abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2001 @ 13:37:10 #51
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_906111
*Ook al werkt zijn magie niet buiten de bol, hij heeft nog genoeg voor in de bol. Hij maakt een harmonica, en begint te spelen

Herken je dit niet meer, Mombi?

*Het deuntje begint zich te herhalen, en het begint te vervelen. Maar Khadgar speelt door...

pi_906129
*Mombi maakt met haar rechterhand een simpel gebaar Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. *De bol om Khadghar heen versterkt zich en zelfs geluid ontsnapt er niet uit de duistere gevangenis.

Waarom denken die zielige wezentjes dat ze mij kennen!?

Murdered... because of your Anger at the Imperfect World
pi_907237
*Mombi daalt af naar de kamer waar zich haar Zwarte Spiegel bevind. Onvindbaar voor iedereen behalve voor haar. Ze glimlacht terwijl ze door de ronde kamer loopt.

Is er iets mis?

Nog niet, maar ik voel me niet op mijn gemak. Alsof er iets fout is. Vertel mij, heb ik er goed aan gedaan om die Khadgar hierheen te halen? Of heb ik een fout begaan door mijn vijanden zo dicht hierheen te halen!?

*Vanuit de duisternis komt een ijzig gelach tevoorschijn, het vult de ronde kamer. De duisternis laat een beeld zien van een wereld die zou kunnen zijn. Het beeld verdwijnt en de duisternis van de Zwarte Spiegel is al wat er te zien is.

Ik stel voor dat je het meisje vind en hierheen brengt. Ze kan een gevaar zijn als je tegenstanders precies weten wie ze is en hoe ze haar tegen ons kunnen gebruiken.
Equilan vermoed iets, en ongetwijfeld heeft ze haar vermoedens al uitgesproken tegen haar partners. Zet iemand op deze zaak...

Nee, ik moet dit zelf doen. Equilan is sterk, wat als degene die we sturen ten prooi valt aan de Samenzweerders? We kunnen het risico niet nemen, er kleeft teveel gevaar aan.

Maar als je zelf slachtoffer wordt!? Wat als ze je ontdekken!?

Dan zullen ze nog niets bereiken. Ik ben niet geheel hulpeloos, het is slechts een kwestie van tactiek. Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik vertrek morgen. Natuurlijk met de nodige voorzorgsmaatregelen...

Ik weet dat je iets voor me hebt meegenomen! Vertel me eens... wat precies?

De strijders van de tovenaar. Ik heb ze hier bij me. Wil je ze hebben!? Zullen zij dienen als voedsel voor jouw duisternis?!

[*Mombi houd het zakje met de zes knikkers in haar rechterhand en bekijkt de buitenkant met een vreemde interesse. Het gefluister is een antwoord op haar vraag, met een non-chalante worp beland het zakje in de spiegel. Gretig slokt de duisternis haar gift op.

vrijdag 6 april 2001 @ 21:47:28 #54
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_908075
*Zit in kamer Mooie kamer maar waarom zijn we hier eigenlijk en die Mombi heb ik nooit meer gezien.
*Gaat op zoek naar Dagobert Dagobert wie is die Mombi en waarom zijn we bij haar op bezoek als zij er zelf niet eens is en over wat voor oorlog had ze het?

[Dit bericht is gewijzigd door Ilyana op 06-04-2001 21:48]

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zaterdag 7 april 2001 @ 16:41:47 #55
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_910845
*Als dagobert zijn naam hoort wordt hij wakker.

Het komt Ilyana, vertrouw me. Mombi zal goed voor ons zorgen en ook PhalanX zal ons een kwaad doen.

Ik heb op dit moment gewacht, laat je leiden door je gevoel en wacht op nadere orders vn Mombi.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zaterdag 7 april 2001 @ 18:07:31 #56
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_911492
Ze leek wel aardig verder ja zullen we wat gaan rondkijken of moeten we in de kamers blijven?
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 8 april 2001 @ 15:33:13 #57
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_919517
*Ook al blokt Mombi het gewone geluid kan Khadgar nog steeds telepathisch kontact maken

Wat is er, Mombi? Waarom ben je zo bang, terwijl je toch de overhand hebt. Waarom vrees je deze discussie als niets anders?

zondag 8 april 2001 @ 17:18:42 #58
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_919736
Dagobert hoe vind je mijn kleren? Die hingen in de kast dat heb jij denk ik ook precies in mijn maat en wat ik leuk vind zou Mombi daarvoor hebben gezorgd? Alles wat ik nodig heb is er zomaar lief van haar he ik ben wel benieuwd wanneer ze weer komt.
  zondag 8 april 2001 @ 18:10:34 #59
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_919864
Ik zei toch dat je Mombi kon vertrouwen.

*Dagobert kijkt in zijn klerenkast. Wouw! Idd hele mooie kleren.

*Dagobert doet een mooi blauw gewaad aan.

Zullen we eens kijken waar Mombi is?

zondag 8 april 2001 @ 18:13:24 #60
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_919869
Dago...Iliana...Waarom volgen jullie Mombi...Kunnen jullie haar duisternis niet voelen?...Kijk naar boven...Ik ben gevangene terwijl ik haar wil helpen...Ze zal het eiland vernietigen...

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 08-04-2001 18:14]

zondag 8 april 2001 @ 19:08:42 #61
3140 PhalanX
Technarchy
pi_920039
Ben stil! Jij bent een verrader! Jij zoekt naar een mogelijkheid om Mombi te vernietigen! Probeer maar niets uit te halen want het zal je toch niet lukken.

*spreekt phalanx op een ge-emotioneerde toon, hij is gekleed in een goudkleurig gewaad. Zijn maag is gevuld met het heerlijkste eten dat hij ooit geproefd heeft.

Duisternis! Onzin!

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_920051
*Al lachend komt de heerseres de zaal binnen gelopen en plaatst zich naast Phalanx. Haar glimlach is hartelijk en misleidend, haar woorden zijn suikerzoet. Haar stem is verleidelijk en dodelijk. Al kijkend naar de gevangen tovenaar fluistert ze iets onhoorbaars in het oor van PhalanX, daarna richt ze zich tot haar twee andere gasten...

Jullie zijn hier als gast, alles staat in het teken van jullie gemak. Eet en drink zoveel je wilt. Geniet van het leven en de dingen die je worden aangeboden.

*Met een duistere telepatische boodschap haalt ze uit naar Khadgar

probeer maar niets, je bent volkomen hulpeloos daarboven! Je vrienden hebben nog niet geprobeerd om je te redden. Zie het onder ogen... je bent allen, je hebt verloren.

zondag 8 april 2001 @ 19:25:34 #63
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_920074
*Dagobert bedenkt zich geen moment de begint aan een heerlijke maaltijd.

Ilyana, wil jij ook wat?

zondag 8 april 2001 @ 19:53:31 #64
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_920153
Je blijft de vraag ontwijken Mombi... Waarom ben je zo bang voor mij? Denk je nu echt dat wij je willen vernietigen, zoals jij je vader ooit? Nee Mombi, zo werken wij niet. Wij willen je alleen warmte geven. De warmte die jij nooit hebt gehad.
pi_920226
Bespaar me je zielige verhaal. Waarom zijn jullie bang voor mij?
Nee ik ben niet bang voor jullie, ik duld geen tegenspraak, ik elimineer mogelijke obstakels voor het muren worden.
  maandag 9 april 2001 @ 09:54:27 #66
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_922144
*Hoog boven de toren, met het blote oog niet te zien, zweeft een draak. Op haar rug zit Equilan, ze buigt zich vervaarlijk ver over Shia heen in haar poging zoveel mogelijk in zich op te nemen. Ze probeert vertrouwd te raken met de vorm en inrichting van de toren van Babel, alhoewel ze weet dat dat eigenlijk onnodig is. De toren leek zijn eigen leven te leiden en zich niet te houden aan de alom geldende natuurwetten.

Shia glijdt lager en lager, haar vleugels wijd gespannen. Na een tijdje is de elfengodin verdwenen, en zet Shia koers naar het eiland.

pi_922153
*Mombi gezeten op haar troon, speelt een vrolijk deuntje dat haar overwinning bezingt zonder woorden. Het is optimistisch, een blik op haar toekomst.

Ze kijkt naar haar gevangene en besluit om met de snelheid van duisternis zich naar haar zwarte spiegel te begeven, het wapen dat verborgen ligt in babel.

maandag 9 april 2001 @ 10:03:47 #68
5108 equilan
DE elfengodin
pi_922168
*Equilan heeft zichzelf verplaatst naar het dak van de toren. Ze laat zich langs een torenspits naar beneden glijden tot ze op een soort balkonnetje staat tussen twee torentjes in. De godin kijkt om zich heen, of ze ergens iets ziet dat als ingang kan dienen.

Natuurlijk, aan de andere kant van het dak. Equilan trekt een zuur gezicht en begint te klimmen. Ze hangt boven diepe gaten en klautert over scherpe punten. Na een goede drie kwartier is ze eindelijk aan de andere kant van het dak. Ze veegt het zweet van haar voorhoofd en kijkt op. Geen raam. Ongelovig kijkt ze om zich heen, om tot de ontdekking te komen dat het openstaande raam zich (alweer, nog steeds??) aan het andere kant van het dak bevind.
Pissig besluit ze om toch maar magie te gebruiken. Equilan is zich er van bewust dat ze daar wel zuinig mee moet doen, want elke keer als zij magie gebruikt, is er een kans dat de spiegel het voelt en haar dus ontdekt. Ze maakt een onduidelijke beweging en zit op de vensterbank van het openstaande raam. Soepeltjes laat ze zich naar binnen glijden. De elfengodin neemt even de tijd om aan het donker te wennen en gaat dan verder de toren in...

Elfensex is superspannend...
pi_922182
voelde je die lichte piek? Alsof er magie word gebruikt!? Ik kan de bron niet bepalen, het is te zwak

Het zal de tovenaar wel zijn, hij zal proberen om uit zijn gevangenis te komen, de wanden dempen de magie. Ik ben hier gekomen omdat ik wil dat je iets doet!

Ik weet al lang wat dat is... en het zal gebeuren.

*Door babel vloeit duisternis en lekt uit naar de buitenwereld, in een straal van acht meter sterven de vogels. Hun koude cadavers vallen in de zee die nog steeds zo zwart als teer is gekleurd. De zwarte brij slokt de lijken op. Mombi lacht tevreden.

maandag 9 april 2001 @ 10:17:05 #70
5108 equilan
DE elfengodin
pi_922191
*Terwijl Equilan een trap af loopt, wordt ze opeens naar de keel gegrepen. Stikkend valt ze op de grond, klauwend naar haar keel, maar er zijn geen vingers om los te trekken. Opeens laat dat wat het was haar weer uit zn greep. Ze vliegt naar de muur en kijkt uit het raam.... een vogellijk valt vlak voor haar langs uit de lucht.. en het is de enige niet.

De elfengodin loopt verder, Mombi is duidelijk weer eens op de vernietigingstoer. Alles wat leeft en daar plezier in heeft wordt afgestraft.

Ze laat haar mentale tentakels voor haar uitgaan en loopt verder. Als ze het goed aanvoelt, moet ze in de buurt van Khadgar zijn nu... ze kan alleen nauwelijks contact met hem maken.

maandag 9 april 2001 @ 10:22:51 #71
3140 PhalanX
Technarchy
pi_922200
*Als een levenloos standbeeld staat Phalanx gehuld in de schaduwen op wacht. Zijn geest is dood en slaafs, gevuld met een vreemd gevoel van eeuwige tevredenheid. Hier in deze Toren ervaart hij het leven als iets unieks, iets waar je van moet genieten. Het eten is goed, het drinken in overvloed.

Zijn gastvrouwe zorgt uitstekend voor hem. Hij kan maar niet begrijpen waarom bepaalde personen die vriendelijkheid niet kunnen zien. Zoals die Khadgar... een onruststoker, een rebel, een gevaar.

--- Cameron Hodge ---
pi_922220
*Een groeiende spanning hangt er door Babel heen, Mombi voelt het maar kan het niet precies plaatsen, ze keert zich tot haar Zwarte Spiegel en legt uit dat ook zij nu iets voelt. Iets dreigends. Alsof het zich met opzet op de achtergrond verschuilt, het wil niet worden ontdekt.

Ik denk dat ik weet wat het is...

*Met die woorden verdwijnt Mombi in de schaduwen die de kamer zo rijk is. De jonge keizerin doet wat er moet worden gedaan.

maandag 9 april 2001 @ 10:45:39 #73
5108 equilan
DE elfengodin
pi_922235
*Equilan klimt en klimt en klimt... er lijkt geen einde te komen aan de trappen die ze beklimt. De toren lijkt wel een wolkenkrabber!! Toch komt ze langzaam maar zeker steeds dichter bij Khadgar, ze kan hem nu voelen...vaag...ergens dichtbij... maar nog steeds lukt het niet om contact te maken.
Ze tilt haar benen nog een trede op en dan staat ze opeen soort platform. De enige weg eraf is terug. De elfengodin kreunt, nee niet dit hele stuk voor niets!! Ze legt haar hoofd in haar nek en wil omdraaien, maar dan valt haar oog op iets... iets ronds en het glimt... Equilan kijkt beter.. het is Khadgar!! Khadgar zweeft in een bol tegen het dak van de toren aan. Equilan roept hem mentaal, maar hij beweegt niet.
Ze pakt een hanger vast die om haar nek hangt en drukt er een kus op. De hanger moet het magische veld wat gecreeerd wordt als ze magie gebruikt wat dempen.

De elfengodin strekt haar handen uit, haar armen worden langer en langer tot ze de bol van Khadgar raken. Met haar mentale tentakels spint ze draden die de bol aan haar verbinden. Als de bol goed vast zit draait ze zich om en neemt dezelfde weg terug. De bol zweeft ongezien boven haar met Equilan mee.

maandag 9 april 2001 @ 10:49:04 #74
3140 PhalanX
Technarchy
pi_922240
*Het is de oorverdovende krijs van PhalanX die de stilte doorbreekt. Een hoge bijna onmenselijke gil komt er uit zijn keel tevoorschijn. Het zou glas kunnen doen breken.
--- Cameron Hodge ---
  maandag 9 april 2001 @ 10:56:11 #75
5108 equilan
DE elfengodin
pi_922250
*Equilan krijgt bijkans een hartverzakking als naast haar uit de duistere schaduwen opeens een oorverdovend gekrijs losbarst. Ze tuurt met scherpe ogen het duister in en ziet dat Phalanx daat staat. Of, in ieder geval datgene wat ooit Phalanx was... hij zoiet er levenloos uit.
De elfengodin beweegt haar hand, gooit iets naar Phalanx toe lijkt wel.. en ontneemt hem tijdelijk het gebruik van zijn stembanden. Nutteloos, Mombi is gewaarschuwd, maar het stopt in ieder geval het gekrijs. Equilan begint te rennen nu, ze moet de toren uit!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')