abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:41:40 #1
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12811419
Zo ja, waarom?

Ik zelf nog nooit (gelukkig?).

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:42:52 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_12811453
omdat m'n auto gejat was(is)......
maar dat is alweer wat jaartjes geleden....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:44:36 #3
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12811499
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
omdat m'n auto gejat was(is)......
maar dat is alweer wat jaartjes geleden....
Ja, kort geleden nog.... groepje jongeren was net begonnen om een tram halte bij mij voor(nieuwegein) te slopen. Stenen gooien tegen ruiten e.d.

ff gebeld met de politie en binnen 2.5 minuut kwam er 5 man van verschillende kanten aan rennen

Toch weer verdere beschadegingen voorkomen

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12811527
ja omdat mijn buurjongen altijd gigantisch hard zijn radio aan heeft staan, en dat bleef doen nadat wij hadden gezegd dat we er last van hadden. hun mening was dat we naar het bejaardenhuis moesten en watten in de oren moesten stoppen. achja, het was ook maar een paar uur per dag en de kopjes stonden in de kast te trillen, valt best mee toch?
alleen jammer dat de politie pas 2 uur nadat wij hadden gebeld kwamen, toen was de radio natuurlijk uit en konden ze er niks aan doen
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_12811542
Wel langsgegaan om aangifte te doen van fietsendiefstal enzo, maar dat hebben we allemaal wel eens.
Echt gebeld heb ik maar 1 keer, toen zag ik vanuit de trein op een tijdstip dat kinderen op school horen te zitten een man bij een verlaten stukje bos die vanuit zijn auto een kind mee het bos in nam, en voor zover ik het vanuit de trein kon zien wilde dat kind niet zo graag Later las ik in de krant dat er een ontuchtpleger was opgepakt die in de omgeving van dat bos actief was. Nooit geweten of hij dat was natuurlijk, maar het zou best kunnen.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:46:42 #6
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12811546
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:44 schreef beany het volgende:

[..]

Toch weer verdere beschadegingen voorkomen

Lintje gekregen?
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:46:54 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12811550
Één keertje om aangifte te doen van diefstal van m'n portemonnee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:47:41 #8
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_12811562
Omdat mijn onderbuurman dronken aan de deur stond en de hele straat bij elkaar schreeuwde. Hij dreigde allemaal erge dingen met me te zullen gaan doen. Hij had weer eens last van mijn radio. (Super gehorige oude huizen)
pi_12811585
Ja, maar dat was een zgn 'broekzak' telefoontje..

Dat ding was in mn broekzak 112 gaan bellen.. Per ongeluk dus..

Verder heb ik het gelukkig noooit hoeven gebruiken

pi_12811612
Regelmatig, heb daar vrienden zitten.

Maar serieus: ja, voor stalking.

pi_12811614
Al een keer of zes:
- Voor een aanrijding;
- Toen er een kat in de gracht zwom, die er niet meer uit kon komen;
- M'n telefoon en autosleutels zijn een keer gestolen;
- Een paar keer gebeld om te vragen of m'n telefoon en autosleutels al terecht zijn.
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_12811620
nooit gebeld ...

wel eens 3 uur op het bureau gezeten vanwege een vechtpartij

chanceless
pi_12811628
jaja 1x toen we een winkeldief hadden gevangen.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:51:20 #15
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12811655
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:46 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Lintje gekregen?

Neuh, wil ik niet eens... ben allang blij dat ze de boel niet compleet vernield hebben!
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12811679
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:49 schreef Alfa_Drifter het volgende:
- Toen er een kat in de gracht zwom, die er niet meer uit kon komen;
Daar bel jij de politie voor?
Vind je het gek dat er zo weinig politie beschikbaar is als ze voor dit soort dingen ingeschakeld worden.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:52:53 #17
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12811690
2 keer

1 keer omdat ik een portemonnee had gevonden.
2e keer omdat er brand was in mijn Belgische studentenhuis. Nederlands GSM netwerk, dus kreeg de Nederlandse 112 centrale, die konden niets doen, alleen doorverbinden met Belgische nationale 112 centrale. Die konden ook niets, behalve doorverbinden met de 112 centrale in onze regio. Het resultaat was dat er binnen 10 minuten 8 brandweerwagens voor de deur stonden.... 4 Nederlandse en 4 Belgische....

vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:53:14 #18
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12811694
Er fietsen hier elke dag een paar ambtenaren langs. Van die grijze types op een gazelle herenfiets, broodbakje onder de snelbinders, zwarte mephisto's (soms sandalen), witte sportsokken.
Nou is 't een tijdje droog geweest buiten, die hittegolf immers. Die fietsjes van die ambtenaren hebben ervoor gezorgd dat 't hier na een regenbuitje spek-glad is. A-sociaal. Ze poetsen die rubbersporen maar weg met die achterlijke linnen homofiele-biologen tasjes met gemeente-opdruk. Stel dat er iemand valt?
Zit erover te denken de politie te bellen. Huppekee, angifte doen. Achter de tralies dat schorem. Zeep en spinnen. 't Zal ze leren! En ik wéét ze te vinden, op 't gemeentehuis "werken" ze.
pi_12811701
omdat er een man over de snelweg liep , die is er later van afgevist
pi_12811723
Ikke nog in de tijd van 06-11. Iemand had een mobiel nummer verkeerd overgepent 06-17xxxxxxxx -> 06-117xxxxxxx, dus kreeg ik de politie aan de lijn
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:54:25 #21
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12811729
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
omdat er een man over de snelweg liep , die is er later van afgevist
Hij nam vast de benen-wagen.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:55:08 #22
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_12811739
Nee, waar ik woon gebeurt nie zoveel.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:58:44 #23
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12811814
Toen er een turk op de snelweg de kussens van z'n prachtige bank was verloren tijdens de spits, terwijl al die gefrustreerde forenzen met 180km/h elkaar van de weg probeerden te rijden.

Scheelde niet veel of er was echt een groot ongeluk gebeurd. Nadat ik tussen die kussens door geslalomd was en van de schrik bekomen, heb ik de politie maar gebeld om iemand langs te laten sturen.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_12811832
één keer omdat een Duitser mij aangereden had op het Julianaplein (in Groningen red.), weinig schade, toch maar even 112 gebeld om het officieel af te handelen aangezien die Duutser dik in de fout zat.. eenmaal betrokken bij een vechtpartij in de rolderstraat in Assen (ik verdedigde de eigenaar van de winkel), groep molukkers wilden mij dood hebben enzo.. en heb de politie voor de zekerheid maar een keer gebeld, toen een naakte man tijdens de vrieskou midden op straat lag te slapen voor de deur van Noca (hoi Noca )
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:00:06 #25
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12811836
Nope, gelukkig niet
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_12811893
1 keer omdat m'n fiets gejat was, ze leken het eerst niet zo erg te vinden en ik moest maar een keer aangifte komen doen, maar na dat ik zei dat ik ook nog een klap in mijn gelaat had ontvangen wilden ze toch wel even langs komen
Women are not people, they are devices built by our Lord Jesus Christ for our entertainment.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:04:23 #27
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_12811930
Ik was mn hond aan het uitlaten, vaste route langs het kerkhof, zag ik 2 jongens de kwaliteit van grafzerken testen cq. molesteren. Ik heb ze weggejaagd en alsnog de politie gebeld.........waren te laat natuurlijk.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_12811951
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:04 schreef navvy het volgende:
Ik was mn hond aan het uitlaten, vaste route langs het kerkhof, zag ik 2 jongens de kwaliteit van grafzerken testen cq. molesteren. Ik heb ze weggejaagd en alsnog de politie gebeld.........waren te laat natuurlijk.
is ook de verkeerde volgorde

n3rd

vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:06:01 #29
20758 Stringer
You have a nice day
pi_12811957
1x, toen er werd ingebroken bij mn overburen.. heb toen plisie gebeld en 10 minuten later waren de mannetjes opgepakt
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_12811966
net nog

mijn dekbed werd aangevallen door een stel errug stoere jochies van mximaal 12 jaar ofzo, hij hing buiten, en toen ik er iets van zei werd ik beloond met eikels en kluiten die naar binnen werden gegooid.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12812000
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:06 schreef DarkElf het volgende:
net nog

mijn dekbed werd aangevallen door een stel errug stoere jochies van mximaal 12 jaar ofzo, hij hing buiten, en toen ik er iets van zei werd ik beloond met eikels en kluiten die naar binnen werden gegooid.

de wereld vergaat enzo.. jij belt bij elke scheet die jouw richting op wordt gelaten de politie?
pi_12812013
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:08 schreef dolledingo het volgende:

[..]

de wereld vergaat enzo.. jij belt bij elke scheet die jouw richting op wordt gelaten de politie?

ja elke dag

nee was voor het eerst en eigenlijk belde ik alleen met een vraag. Bovendien: What is it to you???

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:09:44 #33
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_12812023
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:05 schreef dolledingo het volgende:

[..]

is ook de verkeerde volgorde

n3rd

Ja joh, ik laat ze lekker hun gang gaan en weer naar huis lopen (10 min.) en dan de politie bellen.........tuurlijk!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_12812076
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:09 schreef navvy het volgende:

[..]

Ja joh, ik laat ze lekker hun gang gaan en weer naar huis lopen (10 min.) en dan de politie bellen.........tuurlijk!!

het is raar als je die koters eerst wegjaagd en dan de politie gaat bellen.. tuurlijk zijn ze dan al lang gevlogen..
pi_12812103
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:52 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Daar bel jij de politie voor?
Vind je het gek dat er zo weinig politie beschikbaar is als ze voor dit soort dingen ingeschakeld worden.

Ja en je denkt zeker ook echt dat ze komen voor dit soort gevallen
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:14:56 #36
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_12812108
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:12 schreef dolledingo het volgende:

[..]

het is raar als je die koters eerst wegjaagd en dan de politie gaat bellen.. tuurlijk zijn ze dan al lang gevlogen..

Die jongens interesseerde me geen reet (die krijgen een taakstraf van 12 minuten bij bureau Halt), ze moesten gewoon van die grafzerken afblijven.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:15:40 #37
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12812119
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:06 schreef DarkElf het volgende:
net nog

Wat vind jij van "deurtje bellen"?

Vind je dat het politie-bellen waardig?

pi_12812144
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:15 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Wat vind jij van "deurtje bellen"?

Vind je dat het politie-bellen waardig?

nee

nogmaals ik belde met een vraag naar de politie NIET om ze te laten komen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:18:17 #39
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12812162
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee

nogmaals ik belde met een vraag naar de politie NIET om ze te laten komen.

Geen zin om een kwartiertje te hijgen?
pi_12812169
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:18 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Geen zin om een kwartiertje te hijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 29-08-2003 17:18]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12812171
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:14 schreef navvy het volgende:

[..]

Die jongens interesseerde me geen reet (die krijgen een taakstraf van 12 minuten bij bureau Halt), ze moesten gewoon van die grafzerken afblijven.

waarom de neuk bel je dan de politie, om jezelf aan te geven dat je zo dom gehandeld hebt?
pi_12812190
Ja

Omdat de bovenbuurman z'n vriendin aan 't afrossen was

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_12812205
Echtelijke ruzie op straat, man slaat vrouw.
Man in houdgreep op straat vastgehouden en de politie gebeld.
pi_12812206
oh en vroeger nog een keer toen ik alleen met mijn moeder thuis was en er naast ons ingebroken werd, en nee het was niet de buurman.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12812234
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:20 schreef marno het volgende:
Echtelijke ruzie op straat, man slaat vrouw.
Man in houdgreep op straat vastgehouden en de politie gebeld.
daar kan navvy een voorbeeld aan nemen.
pi_12812310
Toen één of andere dronken kerel achterop een auto reed waarin 2 meisjes zaten. 1 van die meisjes sloeg met haar voorhoofd tegen de voorruit aan en was buiten westen (voorrruit aan diggelen).
Hij reed door en toen heb ik de politie en brandweer gebeld.

Zo'n 112 telefoontje is wel vreemd hoor. Krijg je een muts aan de telefoon die vraagt wie wilt u hebben, politie of ambulance? Ik zeg 'alletwee'. Zegt ze tegen MIJ dat ik er één moet kiezen die als eerste moet komen. Najaaa.

Kerel is uiteindelijk wel gepakt door de politie omdat ik het kenteken had onthouden. En het ene meisje had niks maar die andere moest nog wel een tijdje in het ziekenhuis liggen.

Heel bizar allemaal.

www.billyzane.com
pi_12812476
Ik heb heel wat keren de politie gebeld ivm (be)dreiging en mishandeling. Gelukkig ligt die tijd nu een heel stuk achter mij.
#geen
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:37:50 #48
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12812496
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:12 schreef dolledingo het volgende:
Dat vind ik nog niet zo raar. Het is echter wel frappant dat hij vervolgens loopt te zeiken dat de politie 'natuurlijk' weer te laat was
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:40:11 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12812540
Ja hoor, regelmatig

* Aanrijdingen vanuit het zijstraatje hier. Moeten voorrang krijgen van rechts, maar dat gaat dus heel vaak fout.

* Junks die met een 10-tal stereoapparaten over straat liepen, beetje verdacht, ff gebeld.

* Verdachte types die in de auto's liepen te gluren.

* De eeuwige bedelaar die voor auto's springt om zo geld af te dwingen en die een straatverbod heeft, maar hier nog regelmatig staat.

* 1x geluidsoverlast van de onderburen en die waren niet onder de indruk van 6x aanbellen en netjes vragen.

* 1x schietpartij.

Lang leve Rotterdam

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12812692
1x Stond een vage auto op het woonerf, 4 lekke banden, totaal niet op slot, geen nummerborden, vaag. Hij is zowaar na 3 maanden weggehaald...
Eindhoven de Gekste!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:50:29 #51
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12812732
Een paar keer, buren die je deur intrappen iemand die men aan het lynchen was op straat en toen onze kat was weggelopen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12812764
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:48 schreef sheevar het volgende:
1x Stond een vage auto op het woonerf, 4 lekke banden, totaal niet op slot, geen nummerborden, vaag. Hij is zowaar na 3 maanden weggehaald...
Owh ja, zoiets had ik ook eens... toen vertelde de politie me doodleuk dat ze niets mochten doen, omdat dat ding nog wel eens van iemand zou kunnen zijn...
50.000 O+
pi_12812790
Regelmatig bel ik de politie:

* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw midden in de nacht op straat loopt te vloeken en schelden.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw bewusteloos op straat ligt.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw de muziek weer eens megahard aan heeft staan.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw haar sleutel weer eens vergeten is en ze het onderste ruitje van haar deur intrapt.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw vriendjes over de vloer heeft en er vechtpartijen zijn.
* Als vriendjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw bewusteloos voor mijn deur liggen.
* Als vijandjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw het onderste ruitje van haar deur intrappen.
* Als vijandjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw met honkbalknuppels, messen of ander wapentuig voor haar deur staan te schreeuwen.

En elke keer krijg ik weer gezucht van de politie te horen. Iets wat me vreselijk kwaad maakt, want ZIJ krijgen er GVD voor betaald om voor dit soort akkefietjes op te komen draven, IK woon er GVD naast en heb 100 keer meer reden om te zuchten over het zwakke optreden van de politie en de gemeente waardoor dit al een aantal jaar speelt.

Gelukkig wordt het weer winter, dan gaat ze binnen zuipen in plaats van buiten voor de deur.

Edit:

Twee jaar terug lag er een kerel voor mijn deur met een lege fles jenever in zijn hand zijn roes uit te slapen. Ik om 14:00 gebeld naar de politie of ze hem konden komen ophalen. 's Avonds om 19:30 kwamen ze eindelijk een keer aanzetten, was 'ie net een half uur daarvoor wakker geworden en weggestrompeld . Bleek later nog dat hij op de opsporingslijst stond in verband met een f*cking moord! Twee weken daarna hebben ze hem bij toeval kunnen pakken! Sjonge, over ondoelmatig optreden gesproken.

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 29-08-2003 17:55]

vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:53:36 #54
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_12812814
ja, 1 keer vanwege inbraak bij mij thuis (vrij klote), 1 keer om een inbraak te melden (vrij netjes) en vrij vaak voor mijn werk --> 10 a 15 keer vanwege een doorrijder, altijd effe melden bij de centrale he
pi_12812833
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Owh ja, zoiets had ik ook eens... toen vertelde de politie me doodleuk dat ze niets mochten doen, omdat dat ding nog wel eens van iemand zou kunnen zijn...

Tja, de lokale jeugd begon de auto te gebruiken voor testplaats van vuurwerk, toen was spontaan de auto snel weg...
Eindhoven de Gekste!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:58:02 #56
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_12812893
nee. Er is pas nog ingebroken bij me, maar geen inbraaksporen, dus heeft het verder ook weinig zin de politie erbij te halen.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_12812985
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:54 schreef sheevar het volgende:

[..]

Tja, de lokale jeugd begon de auto te gebruiken voor testplaats van vuurwerk, toen was spontaan de auto snel weg...

Die hier stond buiten de bebouwde kom en elke keer als we er langs reden had 't een onderdeel minder
Zo moeilijk is 't toch niet om ff het nummerbord te controleren en kijken of dat ding als gestolen staat opgeschreven? Eventuele eigenaar zal blij zijn met zo'n afgeroste auto
50.000 O+
pi_12813409
Een keertje na een aanrijding

En een keertje indirect, toen ik een jaartje in de VS woonde bij een gastgezin. Hele gezin was weg naar hun weekendhuisje en hadden op hun asociaal gigantisch grote huis het alarm gezet. Ff niet aan gedacht dat ik nog thuis moest komen. Deur open, alarm heeeeeeel hard af. Net nieuw systeempje, dus ik wist de code niet. Gelukkig ging ie vanzelf uit.
Ikke douchen, kom ik uit de douche, staat de oprijlaan vol met 3 politiewagens

Ik ben toen maar snel naar buiten gelopen voordat zij naar binnen kwamen en me voor verdachte aan zouden zien. Gelukkig geloofden ze mijn verhaal, ondanks mijn uitheemse accent

Achteraf bleken er wel wat ondeugende schoolgenootjes in de tuin rondgelopen te hebben en daar was blijkbaar ook voor gebeld.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 19:17:07 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12814422
Ik luisterde een keer 's avonds laat naar de scanner en toen werd er een gestolen bedrijfsauto gemeld. De volgende morgen zag ik die vanuit de trein achter een grote berg zand op het industrieterrein staan. Naar politiebureau gegaan (pre-mobiele tijdperk) en gemeld. Kreeg ik een tijdje later ineens een meneer aan de deur met een grote bos bloemen en nog wat andere dingetjes Scheen nogal een dure auto te zijn geweest met veel gereedschap en apparatuur erin, ze waren wel blij met me

Verder nog een keer 's avonds laat gebeld toen mijn buurmannen een feest gaven maar het vertikten om na 23 uur de muziek en andere herrie zachter te zetten Lag ziek in bed en was het zat omdat dat wel vaker gebeurde en ze ook nooit van tevoren even waarschuwden dat er een feestje was.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')