quote:Die Juninho is wel in vorm bij Lyon, moeten ze voor oppassen. Als Celtic gaat stormen en Lyon daar geen antwoord op weet, moet een winst toch redelijk makkelijk haalbaar zijn, zo hoog sla ik dit Lyon momenteel niet aan voor deze uitwedstrijd.
Op dinsdag 30 september 2003 10:04 schreef zjroentje het volgende:
Celtic moet vandaag toch wel winnen thuis van Lyon wil het uitzicht houden op de tweede ronde. Mjallby en Valgaeren zijn weer inzetbaar. Lambert is nog steeds geblesseerd.
quote:en ik Celtic niet in Europese thuiswedstrijden,kijk de boeken er maar op na de laatste jaren
Op dinsdag 30 september 2003 13:22 schreef DIGGER het volgende:[..]
, zo hoog sla ik dit Lyon momenteel niet aan voor deze uitwedstrijd.
quote:Elber is ook in vorm momenteel!
Op dinsdag 30 september 2003 13:22 schreef DIGGER het volgende:[..]
Die Juninho is wel in vorm bij Lyon, moeten ze voor oppassen. Als Celtic gaat stormen en Lyon daar geen antwoord op weet, moet een winst toch redelijk makkelijk haalbaar zijn, zo hoog sla ik dit Lyon momenteel niet aan voor deze uitwedstrijd.
Mijn prognose: 0-3. Maar ik hooop iets anders, kom aan RSC Anderlecht!!
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:25 schreef DutchGooner het volgende:
en Bayern na 35 minuten met 10 man tegen Anderlecht
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
kut,Celtic op 1-0
quote:en 2-0
Op dinsdag 30 september 2003 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
kut,Celtic op 1-0
quote:Mooi zo.
Op dinsdag 30 september 2003 22:19 schreef DutchGooner het volgende:en 2-0
En Anderlecht kan zich toch wel een beetje gaan schamen, ruim een uur tegen 10 man (vond het overigens geen tweede gele kaart waard) en dan nog zo onder druk komen. ![]()
En Makaay die eens niet scoort.
quote:Vorige keer in de CL alle thuiswedstrijden gewonnen anders.
Op dinsdag 30 september 2003 16:21 schreef DutchGooner het volgende:en ik Celtic niet in Europese thuiswedstrijden,kijk de boeken er maar op na de laatste jaren
Er zullen +/- 6000 Schotten/Ieren in het Astrid park zitten, zal wel lekker sfeertje geven.
Gelukkig voor iedereen live te zien op de VRT.
quote:waar haal jij die 6000 vandaan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Hup Celtic vanavondEr zullen +/- 6000 Schotten/Ieren in het Astrid park zitten, zal wel lekker sfeertje geven.
Gelukkig voor iedereen live te zien op de VRT.
2000/2500,dan mogen ze blij zijn
quote:Die dikke 2000 is officiele kaarten, de rest....ach je weet hoe dat gaat met Britse clubs...
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:54 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waar haal jij die 6000 vandaan?
2000/2500,dan mogen ze blij zijn
quote:ik weet hoe het werkt en hoe de Belgische zwarte markt in elkaar steekt.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
Die dikke 2000 is officiele kaarten, de rest....ach je weet hoe dat gaat met Britse clubs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |