Hij's ongeveer net zo groot als een cassettebandje, werkt op netstroom of op batterijen (je kunt dus, waar je maar wil, elektrisch gitaar spelen zonder ergens in te hoeven pluggen) en bevat naast een hele riks van effecten (wah, phaser, tremolo, flanger, distortion, chorus, rotary, delay, reverb, speaker simulatie) ook een tuner, sampler (ongeveer 30 seconden mono) en ritmebox. Je kunt dus helemaal los gaan zonder dat je verder wat nodig hebt.
Voor meer info en wat voorbeeldsounds: http://www.korg.com/gear/info.asp?a_prod_no=PX3
Hij heeft 1 grote jack gitaarinput, 1 kleine jack input voor de sampler en een grote jack stereo output voor naar je speakers, versterker of koptelefoon.
Inclusief adapter. Doos & handleiding heb ik helaas niet meer, maar daar stond toch weinig boeiends in. Hij werkt extreem eenvoudig.
Het apparaatje is ongeveer een jaar oud. Nieuwprijs was destijds 150 euro. Nu vraag ik er 80 voor.
Af te halen in Vlaardingen (ongeveer een kwartier van Rotterdam).
Dit is een voorbeeld van hoe 'ie klinkt als je 'em direct op de line-in van je PC aansluit en dat opneemt. De opname is niet bewerkt en alle gitaargeluiden komen direct uit het apparaat. Let op: de drum & baspartijen dus niet!
Sorry, hij kan inmiddels dicht want ik heb 'em voor 70 euro verkocht aan iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |