abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:02:27 #76
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12826029
Mooi 4 miljoen vangen van die klotelijers!!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:25:49 #77
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_12826234
hmm, Chivu en SQD in de basis.
Grygera op links, maxwell als reserve? ben eigenlijk wel fan van maxwell. Trabelsi op rechts das duidelijk.
Maar van damme loopt ook nog rond. 2 reserves?
en dan hebben we (ze) ook nog Yakubu..
Misschien Yakubu verhuren?
beetje veel verdedigers..
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:04:59 #78
63862 PeterGiebels
N00b's zijn okay.
pi_12826685
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:25 schreef Korneel het volgende:
hmm, Chivu en SQD in de basis.
Grygera op links, maxwell als reserve? ben eigenlijk wel fan van maxwell. Trabelsi op rechts das duidelijk.
Maar van damme loopt ook nog rond. 2 reserves?
en dan hebben we (ze) ook nog Yakubu..
Misschien Yakubu verhuren?
beetje veel verdedigers..
Maxwell is altijd al meer middenvelder dan verdediger geweest (was in de jeugd veel linksbuiten) dus die mag echt wel van de linksback plaats af wat mij betreft. Hij en Sneijder zijn de linkshalven van dit seizoen, en dat heb ik toch liever Sneijder, mits ie in vorm is. Maxwell heeft wel een goeie individuele actie, dus ligt eraan welk soort speler je nodig hebt, Sneijder heeft veel betere pass en schot, en ziet het spel beter. Yakubu is meer centrale verdediger of voorstopper, in de rol van Galasek. Van Damme heb ik twijfels over, maar is wel een echte verdediger, dus hoeft nog niet weg. Dus niemand hoeft weg, gewoon meer concurrentie (Passanen of SQD eruit Chivu erin). En het lijkt me logisch dat je je beste man erin zet, dus SQD moet niet zeuren als ie erlangs komt te staan want hij heeft nog niet aangetoond het niveau aan te kunnen.
Kijk voor je.
pi_12826951
Chivu zal heus nog wel verkocht worden via een bliksemtransfer... Iemand die in zijn hart al afscheid heeft genomen van een club, moet je niet terughalen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12826989
Het gerucht gaat dat de transfer van Chivu naar AS Roma alsnog rond is:
quote:
Transfer Chivu alsnog rond?

ROME/AMSTERDAM, 30 augustus 2003 09:37 - Volgens Italiaanse media is de transfer van Cristian Chivu naar AS Roma alsnog in orde gekomen. Nadat Ajax vrijdag de Roemeense international had teuggevorderd, blijkt er diezelfde avond nog veelvuldig telefonisch contact geweest te zijn tussen Amsterdam en Rome. Uiteindelijk zou de benodigde bankgarantie van ¤ 15 miljoen, dankzij de hulp van Capitalia (Italiaanse bank) alsnog in orde gekomen zijn.

Bron: www.voetbalonline.nl

Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van
pi_12827039
Je weet maar nooit. Italiaanse ploegen zijn daar bedreven in, schimmige zaken op het eind nog rond krijgen. Ik zou er niet verbaasd over zijn als het zo is.
www.thuisuiteten.nl
pi_12827114
In italie kan alles, dus dit zal ook wel weer op de een of andere manier geregeld zijn. Ik had hem voor ie weg ging graag behouden, maar denk niet dat ie nu nog erg gemotiveerd zal zijn. We kunnen het geld goed gebruiken iig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12827318
Ik wacht wel ff op een officiele bevestiging, het is nu al zo vaak "zeker" geweest...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12827345
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:33 schreef methodmich het volgende:
Chivu zal heus nog wel verkocht worden via een bliksemtransfer... Iemand die in zijn hart al afscheid heeft genomen van een club, moet je niet terughalen.
Dat zal niet meer zo makkelijk gaan binnen, nu nog, 36 uur. De clubs moeten onderling overeenstemming bereiken én Chivu moet ook tot overeenkomst komen met zijn nieuwe werkgever
sig verwijderd door FA
pi_12827347
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik wacht wel ff op een officiele bevestiging, het is nu al zo vaak "zeker" geweest...
Ik denk toch dat het aannemelijker is dat Chivu toch in Rome blijft dan dat hij terug naar Ajax gaat of naar een andere club....
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12827377
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Speed1971 het volgende:

Ik denk toch dat het aannemelijker is dat Chivu toch in Rome blijft dan dat hij terug naar Ajax gaat of naar een andere club....

Wat is er nog aannemelijk in een soap als deze .

Ik weet echt niet wat ik nou nog wel en niet moet geloven. Op het ene moment is alles in kannen en kruiken en op het andere moment is de transfer van de baan

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12827383
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat zal niet meer zo makkelijk gaan binnen, nu nog, 36 uur. De clubs moeten onderling overeenstemming bereiken én Chivu moet ook tot overeenkomst komen met zijn nieuwe werkgever

Je weet niet wat er achter de schermen speelt, misschien heeft Ajax al met één, of meerdere, clubs overeenstemming bereikt over Chivu mocht de transfer naar AS Roma definitief afketsen. En een speler heeft zelf vast wel genoeg aan 36 uur om tot overeenstemming te komen met zijn nieuwe club.
pi_12827394
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wat is er nog aannemelijk in een soap als deze .

Ik weet echt niet wat ik nou nog wel en niet moet geloven. Op het ene moment is alles in kannen en kruiken en op het andere moment is de transfer van de baan

Het is idd erg lachwekkend allemaal maar voor Roma staat er gewoon heel veel op het spel. Als deze transfer niet doorgaat zullen zij het in de nabije toekomst erg lastig krijgen om andere spelers te kopen.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:19:46 #89
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12828170
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef Qi het volgende:
Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
Sterker nog Ajax zal in de rechtzaak die er komt niet alleen voor die 4 miljoen gaan maar de totale geleden schade eisen namelijk 18 miljoen.
Zal wel de ondergang van Roma betekenen als dat lukt maar wel een dikke kluif geld voor Ajax.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12828202
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:19 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Sterker nog Ajax zal in de rechtzaak die er komt niet alleen voor die 4 miljoen gaan maar de totale geleden schade eisen namelijk 18 miljoen.
Zal wel de ondergang van Roma betekenen als dat lukt maar wel een dikke kluif geld voor Ajax.

Wat een feest..............!..............Het schijnt nu wel weer rond te zijn......

Bron

pi_12828273
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:21 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een feest..............!..............Het schijnt nu wel weer rond te zijn......

Bron

volgens AS Roma

Ik geloof er feen fuck van dus .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12828291
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:26 schreef keeper het volgende:

[..]

volgens AS Roma

Ik geloof er feen fuck van dus .

Ja maar zullen zij zichzelf dan echt zo belachelijk maken.......
pi_12828454
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

In het voetbal is 36 uur een zee van tijd... Ronaldo tekende vorig jaar om 23.59 voor Real Madrid, dus wat dat betreft...

Sowieso worden de meeste transfers in minder tijd gesloten.

www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:36:54 #94
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12828455
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:27 schreef Speed1971 het volgende:
Ja maar zullen zij zichzelf dan echt zo belachelijk maken.......
Hebben ze dat niet al gedaan dan?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12828503
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:36 schreef methodmich het volgende:
Sowieso worden de meeste transfers in minder tijd gesloten.
Precies. Als Abramovic zo ff naar Ajax een faxje stuurt met een mooi bod, is het alnog Chivu .
pi_12829140
quote:
De officiele internetsite van Ajax www.ajax.nl staat in de Top 10 van meest bezochte sites van Europese voetbalclubs. Ajax staat in de ranglijst, zoals die is gepubliceerd door Nielsen-Netratings op een 7e plaats, ondanks dat clubs uit grotere landen op een veel grotere afzetmarkt kunnen rekenen. Bayern Munchen, Inter Milaan, Manchester United, AC Milan, Borussia Dortmund en Liverpool kunnen op meer bezoek rekenen op hun internetsite. Daarmee blijft Ajax dus clubs als Real Madrid, Barcelona en Juventus voor. Bezoekers zouden gemiddeld een kwartier op Ajax.nl verblijven.

Na VI.nl is Ajax volgens Nielsen-Netratings de beste bezochte sportsite, nog voor KNVB.nl en Verstappen.nl. Ajax.nl zou meer bezoekers krijgen als Feyenoord.nl en PSV.nl samen.

.
pi_12829209
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:16 schreef keeper het volgende:

[..]

.

Logisch toch.

In de VI kreeg ajax.nl laatst ook het al hoogste cijfer van alle HCE clubs aangaande website`s.

Ajax is in alle opzichten beter dan Feyenoord en PSV

zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:28:30 #98
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12830178
eh, wat zou de rugnummer worden van chivu, indien die niet wordt verkocht?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12833672
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:28 schreef G1Ace het volgende:
eh, wat zou de rugnummer worden van chivu, indien die niet wordt verkocht?
13 is open...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:03:20 #100
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12833714
Nummer 05 ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: