abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15362527
quote:
Ten opzichte van Real of AC zijn NLse clubs ook "klein". Maar daar kan je wel of niet de nadruk op gaan leggen. Belgen houden er van dat dan extra te benadrukken. En ik heb overigens eerlijk gezegd geen een Ajacied horen zeggen dat ze de CL zouden winnen. Maar wat Ajax niet roept, is dat ze zo klein is en uit een klein land komt en daardoor een veel grotere kans heeft benadeeld te worden.
DAT is calimero gedrag: benadrukken dat je klein bent, en zeggen dat je daarom benadeeld wordt. En Belgen zijn daar erg goed in...
Ik heb al genoeg Ajacieden horen roepen dat Ajax de Champions League wint. Ga naar het gemiddelde Ajaxforum en je vindt een hoop van dat soort uitspattingen.

En we roepen niet op voorhand: "We gaan verliezen door de scheids", maar als de scheidsrechter ons bestolen heeft voor de zoveelste keer in 1 seizoen, dan mogen we toch klagen. En tuurlijk heeft dat te maken met het feit dat je een klein voetballand bent. Die scheidsrechters weten best dat Duitsers veel meer te zeggen hebben binnen de UEFA dan Belgen en ze weten goed gezien dat het de grote landen zijn die de scheidsrechters aanduiden. Bewust of onbewust, ik weet het niet, maar ze zullen er altijd aan denken bij het geven van een penalty of een goal.

vrijdag 12 december 2003 @ 17:00:20 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15362542
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Grootse dingen?

Zoals wat op voetbalgebied?

Het hele jaar lopen jullie angstig te roepen dat jullie zo klein, zijn om af en toe te mogen juichen om een half-zacht succesje...

idd,het laatste "grootste ding" van de Belgen stamt alweer uit '93;een verloren CWC final van Antwerp
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:02:05 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15362586
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:59 schreef Heero het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg Ajacieden horen roepen dat Ajax de Champions League wint. Ga naar het gemiddelde Ajaxforum en je vindt een hoop van dat soort uitspattingen.

sinds wanneer neem jij clubforums serieus ?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 december 2003 @ 17:02:44 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15362596
quote:

[..]

Ik heb het hier niet gezien hoor.
quote:
En we roepen niet op voorhand: "We gaan verliezen door de scheids", maar als de scheidsrechter ons bestolen heeft voor de zoveelste keer in 1 seizoen, dan mogen we toch klagen. En tuurlijk heeft dat te maken met het feit dat je een klein voetballand bent. Die scheidsrechters weten best dat Duitsers veel meer te zeggen hebben binnen de UEFA dan Belgen en ze weten goed gezien dat het de grote landen zijn die de scheidsrechters aanduiden. Bewust of onbewust, ik weet het niet, maar ze zullen er altijd aan denken bij het geven van een penalty of een goal.
Dus toch een complot theorie.

En echt wat je hier op schrijft is puur ge-calimero: "ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk"

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15362629
quote:
Grootse dingen?
Zoals wat op voetbalgebied?

Het hele jaar lopen jullie angstig te roepen dat jullie zo klein, zijn om af en toe te mogen juichen om een half-zacht succesje...

Van uit de underdougpositie heeft Club Brugge Dortmund geklopt en AC Milan in eigen huis verslagen. De Belgische nationale ploeg doen het zelf nog beter: na enkele belaberde prestaties tegen ploegjes als Japan en Tunesië, klopten ze Rusland (nu ja, groot team) en kregen ze bijna Brazilië onder de knie (u weet vast hoe België toen verloren heeft ). Ook Frankrijk ging er bijvoorbeeld aan...
pi_15362664
quote:
En echt wat je hier op schrijft is puur ge-calimero: "ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk"
Het kan me niet schelen hoe calimero het ook kan zijn. Als we verliezen door de ref, dan is dat oneerlijk en moet er iets aan gedaan worden. Punt uit, doodnormaal toch? Wat moet je anders? Voor de 28e keer zeggen "Ach, de volgende keer is het wel een goede ref!"?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 december 2003 @ 17:07:21 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15362701
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:04 schreef Heero het volgende:

[..]

Van uit de underdougpositie heeft Club Brugge Dortmund geklopt en AC Milan in eigen huis verslagen. De Belgische nationale ploeg doen het zelf nog beter: na enkele belaberde prestaties tegen ploegjes als Japan en Tunesië, klopten ze Rusland (nu ja, groot team) en kregen ze bijna Brazilië onder de knie (u weet vast hoe België toen verloren heeft ). Ook Frankrijk ging er bijvoorbeeld aan...

Whoehoeeee! Er zijn belgische ploegen die af en toe wat winnen. Maar België staat niet op het EK, en heeft net als Nederland van z'n twee CL teams eentje in het UEFA. Als je dat "grootse" daden noemt is het ambitie niveau wel erg laag daar in België. Weer die underdog positie...
pi_15362715
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:05 schreef Heero het volgende:
Wat moet je anders?
Beter voetballen. Kansen benutten. Meer scoren als de tegenstander.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 december 2003 @ 17:08:09 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15362721
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:05 schreef Heero het volgende:

[..]

Het kan me niet schelen hoe calimero het ook kan zijn. Als we verliezen door de ref, dan is dat oneerlijk en moet er iets aan gedaan worden. Punt uit, doodnormaal toch? Wat moet je anders? Voor de 28e keer zeggen "Ach, de volgende keer is het wel een goede ref!"?

Nee, dan zeg je: volgende keer gaan we gewoon beter spelen.
pi_15362736
Ik zal maar niet zeggen waarom België niet op het EK zit en waarom ze geen 2 ploegen hebben in de 2e ronde van de CL?
pi_15362849
quote:
Nee, dan zeg je: volgende keer gaan we gewoon beter spelen.
Dus jij denkt dat Anderlecht beter kan op Bayern dan ze deden eergisteren? Onzin zeg, als het geen penalty is, dan is het geen penalty. Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.

En zelfs als ze barslecht spelen en ze onterecht een penalty tegen krijgen, dan nog mag je zeuren: als het penalty is, dan is het er ook geen. Hoe slecht je ook speelt, hoe hard je ook onderligt.

pi_15362874
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:08 schreef Heero het volgende:
Ik zal maar niet zeggen waarom België niet op het EK zit en waarom ze geen 2 ploegen hebben in de 2e ronde van de CL?
Omdat Kroatie en Bulgarije beter waren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15362919
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:12 schreef Heero het volgende:
Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.
OMG dat zit echt diep bij je he. Als Anderlecht gewoon drie keer had gescoord uit de 69 kansen was er niets aan de hand geweest. Belachelijke prietpraat.
In Southern Sun
pi_15362938
Omdat er een torenhoge penaltyfout niet gefloten werd door Colina in de 86e minuut op Bulgarije. Wordt hij gefloten en gaat hij er in, dan zit België al lang als groepswinnaar op het EK.

Akkoord... ze mochten thuis niet verliezen van Bulgarije. Maar je blijft het in je achterhouden: we hadden daar moeten zijn.

pi_15362950
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:12 schreef Heero het volgende:
Ik bedoel, scoorde Anderlecht, dan kwam er waarschijnlijk nog wel een andere betwiste fase.
Jij denkt echt dat de hele wereld tegen Belgie is.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15362968
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:15 schreef Heero het volgende:
Omdat er een torenhoge penaltyfout niet gefloten werd door Colina in de 86e minuut op Bulgarije. Wordt hij gefloten en gaat hij er in, dan zit België al lang als groepswinnaar op het EK.

Akkoord... ze mochten thuis niet verliezen van Bulgarije. Maar je blijft het in je achterhouden: we hadden daar moeten zijn.

Op 1 wedstrijd verspeel je idd het EK.

Als Davids geen rood had gekregen in Praag....

pi_15362990
quote:
OMG dat zit echt diep bij je he. Als Anderlecht gewoon drie keer had gescoord uit de 69 kansen was er niets aan de hand geweest. Belachelijke prietpraat.
Dus omdat Anderlecht niet scoort moeten ze maar een penalty tegen krijgen. Oke, ze hadden moeten scoren: maar als je die penalty krijgt, dan speel je meer dan waarschijnlijk gelijk en ben je door naar de volgende ronde. Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?
pi_15363018
quote:
Jij denkt echt dat de hele wereld tegen Belgie is.
Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat de scheidsrechters bewust of onbewust tegen de kleinere clubs/landen fluiten.
quote:
Op 1 wedstrijd verspeel je idd het EK.
Ja, op 1 wedstrijd hebben ze het EK verspeeld.
pi_15363029
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:17 schreef Heero het volgende:

[..]

Dus omdat Anderlecht niet scoort moeten ze maar een penalty tegen krijgen. Oke, ze hadden moeten scoren: maar als je die penalty krijgt, dan speel je meer dan waarschijnlijk gelijk en ben je door naar de volgende ronde. Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?

ALS ALS ALS ALS

Die penalty is gegeven, onterecht. Die penalty gaat erin, 1-0. Dan krijgt Anderlecht 69 kansen en benut het er niet een. Jammer dan.
Munchen had ALS die penalty niet gegeven was ongetwijfeld op een andere manier gescoord.

In Southern Sun
pi_15363030
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:17 schreef Heero het volgende:
Het slaat toch op niets om te zeggen "Ze moesten maar scoren"?
Alsof het ergens op slaat om achter elk fluitsignaal een complot te zien?
pi_15363044
Anderlecht kwam gewoon tekort in deze poule, netzoals Brugge, Ajax en PSV in hun poules, dat is een hard feit, maar om nou aan iedere gemiste kans of scheidsrechterlijke dwaling het niet kwalificeren op te hangen gaat ook veel te ver

Als de loting voor de poules er anders uit had gezien, had AEK misschien wel een wedstrijd gewonnen of waren Inter en Lazio wel doorgeweest.

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15363061
Ja, je zoekt achter elk fluitsignaal is. Beetje logisch als je ziet wat ze ons, en andere landen, allemaal geflikt hebben.
quote:
Anderlecht kwam gewoon tekort in deze poule, netzoals Brugge, Ajax en PSV in hun poules, dat is een hard feit, maar om nou aan iedere gemiste kans of scheidsrechterlijke dwaling het niet kwalificeren op te hangen gaat ook veel te ver
Als je in Lyon, in Glasgow én in München bestolen wordt, dan mag je de niet-kwalificatie wel op de scheidsrechter steken vind ik. Anderlecht kwam helemaal niet te kort in deze poule, ze verdienden om door te gaan. Net als Club Brugge, net als PSV. Dat vindt heel Europa, alleen jullie blijkbaar niet. :s.

[Dit bericht is gewijzigd door Heero op 12-12-2003 17:22]

pi_15363079
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:20 schreef Heero het volgende:
Ja, je zoekt achter elk fluitsignaal is. Beetje logisch als je ziet wat ze ons, en andere landen, allemaal geflikt hebben.
In Southern Sun
pi_15363112
quote:
Hoezo calimero.
pi_15363124
quote:

kom op zeg, enig realisme mag ook wel eens. Straks is het nog een wereldwijd complot tegen België omdat ze zich tegen de VS verzet hebben ofzo

Als je de kansen benut ga je door, daar heb je de scheidsrechter niet bij nodig

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')