Wie behoort er net als ik tot de gelukkige Oor-lezers die naar het Muse concert van 3 september in de Melkweg mogen, maar nog niemand heeft om mee heen te gaan
Mijn bevriende Oor-lezers waren namelijk minder fortuinelijk.
Lijkt het je leuk om samen heen te gaan, reageer dan even.
Greets
quote:Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.
quote:Ja Tears for Fears ja, dat wist ik. Ik heb hem niet eens opgezocht
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:35 schreef Eigertje het volgende:[..]
Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!
Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.
quote:klopt, ze had gebeld met OOR en ik moet een kopie van haar ID meenemen
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
quote:Heel erg bedankt, en tot woensdag
Op zondag 31 augustus 2003 12:57 schreef Echoes het volgende:
wat ik al zei, je moet een kopie van de ID meenemen vanwie dat kaartje is.
we'll see
quote:Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.
Ik wil graag naar MUSE in Melkweg (3 september 2003)
Ik zoek 1 kaartje, voor 50 euro + een kaartje voor Muse in Ahoy.Dus voor melkweg kaartje krijg je van mij 50 euro + kaartje voor Muse in Ahoy Rotterdam 6 Nov. 2003
Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al
quote:Zo zo, dat is inderdaad niet mis. Maar ga zelf toch ook maar heen. Al hoop ik wel wat sneller in Amsterdam te zijn dan gister (4 uur reistijd vanuit Leiden) anders mis ik het concert ook nog!
Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al
![]()
quote:nee man! Dat is juist fantastisch, ik ben blij dat er bands nog in die zaal willen spelen..
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
Is de Melkweg niet veel te klein voor een grote band als Muse?
quote:ja, daarom is het juist extra leuk
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
Is de Melkweg niet veel te klein voor een grote band als Muse?
tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.
quote:Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit
Op woensdag 3 september 2003 13:06 schreef Echoes het volgende:[..]
ja, daarom is het juist extra leuk
tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.
quote:Ik geloof dat de Oor er inderdaad veel leden bij heeft gekregen door deze actie. Op een Muse fansite stonden er ook al heel wat.
Op woensdag 3 september 2003 14:44 schreef r.o.b het volgende:[..]
Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |