Dit is een echt kasteel. En is niet speciaal gebouwd voor het land van Ooit. Dit in tegenstelling tot de kastelen in de Efteling.quote:Op maandag 19 april 2004 23:33 schreef Napoleon-Bonaparte het volgende:
*Kasteel d'Oultremont (tegenwoordig Roze Kasteel), Land van Ooit, Drunen
Dat weet ik (en, ik ben Napoleon-Bonaparte). Daarom heb ik dat kasteel ook onder de originele naam in het lijstje gezet en tussen haakjes de huidige naam.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dit is een echt kasteel. En is niet speciaal gebouwd voor het land van Ooit. Dit in tegenstelling tot de kastelen in de Efteling.
Heb ik eens mijn verjaardagsfeestje gehouden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 16:47 schreef Grayburn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Hoensbroek
.
Op verzoek: Kasteel Csejthe in Hongarije. Waar de gravin Bathory woonde.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zou er nog wat van het kasteel van Elisabeth Bathory over zijn??
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op verzoek: Kasteel Csejthe in Hongarije. Waar de gravin Bathory woonde.
[afbeelding]
Hier meer
Volgens mij had nog niemand hier opgeantwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:41 schreef Morwen het volgende:
Trouwens, sinds kort weet ik dat Cheverny het "Kuifje"- kasteel is............waarom![]()
Hahaha ik herken het idd uit Kuifjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:14 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Volgens mij had nog niemand hier opgeantwoord.
Als je de twee buitenste gedeeltes van dit kasteel weghaald is het bijna exact het kasteel van kapitein Haddock uit de strip. Hergé had dit kasteel namelijk als referentie gebruikt.
[afbeelding]
Persoonlijke notitie: ik heb hier een in een ballon bovengezeten. Dat kickte best wel ass!
moet je wel jpg's erin zetten, en niet htm (websites).quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef DRAX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slot Bürresheim aan de moezel, ook een mooi kasteel.
Weet iemand toevallig of het dit kasteel is dat heel even te zien is als het kasteel waar de vader van indiana jones gevangen wordt gehouden in the last crusade?
Is idd misschien een leuk idee, en anders open je zelf een topic , kunnen we zien of er genoeg animo voor is.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:19 schreef -Jay-20- het volgende:
Een jaartje terug ofzo werd er vanuit C&H een kasteel-meet georganiseerd als ik het me goed kan herinneren. Helaas heb ik die toen moeten missen omdat ik geen passend vervoer kon regelen, maar mocht deze meet er dit jaar weer komen, dan ga ik zeker mee!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |