quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
* Tony_Montana67 voelt zich een ouwe zak
En nog blut ook
hoe oud is iedereen zon beetje? ![]()
Markaveli Gaat naar Postmen! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 02-09-2003 16:40]
En ik zou het album ook wel willen kopen maar wil het eerst luisteren.
En een album van 50 cent is het niet eens waard om te downloaden.
En gebruiken jullie andere programma's dan kazaa om hip hop te downloaden?
quote:zie de vorige delen waarin vooral emule is aangeraden voor het downen van hele albums
Op dinsdag 2 september 2003 16:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben 19.
En ik zou het album ook wel willen kopen maar wil het eerst luisteren.En een album van 50 cent is het niet eens waard om te downloaden.
En gebruiken jullie andere programma's dan kazaa om hip hop te downloaden?
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 02-09-2003 17:01]
en ik haal wel eens wat van een nieuwsgroep af, alleen duurt dat meestal ongelooflijk lang
quote:Haha noobs, soulseek represented
Op dinsdag 2 september 2003 16:55 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
zie de vorige delen waarin vooral emule is aangeraden voor het downen van hele albums
quote:Explain to me plz, ik ben nog maar 19, met welke programma's ga je op z'n nieuwsgroep, en waar vind je adressen daarvan ?
Op dinsdag 2 september 2003 17:45 schreef keeper het volgende:
Ik ben 20 en haal eigenlijk alles van nieuwsgroepen af. Gaat lekker snel (max snelheid, dus zo'n 60 Kb/s ofzo) en er staat een hoop op.
quote:Ik gebruik zelf NewsBin (http://www.newsbin.com/). Dat is niet gratis, maar volgens mij heb ik daar toen ooit een crack voor gebruikt
Op dinsdag 2 september 2003 17:46 schreef JimmyJames het volgende:
Explain to me plz, ik ben nog maar 19, met welke programma's ga je op z'n nieuwsgroep, en waar vind je adressen daarvan ?
Vervolgens moet je toegang tot een nieuwsserver hebben. Dat gaat meestal via je provider. Daarvoor kan je het best ff de info van je provider raadplegen. Helaas heeft niet elke provider een even goede nieuwsserver. Ik heb toevallig xs4all en die hebben newszilla en dat is geloof ik één van de betere in Nederland
.
Maar planet en chello enzo hebben ook newsservers.
Verder vond ik hier wel een goede tutorial, in het Engels, voor oa nieuwsgroepen.
quote:Thx, hebben jullie de nieuwe van Mf Doom al gecheckt ? hij is
Op dinsdag 2 september 2003 17:55 schreef keeper het volgende:[..]
Ik gebruik zelf NewsBin (http://www.newsbin.com/). Dat is niet gratis, maar volgens mij heb ik daar toen ooit een crack voor gebruikt
. Een andere goede binary newsreader is Xnews (http://xnews.newsguy.com/), die is wel gratis.
Vervolgens moet je toegang tot een nieuwsserver hebben. Dat gaat meestal via je provider. Daarvoor kan je het best ff de info van je provider raadplegen. Helaas heeft niet elke provider een even goede nieuwsserver. Ik heb toevallig xs4all en die hebben newszilla en dat is geloof ik één van de betere in Nederland
.
Maar planet en chello enzo hebben ook newsservers.Verder vond ik hier wel een goede tutorial, in het Engels, voor oa nieuwsgroepen.
En gebruik DC voor albums
Ennuh..... bijna 19 (16 sept.) en ik gebruik ook Kazzaa. Maar ik koop nu regelmatig cd's, zoals vorige week Paid in Full en It takes a nation of Millions to hold u back.
quote:King Geedorah - Take Me To Your Leader bedoel je, die is echt geniaal ja, de beste hiphopplaat van het jaar
Op dinsdag 2 september 2003 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Thx, hebben jullie de nieuwe van Mf Doom al gecheckt ? hij is
quote:Nee, ik bedoel Mf Doom as Viktor Vaughn
Op dinsdag 2 september 2003 19:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
King Geedorah - Take Me To Your Leader bedoel je, die is echt geniaal ja, de beste hiphopplaat van het jaar
quote:Is die nu al uit?
Op dinsdag 2 september 2003 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
Nee, ik bedoel Mf Doom as Viktor Vaughn
Die stond volgens mij veel later in de planning, dat is wel heel goed nieuws
quote:Hij komt 16 September uit
Op dinsdag 2 september 2003 20:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Is die nu al uit?
Die stond volgens mij veel later in de planning, dat is wel heel goed nieuws
quote:Dat had ik met Canibus en 1st Class van Large Professor
Op dinsdag 2 september 2003 20:16 schreef JimmyJames het volgende:
Hij komt 16 September uit, (ik heb hem al) ---->
Lijkt 'ie op de eerdere albums van mf doom of gaat hij door op de manier van King Geedorah?
quote:Geen idee is de eerste die ik van hem "koop" , maar morgen post ik wel een mini-review
Op dinsdag 2 september 2003 20:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat had ik met Canibus en 1st Class van Large Professor
Lijkt 'ie op de eerdere albums van mf doom of gaat hij door op de manier van King Geedorah?
quote:Ik heb in het verleden nog wel eens opgelet bij Frans, moet me wel lukken
Op dinsdag 2 september 2003 20:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik weet niet of je dit kan lezen , maar ja : http://www.hiphopcore.net/reviews/vaudevillevillain.php3
thnx voor de link
quote:Ik moet ook maar ns op gaan letten bij Frans
Op dinsdag 2 september 2003 21:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik heb in het verleden nog wel eens opgelet bij Frans, moet me wel lukken
thnx voor de link
quote:Dat zijn de makkelijke vakken op het eindexamen, hoef je je niet in te spannen voor wiskunde
Op dinsdag 2 september 2003 23:18 schreef makaveli_nh het volgende:
Ik moet ook maar ns op gaan letten bij Frans
quote:Word Up!
Op dinsdag 2 september 2003 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
* PaRoDiUzZ is 23 , en koopt de shit die hij digt
Oh ja, de proefreview heb ik maar over Enter The Wu-Tang gedaan, die is algemeen bekend en die shit dig ik dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |