Aan mij de eer alweer het 27e deel van dit historische topic te openen zonder die debiele subtitel.
CL loting:
Ajax
AC Milan
Celta de Vigo
Club Brugge
Kunnen we dus mooi wraak nemen op Milan!
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
[Dit bericht is gewijzigd door kreischer2000 op 28-08-2003 18:53]
Sweder
Kan nog lastig worden voor Ajax, alhoewel ik ze wel een kans geef tegen Milan als ze net zo spelen als vorig jaar.
quote:Tegen Graze was gewoon onder de maat dat wil ik echt niet ontkennen. Ajax moet nog gaan groeien dit seizoen en daar heb ik goede hoop in. Milan uit is wel vrij snel, maar ik denk dat deze spelers wel in staat zijn wat recht te gaan zetten.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:51 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Hehe, wordt zeker net zo'n eitje als Grazer AK?
Groetjes,Sweder
quote:Er zal iig geen sprake van onderschattig zijn.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:54 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Tegen Graze was gewoon onder de maat dat wil ik echt niet ontkennen. Ajax moet nog gaan groeien dit seizoen en daar heb ik goede hoop in. Milan uit is wel vrij snel, maar ik denk dat deze spelers wel in staat zijn wat recht te gaan zetten.
Volgens de website van het voetbalblad ELF zou ex-Ajacied Ahmed 'Mido' Hossam nu ook problemen hebben met de trainer van Olympique Marseille. Mido zou niet op de training zijn komen opdagen, omdat hij zijn auto niet kon parkeren op de plek waar hij altijd staat. De spits had in zijn tijd bij Ajax al diverse problemen met oefenmeester Ronald Koeman.
"Zomaar een zonnig dagje in Marseille. Heerlijk weer om te trainen. Mido rijdt goedgemutst in zijn rode Ferrari richting het trainingscomplex van de plaatselijke club. Armpje losjes uit het raam, muziek uit de speakers, de babes op de boulevard checkend. Ja, het leven is mooi. Dan rijdt hij met zijn Italiaanse droomauto de parkeerplaats op van Olympique Marseille. Hé, wat is dat nu? Welke dwaas durft zijn auto nou op de plek van de Egyptische zonnekoning te parkeren? Dit gaat zomaar niet. Straks moet de Ferrari in het felle zonlicht staan, in plaats van dat zorgvuldig uitgekozen plekje in de schaduw. Dat kan natuurlijk nooit goed zijn voor de lak! Mido beweegt hemel en aarde, maar dan blijkt ook dat hij maar mens is. Hij krijgt het niet voor elkaar de auto, die op de plek staat waar zijn Ferrari hoort te staan, weg te krijgen. Wat nu? Terwijl de zonnestralen de rode bolide geselen, ziet Mido maar één oplossing: terug naar huis, waar hij zijn auto veilig in de garage kan zetten. De training laat hij maar zitten. De trainer zal het wel begrijpen, hij is immers ook een autoliefhebber. Trainer Alain Perrin heeft toch niet zoveel met autos als Mido dacht. Wat denkt die rare Egyptenaar wel niet? Morgen moeten we tegen Austria Wien spelen voor de Champions League en hij komt niet trainen? Dus zat Mido gisteren op de bank tijdens Olympique Marseille - Austria Wien, waar oud-ploeggenoot Joey Didulica bij de Oostenrijkers op de bank zat. Marseille speelde 0-0, maar had in Oostenrijk gewonnen met 1-0, waardoor het zich plaatst voor de Champions League", zo meldt ELF.
Thnx for sharing!
Ik heb nooit getwijfeld aan Koeman`s besluit over Mido maar voor dedene die dit wel deden.......
quote:Is nog maar de vraag of de Serie A tegen die tijd uberhaupt begonnen is.
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:53 schreef Speed1971 het volgende:
Mooie loting hoor. Leuke clubs en leuke wedstrijden hoewel Milan uit misschien te vroeg komt maar aan de andere kant dan hebben we die meteen gehad.
quote:Nu? Op dit moment? Als Ajax de vorm van vorig seizoen niet terug krijgt dan gaat AC Milan 6 punten pakken ten koste van Ajax. Gelukkig duurt het nog wel eventjes voordat de Champions League begint, die tijd heeft Ajax hard nodig om de vorm weer te herpakken. Hopen dat het ze lukt, anders is mijn overtuiging dat Ajax dit seizoen zwakker is geworden dan vorig seizoen toch uitgekomen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat die tering Italianen maar komen. Ben die kwartfinale echt nog niet vergeten... Milan Merda!
quote:helaas moet ik je hierin gelijk geven... gelukkig duurt het nog ruim 2 weken dus hopelijk zijn ze dan redelijk ingespeeld en zijn spelers als van der vaart, pienaar dan in vorm...
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:18 schreef Qi het volgende:[..]
Nu? Op dit moment? Als Ajax de vorm van vorig seizoen niet terug krijgt dan gaat AC Milan 6 punten pakken ten koste van Ajax. Gelukkig duurt het nog wel eventjes voordat de Champions League begint, die tijd heeft Ajax hard nodig om de vorm weer te herpakken. Hopen dat het ze lukt, anders is mijn overtuiging dat Ajax dit seizoen zwakker is geworden dan vorig seizoen toch uitgekomen.
quote:ik hoop dat koeman wat sneller sonck brengt dan wamberto. lijkt wel of wamberto geen bal meer fatsoenlijk in het net kan trappen. *denkt aan de levensgrote kans van woensdag*
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:22 schreef superjoden het volgende:[..]
helaas moet ik je hierin gelijk geven... gelukkig duurt het nog ruim 2 weken dus hopelijk zijn ze dan redelijk ingespeeld en zijn spelers als van der vaart, pienaar dan in vorm...
quote:GA MAAR WEG!
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:36 schreef superjoden het volgende:
Na Charlton Athletic is nu het Spaanse Cordoba in de markt voor Nourdin Boukhari. Volgens VI zou de Ajax aanvaller twijfelen of hij moet vertrekken of zijn kans bij Ajax af moet wachten. BN De Stem meldt dat Boukhari vandaag een beslissing moet nemen, maar dat hij zo goed als zeker naar de tweede divisie in Spanje vertrekt voor een huurperiode van een seizoen. Boukhari zou de interesse van het SChotse Dundee United nog achter de hand hebben.
quote:Mwah ben ik het niet met je eens... Hij heeft belabberd weing kans gehad om uberhaupt IETS te laten zien vind ik...
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:33 schreef GrymReaper het volgende:[..]
GA MAAR WEG!
Het spijt me maar die Boukhari kan echt gewoon helemaal NIKS
Geduld Ajax op: Chivu terug naar Amsterdam
29/8/2003 18:17
Cristian Chivu keert terug naar Ajax. AS Roma is er nog altijd niet in geslaagd een bankgarantie te overleggen voor een groot deel van zijn transfersom. De deadline die Ajax de Italiaanse club had gesteld, is inmiddels verlopen. Het geduld is nu op en Chivu traint volgende week weer mee met Ajax.
bron:
VI
quote:Zal mij benieuwen of Ajax nog verdere stappen zal ondernemen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:26 schreef pfaf het volgende:
Chivu terug!Geduld Ajax op: Chivu terug naar Amsterdam
Cristian Chivu keert terug naar Ajax. AS Roma is er nog altijd niet in geslaagd een bankgarantie te overleggen voor een groot deel van zijn transfersom. De deadline die Ajax de Italiaanse club had gesteld, is inmiddels verlopen. Het geduld is nu op en Chivu traint volgende week weer mee met Ajax.
bron:
VI
quote:Hmm , of ie echt weer in het rood-wit te zien zal zijn? denk het toch echt niet.
bron:
VI
Maar relaxed voor Ajax dat ie effe terug is
[ik voeg hier aan toe dat ik die jongen nooit heb gemogen]
quote:
bron:
VI
Eigenlijk hoop ik dan toch weer op het afketsen van die transfer aangezien Chivu volgend jaar ook voor een dergelijk bedrag weg kan.
quote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ajax de 3 miljoen euro aanbetaling van AS Roma zal houden om de onkosten te dekken.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zal mij benieuwen of Ajax nog verdere stappen zal ondernemen.
Hoewel de UEFA misschien een uitzondering gaat maken? Het is tenslotte buiten de schuld van AJAX om, en die zitten nu met een groot probleem, nl. ¤18 op de begroting missen :/
quote:Laten we het hopen aangezien Ajax hier nou ook niet bepaald beter van geworden is. (kl#te Roma)
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:16 schreef Qi het volgende:[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ajax de 3 miljoen euro aanbetaling van AS Roma zal houden om de onkosten te dekken.
quote:Het is niet zo'n ramp als dat het lijkt, Van Eijden heeft aangegeven dat de 18 miljoen euro van Chivu's transfer naar AS Roma niet is uitgegeven, dus er valt mee te leven. Neemt niet weg dat Ajax het geld graag binnen ziet komen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:16 schreef Kremers het volgende:
Hoewel de UEFA misschien een uitzondering gaat maken? Het is tenslotte buiten de schuld van AJAX om, en die zitten nu met een groot probleem, nl. ¤18 op de begroting missen :/
quote:Waarom niet. Inschrijving van spelers van de deelnemers sluit pas 31 augustus en hij heeft niet voor Roma als Europees gespeeld. Voor andere clubs zou-ie ook gewoon CL mogen spelen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:11 schreef TheFrankey het volgende:
Hij kan toch niet meedoen aan de CL.
quote:Grygera kan daar spelen en Escude vast ook wel.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:02 schreef twi het volgende:
Zou Grygera of Escudé als linksback uit de voeten kunnen?
quote:Reken er maar niet op. Het is veel waarschijnlijker dat Chivu gewoon vertrekt naar een andere club. Real Madrid, Chelsea & Manchester United schijnen geinteresseerd te zijn.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Onze verdediging:Trabelsi.........Chivu.........Escudé...........Grygera
quote:moet Internazionale zijn, toch?
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:23 schreef Qi het volgende:[..]
Reken er maar niet op. Het is veel waarschijnlijker dat Chivu gewoon vertrekt naar een andere club. Real Madrid, Chelsea & Manchester United schijnen geinteresseerd te zijn.
quote:Ik zie hem ook nog wel graag een seizoentje bij Ajax. Hebben we zeker de beste verdediging van de wereld
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:28 schreef Mosselmaster het volgende:
Toch balen, ik zou hem graag nog in het Ajax-shirt zien spelen.
Maar Chelsea is de meest waarschijnlijke? Die Rus heeft nog ergens een zak geld liggen zeker.
quote:Het zou kunnen dat Inter ook interesse heeft, maar het schijnt dat Manchester United Chivu ook wil hebben:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:35 schreef RednaZ het volgende:[..]
moet Internazionale zijn, toch?
quote:
Ajax haalt Chivu terug naar AmsterdamAMSTERDAM, 29 augustus 2003 19:17 - De transfer van Cristian Chivu is langzamerhand een van de vreemdste ooit aan het worden. Twee maanden geleden kwam Ajax een transfersom van 18 miljoen euro met Roma overheen, waarmee de hele zaak rond leek. Ajax ontving 3 miljoen per direct en de rest zou later komen. Tot nu toe kon Roma echter geen bankgarantie overleggen voor de resterende 15 miljoen, zodat Ajax hem niet wilde vrijgeven. De Amsterdammers stelden een ultimatum en nu dat donderdag is verstreken, zonder dat Roma daadwerkelijk de bankgarantie heeft getoond, neemt de club straffere maatregelen. Ajax heeft vandaag namelijk besloten Chivu terug te halen naar Amsterdam. Waarschijnlijk meldt hij zich maandag gewoon weer op de training. Een reden dat Roma niet aan haar verplichtingen kon voldoen kan het feit zijn dat Gabriel Batistuta nog steeds niet officieel verkocht is, waardoor de club met de komst van Chivu een niet-EU-speler meer zou hebben dan officieel in Italie is toegestaan.
Ajax schermt verder nog steeds met andere clubs, die bereid zouden zijn hem op de valreep over te nemen. Belangrijke gegadigden zijn Manchester United en met name Real Madrid.Bron: www.voetbalonline.nl
Ik teken in ieder geval
Ik zou het helemaal geweldig vinden als Chivu volgend jaar toch nog bij Ajax speelt, maar dat zal helaas wel niet.
quote:Ik teken ook!
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:53 schreef erikh het volgende:
Zullen we ook een site maken voor het behoud van Chivu?Ik teken in ieder geval
Ik zou het helemaal geweldig vinden als Chivu volgend jaar toch nog bij Ajax speelt, maar dat zal helaas wel niet.
quote:Ik teken sowieso niet. Ajax heeft zich al helemaal ingesteld op het vertrek van Chivu door Escude aan te trekken en Chivu kan nu niet meer makkelijk ingepast worden. Komt nog bij dat Chivu in het onwaarschijnlijke scenario dat hij blijft toch maar maximaal één seizoen zal blijven, en dan kun je beter aan de toekomst denken en nu 18 miljoen euro vangen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:53 schreef erikh het volgende:
Zullen we ook een site maken voor het behoud van Chivu?Ik teken in ieder geval
quote:Was de inschrijvingsdatum nog niet overschreden dan, of gold die alleen voor de voorrondes? Anders kan het volgens mij alleen na de 1e ronde
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:40 schreef Doc het volgende:
Wel leuk trouwens dat de kans nu groter wordt dat Chivu CL gaat spelen (waar dan ook...).
quote:Voorrondes. Soetaers kon niet meer mee doen aan de voorrondes, maar de echte CL wel. Inschrijving tot en met 31 augustus - dus tot enmet het einde van de officiele transferperiode.
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Was de inschrijvingsdatum nog niet overschreden dan, of gold die alleen voor de voorrondes? Anders kan het volgens mij alleen na de 1e ronde
quote:Dan is het de vraag wat Ajax doet. Want ik geloof dat ze al een hoop geld van Chivu's transfer uitgegeven hebben.
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:47 schreef Doc het volgende:Voorrondes. Soetaers kon niet meer mee doen aan de voorrondes, maar de echte CL wel. Inschrijving tot en met 31 augustus - dus tot enmet het einde van de officiele transferperiode.
quote:Van eijden heeft verklaard dat ze die 18 miljoen nog niet hebben uitgegeven
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan is het de vraag wat Ajax doet. Want ik geloof dat ze al een hoop geld van Chivu's transfer uitgegeven hebben.
quote:Ik denk dat ze 'm het liefst verkopen, maar als er echt geen goed bod (maximaal 10% lager of zo?) komt dat-ie dan blijft. Lijkt me veruit het meest logisch...
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan is het de vraag wat Ajax doet. Want ik geloof dat ze al een hoop geld van Chivu's transfer uitgegeven hebben.
quote:Heb het trouwens nagezocht, maar Chivu mag idd spelen. AS Roma had hem wel ingeschreven, maar Chivu was niet speelgerechtigd. De inschrijfdatum voor de 1e ronde duurt tot overmorgen
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:28 schreef Doc het volgende:Ik denk dat ze 'm het liefst verkopen, maar als er echt geen goed bod (maximaal 10% lager of zo?) komt dat-ie dan blijft. Lijkt me veruit het meest logisch...
quote:4 miljoen is toch wel genoeg om Chivu een jaartje te betalen?
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef Qi het volgende:
Ik hoor net op het Sport Journaal dat AS Roma nog 1 miljoen euro extra heeft overgemaakt om Ajax gerust te stellen, maar uiteindelijk mocht dit ook niet baten. Ik ga het haast leuk vinden dat de AS Roma transfer niet is doorgegaan. Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
3FM
quote:Hhm, ben hier niet zo positief over. Goed kans dat er niet zoveel kapers op de kust meer zijn voor Chivu. Gevolg: hij gaat tegen een lagere prijs weg, want Ajax zit toch met hem in zijn maag. Hoop dat die 4 miljoen dat gaat dekken.
Ik hoor net op het Sport Journaal dat AS Roma nog 1 miljoen euro extra heeft overgemaakt om Ajax gerust te stellen, maar uiteindelijk mocht dit ook niet baten. Ik ga het haast leuk vinden dat de AS Roma transfer niet is doorgegaan. Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
Gaat de UEFA nog actie ondernemen tegen die maffioso van AS Roma?
quote:Als Roma al van die kleine kutbedragjes begint te betalen om de transfer te proberen veilig te stellen, weet je al dat ze er in Italië niet op gerust waren en al bedacht hadden dat Ajax zoiets zou doen. En dus ook wel vermoeden dat er meer clubs interesse hadden/hebben in Chivu...
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:14 schreef okkidude het volgende:[..]
Hhm, ben hier niet zo positief over. Goed kans dat er niet zoveel kapers op de kust meer zijn voor Chivu. Gevolg: hij gaat tegen een lagere prijs weg, want Ajax zit toch met hem in zijn maag. Hoop dat die 4 miljoen dat gaat dekken.
Gaat de UEFA nog actie ondernemen tegen die maffioso van AS Roma?
quote:Maar waarom? Als Chivu blijft is dat een kleine ramp voor Ajax. Zijn opvolger is al gehaald (Escude) en Ajax heeft de 18 miljoen euro weliswaar niet uitgegeven, maar ze hebben er toch op gerekend. Nee, ik denk dat het beter is als Chivu gewoon vertrekt, er zitten meer na- dan voordelen aan zijn aanblijven.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:34 schreef G1Ace het volgende:
is er ergens waar ik mijn ongenoegen kenbaar kan maken over de op handen zijnde transfer van chivu?
om dat te voorkomen namelijk?
quote:Ach, ik zie dat met de komst van Abramovich dat er zoveel geld in het voetbal (bijv. Inter) is gepompt, dat die 18 miljoen er binnen 2 dagen wel uit te slepen valt. Ik denk dat de wil van Koeman wet is. Wil Koeman één jaar Chivu in z'n plannen voor komend seizoen betrekken,dan zal 'ie blijven. Doet 'ie daar onverschillig over, speelt Chivu volgend jaar in het blauw-zwart met z'n maatje Mandy.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:59 schreef Qi het volgende:[..]
Maar waarom? Als Chivu blijft is dat een kleine ramp voor Ajax. Zijn opvolger is al gehaald (Escude) en Ajax heeft de 18 miljoen euro weliswaar niet uitgegeven, maar ze hebben er toch op gerekend. Nee, ik denk dat het beter is als Chivu gewoon vertrekt, er zitten meer na- dan voordelen aan zijn aanblijven.
quote:Ik denk dat Koeman al afscheid heeft genomen van Chivu, het beste bewijs daarvan is de komst van Escude.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:11 schreef twi het volgende:[..]
Ach, ik zie dat met de komst van Abramovich dat er zoveel geld in het voetbal (bijv. Inter) is gepompt, dat die 18 miljoen er binnen 2 dagen wel uit te slepen valt. Ik denk dat de wil van Koeman wet is. Wil Koeman één jaar Chivu in z'n plannen voor komend seizoen betrekken,dan zal 'ie blijven. Doet 'ie daar onverschillig over, speelt Chivu volgend jaar in het blauw-zwart met z'n maatje Mandy.
quote:Goddelijk spel! Beste RPG ooit! Aan je signature te zien ben je ook wel een liefhebber van RPG's?
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:11 las Qi twi's signature:
[ PSX : Final Fantasy 6...... ]
quote:eh, je kan toch chivu en escude beiden centraal plaatsen, of zie ik dat nou verkeerd?
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:59 schreef Qi het volgende:[..]
Maar waarom? Als Chivu blijft is dat een kleine ramp voor Ajax. Zijn opvolger is al gehaald (Escude) en Ajax heeft de 18 miljoen euro weliswaar niet uitgegeven, maar ze hebben er toch op gerekend. Nee, ik denk dat het beter is als Chivu gewoon vertrekt, er zitten meer na- dan voordelen aan zijn aanblijven.
ik vind het best grappig
die italianen zijn toch niet meer te vertrouwen tegenwoordig
alleen de echte grote clubs (juve, inter en milan)
quote:Escude is gehaald als linker centrale verdediger en Koeman heeft Escude ook beloofd dat dit zijn plaats is. Chivu zou dan of rechts centraal of als linksback moeten gaan spelen, terwijl dat niet zijn favoriete posities zijn. En vergeet ook niet dat het voor een club erg vervelend is als je op 18 miljoen rekent, maar die uiteindelijk niet ontvangt.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:30 schreef G1Ace het volgende:[..]
eh, je kan toch chivu en escude beiden centraal plaatsen, of zie ik dat nou verkeerd?
het is net wat escude en grygera nodig hebben, wat het hele elftal nodig heeft
quote:SQD en Grygera zijn beiden gekomen nadat Chivu vertrok. Ik zie het nog wel gebeuren dat Ajax Chivu niet verkoopt, of sterker nog: niet eens kan slijten? With all do respect voor bijvoorbeeld Chelsea, denk ik niet dat Chivu daar wil ballen. Dan wordt het Inter of Real. Nu de deal tussen Real en Valencia om Ayala is afgeketst (ping ping, komt wel heel erg toevallig uit allemaal) en nu Inter miljoenen te besteden heeft na verkoop van Crespo, maken die twee clubs de grootste kans natuurlijk. Ik zie Cristian ook niet naar Manchester United gaan. Of eigenlijk, niet willen. Hij wil naar Italië of Spanje. Ik gaf enkel aan dat er toch nog een mogelijkheid bestaat dat Ajax 'm niet kwijt raakt of zelfs niet kwijt wil mocht Koeman 'm écht graag willen. Het is wel lekker voor Ajax als 'ie alsnog voor 18 miljoen euro gaat, maar het hóeft niet...
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:21 schreef Qi het volgende:
Ik denk dat Koeman al afscheid heeft genomen van Chivu, het beste bewijs daarvan is de komst van Escude.
quote:Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik, hoewel ik wel een redelijke liefhebber ben, nog niet veel aan de games in m'n signature ben toegekomen, FF6 incluis
Goddelijk spel! Beste RPG ooit! Aan je signature te zien ben je ook wel een liefhebber van RPG's?
quote:Maxwell is altijd al meer middenvelder dan verdediger geweest (was in de jeugd veel linksbuiten) dus die mag echt wel van de linksback plaats af wat mij betreft. Hij en Sneijder zijn de linkshalven van dit seizoen, en dat heb ik toch liever Sneijder, mits ie in vorm is. Maxwell heeft wel een goeie individuele actie, dus ligt eraan welk soort speler je nodig hebt, Sneijder heeft veel betere pass en schot, en ziet het spel beter. Yakubu is meer centrale verdediger of voorstopper, in de rol van Galasek. Van Damme heb ik twijfels over, maar is wel een echte verdediger, dus hoeft nog niet weg. Dus niemand hoeft weg, gewoon meer concurrentie (Passanen of SQD eruit Chivu erin). En het lijkt me logisch dat je je beste man erin zet, dus SQD moet niet zeuren als ie erlangs komt te staan want hij heeft nog niet aangetoond het niveau aan te kunnen.
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:25 schreef Korneel het volgende:
hmm, Chivu en SQD in de basis.
Grygera op links, maxwell als reserve? ben eigenlijk wel fan van maxwell. Trabelsi op rechts das duidelijk.
Maar van damme loopt ook nog rond. 2 reserves?
en dan hebben we (ze) ook nog Yakubu..
Misschien Yakubu verhuren?
beetje veel verdedigers..
quote:Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van
Transfer Chivu alsnog rond?ROME/AMSTERDAM, 30 augustus 2003 09:37 - Volgens Italiaanse media is de transfer van Cristian Chivu naar AS Roma alsnog in orde gekomen. Nadat Ajax vrijdag de Roemeense international had teuggevorderd, blijkt er diezelfde avond nog veelvuldig telefonisch contact geweest te zijn tussen Amsterdam en Rome. Uiteindelijk zou de benodigde bankgarantie van ¤ 15 miljoen, dankzij de hulp van Capitalia (Italiaanse bank) alsnog in orde gekomen zijn.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Dat zal niet meer zo makkelijk gaan binnen, nu nog, 36 uur. De clubs moeten onderling overeenstemming bereiken én Chivu moet ook tot overeenkomst komen met zijn nieuwe werkgever
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:33 schreef methodmich het volgende:
Chivu zal heus nog wel verkocht worden via een bliksemtransfer... Iemand die in zijn hart al afscheid heeft genomen van een club, moet je niet terughalen.
quote:Ik denk toch dat het aannemelijker is dat Chivu toch in Rome blijft dan dat hij terug naar Ajax gaat of naar een andere club....
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik wacht wel ff op een officiele bevestiging, het is nu al zo vaak "zeker" geweest...
quote:Wat is er nog aannemelijk in een soap als deze
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk toch dat het aannemelijker is dat Chivu toch in Rome blijft dan dat hij terug naar Ajax gaat of naar een andere club....
Ik weet echt niet wat ik nou nog wel en niet moet geloven. Op het ene moment is alles in kannen en kruiken en op het andere moment is de transfer van de baan
quote:Je weet niet wat er achter de schermen speelt, misschien heeft Ajax al met één, of meerdere, clubs overeenstemming bereikt over Chivu mocht de transfer naar AS Roma definitief afketsen. En een speler heeft zelf vast wel genoeg aan 36 uur om tot overeenstemming te komen met zijn nieuwe club.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Dat zal niet meer zo makkelijk gaan binnen, nu nog, 36 uur. De clubs moeten onderling overeenstemming bereiken én Chivu moet ook tot overeenkomst komen met zijn nieuwe werkgever
quote:Het is idd erg lachwekkend allemaal maar voor Roma staat er gewoon heel veel op het spel. Als deze transfer niet doorgaat zullen zij het in de nabije toekomst erg lastig krijgen om andere spelers te kopen.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat is er nog aannemelijk in een soap als deze
.
Ik weet echt niet wat ik nou nog wel en niet moet geloven. Op het ene moment is alles in kannen en kruiken en op het andere moment is de transfer van de baan
quote:Sterker nog Ajax zal in de rechtzaak die er komt niet alleen voor die 4 miljoen gaan maar de totale geleden schade eisen namelijk 18 miljoen.
Straks vangt Ajax 18 miljoen van een club die Chivu alsnog overneemt en daar komt de 4 miljoen van AS Roma nog bij omdat Ajax die houdt om 'onkosten' te dekken
quote:Wat een feest..............!..............Het schijnt nu wel weer rond te zijn......
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:19 schreef DaMayan het volgende:[..]
Sterker nog Ajax zal in de rechtzaak die er komt niet alleen voor die 4 miljoen gaan maar de totale geleden schade eisen namelijk 18 miljoen.
Zal wel de ondergang van Roma betekenen als dat lukt maar wel een dikke kluif geld voor Ajax.
quote:volgens AS Roma
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:21 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een feest..............!..............Het schijnt nu wel weer rond te zijn......
Ik geloof er feen fuck van dus .
quote:Ja maar zullen zij zichzelf dan echt zo belachelijk maken.......
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:26 schreef keeper het volgende:[..]
volgens AS Roma
Ik geloof er feen fuck van dus
.
quote:In het voetbal is 36 uur een zee van tijd... Ronaldo tekende vorig jaar om 23.59 voor Real Madrid, dus wat dat betreft...
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Dat zal niet meer zo makkelijk gaan binnen, nu nog, 36 uur. De clubs moeten onderling overeenstemming bereiken én Chivu moet ook tot overeenkomst komen met zijn nieuwe werkgever
Sowieso worden de meeste transfers in minder tijd gesloten.
quote:Hebben ze dat niet al gedaan dan?
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:27 schreef Speed1971 het volgende:
Ja maar zullen zij zichzelf dan echt zo belachelijk maken.......
quote:Precies. Als Abramovic zo ff naar Ajax een faxje stuurt met een mooi bod, is het alnog
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:36 schreef methodmich het volgende:
Sowieso worden de meeste transfers in minder tijd gesloten.
quote:
De officiele internetsite van Ajax www.ajax.nl staat in de Top 10 van meest bezochte sites van Europese voetbalclubs. Ajax staat in de ranglijst, zoals die is gepubliceerd door Nielsen-Netratings op een 7e plaats, ondanks dat clubs uit grotere landen op een veel grotere afzetmarkt kunnen rekenen. Bayern Munchen, Inter Milaan, Manchester United, AC Milan, Borussia Dortmund en Liverpool kunnen op meer bezoek rekenen op hun internetsite. Daarmee blijft Ajax dus clubs als Real Madrid, Barcelona en Juventus voor. Bezoekers zouden gemiddeld een kwartier op Ajax.nl verblijven.Na VI.nl is Ajax volgens Nielsen-Netratings de beste bezochte sportsite, nog voor KNVB.nl en Verstappen.nl. Ajax.nl zou meer bezoekers krijgen als Feyenoord.nl en PSV.nl samen.
quote:Logisch toch.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:16 schreef keeper het volgende:[..]
.
In de VI kreeg ajax.nl laatst ook het al hoogste cijfer van alle HCE clubs aangaande website`s.
Ajax is in alle opzichten beter dan Feyenoord en PSV
quote:13 is open...
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:28 schreef G1Ace het volgende:
eh, wat zou de rugnummer worden van chivu, indien die niet wordt verkocht?
Nog 25 uur te gaan...
Als Van Eijden niet liegt dan zou het toch fantastisch zijn als Kiwoe in Amsterdam blijft zeg...
* Da_Sandman begint stiekem te hopen op de gedroomde verdediging!
Van Eijden zegt dus dat Chivu bij Ajax blijft...
Chive blijft, denk ik, het is wel lastig, maar hij blijft.
quote:is om 12:00 de transfermarkt gesloten
Op zondag 31 augustus 2003 11:47 schreef Korneel het volgende:
11.44 nog 12 uur en een kwartiertje.. nad is het 23:59 en kan er nog vanalles gebeuren!Chive blijft, denk ik, het is wel lastig, maar hij blijft.
11:56
Nu hebben ze Grygera en Escude al, en nu Chivu er wsl bij.
quote:Ajax heeft vorig seizoen 10 miljoen in de Champions League binnengesleept. Bovendien is Andy weggegaan voor een heel redelijk bedrag, ook Mido is voor meerdere miljoenen verkocht.
Op zondag 31 augustus 2003 12:41 schreef mitt het volgende:
Heeft Ajax toch wel al geld uitgegeven wat ze dus nog niet hadden.Nu hebben ze Grygera en Escude al, en nu Chivu er wsl bij.
Ik denk niet dat Ajax die 18 miljoen van Chivu al gespendeerd heeft.
quote:Sonck en Soetaers komen ook wel ergens vandaan.
Op zondag 31 augustus 2003 12:53 schreef Leshy het volgende:[..]
Ajax heeft vorig seizoen 10 miljoen in de Champions League binnengesleept. Bovendien is Andy weggegaan voor een heel redelijk bedrag, ook Mido is voor meerdere miljoenen verkocht.
Ik denk niet dat Ajax die 18 miljoen van Chivu al gespendeerd heeft.
Ik denk wel dat er iets is uitgegeven van het transfergeld van Chivu.
quote:Nogmaals, van Eijden heeft verklaard dat die 18 miljoen nog niet is uitgegeven
Op zondag 31 augustus 2003 12:58 schreef mitt het volgende:[..]
Sonck en Soetaers komen ook wel ergens vandaan.
Ik denk wel dat er iets is uitgegeven van het transfergeld van Chivu.
quote:Zegt genoeg dus
Op zondag 31 augustus 2003 13:00 schreef erikh het volgende:[..]
Nogmaals, van Eijden heeft verklaard dat die 18 miljoen nog niet is uitgegeven
quote:yep, dat geld is weg
Op zondag 31 augustus 2003 13:01 schreef mitt het volgende:[..]
Zegt genoeg dus
quote:verdienen we dan wel terug in de champions league
Op zondag 31 augustus 2003 13:03 schreef erikh het volgende:[..]
yep, dat geld is weg
quote:10mil CL + 8mil v.d. Meyde + 4mil Mido = 22mil
Op zondag 31 augustus 2003 12:58 schreef mitt het volgende:
Sonck en Soetaers komen ook wel ergens vandaan.Ik denk wel dat er iets is uitgegeven van het transfergeld van Chivu.
Dat wil zeggen dat Escudé, Grygera, Soetaers en Sonck per stuk voor 5,5 miljoen euro gekocht mogen zijn, nog zonder dat ze het geld van de transfer van Chivu hebben aan hoeven te spreken. En ik geloof niet dat die vier spelers gezamenlijk meer dan 20mil euro hebben gekost.
quote:Lijkt me heerlijk.
Op zondag 31 augustus 2003 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we hier ff lullen over de wedstrijd zonder geneuzel van kakkerlakken & co.?
Het is dus weer niet goed, maar er zit enige vorm van vooruitgang in begreep ik... Zolang ze maar blijven winnen, komt die vorm ook wel weer...
quote:Ik hoop het, ze moeten een keer lekker met 3-0 of 4-0 winnen.
Op zondag 31 augustus 2003 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Lijkt me heerlijk.
Het is dus weer niet goed, maar er zit enige vorm van vooruitgang in begreep ik... Zolang ze maar blijven winnen, komt die vorm ook wel weer...
quote:Van de Vaart eraf, Sonck erin. Ik denk dat Koeman dit idee ook heeft...
Op zondag 31 augustus 2003 15:51 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ik hoop het, ze moeten een keer lekker met 3-0 of 4-0 winnen.
quote:Of 2...
Op zondag 31 augustus 2003 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter trappen ze er nog 1tje in hoor...
We zullen zien.
quote:Weet nooit met dit soort ploegen maar het ziet er wéér niet uit.
quote:kan best, laatste kwartiertje, zo moeilijk moet dat toch niet zijn...
quote:Nee, er is nog helemaal nergens gescoord in de 2e helft.
Op zondag 31 augustus 2003 16:01 schreef RednaZ het volgende:
Gebeurt niet echt veel, wel?
quote:Weet ook niet of het een gemis is dat Grygera er niet bij is tegen NL. Vind hem niet zo sterk, of hij is gewoon uit vorm. Denk niet dat het alleen een probleem van communicatie is.
Op zondag 31 augustus 2003 16:02 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Nee, er is nog helemaal nergens gescoord in de 2e helft.
quote:Mjah maar denk niet dat het veel scheelt, het zit gewoon diep ergens mentaal in de hele ploeg.
Op zondag 31 augustus 2003 16:03 schreef RednaZ het volgende:
Wat zou ik blij zijn als Chivu nog ff bij Ajax komt.
Wanprestatie weer.
quote:Het probleem is dat Escude gewoon goed speelt, en leg jij hem dan maar is uit, waarom ie plaats moet maken voor Chivu..
Op zondag 31 augustus 2003 16:03 schreef RednaZ het volgende:
Wat zou ik blij zijn als Chivu nog ff bij Ajax komt.
quote:Misschien nog wenning/aanpassing, maar dan moet ie wel opschieten
Op zondag 31 augustus 2003 16:03 schreef WaStEd het volgende:[..]
Weet ook niet of het een gemis is dat Grygera er niet bij is tegen NL. Vind hem niet zo sterk, of hij is gewoon uit vorm. Denk niet dat het alleen een probleem van communicatie is.
quote:In de voorhoede zit het iig niet echt goed. Heeft dit seizoen al 1 van onze spitsen gescoord?
Op zondag 31 augustus 2003 16:04 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Mjah maar denk niet dat het veel scheelt, het zit gewoon diep ergens mentaal in de hele ploeg.
[Dit bericht is gewijzigd door RednaZ op 31-08-2003 16:06]
quote:Ik zeg ook niet dat Escude het veld moet ruimen, maar het zou wel mooi zijn als Chivu naast hem komt te spelen.
Op zondag 31 augustus 2003 16:04 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het probleem is dat Escude gewoon goed speelt, en leg jij hem dan maar is uit, waarom ie plaats moet maken voor Chivu..
quote:Pasanen
Op zondag 31 augustus 2003 16:04 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het probleem is dat Escude gewoon goed speelt, en leg jij hem dan maar is uit, waarom ie plaats moet maken voor Chivu..
Ze moeten de vorm wel te pakke krijgen anders worden ze afgeslacht
quote:zielig,stelletje remies
Op zondag 31 augustus 2003 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we hier ff lullen over de wedstrijd zonder geneuzel van kakkerlakken & co.?
quote:Nu je het zegt...
Op zondag 31 augustus 2003 16:05 schreef RednaZ het volgende:[..]
In de spits zit het iig niet echt goed. Heeft dit seizoen al 1 van onze spitsen gescoord?
Ibra en Sonck staan allebei nog droog in de competitie (Ibra 1x tegen Grazer).
quote:FLIKKER GVD op naar je eigen Twentetopic ja
Op zondag 31 augustus 2003 16:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
zielig,stelletje remies
quote:Ik verzoek je vriendelijk om op te rotten
Op zondag 31 augustus 2003 16:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
zielig,stelletje remies
quote:Als ze 0-1 waren achtergekomen had ik ze nog niet zien winnen. Je kan van Feyenoord zeggen wat je wil in dat opzicht.
Op zondag 31 augustus 2003 16:04 schreef popolon het volgende:
Een nederlaag zoals bijvoorbeeld tegen Heerenveen in 2001, 5-1, zou goed doen.Wanprestatie weer.
quote:...en nooit meer terug te komen
Op zondag 31 augustus 2003 16:06 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik verzoek je vriendelijk om op te rotten
quote:Alleen Soetaers heeft er 1 in liggen, en dat is nog niet eens een spits.
Op zondag 31 augustus 2003 16:05 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Nu je het zegt...
Ibra en Sonck staan allebei nog droog in de competitie (Ibra 1x tegen Grazer).
quote:Idd, en Sneijder ook niet.
Op zondag 31 augustus 2003 16:07 schreef RednaZ het volgende:[..]
Alleen Soetaers heeft er 1 in liggen, en dat is nog niet eens een spits.
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 31-08-2003 16:12]
quote:Denk niet dat dat helpt. Hoe hard het ook is, misschien is het beter dat Ajax volgende week gigantisch op de bek gaat tegen RKC. 0-2 ofzo, kijken of ze nou wakker zijn.
Op zondag 31 augustus 2003 16:09 schreef Ajaxno1 het volgende:
Weet je wat die gasten nodig hebben op Escude na, echt een Koeman die ze zooooooo verrot scheld dat ze never nooit meer slecht durven te spelen.
quote:Zoeits zou idd ook flink helpen....
Op zondag 31 augustus 2003 16:11 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Denk niet dat dat helpt. Hoe hard het ook is, misschien is het beter dat Ajax volgende week gigantisch op de bek gaat tegen RKC. 0-2 ofzo, kijken of ze nou wakker zijn.
- v.d. Vaart die bagger speelt
- Litmanen die geblesseerd is
- v.d. Meyde die z'n voorzetten in Italië geeft
het met de aanvoer naar de spitsen op dit moment nogal bagger gesteld is
quote:Zal wel weer iets met z'n knie zijn.
Op zondag 31 augustus 2003 16:13 schreef RednaZ het volgende:
Litmanen.... Wat heeft hij eigenlijk?
quote:Ik heb ook geen idee, denk een echte Litmanenkwaal oid.
quote:AChilleshiel
Overbelasting in de voorbereiding
quote:Idd
Op zondag 31 augustus 2003 16:16 schreef kreischer2000 het volgende:
zwolle schiet op de paal
Slotoffensief van Zwolle
quote:op en top paupertukker
Op zondag 31 augustus 2003 16:06 schreef Saekerhett het volgende:[..]
FLIKKER GVD op naar je eigen Twentetopic ja
quote:Paal telt niet
Op zondag 31 augustus 2003 16:16 schreef kreischer2000 het volgende:
zwolle schiet op de paal
(Ooh, Groningen scoort een goal. In de tweede helft nog wel!)
quote:Nope
Op zondag 31 augustus 2003 16:16 schreef RednaZ het volgende:
1-1 ?
quote:Flikker ff op naar je eigen klote topic.
Op zondag 31 augustus 2003 16:16 schreef CAZZO het volgende:[..]
op en top paupertukker
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:16 schreef HomerJ het volgende:[..]
Nope
quote:Verkeerd 'gehoord'. Was bij Groningen
Op zondag 31 augustus 2003 16:17 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Nee, 1-0 nog.
quote:altijd vriendelijk die paupers
Op zondag 31 augustus 2003 16:17 schreef RednaZ het volgende:[..]
Flikker ff op naar je eigen klote topic.
quote:Kan iemand jou ook bannen, ik ben jouw geneuzel echt meer dan zat.
Op zondag 31 augustus 2003 16:19 schreef CAZZO het volgende:
knap hoor 9 punten uit 3 tegen 3 degradatiekandidaten
quote:O ja tuurlijk gaan we het daar op steken
Rot nou gewoon op jongen
quote:kunnen wij niet ergens een afspraakje regelen ?
Op zondag 31 augustus 2003 16:19 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Kan iemand jou ook bannen, ik ben jouw geneuzel echt meer dan zat.
[Dit bericht is gewijzigd door RednaZ op 31-08-2003 16:21]
quote:Hoeveel punten hadden die paupers van Twente ook alweer nu, CAZZO?
quote:Stoer!
Op zondag 31 augustus 2003 16:21 schreef CAZZO het volgende:[..]
kunnen wij niet ergens een afspraakje regelen ?
kunnen we het daar ff onderling regelen
quote:ik geef alleen maar de harde feiten weer en meteen moet ik weer oprotten
Op zondag 31 augustus 2003 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
O ja tuurlijk gaan we het daar op steken
Rot nou gewoon op jongen
quote:haha stakker
quote:Dude, ben jij echt 30??
quote:tering tukker
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik geef alleen maar de harde feiten weer en meteen moet ik weer oprotten
fijn volk die paupers
quote:zijn geen harde feiten. je kunt NOOIT een kandidaat, dus een gedachte, als feit weergeven.
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
fijn volk die paupers
en hou eens op met dat gepauper, vind dat zo kneuterig...
quote:kom je ook mat ?
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef mat_herben het volgende:[..]
haha stakker
quote:Kap eens met trollen hier, CAZZO.
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef CAZZO het volgende:
fijn volk die paupers
quote:en hou eens op met dat gepauper, vind dat zo kneuterig...
Op zondag 31 augustus 2003 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
zijn geen harde feiten. je kunt NOOIT een kandidaat, dus een gedachte, als feit weergeven.
quote:Geestelijk 12.
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Dude, ben jij echt 30??
![]()
quote:keurig, je hebt er niets meer op te zeggen, uitgeluld
Op zondag 31 augustus 2003 16:23 schreef CAZZO het volgende:[..]
quote:trollen?
Op zondag 31 augustus 2003 16:23 schreef golfer het volgende:[..]
Kap eens met trollen hier, CAZZO.
Op zondag 31 augustus 2003 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
keurig, je hebt er niets meer op te zeggen, uitgeluld
quote:en terecht
Op zondag 31 augustus 2003 16:24 schreef CAZZO het volgende:[..]
trollen?
een beetje tegengas hier is nooit weg
anders gaan ze weer mijlenver naast de schoenen lopen
quote:Mag ik je dan nu verwijzen naar het "Grote" FC Twente topic
trollen?
quote:We worden kampioen!
Op zondag 31 augustus 2003 16:25 schreef mat_herben het volgende:[..]
en terecht
9 punten, uit 3 wedstrijden. Wij zijn goed
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:25 schreef CAZZO het volgende:[..]
quote:wat dacht je van het pleintje
Op zondag 31 augustus 2003 16:22 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Dude, ben jij echt 30??
![]()
quote:En terecht, we zijn toch alweer een aantal wedstrijden ongeslagen
trollen?
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:26 schreef Saekerhett het volgende:[..]
We worden kampioen!
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:26 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat dacht je van het pleintje
donderdagavond ofzo
Wacht hem dan meteen op bij het tunneltje ofzo
quote:WAHAHAHAHAHAHAHA
donderdagavond ofzo
Op zondag 31 augustus 2003 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
quote:kansloos kan je het niet met woorden winnen
donderdagavond ofzo
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:27 schreef CAZZO het volgende:[..]
quote:Wat denk jij nou, hebbie zijn foto gezien op zijn homepage
Op zondag 31 augustus 2003 16:27 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
kansloos kan je het niet met woorden winnen
quote:ik ga hem dan fysiek bekeren
Op zondag 31 augustus 2003 16:27 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
kansloos kan je het niet met woorden winnen
quote:Hoe dan? Je weet niet eens wat fysiek is volgens mij.
Op zondag 31 augustus 2003 16:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik ga hem dan fysiek bekeren
quote:enig idee wie dat is?
Op zondag 31 augustus 2003 16:29 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Wat denk jij nou, hebbie zijn foto gezien op zijn homepage
![]()
quote:Kut dat moet ik missen dan heb ik zwemles
donderdagavond ofzo
quote:Zelfs op het net verslaan we ze
29/8/2003 - Internetsite Ajax in Top10 van EuropaDe officiele internetsite van Ajax www.ajax.nl staat in de Top 10 van meest bezochte sites van Europese voetbalclubs. Ajax staat in de ranglijst, zoals die is gepubliceerd door Nielsen-Netratings op een 7e plaats, ondanks dat clubs uit grotere landen op een veel grotere afzetmarkt kunnen rekenen. Bayern Munchen, Inter Milaan, Manchester United, AC Milan, Borussia Dortmund en Liverpool kunnen op meer bezoek rekenen op hun internetsite. Daarmee blijft Ajax dus clubs als Real Madrid, Barcelona en Juventus voor. Bezoekers zouden gemiddeld een kwartier op Ajax.nl verblijven.
Na VI.nl is Ajax volgens Nielsen-Netratings de beste bezochte sportsite, nog voor KNVB.nl en Verstappen.nl. Ajax.nl zou meer bezoekers krijgen als Feyenoord.nl en PSV.nl samen.
quote:nou kom je nou nog of hoe zit dat?
Op zondag 31 augustus 2003 16:30 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Hoe dan? Je weet niet eens wat fysiek is volgens mij.
quote:Jij, anders zei ik het niet.
Op zondag 31 augustus 2003 16:30 schreef CAZZO het volgende:[..]
enig idee wie dat is?
quote:en dat noemt zich ajaksfan
Op zondag 31 augustus 2003 16:31 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Jij, anders zei ik het niet.
quote:Verrek ja! Hopen dat Chivu blijft
Op zondag 31 augustus 2003 16:32 schreef kreischer2000 het volgende:
ondertussen nog maar 7,5 uur totdat de transfermarkt sluit
quote:wat is dat voor een homo site?
Op zondag 31 augustus 2003 16:30 schreef CAZZO het volgende:[..]
enig idee wie dat is?
quote:speciaal voor mannen met afgeschoren snorren
Op zondag 31 augustus 2003 16:34 schreef mat_herben het volgende:[..]
wat is dat voor een homo site?
quote:En geen club die ondertussen contact heeft opgenomen?
Op zondag 31 augustus 2003 16:32 schreef kreischer2000 het volgende:
ondertussen nog maar 7,5 uur totdat de transfermarkt sluit
39. Grygera en Cvetkov komen met de hoofden tegen elkaar. Cvetkov komt er snel bovenop. Grygera heeft meer tijd nodig.
Oh jee, laten we hopen dat het niets ernstigs is.
quote:Als ik hoor dat Ronaldo vorig jaar om 23:59 tekende voor Real Madrid denk ik dat er nog genoeg tijd is
Op zondag 31 augustus 2003 16:39 schreef RednaZ het volgende:[..]
En geen club die ondertussen contact heeft opgenomen?
quote:hersenschuddinkje
Op zondag 31 augustus 2003 16:39 schreef Kang-He het volgende:
43. WISSEL AJAX. Grygera kan niet verder en wordt op een brancard afgevoerd. Nigel de Jong is zijn vervanger.39. Grygera en Cvetkov komen met de hoofden tegen elkaar. Cvetkov komt er snel bovenop. Grygera heeft meer tijd nodig.
quote:Dat meen je niet?
Op zondag 31 augustus 2003 16:40 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Als ik hoor dat Ronaldo vorig jaar om 23:59 tekende voor Real Madrid denk ik dat er nog genoeg tijd is
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:39 schreef Kang-He het volgende:
43. WISSEL AJAX. Grygera kan niet verder en wordt op een brancard afgevoerd. Nigel de Jong is zijn vervanger.39. Grygera en Cvetkov komen met de hoofden tegen elkaar. Cvetkov komt er snel bovenop. Grygera heeft meer tijd nodig.
quote:
Hersenschudding voor GrygeraDe Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Grgyera in de eerste helft een hersenschudding heeft opgelopen. De Tsjech moest daarvoor vlak voor rust gewisseld worden voor De Jong. Het is nog onduidelijk welke gevolgen dat heeft voor het meespelen van Grygera in de interlands van komende week.
quote:Wat lopen er veel Grygera's rond
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Grgyera in de eerste helft een hersenschudding heeft opgelopen.
quote:Ik weet nog zo goed die uitwedstrijd tegen Arsenal
Op zondag 31 augustus 2003 16:46 schreef RednaZ het volgende:
Trouwens, Nigel hebben we een grote tijd ook niet meer in actie gezien. Vorig jaar was hij meestal de man van de wedstrijd
quote:Ja dat idee hadden we al
Op zondag 31 augustus 2003 16:50 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 is net terug van de arenaWAT EEN DRAMA!!
Er is nog heel veel werk aan de winkel als ik het zo hoor/zie/lees.
Begrijp er niets van hoor, zoveel is er nou ook weer niet veranderd maar de topper van een paar maanden terug schoppen geen deuk in een pakje boter op het moment.
Vorm...vaag spul.
Wat een ontzettende grote muil heb jij, heel triest mannetje ben jij.
quote:dat is idd de algemeen heersende gedachte
Op zondag 31 augustus 2003 16:50 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 is net terug van de arenaWAT EEN DRAMA!!
Ik denk dat spelers gewoon ff wakker geschud moeten worden, mischien dat Chivu daarmee kan helpen.
Want Rafie is als aanvoerder niks.
Komt allemaal goed. Er is in ieder geval een duidelijk signaal afgegeven door de supporters. Maar of dat helpt
Wel kut voor Grygera.
quote:Dit is meteen de reden waarom Chivu niet meer mag worden verkocht
Op zondag 31 augustus 2003 16:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Een ding, laat Ajax Koeman niet ontslaan!Ik denk dat spelers gewoon ff wakker geschud moeten worden, mischien dat Chivu daarmee kan helpen.
Want Rafie is als aanvoerder niks.
Sowieso is vorm ongrijpbaar, wie weet spelen ze volgende week de sterren v/d hemel. Voorlopig even rust, door de interlands.
quote:Garage dichtdoen, portomonnee en mobiele telefoon innemen. Veel plezier met het lopen naar huis...
Op zondag 31 augustus 2003 17:01 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk is het spel niet goed en ook niet leuk om te zien, maar vergeet niet dat je met 34 x 1-0 kampioen wordt... Er zijn ploegen in het buitenland en in Eindhoven die dat zo wel eens gedaan hebben. Niet helemaal exact, maar je begrijpt de bedoeling...Sowieso is vorm ongrijpbaar, wie weet spelen ze volgende week de sterren v/d hemel. Voorlopig even rust, door de interlands.
Lijkt me een goeie remedie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |