quote:Ik heb al genoeg Ajacieden horen roepen dat Ajax de Champions League wint. Ga naar het gemiddelde Ajaxforum en je vindt een hoop van dat soort uitspattingen.
Ten opzichte van Real of AC zijn NLse clubs ook "klein". Maar daar kan je wel of niet de nadruk op gaan leggen. Belgen houden er van dat dan extra te benadrukken. En ik heb overigens eerlijk gezegd geen een Ajacied horen zeggen dat ze de CL zouden winnen. Maar wat Ajax niet roept, is dat ze zo klein is en uit een klein land komt en daardoor een veel grotere kans heeft benadeeld te worden.
DAT is calimero gedrag: benadrukken dat je klein bent, en zeggen dat je daarom benadeeld wordt. En Belgen zijn daar erg goed in...
En we roepen niet op voorhand: "We gaan verliezen door de scheids", maar als de scheidsrechter ons bestolen heeft voor de zoveelste keer in 1 seizoen, dan mogen we toch klagen. En tuurlijk heeft dat te maken met het feit dat je een klein voetballand bent. Die scheidsrechters weten best dat Duitsers veel meer te zeggen hebben binnen de UEFA dan Belgen en ze weten goed gezien dat het de grote landen zijn die de scheidsrechters aanduiden. Bewust of onbewust, ik weet het niet, maar ze zullen er altijd aan denken bij het geven van een penalty of een goal.
quote:idd,het laatste "grootste ding" van de Belgen stamt alweer uit '93;een verloren CWC final van Antwerp
Op vrijdag 12 december 2003 16:57 schreef Doc het volgende:[..]
Grootse dingen?
Zoals wat op voetbalgebied?
Het hele jaar lopen jullie angstig te roepen dat jullie zo klein, zijn om af en toe te mogen juichen om een half-zacht succesje...
quote:sinds wanneer neem jij clubforums serieus ?
Op vrijdag 12 december 2003 16:59 schreef Heero het volgende:[..]
Ik heb al genoeg Ajacieden horen roepen dat Ajax de Champions League wint. Ga naar het gemiddelde Ajaxforum en je vindt een hoop van dat soort uitspattingen.
quote:Ik heb het hier niet gezien hoor.
Op vrijdag 12 december 2003 16:59 schreef Heero het volgende:[..]
Ik heb al genoeg Ajacieden horen roepen dat Ajax de Champions League wint. Ga naar het gemiddelde Ajaxforum en je vindt een hoop van dat soort uitspattingen.
quote:Dus toch een complot theorie.
Op vrijdag 12 december 2003 16:59 schreef Heero het volgende:
En we roepen niet op voorhand: "We gaan verliezen door de scheids", maar als de scheidsrechter ons bestolen heeft voor de zoveelste keer in 1 seizoen, dan mogen we toch klagen. En tuurlijk heeft dat te maken met het feit dat je een klein voetballand bent. Die scheidsrechters weten best dat Duitsers veel meer te zeggen hebben binnen de UEFA dan Belgen en ze weten goed gezien dat het de grote landen zijn die de scheidsrechters aanduiden. Bewust of onbewust, ik weet het niet, maar ze zullen er altijd aan denken bij het geven van een penalty of een goal.
En echt wat je hier op schrijft is puur ge-calimero: "ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk"
quote:Van uit de underdougpositie heeft Club Brugge Dortmund geklopt en AC Milan in eigen huis verslagen. De Belgische nationale ploeg doen het zelf nog beter: na enkele belaberde prestaties tegen ploegjes als Japan en Tunesië, klopten ze Rusland (nu ja, groot team) en kregen ze bijna Brazilië onder de knie (u weet vast hoe België toen verloren heeft
Grootse dingen?
Zoals wat op voetbalgebied?Het hele jaar lopen jullie angstig te roepen dat jullie zo klein, zijn om af en toe te mogen juichen om een half-zacht succesje...
quote:Het kan me niet schelen hoe calimero het ook kan zijn. Als we verliezen door de ref, dan is dat oneerlijk en moet er iets aan gedaan worden. Punt uit, doodnormaal toch? Wat moet je anders? Voor de 28e keer zeggen "Ach, de volgende keer is het wel een goede ref!"?
En echt wat je hier op schrijft is puur ge-calimero: "ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk"
quote:Whoehoeeee! Er zijn belgische ploegen die af en toe wat winnen. Maar België staat niet op het EK, en heeft net als Nederland van z'n twee CL teams eentje in het UEFA. Als je dat "grootse" daden noemt is het ambitie niveau wel erg laag daar in België. Weer die underdog positie...
Op vrijdag 12 december 2003 17:04 schreef Heero het volgende:[..]
Van uit de underdougpositie heeft Club Brugge Dortmund geklopt en AC Milan in eigen huis verslagen. De Belgische nationale ploeg doen het zelf nog beter: na enkele belaberde prestaties tegen ploegjes als Japan en Tunesië, klopten ze Rusland (nu ja, groot team) en kregen ze bijna Brazilië onder de knie (u weet vast hoe België toen verloren heeft
). Ook Frankrijk ging er bijvoorbeeld aan...
quote:Beter voetballen. Kansen benutten. Meer scoren als de tegenstander.
Op vrijdag 12 december 2003 17:05 schreef Heero het volgende:
Wat moet je anders?
quote:Nee, dan zeg je: volgende keer gaan we gewoon beter spelen.
Op vrijdag 12 december 2003 17:05 schreef Heero het volgende:[..]
Het kan me niet schelen hoe calimero het ook kan zijn. Als we verliezen door de ref, dan is dat oneerlijk en moet er iets aan gedaan worden. Punt uit, doodnormaal toch? Wat moet je anders? Voor de 28e keer zeggen "Ach, de volgende keer is het wel een goede ref!"?
quote:Dus jij denkt dat Anderlecht beter kan op Bayern dan ze deden eergisteren? Onzin zeg, als het geen penalty is, dan is het geen penalty. Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.
Nee, dan zeg je: volgende keer gaan we gewoon beter spelen.
En zelfs als ze barslecht spelen en ze onterecht een penalty tegen krijgen, dan nog mag je zeuren: als het penalty is, dan is het er ook geen. Hoe slecht je ook speelt, hoe hard je ook onderligt.
quote:Omdat Kroatie en Bulgarije beter waren.
Op vrijdag 12 december 2003 17:08 schreef Heero het volgende:
Ik zal maar niet zeggen waarom België niet op het EK zit en waarom ze geen 2 ploegen hebben in de 2e ronde van de CL?
quote:OMG dat zit echt diep bij je he. Als Anderlecht gewoon drie keer had gescoord uit de 69 kansen was er niets aan de hand geweest. Belachelijke prietpraat.
Op vrijdag 12 december 2003 17:12 schreef Heero het volgende:
Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.
Akkoord... ze mochten thuis niet verliezen van Bulgarije. Maar je blijft het in je achterhouden: we hadden daar moeten zijn.
quote:Jij denkt echt dat de hele wereld tegen Belgie is.
Op vrijdag 12 december 2003 17:12 schreef Heero het volgende:
Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.
quote:Op 1 wedstrijd verspeel je idd het EK.
Op vrijdag 12 december 2003 17:15 schreef Heero het volgende:
Omdat er een torenhoge penaltyfout niet gefloten werd door Colina in de 86e minuut op Bulgarije. Wordt hij gefloten en gaat hij er in, dan zit België al lang als groepswinnaar op het EK.Akkoord... ze mochten thuis niet verliezen van Bulgarije. Maar je blijft het in je achterhouden: we hadden daar moeten zijn.
Als Davids geen rood had gekregen in Praag....
quote:Dus omdat Anderlecht niet scoort moeten ze maar een penalty tegen krijgen. Oke, ze hadden moeten scoren: maar als je die penalty krijgt, dan speel je meer dan waarschijnlijk gelijk en ben je door naar de volgende ronde. Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?
OMG dat zit echt diep bij je he. Als Anderlecht gewoon drie keer had gescoord uit de 69 kansen was er niets aan de hand geweest. Belachelijke prietpraat.
quote:Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat de scheidsrechters bewust of onbewust tegen de kleinere clubs/landen fluiten.
Jij denkt echt dat de hele wereld tegen Belgie is.
quote:Ja, op 1 wedstrijd hebben ze het EK verspeeld.
Op 1 wedstrijd verspeel je idd het EK.
quote:ALS ALS ALS ALS
Op vrijdag 12 december 2003 17:17 schreef Heero het volgende:[..]
Dus omdat Anderlecht niet scoort moeten ze maar een penalty tegen krijgen. Oke, ze hadden moeten scoren: maar als je die penalty krijgt, dan speel je meer dan waarschijnlijk gelijk en ben je door naar de volgende ronde. Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?
Die penalty is gegeven, onterecht. Die penalty gaat erin, 1-0. Dan krijgt Anderlecht 69 kansen en benut het er niet een. Jammer dan.
Munchen had ALS die penalty niet gegeven was ongetwijfeld op een andere manier gescoord.
quote:Alsof het ergens op slaat om achter elk fluitsignaal een complot te zien?
Op vrijdag 12 december 2003 17:17 schreef Heero het volgende:
Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?
Als de loting voor de poules er anders uit had gezien, had AEK misschien wel een wedstrijd gewonnen of waren Inter en Lazio wel doorgeweest.
quote:Als je in Lyon, in Glasgow én in München bestolen wordt, dan mag je de niet-kwalificatie wel op de scheidsrechter steken vind ik. Anderlecht kwam helemaal niet te kort in deze poule, ze verdienden om door te gaan. Net als Club Brugge, net als PSV. Dat vindt heel Europa, alleen jullie blijkbaar niet. :s.
Anderlecht kwam gewoon tekort in deze poule, netzoals Brugge, Ajax en PSV in hun poules, dat is een hard feit, maar om nou aan iedere gemiste kans of scheidsrechterlijke dwaling het niet kwalificeren op te hangen gaat ook veel te ver
[Dit bericht is gewijzigd door Heero op 12-12-2003 17:22]
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:20 schreef Heero het volgende:
Ja, je zoekt achter elk fluitsignaal is. Beetje logisch als je ziet wat ze ons, en andere landen, allemaal geflikt hebben.
quote:Hoezo calimero.
Ja, je zoekt achter elk fluitsignaal is. Beetje logisch als je ziet wat ze ons, en andere landen, allemaal geflikt hebben.
quote:
kom op zeg, enig realisme mag ook wel eens. Straks is het nog een wereldwijd complot tegen België omdat ze zich tegen de VS verzet hebben ofzo ![]()
Als je de kansen benut ga je door, daar heb je de scheidsrechter niet bij nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |