quote:ill communication, check your head, paul's boutique, liscenced to ill, hello nasty, the ownerz, illmatic, midnight marauders, low end theory...
Op zondag 31 augustus 2003 17:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hmm, ik mag dus een proefreview schrijven, maar de plaat moet algemeen bekend zijn, dus ik vrees Dat Akrobatik of King Geedorah afvalt. Heeft iemand een idee voor een goede en bekende hiphop cd, maar geen Eminem zooi enzo...?
quote:Ill Communication had ik al aan zitten denken, net zoals Illmatic, maar die zijn al zo vaak gereviewed...
Op zondag 31 augustus 2003 18:52 schreef JimmyJames het volgende:
ill communication, check your head, paul's boutique, liscenced to ill, hello nasty, the ownerz, illmatic, midnight marauders, low end theory...
Ik denk zelf op dit moment aan Enter The Wu-Tang, maar iig bedankt voor het meedenken
Paul is dope
.
quote:Nee, dat is een soort 2e sollicitatiebrief, ik denk niet dat 'ie online komt en echt veel nieuwe bekende albums zijn er niet die ik de moeite waard vind...
Op zondag 31 augustus 2003 19:10 schreef keeper het volgende:
Komt die proef-review ook op Fok dan? Want het is een beetje useless om een review van één of andere oude cd te gaan schrijven natuurlijk. Ook al is het een classic.
quote:Die wordt het. Zeer goeie keuze Steve-O
Op zondag 31 augustus 2003 19:44 schreef Steve-O het volgende:
Reakwon - Only Built 4 Cuban Linx
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die wordt het. Zeer goeie keuze Steve-O
quote:Ik mag een stukje van een review gaan schrijven van een redelijk bekende hiphop cd, aan de hand daarvan wordt er iemand uitgekozen
Op zondag 31 augustus 2003 19:55 schreef Steve-O het volgende:
![]()
is dit een 2e sollicitatie ?
quote:doe 50 cent wordt je zeker gekozen
Op zondag 31 augustus 2003 19:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik mag een stukje van een review gaan schrijven van een redelijk bekende hiphop cd, aan de hand daarvan wordt er iemand uitgekozen
quote:Nee, dan krijg ik de bond tegen het vloeken op m'n dak denk ik
Op zondag 31 augustus 2003 20:00 schreef Steve-O het volgende:doe 50 cent wordt je zeker gekozen
quote:gangstarr - the ownerz
Hmm, ik mag dus een proefreview schrijven, maar de plaat moet algemeen bekend zijn, dus ik vrees Dat Akrobatik of King Geedorah afvalt. Heeft iemand een idee voor een goede en bekende hiphop cd, maar geen Eminem zooi enzo...?
quote:Outlandish - Bread And Barrels Of Water?? Of vind je dat ook niets?? das IMHO een goede cd
quote:ik zweerde eerst ook bij die cd, maar wat gaat dat snel vervelen zeg
Op zondag 31 augustus 2003 21:46 schreef Timo20 het volgende:[..]
Outlandish - Bread And Barrels Of Water?? Of vind je dat ook niets?? das IMHO een goede cd
quote:Kvind dat vervelen wel meevallen moet ik zeggen
Op zondag 31 augustus 2003 22:03 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
ik zweerde eerst ook bij die cd, maar wat gaat dat snel vervelen zeg
doe mij maar JazzMatazz Vol.1
quote:
The new album !
Title : Revoir Un Printemps ,Out : 16th of September 2003
IAMs new album, « Revoir un primtemps » which is out on the streets end of September, is packed up with different featurings and a fully charged sound approach
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 31-08-2003 23:04]
http://www.nlhiphop.nl/concert.php is een stuk overzichtelijker geworden. Enige topic's terug wat commentaar op de duidelijkheid van die pagina gelezen. Er is dus wat mee gedaan
zo 19 okt 2003
21:30 NON PHIXION / Q-UNIQUE
Melkweg oude zaal, AMSTERDAM
ik hoop dak erbij kan zijn...
quote:Non phixion
Op zondag 31 augustus 2003 23:30 schreef H4ze het volgende:
ik kwam al surfend dit tegen:zo 19 okt 2003
21:30 NON PHIXION / Q-UNIQUE
Melkweg oude zaal, AMSTERDAMik hoop dak erbij kan zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |