R.I.P en bedankt voor je muziek.
quote:Nee! Damn.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:09 schreef 2meter3 het volgende:
Lady dana vertelde dat net op de radio.
R.I.P en bedankt voor je muziek.
. RIP.
Rip! Bedankt voor je muziek!
quote:Hij had kanker.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:12 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
was hij ziek ofzo?
quote:Het heeft allemaal niet meer mogen helpen!
Op woensdag 27 augustus 2003 21:14 schreef succubus het volgende:
damn
en ik was nog wel op zijn fundraising event
quote:Weet je waar ik kippevel van krijg?
Op woensdag 27 augustus 2003 21:13 schreef Grayburn het volgende:
Krijg kippevel, weet niet waarom.
-> Loved to get stoned.
IMHO een van z'n beste nummers. Kippevel nummer vanaf nu.
Die kale maakte wel lache muziek altijd vroeger .
Aan kanker? Long? Hoe oud was ie nu?
Hij had volgens mij een tumor in zijn hoofd.
Jammer, mooie nummers gemaakt en had altijd iets aparts.
damn... hij was altijd zo grappig met z'n eigengemaakte kleding en fakkels.
quote:3 Steps Ahead 4 Life: benefietfeest voor Peter Paul
3 Steps Ahead, elke gabber kent deze naam wel. Het is de artiestennaam van Peter Paul Pigmans, die hiermee in de jaren '90 een populaire hardcore live-act had. Al een paar jaar treedt Peter Paul niet meer op, omdat hij ernstig ziek is.
Vanuit het hart van de underground scene is de grote drang ontstaan om Peter Paul en zijn gezin te helpen. Daarom organiseren de toonaangevende Nederlandse hardcore organisaties en artiesten op 18 juli 2003 een benefietfeest in de Hemkade 48 te Zaandam.
Zo'n 35 DJ's bieden gratis hun draaiskills aan voor op dit feest. Dit zijn onder andere Dana, Dano, Buzz Fuzz, Angerfist, Akra, Outblast, Promo, The Prophet en Bass-D & King Matthew. Volgens King Matthew was Peter Paul altijd een bijzondere live-act. 'Er stónd echt wat op het podium, hij maakte erg veel indruk. Zo hingen er vaak fakkels om hem heen, wat een mooi gezicht was. Het was altijd weer spannend wat Peter Paul nu weer in petto had.'
Ook stond Peter Paul er om bekend de spot te drijven met voetbalsupporters. Vaak droeg hij een t-shirt met op de ene helft de kleuren van Ajax en de andere helft de kleuren van Feyenoord. King Matthew: 'Dat deed hij om de sfeer te laten verbroederlijken. En dat lukte ook.'
3 Steps Ahead maakte ook veel grote hits. Platen zoals Drop It, Paint it Black, Gangster, In the name of love en Hakkuh! werden allemaal hits. Zijn albums 'Most wanted and mad' en 'Junkie for life' zijn twee van de best verkochte hardcore albums ooit. Daarnaast stond hij op feesten zoals Thunderdome, Mystery Land, Noctural Wonderland (USA) en Global Hardcore.
Er zijn geen kaarten meer verkrijgbaar voor 3 Steps Ahead 4 Life - The official fundraising event. De opbrengst van het feest zal gebruikt worden om de ziekte van Peter Paul tegen te gaan. Degene die hier niet bij kunnen zijn, maar Peter Paul toch willen steunen kunnen een donatie storten op het rekeningnummer van de Stichting 3 Steps Ahead.
Donaties:
t.n.v. Stichting 3 Steps Ahead
te Rotterdam
o.v.v. Benefiet 3 Steps Ahead 4 Life
rek. nr. ABNAMRO 46.35.22.362http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=991
quote:Op zich jammer dat hij dood is, maar had de goede man geen ziektekosten verzekering?
De opbrengst van het feest zal gebruikt worden om de ziekte van Peter Paul tegen te gaan.
quote:van de laatste jaren vond ik het wat minder, z'n platen zijn niet echt draaivriendelijk. Als luisteraar hoor je datniet maar als je wilt mixen is dat behoorlijk lastig omdat er geen pijl op te trekken in wanneer wat komt.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zijn platen werden meestal niet echt positief beoordeeld in de reviews, maar PPP leefde wel voor de hardcore, daar gaat het om.
Hardcore, get me sexy etc zijn allemaal wel heerlijke producties...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |