quote:Jij snapt er ook niks van he
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:21 schreef Steve-O het volgende:![]()
quote:Hoer op.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:30 schreef Tanjaatje het volgende:
Zijn we met hartjes aan het strooien?![]()
Doegie!!
quote:Je oude user-account is okay.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:29 schreef FlyingFox het volgende:[..]
En (platonisch) SU.
.
quote:Het begint idd lichtelijk storend te worden ja.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:35 schreef SuperUli het volgende:[..]
Hoer op.
quote:beetje typisch dat iemand die de hele tijd tegen de regels inmet kloontjes aankomt zetten daarvoor beloond wordt. Nordcore doet het als ik MEd lees ook de hele tijd maar die wordt niet unbanned...
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:56 schreef NoXxa het volgende:
Eindelijk van die kut kloontjes af.
quote:Deze kloon bijvoorbeeld? En ik heb wel nog meer klonen van NordCore gezien, maar je moet ook weten dat er een verschil is tussen NordCore en anderen.
Op zondag 31 augustus 2003 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
beetje typisch dat iemand die de hele tijd tegen de regels inmet kloontjes aankomt zetten daarvoor beloond wordt. Nordcore doet het als ik MEd lees ook de hele tijd maar die wordt niet unbanned...
Hij is racistisch, is en blijft nog steeds actief op Stormfront. Dus unbannen? Nee, helaas niet. Vind ik dan.
quote:zolang hij dat racisme niet actief hier bedrijft is er nix mis mee. En wat anderen buiten om fok doen moet niet uitmaken.
Op zondag 31 augustus 2003 09:50 schreef Extremini het volgende:[..]
Deze kloon bijvoorbeeld? En ik heb wel nog meer klonen van NordCore gezien, maar je moet ook weten dat er een verschil is tussen NordCore en anderen.
Hij is racistisch, is en blijft nog steeds actief op Stormfront. Dus unbannen? Nee, helaas niet. Vind ik dan.
quote:MM.
Op zondag 31 augustus 2003 09:45 schreef MikeyMo het volgende:[..]
beetje typisch dat iemand die de hele tijd tegen de regels inmet kloontjes aankomt zetten daarvoor beloond wordt. Nordcore doet het als ik MEd lees ook de hele tijd maar die wordt niet unbanned...
quote:ja soms laten de responsmailtjes op zich wachten...
Op maandag 1 september 2003 11:37 schreef FlyingFox het volgende:[..]
MM.
Ik had al twee keer gemaild voordat ik ook maar een kloon had gemaakt.
quote:Dat bedoel ik.
Op maandag 1 september 2003 11:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja soms laten de responsmailtjes op zich wachten...
spoiler:
quote:hey ik zie nou toevallig dat hij er op reageert, voor mij lag het zondagochtend al achter me
Op maandag 1 september 2003 11:44 schreef Grayburn het volgende:
Let it go, MikeyMo.
quote:Ah, ok.
Op maandag 1 september 2003 11:45 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hey ik zie nou toevallig dat hij er op reageert, voor mij lag het zondagochtend al achter me
NordCore,
quote:Ja joh, jij laat zeker ook straks nog even weten wat je van het weer vind in PTA ofzo
Op donderdag 11 september 2003 20:16 schreef b0rgh het volgende:
Ik deed wat ''racistische uitlatingen'' (?) nadat ik gebanned was om NIKS, de reden is NOG steeds onduidelijk. Als ze me niet hadden gebanned dan was ik niet doorgegaan met me 10000 kut kloontjes. Maarja nu wordt ik weer gebanned, ipv dat ze me unbannen en me normaal laten posten wat ze me niet gunnen, hierwordt echt gemeten met 2 maten, maar dat waren we wel gewend van Fok!.NordCore,
quote:Dolf is rechtvaardig!
Ik deed wat ''racistische uitlatingen'' (?) nadat ik gebanned was om NIKS, de reden is NOG steeds onduidelijk. Als ze me niet hadden gebanned dan was ik niet doorgegaan met me 10000 kut kloontjes. Maarja nu wordt ik weer gebanned, ipv dat ze me unbannen en me normaal laten posten wat ze me niet gunnen, hierwordt echt gemeten met 2 maten, maar dat waren we wel gewend van Fok!.NordCore,
quote:Stuur een mail ofzo, doei
quote:
quote:permanent = voor altijd
Op zaterdag 19 april 2003 07:44 schreef yvonne het volgende:
Nordcore is permanent gebanned van het FOK!forum.Discussie op FOK! is altijd toegestaan, of je nu links, rechts, groen, of gespikkeld bent.
Maar het moment dat de discussie niet meer mogelijk is en alleen eenrichtingsverkeer wordt met foutieve uitspraken zijn dit soort mensen niet meer welkom op FOK!,
quote:heel lang = is voor een tijdje
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:59 schreef yvonne het volgende:
flyingfox weg voor heel lang, hoeft niet te mailen.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |