abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:49:30 #226
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12891918
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kutklas en kutmentor .
Sterkte. .

Ik voel me redelijk goed, er is iets van me weg waar ik me aan irriteerde.

The Most Incredible, Baby
pi_12892351
Ik voel me nog steeds dolgelukkig, hou zoveel van mijn lieffie .. maar ben ook weer verdrietig omdat we niet bij elkaar kunnen zijn..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_12893448
goh, komt dat even mooi uit, ik kots op jullie allemaal

tering he, "een voedselvergiftiging OFZO" het enige wat jullie hier kunnen doen is zeiken op me geloof ik...

op het moment is het enige wat ik kan doen hier op jullie kotsen, want ik ben het echt kotsziek...

en JA, ik voel me KOTSmisselijk

Doei.
pi_12893957
Ben hangerig, beroerd geslapen vannacht. Ik geloof dat ik maar ff vitamine C moet gaan regelen (lees sinaasappeltjes), misschien valt er nog wat te redden...Vorig jaar nog de griep gehad dus ik vind dat ik voorlopig nog niet weer aan de beurt ben!

Heb straks ook nog een afspraak waar ik heen moet, maar als t morgen nog zo is dan blijf ik geloof ik in mn nest.

Fake it till you make it...
pi_12894096
Maar verder voel ik me, mentaal uitstekend
Doei.
pi_12894236
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef Faithy het volgende:

tering he, "een voedselvergiftiging OFZO" het enige wat jullie hier kunnen doen is zeiken op me geloof ik...

op het moment is het enige wat ik kan doen hier op jullie kotsen, want ik ben het echt kotsziek...

* Peregrijn pakt emmer van de vloer en zet hem op Faithy's hoofd, duwt haar in de hoek en zegt: 'Ga daar maar even uitkotsen'.

Misschien dat het komt door de continue overdrijving in je reacties, waarmee je mensen die het daadwerkelijk is overkomen tekort doet. NOFI

On-topic:
Goed, net weer een berichtje gehad van mijn zus uit India. Het is wel fijn om te horen dat het goed met haar gaat Verder zin in de borrel van vanavond.

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_12894369
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:29 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

* Peregrijn pakt emmer van de vloer en zet hem op Faithy's hoofd, duwt haar in de hoek en zegt: 'Ga daar maar even uitkotsen'.

Misschien dat het komt door de continue overdrijving in je reacties, waarmee je mensen die het daadwerkelijk is overkomen tekort doet. NOFI

Wat nou overdrijven?

Dagje ruilen? Heb veelste veel te doen om hier thuis te zitten met een emmer naast mn bureau..

stelletje kinderen hier...

Doei.
pi_12894460
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:34 schreef Faithy het volgende:

[..]

Wat nou overdrijven?

Dagje ruilen? Heb veelste veel te doen om hier thuis te zitten met een emmer naast mn bureau..

stelletje kinderen hier...

misschien beter om gewoon niet te reageren, ieder heeft zijn eigen manier van posten en als men daar commentaar op heeft, mag dat, betekend niet dat je je er wat van aan hoeft te trekken

ontopic:
voel me super, heb paar lessen gehad nu en dit gaat echt leuk worden

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_12894761
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:03 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Idd!
1 keer in m'n leven een voedselvergiftiging gehad en ik dacht werkelijk dat ik ging sterven. Het ergste is kiezen of je boven de pot gaat kotsen of er op gaat zitten om op andere wijze leeg te lopen.

Ach, en op 'n gegeven moment boeit dat ook niet meer en schijt je jezelf al kotsende onder.

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal verder

En iedereen beterschap.

On topic: heb sinds 2 dagen minder last van m'n maagzweer dan normaal. Ik geloof dat mijn hardnekkige "zolang je er niet aan denkt bestaat het niet" taktiek z'n vruchten begint af te werpen.

Sorry, ik voel met je mee, maar lig hier zo in een stuip om de heerlijke beeldspraak die je gebruikt

ontopic, ik voel me wel goed, maar ben aan het balen dat ik docenten niet kan bereiken. Verdomme ik wil diploma op 18september.

dinsdag 2 september 2003 @ 15:59:49 #235
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12895037
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kutklas en kutmentor .
Wat RedGuy zei ja . En wat QyRoZ zei ook trouwens.

Nou goed ja, wat ik gister al zei: ik heb ook een kutklas. Leuk detail: dat is iedereen uit mijn klas met me eens. Hoera hoezee. Dat wordt gezellag dit jaar.

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_12895241
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef Faithy het volgende:

Dank je
Als je zo ziek bent, moet je in bed liggen, niet computeren en je al helemaal niet zo druk maken
Sterkte
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:10:19 #237
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12895330
Zwaar kut... helemaal naar Amsterdam gegaan voor iets wat er uiteindelijk niet was.... En voel me gewoon een beetje belabberd, ik weet niet wat het is......
...That makes kinda two of us...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 2 september 2003 @ 16:20:08 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12895594
Oververmoeide arm, nekpijn en hoofdpijn 24/7.
Morgenvroeg naar de huisarts. Heb er geen zin in, maar ja.

RSI, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! .

dinsdag 2 september 2003 @ 16:43:11 #239
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12896183
Al gaat het slecht eigenlijk, ik voel me nu weer lekker.
Ik heb dan ook gezorgd dat ik tot maandag vrij ben nu
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:58:59 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12896599
Ik ben moe

Wat 'n smakelijke verhalen hier trouwens

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:31:24 #241
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_12897250
Het gaat wel weer ok, alleen heb ik last van m'n nek. En ik ben zoals 90% van Nederland hardstikke verkouden.
Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:43:55 #242
16082 Wytze
...Confidential
pi_12897511
Ik voel me alsof ik het veels te druk heb. I want so much in so little time, en bovendien wil ik morgen lekker uitslapen. Helaas zit dat er niet in
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:52:19 #243
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12897677
Ik voel me weer heerlijk

Eerste dagje op school viel uiteindelijk toch nog heel erg mee, en was toch wel best een beetje gezellig enzo.

Op de terugweg van school heb ik eventjes bij de drogist wat lekkere dingetjes gekocht... heerlijke doucheschuim (wel erg duur ) en een paar nogal yummie snoepjes. En die gaan we (vriendje en ik) vanavond even creatief gebruiken

Oei, en nu moet ik snel aan het eten beginnen, anders krijg ik op m'n donder

pi_12897906
onzeker (denk ik)
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:04:45 #245
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12897920
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:12 schreef giMoz het volgende:
kut, heb m'n beste vriendin in 1.5 week niet meer dan 5 minuutjes gesproken.
Mis haar
verliefd?
Die zoute stokjes...
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:14:46 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_12898165
verliefd nog steeds en heeeel blij dat ik hem morgen (en overmorgen en vrijdag haha) weer zie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:25:29 #247
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12898365
Kutklas!
Kutmentor!
Okay rooster!

Dus het is beter dan ik verwachtte (alles kut), maar ik ben er natuurlijk niet volledig content mee.

Wel heb ik vandaag een leuke trip naar de bios gemaakt met (oud .) klasgenoten en echt, tja, gewoon een leuke dag gehad .

Nu nog morgen afwachten. Introductiedag: Onbeperkt pannenkoeken eten .

dinsdag 2 september 2003 @ 18:34:37 #248
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12898538
Ik zag vandaag een meisje waar ik ooit verliefd op ben geweest, maar het was niet wederzijds. Het deed tog wat met me. hart sneller kloppen zweetjatten...:@. Daarbij zat ze me de hele tijd aan te kijken en glimlachen en die sh*t. Ik keek gewoon rustig terug maar ze moest weten hoe k me voelde.... Vaag dus maar wel gelukkig. Zaterdag weer lekker uit!
Die zoute stokjes...
pi_12900798
Lange dag gehad vandaag, was pas om half zes thuis Weer een afspraak gemaakt bij de psychiater, zo aankloten is ook niks eigenlijk.

Dalijk lekker naar de sportschool met een nieuwe cd op mijn walkman

#geen
  dinsdag 2 september 2003 @ 20:16:50 #250
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12900889
Balend dat ik zo zwak ben ondanks mijn kracht
~Cheer up, the worst is yet to come.~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: