Ik zelf nog nooit (gelukkig?).
quote:Ja, kort geleden nog.... groepje jongeren was net begonnen om een tram halte bij mij voor(nieuwegein) te slopen. Stenen gooien tegen ruiten e.d.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
omdat m'n auto gejat was(is)......
maar dat is alweer wat jaartjes geleden....
ff gebeld met de politie en binnen 2.5 minuut kwam er 5 man van verschillende kanten aan rennen
Toch weer verdere beschadegingen voorkomen
quote:Lintje gekregen?
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:44 schreef beany het volgende:[..]
Toch weer verdere beschadegingen voorkomen
Dat ding was in mn broekzak 112 gaan bellen.. Per ongeluk dus..
Verder heb ik het gelukkig noooit hoeven gebruiken
quote:Neuh, wil ik niet eens... ben allang blij dat ze de boel niet compleet vernield hebben!
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:46 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Lintje gekregen?
quote:Daar bel jij de politie voor?
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:49 schreef Alfa_Drifter het volgende:
- Toen er een kat in de gracht zwom, die er niet meer uit kon komen;
1 keer omdat ik een portemonnee had gevonden.
2e keer omdat er brand was in mijn Belgische studentenhuis. Nederlands GSM netwerk, dus kreeg de Nederlandse 112 centrale, die konden niets doen, alleen doorverbinden met Belgische nationale 112 centrale. Die konden ook niets, behalve doorverbinden met de 112 centrale in onze regio. Het resultaat was dat er binnen 10 minuten 8 brandweerwagens voor de deur stonden.... 4 Nederlandse en 4 Belgische....
quote:Hij nam vast de benen-wagen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
omdat er een man over de snelweg liep , die is er later van afgevist
Scheelde niet veel of er was echt een groot ongeluk gebeurd. Nadat ik tussen die kussens door geslalomd was en van de schrik bekomen, heb ik de politie maar gebeld om iemand langs te laten sturen.
quote:is ook de verkeerde volgorde
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:04 schreef navvy het volgende:
Ik was mn hond aan het uitlaten, vaste route langs het kerkhof, zag ik 2 jongens de kwaliteit van grafzerken testen cq. molesteren. Ik heb ze weggejaagd en alsnog de politie gebeld.........waren te laat natuurlijk.
n3rd
mijn dekbed werd aangevallen door een stel errug stoere jochies van mximaal 12 jaar ofzo, hij hing buiten, en toen ik er iets van zei werd ik beloond met eikels en kluiten die naar binnen werden gegooid.
quote:de wereld vergaat enzo.. jij belt bij elke scheet die jouw richting op wordt gelaten de politie?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:06 schreef DarkElf het volgende:
net nogmijn dekbed werd aangevallen door een stel errug stoere jochies van mximaal 12 jaar ofzo, hij hing buiten, en toen ik er iets van zei werd ik beloond met eikels en kluiten die naar binnen werden gegooid.
quote:ja elke dag
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:08 schreef dolledingo het volgende:[..]
de wereld vergaat enzo.. jij belt bij elke scheet die jouw richting op wordt gelaten de politie?
nee was voor het eerst en eigenlijk belde ik alleen met een vraag. Bovendien: What is it to you???
quote:Ja joh, ik laat ze lekker hun gang gaan en weer naar huis lopen (10 min.) en dan de politie bellen.........tuurlijk!!
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:05 schreef dolledingo het volgende:[..]
is ook de verkeerde volgorde
n3rd
quote:het is raar als je die koters eerst wegjaagd en dan de politie gaat bellen.. tuurlijk zijn ze dan al lang gevlogen..
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:09 schreef navvy het volgende:[..]
Ja joh, ik laat ze lekker hun gang gaan en weer naar huis lopen (10 min.) en dan de politie bellen.........tuurlijk!!
quote:Ja en je denkt zeker ook echt dat ze komen voor dit soort gevallen
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:52 schreef Greyfox het volgende:[..]
Daar bel jij de politie voor?
Vind je het gek dat er zo weinig politie beschikbaar is als ze voor dit soort dingen ingeschakeld worden.
quote:Die jongens interesseerde me geen reet (die krijgen een taakstraf van 12 minuten bij bureau Halt), ze moesten gewoon van die grafzerken afblijven.
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:12 schreef dolledingo het volgende:[..]
het is raar als je die koters eerst wegjaagd en dan de politie gaat bellen.. tuurlijk zijn ze dan al lang gevlogen..
quote:Wat vind jij van "deurtje bellen"?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:06 schreef DarkElf het volgende:
net nogmijn dekbed werd aangevallen door een stel errug stoere jochies van mximaal 12 jaar ofzo, hij hing buiten, en toen ik er iets van zei werd ik beloond met eikels en kluiten die naar binnen werden gegooid.
Vind je dat het politie-bellen waardig?
quote:nee
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:15 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Wat vind jij van "deurtje bellen"?
Vind je dat het politie-bellen waardig?
nogmaals ik belde met een vraag naar de politie NIET om ze te laten komen.
quote:Geen zin om een kwartiertje te hijgen?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:17 schreef DarkElf het volgende:[..]
nee
nogmaals ik belde met een vraag naar de politie NIET om ze te laten komen.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:18 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Geen zin om een kwartiertje te hijgen?
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 29-08-2003 17:18]
quote:waarom de neuk bel je dan de politie, om jezelf aan te geven dat je zo dom gehandeld hebt?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:14 schreef navvy het volgende:[..]
Die jongens interesseerde me geen reet (die krijgen een taakstraf van 12 minuten bij bureau Halt), ze moesten gewoon van die grafzerken afblijven.
