Heeft hij een nummer met Joss Stone dan?!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ga 't album zo even checken, maar dat nummer met Joss Stone staat er dus niet op? (Niet dat ik daar zo'n fan van ben.)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heeft hij een nummer met Joss Stone dan?!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef kipknots het volgende:
Nog wat nieuws over samenwerkingen en z'n nieuwe album
http://oor.nl/news_details.asp?id=3743
Joss Stone die zingt in een drum 'n bass track?![]()
I know. Wel leuk maar eigenlijk een andere versie van de samenwerking op 't album van Arctic Monkeys. Waarin Dizzee's aandeel maar een seconde of 30 is. Viel me toch een beetje tegen. Alsnog wel een lekker nummer/leuke samenwerking anyway.quote:Op het nieuwe album staat wel een track met Alex Turner van Arctic Monkeys
Klopt ja, het zijn inderdaad samples van de samenwerking van hem op het album van Arctic Monkeys. Maar ik ken het originele nummer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
I know. Wel leuk maar eigenlijk een andere versie van de samenwerking op 't album van Arctic Monkeys. Waarin Dizzee's aandeel maar een seconde of 30 is. Viel me toch een beetje tegen. Alsnog wel een lekker nummer/leuke samenwerking anyway.
Nieuw album klinkt goed op 't eerste gehoor. Vooral de eerste paar nummers.
Search zuigt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef sjimz het volgende:
Dizzee Rascal
Je kon ook gewoon de search gebruiken
Nee, dat is een non album track blijkbaar:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Staat Dance Wiv Me op Maths & English?
Wat een lekker nummer zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |