Ik weet dat het stom is, daar hoef ik niet meer op gewezen te worden
[Dit bericht is gewijzigd door eXistence op 29-08-2003 12:20]
Nee serieus dit is mij ook eens overkomen Ik heb toen het buddyseat zo ver los gegetrokken dat ik er met een vork inkon..
Geen schade aan overgehouden.
ik heb dat ook eens gehad (yamaha BW's) en toen gewoon aan achterkan zadel omhoogtrekken (2 mensen nodig) en de andere met vingers sleutels pakken. (ik had het geluk dat ie tegen de benzinne dop aanlag..
als ie eg IN de buddy is gevallen, of het slot demonteren, of slotentrekker halen ofz.
(tip: haal wat ijzerdraad en lange dunne stokjes met haakjes, trek je buddyseat zo ver mogelijk open en ga porren).
Laat je het ff weten als je em open hebt gekregen ?
Is het er 1 met veer, draai de omliggende kappen eraf en je kan zo aan het kabeltje trekken waardoor hij opengaat.
quote:Volgens mij is het er eentje met een veer die een mechanisme terugduwt waar een pin in valt. Ik zal zo eens de kappen eraf schroeven en dit eens proberen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is dit er 1 met slot dus met een hendeltje wat er voor schuift of 1 met veer?Is het er 1 met veer, draai de omliggende kappen eraf en je kan zo aan het kabeltje trekken waardoor hij opengaat.
quote:Doe ik.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:35 schreef 2cv het volgende:
Laat je het ff weten als je em open hebt gekregen ?
komt goed
Crude but effective.
-edit-
dit voegt verder eigenlijk nix toe, maar het geeft wel aan dat een buddyseat meestal makkelijk open te krijgen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |