereux het volgende:
Voor iedereen die van Coldplay houdt, luister eens naar het nieuwste album van Elbow - A Cast of Thousands, beetje Coldplay, maar dan net iets meer experiment dan de brave popliedjes van Coldplay zelf
Op Play staat hij wel maar zonder info... alleen "Due for release on 10/11/2003", klopt dit?
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=139811
quote:Ja, klopt!
Op maandag 13 oktober 2003 20:38 schreef Truck het volgende:
Weet iemand de officiële release datum van de Coldplay DVD / CD, heb vernomen dat hij er een dezer dagen aan schijnt te komen, maar nog niets gezien.Op Play staat hij wel maar zonder info... alleen "Due for release on 10/11/2003", klopt dit?
quote:De week van 10 november in Europa en een week eerder in de VS.
Op maandag 13 oktober 2003 20:38 schreef Truck het volgende:
Weet iemand de officiële release datum van de Coldplay DVD / CD, heb vernomen dat hij er een dezer dagen aan schijnt te komen, maar nog niets gezien.Op Play staat hij wel maar zonder info... alleen "Due for release on 10/11/2003", klopt dit?
Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) voor ongeveer 19 euro bij CDWow.com.hk
van coldplay.com:
In the U.K, the DVD will be available on two formats, a limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed, as well as a standard double disc pack made of 100% recycled paper packaging.
quote:Dat is wel een strak ding. Als je aan de tray, aan de onderkant trekt komt er aan de bovenkant een tweede tray met het boek naar buiten. De CD is ook Enhanced met oa. een weblink naar goodies.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
zojuist besteld:Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) voor ongeveer 19 euro bij CDWow.com.hk
van coldplay.com:
In the U.K, the DVD will be available on two formats, a limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed, as well as a standard double disc pack made of 100% recycled paper packaging.
quote:da's cool!
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:39 schreef el_bario het volgende:[..]
Dat is wel een strak ding. Als je aan de tray, aan de onderkant trekt komt er aan de bovenkant een tweede tray met het boek naar buiten. De CD is ook Enhanced met oa. een weblink naar goodies.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:14 schreef el_bario het volgende:
[afbeelding]werken voor een label is zoo leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |