abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:54:51 #26
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12819786
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:05 schreef H4ze het volgende:

[..]

weetje, ik vond het makkelijker om um gelijk voor 2 euro mee te nemen (had nog veel 50eurocent munten in me portemonnee zitten) dan eerst downloaden en vervolgens op een cd te branden (die kosten btw ook al 80 eurocent )

ja dat is ook weer waar, maar ik neem ze ook wel mee hoor als ik ze voor die prijs tegenkom, vooral als et cd's zijn die je niet zo snel downloadt

joepie,joepie AZ heeft gewonnen van Vitesse , Az staat 2e!!!

HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_12819844
E-Life Nu op Ned.3
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12821424
Raymzter net op ned. 3
Viva la vita.... Altijd
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:59:18 #29
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12826014
Ik ga denk ik zometeen ff alleen naar amsterdam..
ff de uitmarkt bekoekeloeren en nieuwe schoenen kopen, waar doen julli daat in amsterdam et liefst? britain,frontrunner?

edit= owja, en is er nog jazzmatazz 3 en 4 ofzo? en zo ja, zijn ze ook de moeite waard?

zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:49:05 #30
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12826493
Ik meld me ook weer
Hoe toevallig is t als ik zeg dat ik Paid in Full afgelopen woensdag gekocht heb?
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:59 schreef makaveli_nh het volgende:
edit= owja, en is er nog jazzmatazz 3 en 4 ofzo? en zo ja, zijn ze ook de moeite waard?
Er wel een 3, geen 4 zover ik weet.
pi_12827155
Jazzmattazz III (Streetsoul) vond ik duidelijk minder dan de 1e 2. Veel minder jazzy en een stuk vlakker. Geen slecht album, maar het mist de klasse van de eerdere delen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12827273
Nieuwe Big Noyd album, "Only The Strong", is best dope. Vooral die track met PMD is lekker.. dope beat, flow is tight.. ook laatst "Alchemist Presents The Cutting Room Floor" gedownload, staan een paar dope nieuwe nummers op van o.a. Freeway, Mobb Deep en Dilated Peoples. Check it out.
pi_12827522
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:02 schreef dunniecash het volgende:
Nieuwe Big Noyd album, "Only The Strong", is best dope. Vooral die track met PMD is lekker.. dope beat, flow is tight.. ook laatst "Alchemist Presents The Cutting Room Floor" gedownload, staan een paar dope nieuwe nummers op van o.a. Freeway, Mobb Deep en Dilated Peoples. Check it out.
Nieuwe Noyd album ga ik zeker checken. Die alchemist shit is zeker oke. Ik vrees dat er weer dure tijden gaan aanbreken want ik had mezelf ook het 3e en 4e seizoen van The Soprano's op dvd beloofd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12827985
Leuk, die Uitmarkt gister.

Relax gezien. En Opgezwolle, Raymzter, Postmen, Tasha's World en E-Life. Hoewel die allemaal maar één nummer deden.

En vanavond Redman! .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12828022
zometeen lekker naar Opgezwolle, daarna naar Redman
pi_12828129
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
zometeen lekker naar Opgezwolle, daarna naar Redman
is dat vandaag
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12828145
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

is dat vandaag

zaterdag 30 augustus 2003 @ 14:00:42 #38
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_12828877
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan moet je de nieuwe King Geedorah eens bekijken, daar zit zelfs een bouwpakket bij

Ik zit verdorie al een maand op deze cd te wachten. Staat nog steeds in bestelling bij de locale cd-boer hier...
pi_12828932
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan moet je de nieuwe King Geedorah eens bekijken, daar zit zelfs een bouwpakket bij
Wiet en vloe? .
pi_12829000
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:00 schreef cosmick het volgende:

Ik zit verdorie al een maand op deze cd te wachten. Staat nog steeds in bestelling bij de locale cd-boer hier...

hmmm

Hij is het wachten zeker waard, maar een maand is toch wel heel lang

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12829024
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:02 schreef keeper het volgende:

Wiet en vloe? .

Nee, een compleet leger om King Geedorah te verslaan. OA een UFO en hond en een hoop soldaatjes

Wiet en vloei is wel bij de lokale teler te halen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12829517
Wie van hier gaan er allemaal zo naar de uitmarkt?
pi_12829637
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Wie van hier gaan er allemaal zo naar de uitmarkt?
Ik .
pi_12833602
Daaaaaaaaaamn Redman was dope! Special guest DJ Kool, was ook lachen haha maar echt nep dat ie moest kappen i.v.m. die live-registratie.. anders was ie zeker nog langer door gegaan .
pi_12835147
Vanmiddag het nieuwe album van Jedi Mind Tricks gekocht. Klinkt erg lekker, iets harder dan hun vorige album, maar de kwaliteit is zeer zeker hoog, aanradertje dus
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12835647
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:56 schreef dunniecash het volgende:
Daaaaaaaaaamn Redman was dope! Special guest DJ Kool, was ook lachen haha maar echt nep dat ie moest kappen i.v.m. die live-registratie.. anders was ie zeker nog langer door gegaan .
Was jij er ook . Dope!
Was ook schande geweest als je er niet was eik

Maar ga nergens heen! Foto's en filmpjes volgen zo .

pi_12836387
jaaa Redman was echt vet!
vooral dat hij ook nog een aantal van zijn oude nummers ging doen en nummers zoals 'let me clear my throat'
was die ene gast DJ Kool? Ik verstond DJ Clue.
pi_12836835
Yo, ff wat vers beeldmateriaal van de Uitmarkt. Eerst Opgezwolle. Kende ik geen nummers van eik, maar is best dope. Jaja .

Opgezwolle
Speelden een half uur en was een goede warm-up voor Redman. Ze deden wat oude en nieuwe nummers geloof ik. Oa Spuugdingen op de Mic en van de rest weet ik eigenlijk geen titels .

Filmpje [divx 5.03 - 598 Kb - 8 sec]

Redman
En om 17.30 was daar dan Redman, bijgestaan door DJ Dice. Voor het Doen-podium was het nu behoorlijk druk geworden en de sfeer zat er meteen lekker in. Redman was gelukkig niet al te stoned nog en had er ook wel lol in.

Toch werd het toen tijd voor wat wiet, en gelukkig kreeg hij uit het publiek een joint toegegooid. En later nog één. Toen hij echter wat later vroeg of er chickies hun tieten wilden laten zien kwam er minder respons .

Als special guest was er opeens DJ Kool. Welbekend van het nummer Let Me Clear My Throat uit '97 ofzo.

Ondertussen begon de pit voorin te groeien en te groeien. Ook knap dat sommigen het voor elkaar krijgen een joint te draaien onder dergelijke omstandigeden .

Redman's erkent dat zijn kant vandaag niet dope was .

Reggie Noble achter de wheels of steel .

Op het eind besloot Redman nog ff gezellig het publiek in te duiken. Wat enthousiast ontvangen werd door de menigte .

En aan mijn kant .

Toen werd helaas de mic dichtgegooid, want op het Brand-podium aan de overkant ging het Nederland Ballet beginnen en aangezien dat live op TV zou komen moest Redman stoppen. Waar hij niet zo'n zin in had. Toen dook ie maar het publiek op .

Het was dus erg dope. En zij die er niet geweest zijn hebben wat gemist. Zoals ook nog de turntable-skills van DJ Dice bijvoorbeeld .

Voor de sfeer, nog wat filmpjes. Van Smoke Buddah en Let Me Clear My Throat.

Smoke Buddah [divx 5.03 - 554 Kb - 9 sec]
Let Me Clear My Throat [divx 5.03 - 710 Kb - 9 sec]

pi_12837889
jaaa optredens van Opgezwolle en Redman waren dope!
weer was goed , de gasten hadden er zin in en dat bleek
idd jammer dat red niet door mog gaan van de organisatie maarja doe je nix aan ......al met al een geweldige 2 uur gehad
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:50:17 #50
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12838531
joepie,joepie,joepie!!
Ik heb een winkel gevonden in Alkmaar, die gewoon aan alle hiphop die je maar ken bedenken kan kome, alles, inclusief singles van IAM enz en reserveren voor dat nieuwe album..en ook best wel veel underground, dat wordt mijn standaard zaakje, nog de One Mic remix gekocht met brainpower

kheb vandaag ook mn oldskool nike high dunks gekocht , jammer dat dat type schoen word mishandeld door de breezahslette

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')