abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12840726
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:27 schreef Jantjeuh het volgende:
Tracklist:
[..]

Ziet er wel aardig uit.

Wel aardig zegt ie...

Baal er van dat dit lijstje me weken downloaden kost... Maar ik ga m'n best doen, want er staan veel toppers tussen

pi_12847174
De titel van die mysterieuze plaat van Ferry Corsten op o.a. Sensation en Dance Valley: Ferry Corsten - Right Of Way.

Erg lekker

pi_12847646
Ik had toch gelijk

Zeer vette plaat hoor

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_12848242
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:19 schreef swopfile het volgende:

[..]

Bogart & Gable - Year Of The Dragon

Dat is dus niet Bogart & Gable........
Wat het wel is weet ik niet, maar zeker geen Year of the Dragon, die heeft een Oosterse sample erin zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door RuiDaSilva op 31-08-2003 14:58]

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_12848288
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 14:28 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik had toch gelijk
Nou zeg, dat had ik ook voorspelt hoor!
pi_12848747
'T is echt een superplaat.. wat een drive zit er achter zeg

Ben benieuwd wanneer die hem released.. zullen ook wel een zooi vette remixes van komen (Kid Vicious, F Massif, etc.)

pi_12848808
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 14:54 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Dat is dus niet Bogart & Gable........
Wat het wel is weet ik niet, maar zeker geen Year of the Dragon, die heeft een Oosterse sample erin zitten.

Ben d'r al achter..

Het is Placid A - Summervibes

pi_12848850
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:31 schreef Jantjeuh het volgende:
Ik heb hier nog een sample dat ik graag geidentificeerd wil hebben.. iemand een idee?

Sample2 (4 MB).

*schop*

Volgens mij staat dit op één van Tiësto's Forbidden Paradise CD's.. maar ik weet het niet zeker.

pi_12849081
02-miika_kuisma-orion__misja_helsloot_Remix
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_12849337
Nieuwe interessante releases (van gister):

Armin_Van_Buuren-Blue_Fear_2003-Onesided_Promo_Vinyl-2003
Darren_Tate_Vs_Blue_Amazon-No_Other_Love-Promo_CD-2003
Miika_Kuisma-Orion__Incl_Misja_Helsloot_Remix-Promo_Vinyl-2003
Nalin_And_Kane-Beachball_The_Underground_Mixes_Disc_2-VINYL-2003
Oceanlab-Beautiful_Together__Incl_Seraque_Remix-Promo_Vinyl-2003
Second_Sun_-_Crush__Paul_Van_Dyk_Edit-Promo_CDR-2003
Zed-X-The_Storm__Incl_Jono_Grant_Vs_POS_Remix-Promo_Vinyl-2003

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 31-08-2003 15:48]

pi_12850350
Wrom doet die hub het niet
pi_12867116
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:31 schreef Jantjeuh het volgende:
Ik heb hier nog een sample dat ik graag geidentificeerd wil hebben.. iemand een idee?

Sample2 (4 MB).

Op de vraag "welk nummer is dit" zegt een collega van mij het volgende: "niet echt.. is samengevoegde plaat van een hoop ouwe nummers. hoor een hoop
invloeden van cascade - cascade, en een ouwe cygnus x bassline, maar track
zelf ken ik niet. vind hem ook beetje gemiddeld hoor.."

Misschien heb je daar wat aan.

pi_12876893
Schiet ik niet echt veel mee op, maar toch bedankt.
pi_12876946
Deze was ik gisteren overigens vergeten te vermelden:

John_Askew-Skylab__Incl_Kyau_Vs_Albert_Remix-Promo_Vinyl-2003
Carlo_Resoort-0_Class-Promo_Vinyl-2003

De Club Mix van 0 Class is wel aardig en de Kyau vs. Albert Remix van Skylab mag er ook wel wezen. De Original Mix's van beide nummers doen me niet veel.

dinsdag 2 september 2003 @ 16:06:56 #65
46511 Linz
held der helden
pi_12895238
Ik kan Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix) maar niet vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 02-09-2003 16:38]

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_12898918
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:06 schreef Linz het volgende:
Ik kan Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix) maar niet vinden.
Die is - 1 jaar na dato - nog steeds niet voor het publiek beschikbaar .
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:01:29 #67
46511 Linz
held der helden
pi_12899090
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:53 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Die is - 1 jaar na dato - nog steeds niet voor het publiek beschikbaar .

Maar waarom wacht men zo lang met releases?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_12899661
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:01 schreef Linz het volgende:

[..]

Maar waarom wacht men zo lang met releases?

Is gewoon voor eigen gebruik i guess.

Die remix is begonnen als een "wederdienst" omdat Rank 1 een remix had gemaakt van Jam-X & DeLeon - Mind Made Up.

Hmm... nu ik er over nadenk, die Dumonde remix was er zelfs eerder dan de rank 1 remix van Mind Made Up.

Vreemd!

pi_12899709
Die dumonde mix is echt een van de beste trance platen die ik OOIT heb gehoord
pi_12901428
Oke, omdat er in het "ik zoek een nummer" topic blijkbaar weinig trancers zitten probeer ik het hier nog eens : ik zoek een trancenummer dat nu wel aardig populair is, en vaker op de radio is, zeker bij ID&T enzo wordt het wel es gedraaid.

Het enige herkenbare dat ik kan geven is dat het een tussenstukje heeft met een country achtig electronisch klinkende electrische gitaar (weet het niet beter te omschrijven, het is zeker geen echte el. gitaar maar zo'n synthesizergitaar die erg country achtig klinkt). Het nummer is zelf erg melodieus cool, echt een kermis plaat zeg maar. Wordt zover ik weet niet in gezongen, maar weet ik niet 100% zeker.

Het is zeker niet het Anthem van Sensation. Iemand een idee wat het kan zijn?

Hoi. _O_ PS2 _O_
pi_12901459
Hmmm.. ik heb hier een release van Grifter - Wild world met original+ Rank 1 remix van releasegroup chr... maar het klinkt helemaal niet echt als Rank 1 eigenlijk.. iemand die al gehoord verder?
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:36:54 #72
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_12904400
Weet iemand trouwens de tracklist van Capital mixed By Misja Helsloot?
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_12904439
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:36 schreef UniversalNation het volgende:
Weet iemand trouwens de tracklist van Capital mixed By Misja Helsloot?
http://www.discogs.com/release/156889

Discogs is altijd handig voor dit soort vragen.

pi_12904760
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:43 schreef Jape het volgende:
Hmmm.. ik heb hier een release van Grifter - Wild world met original+ Rank 1 remix van releasegroup chr... maar het klinkt helemaal niet echt als Rank 1 eigenlijk.. iemand die al gehoord verder?
Ik zag die release groep en ik heb 'm niet eens gedownkocht.

Verder ben ik dé Rank 1 fan bij uitstek en ik kan je vertellen dat there's no such thing as Grifter - Wild World (Rank 1 Remix)!

Ook weer opgelost .

jakkes wat een arrogante reply lees ik nu , laat ik zeggen dat ik een grote Rank 1 fan ben

pi_12905947
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:42 schreef Firmamenten het volgende:
Oke, omdat er in het "ik zoek een nummer" topic blijkbaar weinig trancers zitten probeer ik het hier nog eens : ik zoek een trancenummer dat nu wel aardig populair is, en vaker op de radio is, zeker bij ID&T enzo wordt het wel es gedraaid.

Het enige herkenbare dat ik kan geven is dat het een tussenstukje heeft met een country achtig electronisch klinkende electrische gitaar (weet het niet beter te omschrijven, het is zeker geen echte el. gitaar maar zo'n synthesizergitaar die erg country achtig klinkt). Het nummer is zelf erg melodieus cool, echt een kermis plaat zeg maar. Wordt zover ik weet niet in gezongen, maar weet ik niet 100% zeker.

Het is zeker niet het Anthem van Sensation. Iemand een idee wat het kan zijn?

Robert Gitelman - Hatikva?
Niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')