abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2003 @ 23:56:10 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_12906361
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Word Up!

Oh ja, de proefreview heb ik maar over Enter The Wu-Tang gedaan, die is algemeen bekend en die shit dig ik dus

Drom hebbik mij ook niet aangemeld , ik luister veel meer naar de underground dingen , alhoewel; ik dingen als enter the wu of dr octagon nogwel zou kunnen reviewen
pi_12906422
Hoe zit dat reviewen trouwens Tony? Want je krijgt geloof ik ook cd's opgestuurd die je moet reviewen. Maar gezien de doelgroep van Fok! zal dat wel redelijk mainstream zijn. Dus kan je lekker de nieuwe Jay-Z of 50 Cent reviewen .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12906596
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:58 schreef keeper het volgende:
Hoe zit dat reviewen trouwens Tony? Want je krijgt geloof ik ook cd's opgestuurd die je moet reviewen. Maar gezien de doelgroep van Fok! zal dat wel redelijk mainstream zijn. Dus kan je lekker de nieuwe Jay-Z of 50 Cent reviewen .
Weet nog niet, maar ik hoop eigenlijk wel op een 50 Cent cd, dan geef ik daar een eerlijke en faire mening over

Maar binnen een paar dagen krijg ik het te horen of ik het ook daadwerkelijk geworden

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 september 2003 @ 00:06:52 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_12906639
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:58 schreef keeper het volgende:
Dus kan je lekker de nieuwe Jay-Z of 50 Cent reviewen .
ach tegenwoordig zijn gangstarr , ATCQ , De La Soul , Busta Rhymes , Mobb Deep en zelfs Onyx mainstream bezig zieltjes aan het winnen , dus wat maakt het eilk nog echt uit wat je reviewed
  woensdag 3 september 2003 @ 00:09:45 #130
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_12906700
btw het volgende topic moet toch echt een album naam van Run DMC bevatten , niet dat ik Eric B. en Rakim tekort wil doen hoor
pi_12906719
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Weet nog niet, maar ik hoop eigenlijk wel op een 50 Cent cd, dan geef ik daar een eerlijke en faire mening over
Bereid je dan maar vast voor op veel fanmail .
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach tegenwoordig zijn gangstarr , ATCQ , De La Soul , Busta Rhymes , Mobb Deep en zelfs Onyx mainstream bezig zieltjes aan het winnen , dus wat maakt het eilk nog echt uit wat je reviewed
Gang Starr brengt voorlopig niks nieuws uit, idem voor Tribe (hoewel die met iets bezig zouden zijn), De La komt ook niks van, albums van Busta zou ik ook niet graag reviewen en Mobb Deep en Onyx hebben ook geen nieuw materiaal in de pijplijn, dus daar ga je .

Veel plezier met $0.50 Tony .

woensdag 3 september 2003 @ 00:14:18 #132
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_12906802
Ach als je 7 cds van $0.50 moet reviewen , zal er altijd eentje beter zijn , ik ging alleen uit van de wat positievere gedachte
pi_12906846
ey wat zijn jullie soulseek namen? Mijne is Sic Trics
xxx
  woensdag 3 september 2003 @ 00:18:52 #134
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_12906874
ik heb geen soulseek naam nodig , heb zo'n 500+ hiphop albums liggen en wil ze alleen uploaden als je webspace/ftp hebt

(en dat kan je ook beter per mail/icq/msn aanvragen , wat mij betrefd )

[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-09-2003 00:20]

pi_12906882
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
btw het volgende topic moet toch echt een album naam van Run DMC bevatten , niet dat ik Eric B. en Rakim tekort wil doen hoor
Ow ja, dat was vorige keer al de bedoeling geloof ik
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12906903
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:10 schreef keeper het volgende:

Bereid je dan maar vast voor op veel fanmail .

Bring It On Baby
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12906928
kheb et niet nodig nodig voor albums, die down ik toch niet, die koop ik. Maar is cool man, nummers van Klopdokter (te ille gast) Jiggy Jay (dac), of van vlieg (toen dac nog vlieg heette), van opgezwolle, VSOP, en weet ik veel wat voor zooi die niet op cd staan,

[Dit bericht is gewijzigd door SoSolid op 03-09-2003 00:27]

xxx
  woensdag 3 september 2003 @ 01:19:52 #138
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12907782
Ok dan. zoals gisteren al werd gemeld brengt IAM op 16 september een nieuw album uit: "Revoir Un Printemps". En dit staat te lezen op IAM-Style:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
IAMs new album, « Revoir un primtemps » which is out on the streets end of September, is packed up with different featurings and a fully charged sound approach.

This « Ive-been-waiting-for-a-long-time » album will be out on the streets the 16th of September 2003. So, thats for the waiting-for-a-long-time side ! After a first listening approach, were quite surprised : theres a mixture of hip-hop, R&B and some melodious sounds, and all of that with an American artistic touch. The American female singer, Beyonce, who is actually in the charts with her album « Dangerously in Love », lends her voice on the track « Bienvenue » in the language of Molière !
For the first track, « Noble Art », which at the moment is a hit on the radio, the group offers us a great featuring with the American rappers Method Man and Redman. Another track, « Ici ou ailleurs » makes us pay attention to its oriental influences. The female American singer Syleena Johnson, also known for her single « Tonight Im gonna let go » remixed by Busta Rhymes, lends her voice on the chrous. Theres also a duo with the French female singer Kayna Samet on the track « Nous ». In the past, she had collaborated with the singers Matt Huston and Booba.

The forth album of the guys who did the famous « Je danse le Mia » will be composed of twenty tracks. The whole album will be a lot more harmonious than their last album « LEcole du Micro dArgent » as instruments like violins, strings, pianos and electric guitars are present in the composition. On the production side, the three main vocalists are present : Akhenaton, ShurinkN and Freeman. Its them who wrote and composed all of the tracks. DJ Kheops stays faithful to his scratches. Most of the different arrangements are made up by the French composer Bruno Coulais, who is behind different OST like Les Rivières Poupre, Belphegor and Vidocq . The lyrics used for this album stay sharp and cover themes like violence at home, reality and social inequality. The members disguise themselves as « urban journalists covering the everyday news ».

Thirteen LPs (two non-released included) of the group will come out on the 19th of August. Theyre also planning to release a DVD covering the two year making of the album.

Heres the track listing of the new album (Temporary list) :
Nous
Quand ils rentraient chez eux
Murs
Lâche
Mental de Viêt-Cong
Revoir un printemps
Noble art
Second souffle
Visages dans la foule
Ici ou ailleurs
Tiens
Bienvenue
Pause
Fruits de la rage
Stratégie d'un pion
21/O4
Aussi loin que l'horizon

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Kheb die track Bienvenue (ft. Beyonce) gedownload en kmoet zeggen t klinkt errug goed!!! Kgok wel dat dit de "slechste" track van de cd zal gaan worden. Kverheug me er nu al op

woensdag 3 september 2003 @ 13:43:56 #139
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_12914392
TIP !!:
ik weet niet of iemand het album al gemeld heeft
maar ik zit nu toevallig het nieuwe album van Nappy Roots - Wooden Leather te luisteren..
flinke groep rappers met verschillende rap stijlen wat het album lekker fris houd
als ik het ergens mee moet vergelijken dan is het zeker met Outkast maar dan imho toch beter
absoluut aanrader dus
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_12914478
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:43 schreef MokroKees het volgende:
TIP !!:
ik weet niet of iemand het album al gemeld heeft
maar ik zit nu toevallig het nieuwe album van Nappy Roots - Wooden Leather te luisteren..
flinke groep rappers met verschillende rap stijlen wat het album lekker fris houd
als ik het ergens mee moet vergelijken dan is het zeker met Outkast maar dan imho toch beter
absoluut aanrader dus
Heb er ook al een aantal tracks van gehoord en het klinkt zeker niet slecht
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12915049
lieve mensen, beter wordt er voor de volgende deeltje iets vna organized konfusion gedaan, beste duo formatie in old skool en wellicht in hiphop geschiedenis Bring It On ofzo

niemand die uitkijkt naar Aesop Rock - Bazooka tooth (23 sept)?? of Atmosphere - Sevens Travels (ook 23 sept)??

of Abstract Rude & Tribe Unique, lijkt me dope album is pas uitgekomen, beter checken jullie dat

allemaal in de A

Louis Logic's nieuwste is ook heel leuk trouwens

en dat was wel weer ff mn aandeel

[url=http://www.nlhd.com]NLHD[/url]
pi_12915193
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:14 schreef Phrantic het volgende:
lieve mensen, beter wordt er voor de volgende deeltje iets vna organized konfusion gedaan, beste duo formatie in old skool en wellicht in hiphop geschiedenis Bring It On ofzo

niemand die uitkijkt naar Aesop Rock - Bazooka tooth (23 sept)?? of Atmosphere - Sevens Travels (ook 23 sept)??

of Abstract Rude & Tribe Unique, lijkt me dope album is pas uitgekomen, beter checken jullie dat

allemaal in de A

Louis Logic's nieuwste is ook heel leuk trouwens

en dat was wel weer ff mn aandeel

goede bijdrage iig

In de 15 delen is RUN DMC nog niet aan de beurt geweest en dat mag in een hiphop reeks niet gebeuren natuurlijk, dus die hebben wmb voorrang.

Equinox is nog altijd een van mijn favoriete albums allertijden en de rest van Organised Konfusion is ook erg dope

Aesop Rock stond al op m'n absolute musthave lijst, netzoals de nieuwe MF Doom en People Under The Stairs.

Louis Logic's album is idd een zeer aardig, zowel qua beats als qua flow

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 september 2003 @ 14:27:34 #143
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12915340
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Is die nu al uit?

Die stond volgens mij veel later in de planning, dat is wel heel goed nieuws

Yep, heb 'm hier ook via via.

Erg sterk album, wederom in een soort projectmatig jasje gestoken. 'Take me to your leader' schijnt dus ook zo te zijn, maar die heb ik nog niet
(wordt deze week aan gewerkt )

De mensen die ik erover gesproken heb vinden deze nog beter dan die van King Geedorah en absoluut de beste plaat van het jaar tot nu toe.

Bereidt je maar vast voor dus

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12915534
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:27 schreef Posdnous het volgende:

De mensen die ik erover gesproken heb vinden deze nog beter dan die van King Geedorah en absoluut de beste plaat van het jaar tot nu toe.

Wow, dat belooft heel veel dus, dan moet ik ook maar eens in wat binaries gaan zoeken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12916128
Bazooka Tooth van Aesop Rock heb ik al. De Promo dan.

Nog niet écht gecheckt. Zo maar eens ff doen dan.

Ik heb gewoon teveel, dat ik soms niet meer weet wat ik moet luisteren .

pi_12916483
Ik zag vandaag voor het eerst een exemplaar van het laatste live optreden van BIG L in amsterdam

heeft iemand enig idee of dit wel officieel is en of het uberhaupt wat is?

Rat

C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
  woensdag 3 september 2003 @ 17:37:54 #147
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_12919795
Viktor Vaughn - Vaudeville Vilain

Release date : 16.9.2003

Best cuts : 12. Open Mic Nite Pt.2 (feat. Creature & Lord Sear)
13. Never Dead (feat. Msayyid as Curtis Strifer)

Een dope CD, vooral die twee nummers zijn goed, de hele cd baadt in een mysterieuse sfeer... Viktor Vaughn was namelijk een geke wetenschaper die allemaal dingen deed die te maken hadden met het paranormaal....

Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 3 september 2003 @ 17:51:48 #148
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12920068
Ik heb net het album van King Geedorah eens uitgebreid beluisterd, dus ik kan misschien een voorzichtige vergelijking trekken met Victor Vaughn (voor mezelf dan )

Take me to yor Leader is origineler en (misschien) wat donkerder.
Vaudeville Villain is qua flows en vooral beats superieur.

Ik als enigszins conservatieve hip-hop liefhebber heb dan ook een voorkeur voor het Victor Vaughn album.

King Geedorah's album is conceptueler (bij Victor Vaughn is het karakter Victor Vaughn op z'n zachtst gezegd erg vaag) en er wordt veel meer gebruik gemaakt van zware samples. Samples die me af en toe gaan irriteren omdat ze de track TE chaotisch maken (zoals in No Snakes Alive), iets waaraan ik me bij Def Jux albums ook geregeld erger. Ik krijg er accuut koppijn van.

Overigens vind ik No Snakes Alive dan wel het minste nummer van het album, de flow die er overheen wordt gegooid doet me erg denken aan Pharoahe Monch in zijn beste dagen (Organized Konfusion)

Het album van Victor Vaughn is meer nog dan Take me to your leader erg divers, een paar head-nodders en een aantal zeer complexe composities van geniale beats en aparte geluidjes. Zelden zoiets gehoord, het had zo op een remix-album van Bjork kunnen staan.

Lord Sears is ook een prima gast-rapper (hij doet mee op bovengenoemde Open mic night part 1 & 2).

Het Victor Vaughn album is dan ook een absolute tip. Erg creatief, divers en heerlijk.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12920141
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:27 schreef Leratluciano het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst een exemplaar van het laatste live optreden van BIG L in amsterdam

heeft iemand enig idee of dit wel officieel is en of het uberhaupt wat is?

Rat

Is een bootleg, de opname kwaliteit is niet super en het is dus ook geen officieel album, maar als je een die hard fan bent kan je em halen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12920169
Coole dingen die ik trouwens over Vince Vaugn lees, ik kan niet wachten tot dat album officieel in de winkels ligt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')