abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12803973
Hoi,

Wie behoort er net als ik tot de gelukkige Oor-lezers die naar het Muse concert van 3 september in de Melkweg mogen, maar nog niemand heeft om mee heen te gaan
Mijn bevriende Oor-lezers waren namelijk minder fortuinelijk.
Lijkt het je leuk om samen heen te gaan, reageer dan even.

Greets

pi_12804409
haha ik had net al gereageerd in een ander musetopic. Ik zoek ook nog iemand namelijk om heen te gaan vanaf het CS
Ik ben geen gelukkige oorabbonee, heb me kaartje van iemand anders gekocht die niet kan. (en dat kost best veel)
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:19:46 #3
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_12804591
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_12805029
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!

Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:46:21 #5
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_12805400
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:35 schreef Eigertje het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!

Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.

Ja Tears for Fears ja, dat wist ik. Ik heb hem niet eens opgezocht . Zou het alleen maar verpesten... Maar mijn vraag blijft staan hoe je een kaartje van iemand kan overkopen (op marktplaats wordt er ook gretig in gehandeld) als hij zo persoonsgebonden is?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_12806994
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
klopt, ze had gebeld met OOR en ik moet een kopie van haar ID meenemen
pi_12827819
jeu! vandaag haar brief + kopie van ID gehad

van mij mag het maar snel woensdag worden!

pi_12832061
Ik zie je daar dan
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
pi_12838406
Ik ga waarschijnlijk ook, ingewikkeld verhaal hoe ik aan kaartje gekomen ben, via een vriend (lieve vriend!!) die er toch nog eentje wist te bemachtigen voor me, alleen als alles goedgaat aangezien t naamsgebonden is en t kaartje niet op mijn naam staat...
bij robbie williams ging t vorig jaar ook zo tijdens t geheim concert, maar daar waren alleen echte fans bij aanwezig die echt behoorlijk veel moeite moesten doen voor zo'n kaartje (je moet bnn ervan overtuigen dat je een echte grote fan was) dus er was geloof ik geen getover met kaartjes heen en weer. Nu kon in principe iedereen met een Oor abonnement kaartjes zien te bemachtigen, ook voor anderen... Best vaag geregeld.
Maar ik hoop dat alles goed gaat en dan zie ik jullie woensdag aan Matthew's been ofzo hehe.
Tap tap tap
pi_12845512
wat ik al zei, je moet een kopie van de ID meenemen vanwie dat kaartje is.
pi_12861455
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:57 schreef Echoes het volgende:
wat ik al zei, je moet een kopie van de ID meenemen vanwie dat kaartje is.
Heel erg bedankt, en tot woensdag
Tap tap tap
pi_12867861
herken ik jou?
pi_12871498
Ik ben er ook bij(heb voor een "zacht" prijsje een kaartje kunnen kopen). 3de keer Muse alweer . Weet iemand trouwens of ze alleen nieuwe nummers spelen of ook de wat oudere?
pi_12874450
Dit is hun eerste optreden van de nieuwe cd, en gelijk de cd presentatie dus. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze niets ouds spelen.

we'll see

pi_12903757
Ik quote van Marktplaats:
quote:
Ik wil graag naar MUSE in Melkweg (3 september 2003)
Ik zoek 1 kaartje, voor 50 euro + een kaartje voor Muse in Ahoy.Dus voor melkweg kaartje krijg je van mij 50 euro + kaartje voor Muse in Ahoy Rotterdam 6 Nov. 2003
Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.

Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al

[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
pi_12903856
*ook een kaartje heeft en heen gaat

Tot morgen mensen!

pi_12911034
quote:
Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.

Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al

Zo zo, dat is inderdaad niet mis. Maar ga zelf toch ook maar heen. Al hoop ik wel wat sneller in Amsterdam te zijn dan gister (4 uur reistijd vanuit Leiden) anders mis ik het concert ook nog!
pi_12911087
Damn, zou ik ook wel heen willen eigenlijk. Misschien zie je wel een zielige fokker voor de deur staan, bedelend of er nog iemand een kaartje heeft .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2003 @ 10:42:15 #19
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12911110
Is de Melkweg niet veel te klein voor een grote band als Muse?
pi_12911119
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
nee man! Dat is juist fantastisch, ik ben blij dat er bands nog in die zaal willen spelen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12913719
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
ja, daarom is het juist extra leuk

tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.

pi_12913791
Mocht er iemand nog een kaartje hebben, dan hoor ik dat graag
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_12915641
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:06 schreef Echoes het volgende:

[..]

ja, daarom is het juist extra leuk

tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.

Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit
pi_12916476
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:44 schreef r.o.b het volgende:

[..]

Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit

Ik geloof dat de Oor er inderdaad veel leden bij heeft gekregen door deze actie. Op een Muse fansite stonden er ook al heel wat.
pi_12918245
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier iedereeen!

Nou ja, over ruim 2 maanden zie ik ze ook .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')