quote:Ga toch heen man, dat doen ze al sinds '95 bij Ajax, met die vlaggetjes. Niks Nederlands-elftalsfeerderigs aan. Ja, als de teletoeters van zich laten horen, zou het dat zijn geweest, maar dat was niet zo.
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Echt wat een jankboel voor aanvang zeg, het was niveau Nederlands elftal publiek, misschien nog wel erger, gisteren voor aanvang.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:24 schreef HeatWave het volgende:Precies, ik ben ook niet zo'n fan van het gemaakte sfeertje soms, maar ach, het is ook weer geen ramp ofzo. Zodra de wedstijd begonnen is is alles weer normaal (als in stil).
quote:Net of er bij ajax nix voorvalt?
Op donderdag 28 augustus 2003 13:19 schreef Speed1971 het volgende:Nou liever dat dan een stel debielen die elkraars hersens inslaan.....
De laatste jaren is het volgens mij het vaakste raak geweest met ajaxsupporters!?
Ik kan me nog een stukje film herinneren waar een stoere individu een vader aanpakte die op de ere-tribune een sjaaltje van de tegenstander droeg!
Overigens zal ik niet ontkennen dat dit soort dingen HELAAS ook bij Feyenoord gebeuren!!
quote:Oh dat zeg ik ook niet, in elk stadion gebeurt wel eens wat. Maar de sfeer is redelijk normaal tegenwoordig. En ik vind dus ook dat je met je sjaaltje van de tegenpartij moet kunnen kijken (ok ok, f'noord is gewoon dom op dat moment). maar helaas zijn er nog veel "supporters" die er anders over denken... en vaak ook doen..
Op donderdag 28 augustus 2003 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Net of er bij ajax nix voorvalt?
De laatste jaren is het volgens mij het vaakste raak geweest met ajaxsupporters!?
Ik kan me nog een stukje film herinneren waar een stoere individu een vader aanpakte die op de ere-tribune een sjaaltje van de tegenstander droeg!
Overigens zal ik niet ontkennen dat dit soort dingen HELAAS ook bij Feyenoord gebeuren!!
Er was iig redelijk wat sfeer en alles is zonder incidenten verlopen.
behalve dan dat ik een vader helemaal de vernieling in schopte omdat zijn kleine zoontjes steeds met een vlaggetje mijn neus kietelde
quote:Volgens mij bedoel je toen tegen NAC, toen er 1 of 2 mannen met NAC-sjaaltjes op de ere-tribune nadrukkelijk 'kom-maar-op' bewegingen maakten richting Zuid, in de veronderstelling dat je van Zuid niet op de Eretribune kon komen. Een kapitale blunder van die man.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Dat moet ook wel kunnen natuurlijk, als jood zijnde moeten ze niet aan je neus komen
Op donderdag 28 augustus 2003 13:33 schreef Speed1971 het volgende:behalve dan dat ik een vader helemaal de vernieling in schopte omdat zijn kleine zoontjes steeds met een vlaggetje mijn neus kietelde
quote:Psies, ik vond dan ook dat ik opvoedkundig bezig was
Op donderdag 28 augustus 2003 13:33 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat moet ook wel kunnen natuurlijk, als jood zijnde moeten ze niet aan je neus komen
.
quote:Patser
Op donderdag 28 augustus 2003 13:35 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn 4 weken vrij zijn aangebroken.
quote:Ik hoop dat je je flink gaat vervelen
quote:Ik reken op veel slotjes
Op donderdag 28 augustus 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik hoop dat je je flink gaat vervelen
quote:Zou eens tijd worden: de wedstrijd tegen Chelski staat op het punt van beginnen!
quote:Ik heb mijn scheenbeschermers weer gevonden, Just Me had ze verstopt!
Op donderdag 28 augustus 2003 13:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zou eens tijd worden: de wedstrijd tegen Chelski staat op het punt van beginnen!
* HeatWave is fit!
quote:Ik ga mij vanaf volgende week dinsdag heerlijk eerst eens 2 weken vervelen aan de Turks Egeïsche kust, lekker onder een palmboompje met een goed boek en veel drank.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:Ik hoop dat je je flink gaat vervelen
quote:*kuch*we-zijn-al-aan-het-spelen-koots*kuc*
Op donderdag 28 augustus 2003 14:13 schreef golfer het volgende:Ik ga mij vanaf volgende week dinsdag heerlijk eerst eens 2 weken vervelen aan de Turks Egeïsche kust, lekker onder een palmboompje met een goed boek en veel drank.
Ja, ik ben zielig, ik weet het.
quote:vertel ons wat!
Op donderdag 28 augustus 2003 14:13 schreef golfer het volgende:[..]
Ik ga mij vanaf volgende week dinsdag heerlijk eerst eens 2 weken vervelen aan de Turks Egeïsche kust, lekker onder een palmboompje met een goed boek en veel drank.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:13 schreef golfer het volgende:Ik ga mij Bluezz vanaf volgende week dinsdag heerlijk eerst eens 2 weken vervelen aan de Turks Egeïsche kust, lekker onder een palmboompje met een goed boek en veel drank.
quote:Jij moet ook niet miepen
Op donderdag 28 augustus 2003 14:24 schreef Bluezz het volgende:[..]
quote:Miep miep zoeffffffffffff
Op donderdag 28 augustus 2003 14:25 schreef HeatWave het volgende:Jij moet ook niet miepen
.
quote:mag ik mee als handbagage?
Op donderdag 28 augustus 2003 14:26 schreef Bluezz het volgende:[..]
Miep miep zoeffffffffffff
Schenk eens wat in lekker ding!
Wat wil je drinken lieverd???
quote:Je mag in mijn beautykuthoffer
Op donderdag 28 augustus 2003 14:27 schreef HeatWave het volgende:mag ik mee als handbagage?
quote:Koppie citroenthee
Wat wil je drinken lieverd???
quote:Daar hoor ik ook
Op donderdag 28 augustus 2003 14:29 schreef Bluezz het volgende:[..]
[..]Koppie citroenthee
Ok, extra schijfje citroen breng ik wel op 'onze' wijze
.
Straks bedrijfsborrel hier trouwens!
.
quote:we deden toch verstoppertje spelen
Op donderdag 28 augustus 2003 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn scheenbeschermers weer gevonden, Just Me had ze verstopt!.
* HeatWave is fit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |