abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12876248
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:43 schreef milagro het volgende:

[..]

linksrechtslinksrechtslinksrechts..

kom op, hè

ook van de sombermans is, maar net doet van niet

ik doe mijn best

en werkt het net doen van niet?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 september 2003 @ 18:14:36 #152
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12876533
Ziehiehiehiek .

Maar ik heb opzich wel een hele leuke dag gehad met (oud .) klasgenoten.. Ik ben alleen wel echt heel erg zenuwachtig voor morgen. Dan kom ik erachter of dit jaar te verdragen wordt of echt een hel gaat zijn. Lees; Hoe wordt mijn klas, mentor en rooster?

Nouja, vol goede moed ga ik er tegenaan!

Yeah!

pi_12877060
Voel me goed, maar zo ontzettend raar..... heel raar.. stomme gevoelens ook....
Doei.
pi_12877345
ik voel me iets beter ondertussen.....vandaag bij een uitzendbureau geweest, om te kijken of ik werk zou kunnen krijgen als ik zou willen, en dat was er....en opzich vind ik het een goede optie om gewoon een jaar te gaan werken en dan volgend jaar weer verder met mijn opleiding....
  maandag 1 september 2003 @ 19:40:06 #155
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12878417
Dip van het jaar geloof ik, met tranen en alles.
Kutzooi.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 1 september 2003 @ 19:41:59 #156
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_12878456
Van zo'n dag nietsdoen word je erg moe.
For great justice!
pi_12879571
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:40 schreef elcastel het volgende:
Dip van het jaar geloof ik, met tranen en alles.
Kutzooi.

nou.... niet leuk , sterkte

ik ga vroeg mijn bedje in wederom

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12879660
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:35 schreef milagro het volgende:
ik ga vroeg mijn bedje in wederom
Hee houd je taai he? Anders word ik boos

Ehm... blijf iig doen alsof je geen sombermans bent...