Omdat de bovenbuurman z'n vriendin aan 't afrossen was
quote:daar kan navvy een voorbeeld aan nemen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:20 schreef marno het volgende:
Echtelijke ruzie op straat, man slaat vrouw.
Man in houdgreep op straat vastgehouden en de politie gebeld.
Zo'n 112 telefoontje is wel vreemd hoor. Krijg je een muts aan de telefoon die vraagt wie wilt u hebben, politie of ambulance? Ik zeg 'alletwee'. Zegt ze tegen MIJ dat ik er één moet kiezen die als eerste moet komen. Najaaa.
Kerel is uiteindelijk wel gepakt door de politie omdat ik het kenteken had onthouden. En het ene meisje had niks maar die andere moest nog wel een tijdje in het ziekenhuis liggen.
Heel bizar allemaal.
quote:Dat vind ik nog niet zo raar. Het is echter wel frappant dat hij vervolgens loopt te zeiken dat de politie 'natuurlijk' weer te laat was
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:12 schreef dolledingo het volgende:
het is raar als je die koters eerst wegjaagd en dan de politie gaat bellen.. tuurlijk zijn ze dan al lang gevlogen..
* Aanrijdingen vanuit het zijstraatje hier. Moeten voorrang krijgen van rechts, maar dat gaat dus heel vaak fout.
* Junks die met een 10-tal stereoapparaten over straat liepen, beetje verdacht, ff gebeld.
* Verdachte types die in de auto's liepen te gluren.
* De eeuwige bedelaar die voor auto's springt om zo geld af te dwingen en die een straatverbod heeft, maar hier nog regelmatig staat.
* 1x geluidsoverlast van de onderburen en die waren niet onder de indruk van 6x aanbellen en netjes vragen.
* 1x schietpartij.
Lang leve Rotterdam
quote:Owh ja, zoiets had ik ook eens... toen vertelde de politie me doodleuk dat ze niets mochten doen, omdat dat ding nog wel eens van iemand zou kunnen zijn...
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:48 schreef sheevar het volgende:
1x Stond een vage auto op het woonerf, 4 lekke banden, totaal niet op slot, geen nummerborden, vaag. Hij is zowaar na 3 maanden weggehaald...
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw midden in de nacht op straat loopt te vloeken en schelden.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw bewusteloos op straat ligt.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw de muziek weer eens megahard aan heeft staan.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw haar sleutel weer eens vergeten is en ze het onderste ruitje van haar deur intrapt.
* Als mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw vriendjes over de vloer heeft en er vechtpartijen zijn.
* Als vriendjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw bewusteloos voor mijn deur liggen.
* Als vijandjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw het onderste ruitje van haar deur intrappen.
* Als vijandjes van mijn alcoholistische schizofrene buurvrouw met honkbalknuppels, messen of ander wapentuig voor haar deur staan te schreeuwen.
En elke keer krijg ik weer gezucht van de politie te horen. Iets wat me vreselijk kwaad maakt, want ZIJ krijgen er GVD voor betaald om voor dit soort akkefietjes op te komen draven, IK woon er GVD naast en heb 100 keer meer reden om te zuchten over het zwakke optreden van de politie en de gemeente waardoor dit al een aantal jaar speelt.
Gelukkig wordt het weer winter, dan gaat ze binnen zuipen in plaats van buiten voor de deur.
Edit:
Twee jaar terug lag er een kerel voor mijn deur met een lege fles jenever in zijn hand zijn roes uit te slapen. Ik om 14:00 gebeld naar de politie of ze hem konden komen ophalen. 's Avonds om 19:30 kwamen ze eindelijk een keer aanzetten, was 'ie net een half uur daarvoor wakker geworden en weggestrompeld . Bleek later nog dat hij op de opsporingslijst stond in verband met een f*cking moord! Twee weken daarna hebben ze hem bij toeval kunnen pakken! Sjonge, over ondoelmatig optreden gesproken.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 29-08-2003 17:55]
quote:Tja, de lokale jeugd begon de auto te gebruiken voor testplaats van vuurwerk, toen was spontaan de auto snel weg...
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:51 schreef MissMSX het volgende:[..]
Owh ja, zoiets had ik ook eens... toen vertelde de politie me doodleuk dat ze niets mochten doen, omdat dat ding nog wel eens van iemand zou kunnen zijn...
quote:Die hier stond buiten de bebouwde kom en elke keer als we er langs reden had 't een onderdeel minder
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:54 schreef sheevar het volgende:[..]
Tja, de lokale jeugd begon de auto te gebruiken voor testplaats van vuurwerk, toen was spontaan de auto snel weg...
En een keertje indirect, toen ik een jaartje in de VS woonde bij een gastgezin. Hele gezin was weg naar hun weekendhuisje en hadden op hun asociaal gigantisch grote huis het alarm gezet. Ff niet aan gedacht dat ik nog thuis moest komen. Deur open, alarm heeeeeeel hard af. Net nieuw systeempje, dus ik wist de code niet. Gelukkig ging ie vanzelf uit.
Ikke douchen, kom ik uit de douche, staat de oprijlaan vol met 3 politiewagens
Ik ben toen maar snel naar buiten gelopen voordat zij naar binnen kwamen en me voor verdachte aan zouden zien. Gelukkig geloofden ze mijn verhaal, ondanks mijn uitheemse accent
Achteraf bleken er wel wat ondeugende schoolgenootjes in de tuin rondgelopen te hebben en daar was blijkbaar ook voor gebeld.
Verder nog een keer 's avonds laat gebeld toen mijn buurmannen een feest gaven maar het vertikten om na 23 uur de muziek en andere herrie zachter te zetten Lag ziek in bed en was het zat omdat dat wel vaker gebeurde en ze ook nooit van tevoren even waarschuwden dat er een feestje was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |