quote:Dan heb je nog niet veel posts over deze film gelezen hier zeker? Ik vind het een totaal onzinnig overbodig werkje overigens
Op maandag 04 februari 2002 18:36 schreef elgringo het volgende:en andersom (dus di ik wel leuk vind en de rest niet): unbreakable
de matrix vond ik helemaal niks
Festen: tijdens het voorgerecht was ik al in slaap gevallen. [En hou die camera eens recht!]
Fear & Loathing in LV: kijk eens hoe dapper wij zijn - stoned een hotelkamer boeken; da's lache!!!
/spoiler
ik weet nog steeds nie wie die vader heeft vermoord in American Beauty ![]()
/spoiler
quote:Die andere vader.
Op dinsdag 05 februari 2002 08:39 schreef donald_dick het volgende:
/spoiler
ik weet nog steeds nie wie die vader heeft vermoord in American Beauty
/spoiler
Ik zal er geen vrienden mee maken, maar ik vind het allemaal niks.
Pedro
Die vond echt niet iedereen goed hoor.
quote:Inderdaad. Razend slecht acteerwerk van Nick Cage, pretentieuse stuntbeelden waarbij de stuntmannen niet eens op de acteurs lijken, gruwelijk klef einde en slechts een handvol 'coole' scenes.
Op zaterdag 13 april 2002 00:27 schreef Mza het volgende:
Face/Off, saai, voorspelbaar, niet spannend, Nicolas Cage en nog tig andere redenen.
The Sum of all Fears. Behoorlijke recensies maar het blijkt verdorie een standaardwerkje te zijn.
quote:Ja, ben ik het wel mee eens. Transpotting overhypte film met weinig plot. Bij Sum/Fears ontbrak een mooie sequentie van de ontploffende bom. P{olitiek correct geneuzel
Op zondag 15 juni 2003 10:21 schreef Argento het volgende:
Trainspotting kon mij niet echt bekoren. Naargeestig filmpje met een wazig verhaaltje.The Sum of all Fears. Behoorlijke recensies maar het blijkt verdorie een standaardwerkje te zijn.
Bij Star Wars schiet ik constant in de lach en dat is niet de bedoeling.
Godfather was ik na een uurtje al meer dan zat.
quote:iig niet de enigste, wat een boutfilm was dat
Op zondag 15 juni 2003 13:06 schreef zjeckyll16 het volgende:
Kben denk ik een van de enige die spiderman tegen vond vallen
- The Matrix ![]()
- LOTR
- Starwars (alles)
- Spiderman
quote:Dan horen ze dus niet in dit topic thuis, getuige de topictitel!
Op zondag 15 juni 2003 13:29 schreef MSXUser het volgende:
Zoals al zo vaak genoemd in dit topic:
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Dan horen ze dus niet in dit topic thuis, getuige de topictitel!
quote:Of je films leuk vind blijft persoonsgebonden.
Op zondag 15 juni 2003 14:34 schreef MSXUser het volgende:[..]
Feit blijft wel dat de media net doen alsof iedereen het geweldige films vindt.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:44 schreef piet_pelle het volgende:
Die another day (was echt de meest verschrikkelijke film allertijde)
Verreweg de beste Bond ooit!
quote:Toch niet een film die iedereen goed vind, behalve jij: ik vind er namelijk ook geen zak aan... 't enige wat wel goed is aan die film is de muziek.
Op maandag 16 juni 2003 12:05 schreef drollenvanger het volgende:
Pulp Fiction
quote:Naargeestig is idd het goeie woord! En daar hou ik helemaal niet van
Op zondag 15 juni 2003 10:21 schreef Argento het volgende:
Trainspotting kon mij niet echt bekoren. Naargeestig filmpje met een wazig verhaaltje.
quote:Traffic vond ik fantastisch. Het verhaal gaat zeker niet langzaam juist omdat er vier verhalen door elkaar heen lopen.
Op maandag 4 februari 2002 14:41 schreef texelonia het volgende:
Traffic
Ik vond het errug l a n g z a a m verhaal, ging echt traag, en vond het weinig boeiend. En haalde ook steeds door elkaar wie wie was, maar dat zal wel aan mij liggen...
Ik zou zeggen probeer hem nog eens te kijken en alles te volgen...
Goed, tja, 't is mijn mening maar ik vond em zo sterk zeker het einde ..
quote:Dan zijn we het daar over eens
Op maandag 16 juni 2003 12:06 schreef Hielko het volgende:[..]
Toch niet een film die iedereen goed vind, behalve jij: ik vind er namelijk ook geen zak aan... 't enige wat wel goed is aan die film is de muziek.
Matrix en Matrix Reloaded en Fast and the Furious vond ik geen hol aan. Maar dat is dan ook niet mijn type film
Daar sluit ik me wel bij aan eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:27 schreef Biancavia het volgende:
Bridget Jones...![]()
Wat een baggerfilm zeg.
Misschien omdat Pearl Harbor geenszins te maken had met liefdesprobleempjes van Ben Affleck en Josh Hartnett? Om maar even iets te noemen..quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
Ace Ventura, kan er gewoon niet om lachen
En andersom: Pearl Harbor.. masterlijke film, kan het niet begrijpen dat mensen het niks vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |