quote:ja dat is ook weer waar, maar ik neem ze ook wel mee hoor als ik ze voor die prijs tegenkom, vooral als et cd's zijn die je niet zo snel downloadt
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:05 schreef H4ze het volgende:[..]
weetje, ik vond het makkelijker om um gelijk voor 2 euro mee te nemen (had nog veel 50eurocent munten in me portemonnee zitten) dan eerst downloaden en vervolgens op een cd te branden (die kosten btw ook al 80 eurocent
)
joepie,joepie AZ heeft gewonnen van Vitesse , Az staat 2e!!!
edit= owja, en is er nog jazzmatazz 3 en 4 ofzo? en zo ja, zijn ze ook de moeite waard?
quote:Er wel een 3, geen 4 zover ik weet.
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:59 schreef makaveli_nh het volgende:
edit= owja, en is er nog jazzmatazz 3 en 4 ofzo? en zo ja, zijn ze ook de moeite waard?
quote:Nieuwe Noyd album ga ik zeker checken. Die alchemist shit is zeker oke. Ik vrees dat er weer dure tijden gaan aanbreken want ik had mezelf ook het 3e en 4e seizoen van The Soprano's op dvd beloofd
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:02 schreef dunniecash het volgende:
Nieuwe Big Noyd album, "Only The Strong", is best dope. Vooral die track met PMD is lekker.. dope beat, flow is tight.. ook laatst "Alchemist Presents The Cutting Room Floor" gedownload, staan een paar dope nieuwe nummers op van o.a. Freeway, Mobb Deep en Dilated Peoples. Check it out.
Relax gezien. En Opgezwolle, Raymzter, Postmen, Tasha's World en E-Life. Hoewel die allemaal maar één nummer deden.
En vanavond Redman! .
quote:is dat vandaag
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
zometeen lekker naar Opgezwolle, daarna naar Redman
quote:Ik zit verdorie al een maand op deze cd te wachten. Staat nog steeds in bestelling bij de locale cd-boer hier...
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan moet je de nieuwe King Geedorah eens bekijken, daar zit zelfs een bouwpakket bij
quote:Wiet en vloe?
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan moet je de nieuwe King Geedorah eens bekijken, daar zit zelfs een bouwpakket bij
quote:hmmm
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:00 schreef cosmick het volgende:Ik zit verdorie al een maand op deze cd te wachten. Staat nog steeds in bestelling bij de locale cd-boer hier...
Hij is het wachten zeker waard, maar een maand is toch wel heel lang
quote:Nee, een compleet leger om King Geedorah te verslaan. OA een UFO en hond en een hoop soldaatjes
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:02 schreef keeper het volgende:Wiet en vloe?
.
Wiet en vloei is wel bij de lokale teler te halen
quote:Ik
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Wie van hier gaan er allemaal zo naar de uitmarkt?
quote:Was jij er ook
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:56 schreef dunniecash het volgende:
Daaaaaaaaaamn Redman was dope! Special guest DJ Kool, was ook lachen haha maar echt nep dat ie moest kappen i.v.m. die live-registratie.. anders was ie zeker nog langer door gegaan.
Maar ga nergens heen! Foto's en filmpjes volgen zo .
Opgezwolle
Speelden een half uur en was een goede warm-up voor Redman. Ze deden wat oude en nieuwe nummers geloof ik. Oa Spuugdingen op de Mic en van de rest weet ik eigenlijk geen titels
.
Filmpje [divx 5.03 - 598 Kb - 8 sec]
Redman
En om 17.30 was daar dan Redman, bijgestaan door DJ Dice. Voor het Doen-podium was het nu behoorlijk druk geworden en de sfeer zat er meteen lekker in. Redman was gelukkig niet al te stoned nog en had er ook wel lol in.
Toch werd het toen tijd voor wat wiet, en gelukkig kreeg hij uit het publiek een joint toegegooid. En later nog één. Toen hij echter wat later vroeg of er chickies hun tieten wilden laten zien kwam er minder respons
.
Als special guest was er opeens DJ Kool. Welbekend van het nummer Let Me Clear My Throat uit '97 ofzo.
Ondertussen begon de pit voorin te groeien en te groeien. Ook knap dat sommigen het voor elkaar krijgen een joint te draaien onder dergelijke omstandigeden .
Redman's erkent dat zijn kant vandaag niet dope was .
Reggie Noble achter de wheels of steel .
Op het eind besloot Redman nog ff gezellig het publiek in te duiken. Wat enthousiast ontvangen werd door de menigte .
En aan mijn kant .
Toen werd helaas de mic dichtgegooid, want op het Brand-podium aan de overkant ging het Nederland Ballet beginnen en aangezien dat live op TV zou komen moest Redman stoppen. Waar hij niet zo'n zin in had. Toen dook ie maar het publiek op .
Het was dus erg dope. En zij die er niet geweest zijn hebben wat gemist. Zoals ook nog de turntable-skills van DJ Dice bijvoorbeeld .
Voor de sfeer, nog wat filmpjes. Van Smoke Buddah en Let Me Clear My Throat.
Smoke Buddah [divx 5.03 - 554 Kb - 9 sec]
Let Me Clear My Throat [divx 5.03 - 710 Kb - 9 sec]
kheb vandaag ook mn oldskool nike high dunks gekocht , jammer dat dat type schoen word mishandeld door de breezahslette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |