abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12906864
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:50 schreef MarkzMan_X het volgende:

Verder ben ik dé Rank 1 fan bij uitstek en ik kan je vertellen dat there's no such thing as Grifter - Wild World (Rank 1 Remix)!

Ja leek me ook al... (noemde expres die groepsnaam erbij) vraag me af wat het dan wel is... klinkt niet eens zo heel slecht, maar meer een beetje (lees: behoorlijk) Tiesto-achtig..
pi_12908527
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:38 schreef Tha.Gnome het volgende:

Robert Gitelman - Hatikva?

Zou het heel graag natrekken maar er is bijna geen source voor te krijgen. Tips waar ik een sample kan horen ofzo?

Lijkt me trouwens sterk dat die het is, zie hem nergens in de charts, en omdat ik als sporadische radioluisteraar hem toch al een paar keer voorbij heb horen komen is ie denk ik wel popu ergens in de charts te vinden.

Hoi. _O_ PS2 _O_
  woensdag 3 september 2003 @ 07:17:33 #78
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_12909093
01-pirate_feat_boy_dylan-leaving_the_sun__ferry_corsten_12_inch_vocal_mix
02-pirate_feat_boy_dylan-leaving_the_sun__ferry_corsten_12_inch_instrumental_mix
01-second_sun_-_crush__paul_van_dyk_edit-promo_cdr-2003
01-annie_lennox-a_thousand_beautiful_things__gabriel_and_dresden_techfunk_mix
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_12909495
quote:
Op woensdag 3 september 2003 02:26 schreef Firmamenten het volgende:

[..]

Zou het heel graag natrekken maar er is bijna geen source voor te krijgen. Tips waar ik een sample kan horen ofzo?

Lijkt me trouwens sterk dat die het is, zie hem nergens in de charts, en omdat ik als sporadische radioluisteraar hem toch al een paar keer voorbij heb horen komen is ie denk ik wel popu ergens in de charts te vinden.

http://members.home.nl/rcusters/Hatikva_Sample.mp3

Het is wel een kermis melodie imo.

Niets.
pi_12909532
Die Hatikva release is fake.
pi_12909564
quote:
Op woensdag 3 september 2003 07:17 schreef UniversalNation het volgende:
01-pirate_feat_boy_dylan-leaving_the_sun__ferry_corsten_12_inch_vocal_mix
02-pirate_feat_boy_dylan-leaving_the_sun__ferry_corsten_12_inch_instrumental_mix
01-second_sun_-_crush__paul_van_dyk_edit-promo_cdr-2003
01-annie_lennox-a_thousand_beautiful_things__gabriel_and_dresden_techfunk_mix
Zijn al genoemd

Schijnt dat die Leaving The Sun overigens al aardig oud is.. had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord voor deze release. Het melodietje van Crush is wel aardig.. alleen die mannelijke vocals liggen me totaal niet. De G&D Remix van ATBT is ook wel aardig, maar komt totaal niet in de buurt van het niveau van hun remix van OAH.

pi_12917843
Cool topic!!

Ik was net al "Beste trance-nummer aller tijden" en "Het grote trance topic (1)" aan het doorspitten, heb er veel goede nummers aan overgehouden!! Thanx! Vooral in de openingspost van het eerstgenoemde topic staan veel toppers.

Ik luister sinds kort weer wat meer trance, vroeger (naja, vroeger ) luisterde ik echt veel Tiësto, dat was ook de enige waar ik cd's van kocht Maar sinds Magik 7 heb ik geloof ik geen cd's meer van hem gekocht, 7 viel me een beetje tegen....

Maar nu ben ik weer volop trance aan het luisteren, zoals ik al zei heb ik de topics ff doorgespit en Soulseek hard aan het werk gezet (tja, ik heb maar een krap salarisje en geen draaitafels bij de hand )

Wat vinden jullie van Nyana van Tiësto? Als ik de eerste tunes zo beluister is het best een lekker album!!

pi_12918936
Tiesto blijft goed imho!

Maar ik wacht met smart op Reflections!!!!

pi_12919129
Uit een van de vorige topics heb ik gevonden en gedownload:

E:\Downloads\vers\Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix).mp3

Zeer goed nummer moet ik zeggen, erg mooie melodie, mooie opbouw

Verdere nummers die ik goed vind:

• Hele album In Search of Sunrise (1 welteverstaan! )
  • Eerste nummer van netgenoemde album: ik geloof dat het York - Reachers of Civilisation was, maar ik kan in de war zijn.
  • Push - Strange World (diegene die op Magik 7 staat, 2000 remake volgens mij)
  • Paul van Dyk - Nothing but you (wist eerst niet hoe dit nummer heette, het was iig de openingstrack van een set van hem op Ibiza 2002)
  • Darren Tate vs. Jono Grant - Let the Light shine in
  • " " " " - Nocturnal Creatures
  • (laatste 2 heb ik pas gedownload, die vind ik nu echt top, maar misschien verandert dat nog )

pi_12919765
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 16:20 schreef da_rippah het volgende:
    Wat vinden jullie van Nyana van Tiësto? Als ik de eerste tunes zo beluister is het best een lekker album!!
    CD1 vond ik tegenvallen, CD2 vind ik zeer te pruimen. Staat een aantal van m'n favoriete nummers van dit jaar zover op, namelijk:

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
    Solar Stone vs. Sirocco - Destination
    Young Parisians - U Write The Rules (Solar Stone Remix)
    Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
    Mr. Sam vs. Fred Baker pres. As One - Forever Waiting (Original Mix)

Erg lekker allemaal

pi_12919820
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:09 schreef da_rippah het volgende:
    E:\Downloads\vers\Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix).mp3

Zeer goed nummer moet ik zeggen, erg mooie melodie, mooie opbouw

Probeer de Original Mix van Symbols eens.. die's beter imo. Wat betreft Magik 7 heb je gelijk.. was een aardige tegenvaller na het briljante Magik 6. Jammer dat Tiësto met de Magik serie gestopt is.

Oh.. ik heb Nocturnal Creatures al zo'n 50 keer gehoord en hij blijft lekker Heerlijke uplifter.

pi_12919869
    Ja inderdaad, die vond ik allemaal ook erg ok. Het nummer Nyana van Tiesto zelf vond ik ook heel goed...

Maar, ik heb nu (nog) een mp3speler met 64 mb intern, welke nummers zijn het waard om erop te zetten?? Ik moet echt ff keuzes maken nu
    Ik heb er al opstaan: (alleen titels, anders is het zo'n getyp... )

Nocturnal Creatures
    Symbols
    Nyana
    Space Lover

Nog andere musts?

Lastig he......

pi_12919910
    Ligt eraan wat voor'n soort nummers je erop wil natuurlijk.. Uplifters? Of ook rustige nummers?
    pi_12920015
    Voor morgen heb ik wel wat uplifters nodig ja
    pi_12920172
    Nyana was (en is) een goede cd
    favoriete nummers daarvan zijn:
    cd1
    Nyana
    Venus (Tiësto remix)
    Tears From The Moon (Tiësto Remix)
    Mistral

cd2
    Beautiful Things (G & D remix)
    Nothing (93 Returning Remix)
    Forever Waiting
    As The Rush Comes (Exclusive Demo Mix)

Weet iemand trouwens of het nummer Nyana nog op vinyl uitkomt? Zou jammmer zijn als dat niet gebeurd..

pi_12920248
    Recentere tracks neem ik aan? Probeer deze dan eens:

Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
    Cern - The Message (Northern Mix)
    Classified Project - Starlight Chaser (Original Mix)
    Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures (Original Mix)
    Electrique Boutique feat. Taz - Heal (12 Inch Instrumental Mix)
    Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)
    Ferry Corsten - Right Of Way
    Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Vocal Mix)
    Matti Laamanen - Flakes (Original Mix)
    M.I.D.O.R. & Six4Eight - Cloud City <- die MOET erop
    Pirate feat. Boy Dylan - Leaving The Sun (Ferry Corsten 12 Inch Instrumental Mix)
    Signum - Push Through <- die ook

Kan d'r zo nog een zooi goede opnoemen.. 2003 is eigenlijk best wel een topjaar wat producties betreft

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 03-09-2003 18:02]

pi_12920285
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:56 schreef dj_dutchy het volgende:
    Weet iemand trouwens of het nummer Nyana nog op vinyl uitkomt? Zou jammmer zijn als dat niet gebeurd..
    Denk het niet.. best zonde eigenlijk. Magik Journey is ook nooit op vinyl uitgekomen
    pi_12920574
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:59 schreef Jantjeuh het volgende:
    Recentere tracks neem ik aan? Probeer deze dan eens:

Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
    Cern - The Message (Northern Mix)
    Classified Project - Starlight Chaser (Original Mix)
    Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures (Original Mix)
    Electrique Boutique feat. Taz - Heal (12 Inch Instrumental Mix)
    Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)
    Ferry Corsten - Right Of Way
    Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Vocal Mix)
    Matti Laamanen - Flakes (Original Mix)
    M.I.D.O.R. & Six4Eight - Cloud City <- die MOET erop
    Pirate feat. Boy Dylan - Leaving The Sun (Ferry Corsten 12 Inch Instrumental Mix)
    Signum - Push Through <- die ook

Kan d'r zo nog een zooi goede opnoemen.. 2003 is eigenlijk best wel een topjaar wat producties betreft

12 nummers á ongeveer 9 mb, dat gaat niet lukken Maar goed, ik zal ze eens downloaden en zelf m'n selectie maken. Thanx!
    pi_12920613
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 18:00 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Denk het niet.. best zonde eigenlijk. Magik Journey is ook nooit op vinyl uitgekomen

Das jammer
    Magik Journey heb ik wel op vinyl hoor (Album en Alternative Mix)
    Staat namelijk op de In My Memory album sampler
    pi_12920805
    Ik heb verder geen verstand van vinyl platen enzo, maar hoeveel nummers staan er nou op zon schijf? Als ik het goed begrijp vaak maar 1 (incl. de verschillende remixes). Hoeveel kost zon plaat dan? Euro of 10?
    pi_12921062
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 18:16 schreef dj_dutchy het volgende:

[..]

Das jammer
    Magik Journey heb ik wel op vinyl hoor (Album en Alternative Mix)
    Staat namelijk op de In My Memory album sampler

Ow ja.. sampler vergeten.
    pi_12921092
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:59 schreef Jantjeuh het volgende:
    Absoluut! In tijden niet zoveel goeie trance-releases gezien als de laatste maanden
    pi_12921226
    Ik ben nu Andain - Beautiful Things aan het luisteren, wat een goed nummer, die goede opbouw, en zowaar een nummer waarin gitaar (akoestisch nog wel!), bassgitaar en trance goed samensmelten!
      woensdag 3 september 2003 @ 18:46:13 #99
    66514 UniversalNation
    It's a Strange World..
    pi_12921247
    Sinds '99 is het niet zo goed geweest

Helaas draaien 3/4 van de trance DJs niet zo goed meer

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
    pi_12921570
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef da_rippah het volgende:
    Ik ben nu Andain - Beautiful Things aan het luisteren, wat een goed nummer, die goede opbouw, en zowaar een nummer waarin gitaar (akoestisch nog wel!), bassgitaar en trance goed samensmelten!
    Yep.. Beautiful Things is een erg mooi nummer. G&D zijn gewoon zwaar goed bezig dit jaar. Probeer deze remixes van BT ook eens:

Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
    Andain - Beautiful Things (Photon Projekt Remix)
    Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel's Tech Mix)

De Unplugged Mix is verreweg het beste imo, zelfs beter dan de Original Mix

Check de andere Gabriel & Dresden remixes en producties ook eens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')