abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12826442
Ik ben zelf een man. Lijkt me eens leuk om te doen. Zeker als het meisje hierop kickt.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:45:33 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12826448
Geef mij maar 2 dames.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12826458
nou ik w8 nog steeds op mijn kans

1 man en 1 vrouw lijkt me ook wel wat. of 2 vrouwen

pi_12826536
Waar zouden jullie meisjes dan in geïnteresseerd zijn?
pi_12826539
doe mij maar 2 mooie leuke meiden :D:D
Guardian667
pi_12826559
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:46 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
nou ik w8 nog steeds op mijn kans

1 man en 1 vrouw lijkt me ook wel wat. of 2 vrouwen


[Dit bericht is gewijzigd door apophis4u op 30-08-2003 10:53]

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:53:34 #7
30560 2Mini
Official Logo
pi_12826562
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:45 schreef dJ-Zcore het volgende:
Geef mij maar 2 dames.
Camera 1... 1!
pi_12826568
nou ik w8 nog steeds op mijn kans
1 man en 1 vrouw lijkt me ook wel wat. of 2 vrouwen

nou deesje kom maar hahahah :p

*als liefde een bevel wordt, kan haat heel plezierig zijn..!*
pi_12826587
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:46 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
1 man
* koeskoes meldt zich
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:55:26 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_12826589
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:54 schreef sgatjuh het volgende:
nou ik w8 nog steeds op mijn kans
1 man en 1 vrouw lijkt me ook wel wat. of 2 vrouwen

nou deesje kom maar hahahah :p


haha
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_12826605
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:55 schreef koeskoes het volgende:

[..]

* koeskoes meldt zich


pi_12826617
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:57 schreef xxdeesjuhxx het volgende:

[..]


Anders vraag BHFH even, heeft hij ook weer een paar topics te openen

  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:59:10 #13
22180 Killah_Priest
shirley goes wild and sexy
pi_12826621
een vrouw dr bij idd heb al een vriend en die is het er tuurlijk mee eens
things happend the same whem you came to my life happiness lies when you know who i am when you share your secret with me somthing come over to me my baby got a secret , he know what he want
pi_12826657
Nee lijkt me nix.
Doe maar een vrouw erbij
pi_12826663
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Nee lijkt me nix.
Doe maar een vrouw erbij
lijkt mij ook geen pretje om in andermans kwakje te stampen
pi_12826693
2 vrouwen is beter.
pi_12826741
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:06 schreef ChRoNiC het volgende:
2 vrouwen is beter.
pi_12826749
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:06 schreef ChRoNiC het volgende:
2 vrouwen is beter.
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_12826756
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:06 schreef ChRoNiC het volgende:
2 vrouwen is beter.
pi_12826760
Of 3 mooie meisjes??
pi_12826784
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:13 schreef IronEagle het volgende:
Of 3 mooie meisjes??
harem
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:17:15 #22
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_12826793
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:13 schreef IronEagle het volgende:
Of 3 mooie meisjes??
[irritante shampoo reclame nasynchroniseer stem]
Jij wil ook altijd meer
[/irritante shampoo reclame nasynchroniseer stem]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_12826846
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:16 schreef koeskoes het volgende:

[..]

harem


'

nee hoor, want dan zou je met al die vrouwen moeten trouwen,

pi_12826863
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:23 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

'

nee hoor, want dan zou je met al die vrouwen moeten trouwen,


kan toch ?
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_12826878
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:17 schreef Pharkus het volgende:

[..]

[irritante shampoo reclame nasynchroniseer stem]
Jij wil ook altijd meer
[/irritante shampoo reclame nasynchroniseer stem]


Shoot on sight.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12826933
JHaaaa!!! MELD!
Probeer mijn vriend al 2 jaar te overtuigen, heb nl een vriend, die daar ook wel erg veel zin in heeft, met ons.
Alleen vindm ijn vriendje zichzelf dan homo ed... Terwijl die ander toch echt een erg lekkere kerel is..
Ze zijn er dus zeker wel.
sub/
pi_12827587
mmv ja
mvv niet,toch zeker niet met mn huidige vriend...niet in een vaste relatie,ben ik te jaloers voor. wel bijvoorbeeld met vriendin en vriend
Alles is relatief.
pi_12831557
Een trio lijkt mij zeker spannend, met een man erbij, of met 2 vrouwen, maakt mij niet zoveel uit, zolang mijn vriendin en ik (en de derde persoon) maar genieten.
Maar ik denk niet dat mijn vriendin er echt intresse voor heeft, dan dus niet
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 17:28:00 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12831919
zoek eens op 'trio'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')