abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12876248
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:43 schreef milagro het volgende:

[..]

linksrechtslinksrechtslinksrechts..

kom op, hè

ook van de sombermans is, maar net doet van niet

ik doe mijn best

en werkt het net doen van niet?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 september 2003 @ 18:14:36 #152
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12876533
Ziehiehiehiek .

Maar ik heb opzich wel een hele leuke dag gehad met (oud .) klasgenoten.. Ik ben alleen wel echt heel erg zenuwachtig voor morgen. Dan kom ik erachter of dit jaar te verdragen wordt of echt een hel gaat zijn. Lees; Hoe wordt mijn klas, mentor en rooster?

Nouja, vol goede moed ga ik er tegenaan!

Yeah!

pi_12877060
Voel me goed, maar zo ontzettend raar..... heel raar.. stomme gevoelens ook....
Doei.
pi_12877345
ik voel me iets beter ondertussen.....vandaag bij een uitzendbureau geweest, om te kijken of ik werk zou kunnen krijgen als ik zou willen, en dat was er....en opzich vind ik het een goede optie om gewoon een jaar te gaan werken en dan volgend jaar weer verder met mijn opleiding....
  maandag 1 september 2003 @ 19:40:06 #155
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12878417
Dip van het jaar geloof ik, met tranen en alles.
Kutzooi.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 1 september 2003 @ 19:41:59 #156
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_12878456
Van zo'n dag nietsdoen word je erg moe.
For great justice!
pi_12879571
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:40 schreef elcastel het volgende:
Dip van het jaar geloof ik, met tranen en alles.
Kutzooi.

nou.... niet leuk , sterkte

ik ga vroeg mijn bedje in wederom

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12879660
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:35 schreef milagro het volgende:
ik ga vroeg mijn bedje in wederom
Hee houd je taai he? Anders word ik boos

Ehm... blijf iig doen alsof je geen sombermans bent...
Nou ja je snapt wel wat ik bedoel Trusten

pi_12879759
Hoe ik me voel? Moe... Blij dat mijn vakken meevallen, dat mijn kamer zo leuk ingericht is en dat mijn ouders zojuist een grote, knalgroene brandkast voor me gekocht hebben.
Maar goed, ik ben ook wel een beetje bang dat ik hier op UC een buitenbeentje word. Het lijkt wel alsof iedereen al vrienden heeft gevonden en dat soort dingen, terwijl ik alles nog een beetje aan het verkennen ben. Ik ben nou eenmaal wat verlegen, en ik kijk liever eerst even de kat uit de boom. Ook al zou ik graag willen dat ik meteen een gesprek kon beginnen met iedereen, het zit gewoon niet in me. Nu zit ik gewoon op mijn kamertje, er is niet echt iemand om iets mee te gaan doen ofzo. Nou ja, ik heb genoeg mensen gesproken, maar niemand die ik zo even kan gaan opzoeken. Maar goed, misschien zie ik alles wel wat somberder in omdat ik nogal moe ben. Morgen is er in elk geval weer een dag met lessen en andere gelegenheden om mensen te ontmoeten.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 1 september 2003 @ 21:01:47 #160
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_12879940
Heb al een paar dagen constant ruzie met mijn moeder over iets wat al veel langer speelt maar wat ik nu helemaal zat ben. Maar ik vind het ook niet leuk om ruzie met haar te hebben. Ik voel me er de hele dag boos en verdrietig door.

.

Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  maandag 1 september 2003 @ 21:06:58 #161
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12880029
Suf, vermoeid en inspiratieloos
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  FOK!fotograaf maandag 1 september 2003 @ 21:14:07 #162
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12880185
voel me klote,
nutteloos. het 5de wiel van een auto, of het spreekwoordelijk 3de wiel.
inspiratieloos, jankerig. jakkes

mis volgens mij behoordlijk wat dingen in mijn leven. en bijna elke dag wordt dat duidelijker en meer specefieker welke dingen dat zijn.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 1 september 2003 @ 21:18:03 #163
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_12880267
Ten opzichte van gister nog niet veel veranderd eik... Nog steeds dat a-ha (take on me) gevoel
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_12881306
Come the three corners of the world in arms,
And we shall shock them.

Ah! Morgen introductiedag. Met de mooiste lichting eerstejaars studentes in jaren. En ik heb de commissie nog altijd niet failliet laten gaan. .

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_12881615
'k zit met een fins meisje te praten, wat in PRECIES dezelde situatie zit als ik een tijdje terug...lastig om der te overtuigen dat het zo niet gaat werken :|

doet me trouwens ook niet echt heel veel goed verder, brengt herinneringen boven, maarjah... :|

maandag 1 september 2003 @ 22:15:08 #166
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_12881687
Zwaar verveeld
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_12881719
Ik voel me zeer goed .
  maandag 1 september 2003 @ 22:18:36 #168
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12881777
Nogal chagerijnig omdat ik weet dat ik morgen met volle moed naar school zal gaan om er daar dan erachter te komen dat ik nog een kuttere klas heb dan ik al dacht, ik een kutrooster heb en een kutmentor. Ik weet het gewoon!

Wat ben ik ook een pessimist .

pi_12881939
Ongeconcentreerd, kan niets onthouden of de betekenis van de woorden die tegen me gesproken worden begrijpen. Voel me leeg en verdrietig, moet morgen weer naar therapie maar heb enorme weerstand om te gaan, om te moeten praten, mijn gevoelens te delen. Ik wil alles het liefst negeren en net doen alsof er niets aan de hand is.
Verder zie ik enorm op tegen een afspraak met de bedrijfsarts eind september. Dan moet ik naar kantoor waar mijn collega's zitten waar ik al 2 jaar niets meer van hoor, mijn manager die nooit eens de moeite neemt om naar mij te informeren kortom ik hoor er gewoon niet meer bij, voel me minderwaardig ten opzichte van de werkende mensen en het voelt als falen om daar weer heen te moeten langs de kamer van mijn baas en al mijn collega's. En dan kan ik ook nog niet eens zeggen dat ik weer kan komen werken want zover ben ik nog niet Ik zie er echt als een berg tegenop...
#geen
pi_12882156
Gestresst! Moet ontspannen, maar het wil niet! Misschien maar gewoon proberen te slapen
pi_12882189
in de war gebracht...
Doei.
  maandag 1 september 2003 @ 22:40:25 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12882288
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:12 schreef Whistler112 het volgende:
'k zit met een fins meisje te praten, wat in PRECIES dezelde situatie zit als ik een tijdje terug...lastig om der te overtuigen dat het zo niet gaat werken :|
Dan snap je ons ms ook wat beter nu, met ons gezeik naar jou toe

Ik voel me overigens heerlijk. Net met een boekje op de bank zitten lezen, met Polle op m'n schoot en onder een warme deken, iets waar ik al tijden naar uitkeek. En het doet erg goed

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_12882302
gewild
nee, serieus, heel vrolijk eigenlijk, zit me wel iets dwars, maar heb besloten het te negeren en me er later druk over te maken
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 1 september 2003 @ 22:41:32 #174
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_12882317
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:37 schreef bosbanaan het volgende:

[..]

Ik voel me geweldig!
Ik heb een superlieve vriendin en elke week een avondje filmkijken
( ik zie niks van die films ) is echt super!

Ik voel me keigoed - Hans teeuwen

heb ikke ook !!

rasechte trut
pi_12882378
moe.. met een opdracht voor therapie bezig, die me best zwaar valt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')