[Dit bericht is gewijzigd door l4m3r op 27-08-2003 16:45]
Waarom denk je dat dat op de fles staat ?
Maargoed, misschien werkt het bij jouw hond alleen irriterend en gaat hij er niet dood aan
quote:
Heeft uw hond chloor of terpentine naar binnen gekregen, dan kunt u hem beter niet laten braken, omdat de gevaarlijke stof dan twee keer zijn slokdarm passeert.
Ga direct met spoed naar de dierenarts en laat de maag leegpompen. Neem, indien mogelijk, de verpakking mee van het product,dat het dier heeft binnen
gekregen.bron: http://www.mijnlievelingsdier.nl/ehbo_hond_kat.htm
quote:wat hij zegt
Op woensdag 27 augustus 2003 16:46 schreef MR_r00t het volgende:[..]
quote:als het niet schadelijk is, dan gaat ie op zn minst aan de schijterij zou ik zo zeggen. K kan me niet voorstellen dat zn darmen het zo prettig gaan vinden....
Op woensdag 27 augustus 2003 16:47 schreef Boer4life het volgende:
Kut..Hij loopt nu nog heel gelukkig rond hier.. wat zijn de bijverschijnselen? :/
[Dit bericht is gewijzigd door joosd op 27-08-2003 16:52]
Dit is em btw mayb dat honden met een grotere maag er minder last van hebben? Iig we merken et zo wel..
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 27-08-2003 17:47]
quote:In de tijd dat jij dit vraagt HAD je al bij de dierenarts moeten zitten
Op woensdag 27 augustus 2003 16:47 schreef Boer4life het volgende:
Kut..Hij loopt nu nog heel gelukkig rond hier.. wat zijn de bijverschijnselen? :/
quote:Niet zo slecht als chloor.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:51 schreef joosd het volgende:
geen melk dat is slecht voor een hond
V.
quote:Gewoon langs de dierenarts, maag leegpompen indien nodig... hoe kan je dat nou laten gebeuren man????
Op woensdag 27 augustus 2003 16:43 schreef Boer4life het volgende:
Nu heeft me meoder toestraks wat chloor in de pleepot gedaan.. toen is ze ff wegggeaan nu blijkt dat mijn hond uit de wc heeft gedronken en dat chloor dus heeft opgedronken.. is dit schadelijk???![]()
quote:Net of je er wat aan kan doen dat een hond uit de pleepot gaat drinken??!
Op woensdag 27 augustus 2003 18:45 schreef Roadster het volgende:[..]
Gewoon langs de dierenarts, maag leegpompen indien nodig... hoe kan je dat nou laten gebeuren man????
quote:Ja hoor. Deksel dicht doen.
Op woensdag 27 augustus 2003 18:55 schreef NordCore.nl het volgende:[..]
Net of je er wat aan kan doen dat een hond uit de pleepot gaat drinken??!
![]()
quote:waarom is dit zo ongeloofwaardig?
Op woensdag 27 augustus 2003 16:46 schreef Bioslock het volgende:.
.
. Sure.
mijn katten vinden het ook leuk om uit het zwembad te drinken waarin ik een lading chloor in het gegooid.
quote:Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik vind het echt zielig voor die hond dattie zo'n passief baasje heeft! Als iemand chloor in de toilet gooit om het te reinigen, dan is dat meestal zoveel geconcentreerder dan chloor in het zwembad... echt een slechte vergelijking. Als wij een slokje uit het zwembad binnenkrijgen is dat ook niet erg... maar uit een wc waar even een klodder chloor in is gegooid?!?
Op woensdag 27 augustus 2003 22:00 schreef Nyame het volgende:
Het verhaaltje van "we zien wel wat ie doet" vind ik trouwens erg lomp. Als je iets gaat zien is het kwaad al geschied lijkt me!
Mocht er wat zijn gebeurd met je hond (niet perse dood, maar ook maagprobleem oid), dan vind ik toch wel dat jullie hem vergiftigd hebben: was namelijk niet gebeurd als jullie niet zo laks waren geweest en gewoon naar de dierenarts waren gegaan. Die tijd en dat geld moet je gewoon voor je hond over hebben... neem anders geen hond als je niet goed voor hem kan zorgen Ik kan hier echt kwaad om worden zeg!
quote:Dat is toch hetzelfde!?!?!
Op woensdag 27 augustus 2003 16:48 schreef zim_ra het volgende:
beste kan je hem wat bleek laten drinken dat neutraliseerd het chloor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |