abonnement Unibet Coolblue
pi_12766747
Ik hoor uit het dorp dat ze gevonden is !!!! Levend !!!!

De brandweer reed door de straten van Oldeberkoop om te melden dat Lusanne van der Gun gevonden is.

Ze is gevonden in een hotel in Venlo en haar ouders zijn onderweg naar haar toe. De mensen in het hotel schijnen haar te hebben herkend.

om 22:00 zal er een persconferetie zijn op het hoofdbureau van politie in Leeuwarden.
Maar ze is gevonden!! ze leeft !! en hopelijk is die vent mijn zijn poten van haar afgebleven..!!

[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 27-08-2003 21:31]

pi_12766781
Om 10 uur een persconferentie lees ik op teletekst?
Of was dat al gemeld?
  Milf woensdag 27 augustus 2003 @ 21:07:33 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12766784
dat zou geweldig zijn.....
maar ik juig nog niet te vroeg. voor het zelfde geld is het niet waar
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_12766797
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:06 schreef Tigress74 het volgende:
Ik hoor uit het dorp dat ze gevonden is. Maar aangezien het niet officieel is maar uit het "roddelcircuit"(ik heb het tenslotte niet van de ouders zelf) weet ik niet 100% of het waar is.
Maar het schijnt dat ze gevonden is, levend (!!) in een hotel (schijnt Venlo)
Dat zou idd erg goed nieuws zijn, ik hoop dat het klopt
De belofte
  woensdag 27 augustus 2003 @ 21:08:23 #5
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12766804
*Duimt dat het echt zo is
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12766812
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:07 schreef haaahaha het volgende:
Om 10 uur een persconferentie lees ik op teletekst?
Of was dat al gemeld?
Als ze idd gevonden is zou dat ws dan gemeld worden op die persconferentie
De belofte
pi_12766828
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:07 schreef nikky het volgende:
dat zou geweldig zijn.....
maar ik juig nog niet te vroeg. voor het zelfde geld is het niet waar
Daarom wilde ik het ook nog niets posten. Maar iedereen was zo negatief en ik hoop dat het wel allemaal klopt. In ieder geval dat ze levend gevonden is....vandaar.
Ik zeg er ook bij dat ik het uit het "roddelcircuit" uit het dorp heb en niet van de ouders zelf ofzo dus dat het niet 100% zeker is...maar laten we hopen dat het allemaal waar is
pi_12766838
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:07 schreef haaahaha het volgende:
Om 10 uur een persconferentie lees ik op teletekst?
Of was dat al gemeld?
nee dat staat er net op
pi_12766876
NU.nl heeft het ook over Belangrijke ontwikkelingen in vermissingszaak.

ALS ze gevonden is, meld je dat toch meteen, zou ik denken?

pi_12766889
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU.nl heeft het ook over Belangrijke ontwikkelingen in vermissingszaak.

ALS ze gevonden is, meld je dat toch meteen, zou ik denken?


tja dat lijkt mij ook
De belofte
pi_12766909
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:08 schreef Alonso het volgende:

[..]

Als ze idd gevonden is zou dat ws dan gemeld worden op die persconferentie


Denk dat ze verder nog niets zeggen om de ouders de kans te geven naar hun dochter te gaan...daar gaat het om tenslotte..laat die media maar ff wachten hoor.
En als ze inderdaad in venlo zat dan moeten ze toch even rijden Waarschijnlijk elkaar in het midden ontmoeten en dan naar huis...vandaar ook in Leeuwarden de persconferentie....stukje uit de buurt van hun huis....
Hoop dat de media ze ook even de rust gunt en niet gelijk en masse voor hun deur gaat staan.
pi_12766918
Belangrijke ontwikkelingen in vermissingszaak

Uitgegeven: 27 augustus 2003 20:07
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2003 20:55

LEEUWARDEN - De politie geeft in verband met belangrijke ontwikkelingen in de ontvoeringszaak van Lusanne van der Gun om 22.00 een persconferentie. De politie doet tot die tijd geen mededelingen.

Lusanne van der Gun uit Oldeberkoop is nog steeds spoorloos. Ook op dag drie van de vermissing van het 11-jarige meisje bleven tips over haar verdwijning binnenstromen.

De speciale locatie van Slachtofferhulp in Oldeberkoop ving woensdag veel ouders op. "In de eerste dagen was er nog hoop maar nu het zo lang duurt, wordt de sfeer steeds minder", zei een woordvoerder van Slachtofferhulp Nederland woensdag.

Leeuwarden

De politie werkt met honderd mensen aan de zaak. Het politiebureau in Leeuwarden is als uitvalsbasis aangewezen. "Eerst zaten we in Oosterwolde, maar in Leeuwarden hebben we meer faciliteiten en meer ruimte", aldus een woordvoerder van de politie Friesland.

Woensdag liep het aantal tips op tot ruim 450. "Het aantal blijft stijgen", aldus een politiewoordvoerder die verwacht dat het aantal donderdag tot boven vijfhonderd oploopt.

Ander meisje

Een buurtonderzoek is inmiddels afgerond en de politie bekijkt donderdag of het nodig is het uit te breiden. De politie doet nog geen uitspraken over de resultaten. Wel is duidelijk geworden dat een meisje in het weekeinde voor de ontvoering van Lusanne op eenzelfde manier door een onbekende man is aangesproken. De politie controleert het verhaal en zal het meisje eventueel horen.

Woensdag zijn nog enkele uren speurhonden in actie geweest. De politie sluit niet uit dat als daar aanleiding voor is, donderdag wederom speurhonden worden ingezet. "Dat wordt per dag bekeken." Ook over de resultaten van het sporenonderzoek kan de politie nog niets zeggen.

Rouw

De hervormde gemeente van Oldeberkoop organiseert vrijdagavond een bijeenkomst voor alle dorpsbewoners. Volgens de voorzitter van de Kerkenraad hebben mensen er behoefte aan hun gevoelens te uiten. "Het hele dorp is in rouw. We staan machteloos en willen iets doen", aldus de voorzitter.

Over het signalement van de man die Lusanne maandagochtend in zijn auto meenam, is nog steeds weinig bekend. De politie weet alleen dat de man tussen 50 en 60 jaar is en een kalend voorhoofd heeft. De kleur van zijn auto is niet bekend. Getuigen leggen daarover tegenstrijdige verklaringen af.

bron: www.nu.nl

De belofte
pi_12766958
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:12 schreef Alonso het volgende:
Rouw

De hervormde gemeente van Oldeberkoop organiseert vrijdagavond een bijeenkomst voor alle dorpsbewoners. Volgens de voorzitter van de Kerkenraad hebben mensen er behoefte aan hun gevoelens te uiten. "Het hele dorp is in rouw. We staan machteloos en willen iets doen", aldus de voorzitter.


misschien niet meer nodig dan
pi_12766960
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:11 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Denk dat ze verder nog niets zeggen om de ouders de kans te geven naar hun dochter te gaan...daar gaat het om tenslotte..laat die media maar ff wachten hoor.
En als ze inderdaad in venlo zat dan moeten ze toch even rijden Waarschijnlijk elkaar in het midden ontmoeten en dan naar huis...vandaar ook in Leeuwarden de persconferentie....stukje uit de buurt van hun huis....
Hoop dat de media ze ook even de rust gunt en niet gelijk en masse voor hun deur gaat staan.


Ik hoop het ook dat als het waar is, ze het gezin rust gunnen en idd venlo-friesland is wel een stukje rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Alonso op 27-08-2003 21:13]

De belofte
pi_12766961
staat inderdaad belangrijke ontwikkelingen.......en als je het leest is het eigenlijk niets nieuws
zal het dan toch slecht nieuws zijn? Ik hoop het echt niet
pi_12766996
Ik heb geen duimen meer over,
wat zou het geweldig zijn als ze heelhuids gevonden is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_12767001
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

misschien niet meer nodig dan


Hopelijk niet...maken ze er maar een "dankjewel-dienst" van ofzo....
Kan ook geen kwaad
pi_12767002
De Telegraaf meldde om half 8 dat ze nog steeds spoorloos is ...
pi_12767009
staat ook niets op omroep friesland ofzo.........
pi_12767060
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:06 schreef Tigress74 het volgende:
Ik hoor uit het dorp dat ze gevonden is. Maar aangezien het niet officieel is maar uit het "roddelcircuit"(ik heb het tenslotte niet van de ouders zelf) weet ik niet 100% of het waar is.
Maar het schijnt dat ze gevonden is, levend (!!) in een hotel (schijnt Venlo)
maare van dat hotel en Venlo, komt dat uit betrouwbare bronnen ?
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 21:16:49 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12767076
Ik duim ook voor die arme ouders, en Lusanne natuurlijk. Hoewel ik het wel erg dom vind , als die man idd een vreemde was dan...ik had het er vanmiddag met mijn moeder over hoe ik was op die leeftijd en ze zei dat ze ervan overtuigd was dat ik niet was ingestap bij een vreemde, maar ja, ms is dat ook helemaal niet aan de orde. Laten we hopen dat ze snel terecht is, levend en wel
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_12767098
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:16 schreef Zapje het volgende:

[..]

maare van dat hotel en Venlo, komt dat uit betrouwbare bronnen ?


ben benieuwd ... ik werk in venlo, naast een van der valk hotel ...

www.l1.nl meldt er nog niets over iig

pi_12767111
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:13 schreef moorkoppie het volgende:
staat inderdaad belangrijke ontwikkelingen.......en als je het leest is het eigenlijk niets nieuws
zal het dan toch slecht nieuws zijn? Ik hoop het echt niet
Juist het feit dat er geen nieuws is...en de tekst "we zijn hoopvol" wijst in mijn ogen op goed nieuws.
Juist het gebrek aan info (kleur auto en details dader) en het feit dat er een persconferentie is met "belangrijke ontwikkelingen" lijkt mij goed.
Haal die media maar ff bij die mensen weg.
Als het slecht nieuws was geweest hadden ze dat denk ik al direct gemeld.....ik hoop ook echt dat het klopt....nogmaals ik heb het niet van de ouders zelf maar uit het dorp dus 100% zeker ben ik nog niet.
pi_12767115
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:16 schreef Vivi het volgende:
Ik duim ook voor die arme ouders, en Lusanne natuurlijk. Hoewel ik het wel erg dom vind , als die man idd een vreemde was dan...ik had het er vanmiddag met mijn moeder over hoe ik was op die leeftijd en ze zei dat ze ervan overtuigd was dat ik niet was ingestap bij een vreemde, maar ja, ms is dat ook helemaal niet aan de orde. Laten we hopen dat ze snel terecht is, levend en wel
ik snap 't ook niet helemaal. zeker omdat ook nog een vriendin bij haar was, die doodleuk naar school gefietst is ...
pi_12767155
Het is WAAR !!!!!

Brandweer door de straten in Olderberkoop :ze is terecht !!!!
gevonden in Venlo...alles schijnt ok te zijn !!!!!!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')