abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12816826
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:53 schreef erikh het volgende:
Zullen we ook een site maken voor het behoud van Chivu?

Ik teken in ieder geval

Ik zou het helemaal geweldig vinden als Chivu volgend jaar toch nog bij Ajax speelt, maar dat zal helaas wel niet.

Ik teken ook!
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_12817782
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:53 schreef erikh het volgende:
Zullen we ook een site maken voor het behoud van Chivu?

Ik teken in ieder geval

Ik zou het helemaal geweldig vinden als Chivu volgend jaar toch nog bij Ajax speelt, maar dat zal helaas wel niet.

Ik teken sowieso niet. Ajax heeft zich al helemaal ingesteld op het vertrek van Chivu door Escude aan te trekken en Chivu kan nu niet meer makkelijk ingepast worden. Komt nog bij dat Chivu in het onwaarschijnlijke scenario dat hij blijft toch maar maximaal één seizoen zal blijven, en dan kun je beter aan de toekomst denken en nu 18 miljoen euro vangen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:40:52 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12817823
Wel leuk trouwens dat de kans nu groter wordt dat Chivu CL gaat spelen (waar dan ook...).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12817862
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:40 schreef Doc het volgende:
Wel leuk trouwens dat de kans nu groter wordt dat Chivu CL gaat spelen (waar dan ook...).
Was de inschrijvingsdatum nog niet overschreden dan, of gold die alleen voor de voorrondes? Anders kan het volgens mij alleen na de 1e ronde
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:47:07 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12817984
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Was de inschrijvingsdatum nog niet overschreden dan, of gold die alleen voor de voorrondes? Anders kan het volgens mij alleen na de 1e ronde

Voorrondes. Soetaers kon niet meer mee doen aan de voorrondes, maar de echte CL wel. Inschrijving tot en met 31 augustus - dus tot enmet het einde van de officiele transferperiode.
pi_12818152
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:47 schreef Doc het volgende:

Voorrondes. Soetaers kon niet meer mee doen aan de voorrondes, maar de echte CL wel. Inschrijving tot en met 31 augustus - dus tot enmet het einde van de officiele transferperiode.

Dan is het de vraag wat Ajax doet. Want ik geloof dat ze al een hoop geld van Chivu's transfer uitgegeven hebben.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12818187
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan is het de vraag wat Ajax doet. Want ik geloof dat ze al een hoop geld van Chivu's transfer uitgegeven hebben.

Van eijden heeft verklaard dat ze die 18 miljoen nog niet hebben uitgegeven
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:28:33 #58
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12818954
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze 'm het liefst verkopen, maar als er echt geen goed bod (maximaal 10% lager of zo?) komt dat-ie dan blijft. Lijkt me veruit het meest logisch...
pi_12819080
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:28 schreef Doc het volgende:

Ik denk dat ze 'm het liefst verkopen, maar als er echt geen goed bod (maximaal 10% lager of zo?) komt dat-ie dan blijft. Lijkt me veruit het meest logisch...

Heb het trouwens nagezocht, maar Chivu mag idd spelen. AS Roma had hem wel ingeschreven, maar Chivu was niet speelgerechtigd. De inschrijfdatum voor de 1e ronde duurt tot overmorgen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12819186
Chivu zal denk ik naar Real Madrid gaan. De vacature van Hierro staat immers open...maar ik hekel Real dus ik hoop niet dat hij daar heengaat. Dan liever naar Chelsea, kunnen we hem tenminste nog bewonderen op RTL-sport
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:41:07 #61
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12819359
Chivu aanhouden tot einde van dit seizoen
Dit ajax heeft hem nodig
Zet hem gewoon naast Escude, en Grygera op rechts totdat Trabelsi weer kan voetballen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12819684
Ik hoor net op het Sport Journaal dat AS Roma nog 1 miljoen euro extra heeft overgemaakt om Ajax gerust te stellen, maar uiteindelijk mocht dit ook niet baten. Ik ga het haast leuk vinden dat de AS Roma transfer niet is doorgegaan. Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:07:21 #63
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_12820144
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef Qi het volgende:
Ik hoor net op het Sport Journaal dat AS Roma nog 1 miljoen euro extra heeft overgemaakt om Ajax gerust te stellen, maar uiteindelijk mocht dit ook niet baten. Ik ga het haast leuk vinden dat de AS Roma transfer niet is doorgegaan. Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
4 miljoen is toch wel genoeg om Chivu een jaartje te betalen?

3FM

I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_12820355
42000 seizoenskaarten verkocht, blijven er weinig over voor de losse kaartverkoop....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:14:57 #65
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12820378
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef Qi het volgende:
Hhm, ben hier niet zo positief over. Goed kans dat er niet zoveel kapers op de kust meer zijn voor Chivu. Gevolg: hij gaat tegen een lagere prijs weg, want Ajax zit toch met hem in zijn maag. Hoop dat die 4 miljoen dat gaat dekken.

Gaat de UEFA nog actie ondernemen tegen die maffioso van AS Roma?

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:29:35 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12820782
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:14 schreef okkidude het volgende:

[..]

Hhm, ben hier niet zo positief over. Goed kans dat er niet zoveel kapers op de kust meer zijn voor Chivu. Gevolg: hij gaat tegen een lagere prijs weg, want Ajax zit toch met hem in zijn maag. Hoop dat die 4 miljoen dat gaat dekken.

Gaat de UEFA nog actie ondernemen tegen die maffioso van AS Roma?

Als Roma al van die kleine kutbedragjes begint te betalen om de transfer te proberen veilig te stellen, weet je al dat ze er in Italië niet op gerust waren en al bedacht hadden dat Ajax zoiets zou doen. En dus ook wel vermoeden dat er meer clubs interesse hadden/hebben in Chivu...
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:34:59 #67
32686 G1Ace
pi_12820935
is er ergens waar ik mijn ongenoegen kenbaar kan maken over de op handen zijnde transfer van chivu?
om dat te voorkomen namelijk?
August 1998- March 2018
pi_12821430
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:34 schreef G1Ace het volgende:
is er ergens waar ik mijn ongenoegen kenbaar kan maken over de op handen zijnde transfer van chivu?
om dat te voorkomen namelijk?
Maar waarom? Als Chivu blijft is dat een kleine ramp voor Ajax. Zijn opvolger is al gehaald (Escude) en Ajax heeft de 18 miljoen euro weliswaar niet uitgegeven, maar ze hebben er toch op gerekend. Nee, ik denk dat het beter is als Chivu gewoon vertrekt, er zitten meer na- dan voordelen aan zijn aanblijven.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:11:59 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12821729
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:59 schreef Qi het volgende:

[..]

Maar waarom? Als Chivu blijft is dat een kleine ramp voor Ajax. Zijn opvolger is al gehaald (Escude) en Ajax heeft de 18 miljoen euro weliswaar niet uitgegeven, maar ze hebben er toch op gerekend. Nee, ik denk dat het beter is als Chivu gewoon vertrekt, er zitten meer na- dan voordelen aan zijn aanblijven.

Ach, ik zie dat met de komst van Abramovich dat er zoveel geld in het voetbal (bijv. Inter) is gepompt, dat die 18 miljoen er binnen 2 dagen wel uit te slepen valt. Ik denk dat de wil van Koeman wet is. Wil Koeman één jaar Chivu in z'n plannen voor komend seizoen betrekken,dan zal 'ie blijven. Doet 'ie daar onverschillig over, speelt Chivu volgend jaar in het blauw-zwart met z'n maatje Mandy.
pi_12821937
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik zie dat met de komst van Abramovich dat er zoveel geld in het voetbal (bijv. Inter) is gepompt, dat die 18 miljoen er binnen 2 dagen wel uit te slepen valt. Ik denk dat de wil van Koeman wet is. Wil Koeman één jaar Chivu in z'n plannen voor komend seizoen betrekken,dan zal 'ie blijven. Doet 'ie daar onverschillig over, speelt Chivu volgend jaar in het blauw-zwart met z'n maatje Mandy.

Ik denk dat Koeman al afscheid heeft genomen van Chivu, het beste bewijs daarvan is de komst van Escude.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:11 las Qi twi's signature:
[ PSX : Final Fantasy 6...... ]
Goddelijk spel! Beste RPG ooit! Aan je signature te zien ben je ook wel een liefhebber van RPG's?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:30:39 #71
32686 G1Ace
pi_12822129
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:59 schreef Qi het volgende:

[..]

eh, je kan toch chivu en escude beiden centraal plaatsen, of zie ik dat nou verkeerd?
het is net wat escude en grygera nodig hebben, wat het hele elftal nodig heeft
August 1998- March 2018
pi_12822285

ik vind het best grappig

die italianen zijn toch niet meer te vertrouwen tegenwoordig
alleen de echte grote clubs (juve, inter en milan)

pi_12822403
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:30 schreef G1Ace het volgende:

[..]

eh, je kan toch chivu en escude beiden centraal plaatsen, of zie ik dat nou verkeerd?
het is net wat escude en grygera nodig hebben, wat het hele elftal nodig heeft

Escude is gehaald als linker centrale verdediger en Koeman heeft Escude ook beloofd dat dit zijn plaats is. Chivu zou dan of rechts centraal of als linksback moeten gaan spelen, terwijl dat niet zijn favoriete posities zijn. En vergeet ook niet dat het voor een club erg vervelend is als je op 18 miljoen rekent, maar die uiteindelijk niet ontvangt.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 08:37:21 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12825640
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:21 schreef Qi het volgende:
Ik denk dat Koeman al afscheid heeft genomen van Chivu, het beste bewijs daarvan is de komst van Escude.
SQD en Grygera zijn beiden gekomen nadat Chivu vertrok. Ik zie het nog wel gebeuren dat Ajax Chivu niet verkoopt, of sterker nog: niet eens kan slijten? With all do respect voor bijvoorbeeld Chelsea, denk ik niet dat Chivu daar wil ballen. Dan wordt het Inter of Real. Nu de deal tussen Real en Valencia om Ayala is afgeketst (ping ping, komt wel heel erg toevallig uit allemaal) en nu Inter miljoenen te besteden heeft na verkoop van Crespo, maken die twee clubs de grootste kans natuurlijk. Ik zie Cristian ook niet naar Manchester United gaan. Of eigenlijk, niet willen. Hij wil naar Italië of Spanje. Ik gaf enkel aan dat er toch nog een mogelijkheid bestaat dat Ajax 'm niet kwijt raakt of zelfs niet kwijt wil mocht Koeman 'm écht graag willen. Het is wel lekker voor Ajax als 'ie alsnog voor 18 miljoen euro gaat, maar het hóeft niet...
quote:
Goddelijk spel! Beste RPG ooit! Aan je signature te zien ben je ook wel een liefhebber van RPG's?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik, hoewel ik wel een redelijke liefhebber ben, nog niet veel aan de games in m'n signature ben toegekomen, FF6 incluis Maar dat komt nog wel. Eerst FFX en Suikoden II uitspelen
pi_12825821
Ik las ergens (VI-blad) dat de bankier die AS Roma heeft graag ziet dat Roma kapot gaat. Deze bankier zou namelijk Lazio een warmer hart toedragen. Deze hele affaire is klote. Het is klote voor Roma, Chivu en Ajax. Hopelijk komt er voor alle 3 de partijen een goede oplossing. De naam van Roma is iig te grabbel gegooid en die zullen in de nabije toekomst alleen maar een speler kunnen kopen als er meteen betaald wordt.
Let yourself go and enjoy the bassline...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')