quote:Als we hem kwijt zijn, zijn we rijk
Op donderdag 28 augustus 2003 10:28 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja, die zijn we liever kwijt dan rijk
.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:28 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als we hem kwijt zijn, zijn we rijk
Raar eigenlijk dat hij ZO slecht kan spelen.....
quote:VDV kan alles dus ook slecht spelen!
Op donderdag 28 augustus 2003 10:30 schreef HeatWave het volgende:[..]
! ook dat, al is zijn waarde wel gehalveerd sinds het begin van dit seizoen.
Raar eigenlijk dat hij ZO slecht kan spelen.....
quote:Precies, zo goed is ie!
Op donderdag 28 augustus 2003 10:30 schreef Speed1971 het volgende:[..]
VDV kan alles dus ook slecht spelen!
quote:Waarom?
Op donderdag 28 augustus 2003 11:03 schreef SCH het volgende:
Passen jullie goed op Loekie
![]()
![]()
!!!
Maar wat was het een waardeloze wedstrijd van ajax z'n kant! Vond Grazer met vlagen nog 'leuk' voetbal spelen!
Goed voor het NL'se voetbal zullen we maar zeggen! ![]()
Al hoop ik niet dat ajax op dit niveau blijft spelen, want dan kunnen ze samen met psv voor de winterstop zich focussen op de competitie!
* FrankyMcG geeft een alcohol-vrij rondje!
Doet dan maar een bakkie pleur
quote:Thnx. Maar wrom nou weer alcoholvrij............die troep heb ik gisteren al in het stadion moeten zuipen, slechte herinneringen aan dus
Op donderdag 28 augustus 2003 11:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle ajacieden gefeliciteerd!Maar wat was het een waardeloze wedstrijd van ajax z'n kant! Vond Grazer met vlagen nog 'leuk' voetbal spelen!
Goed voor het NL'se voetbal zullen we maar zeggen!
Al hoop ik niet dat ajax op dit niveau blijft spelen, want dan kunnen ze samen met psv voor de winterstop zich focussen op de competitie!
* FrankyMcG geeft een alcohol-vrij rondje!
* Speed1971 neemt een dubbele whiskey
Doe mij maar biertje dan...
quote:Evenementenbier!
Op donderdag 28 augustus 2003 12:05 schreef Speed1971 het volgende:Thnx. Maar wrom nou weer alcoholvrij............die troep heb ik gisteren al in het stadion moeten zuipen, slechte herinneringen aan dus
in het kwadraat!
quote:mee eens, slaat echt nergens op!
Op donderdag 28 augustus 2003 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Evenementenbier!
in het kwadraat!
En maak je maar geen zorgen om mij, hoor.Loekie is groot genoeg om op zichzelf te passen.
.
quote:* FrankyMcG geeft Speed een bemoederende schouderklop!
Op donderdag 28 augustus 2003 12:13 schreef Speed1971 het volgende:
Nou moet ik wel toegeven dat als ik wat meer echt bier had kunnen zuipen, ik waarschijnlijk wel mijn seizoenskaart had verbrand! Het scheelde nu al weinig, gelukkig niet gedaan
quote:Krijg je, als je die hoempapa muziek voor aanvang hoort, en bijna alle van de 48.00 toeschouwers met vlaggetjes ziet zwaaien alsof het hun ontbrekende chromosoom is, niet spontaan zin om echt al die mensen het stadion uit te flikkeren zodat je nog met 5.000 man echte fanatieke harde kern over bent?
Op donderdag 28 augustus 2003 12:13 schreef Speed1971 het volgende:
Nou moet ik wel toegeven dat als ik wat meer echt bier had kunnen zuipen, ik waarschijnlijk wel mijn seizoenskaart had verbrand! Het scheelde nu al weinig, gelukkig niet gedaan
Echt wat een jankboel voor aanvang zeg, het was niveau Nederlands elftal publiek, misschien nog wel erger, gisteren voor aanvang.
quote:nee DIGGER,dat noemen ze sfeer
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef DIGGER het volgende:[..]
Krijg je, als je die hoempapa muziek voor aanvang hoort, en bijna alle van de 48.00 toeschouwers met vlaggetjes ziet zwaaien alsof het hun ontbrekende chromosoom is, niet spontaan zin om echt al die mensen het stadion uit te flikkeren zodat je nog met 5.000 man echte fanatieke harde kern over bent?
Echt wat een jankboel voor aanvang zeg, het was niveau Nederlands elftal publiek, misschien nog wel erger, gisteren voor aanvang.
quote:En filmen dat ze deden bij SS! Om de sfeer te vangen!
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Krijg je, als je die hoempapa muziek voor aanvang hoort, en bijna alle van de 48.00 toeschouwers met vlaggetjes ziet zwaaien alsof het hun ontbrekende chromosoom is, niet spontaan zin om echt al die mensen het stadion uit te flikkeren zodat je nog met 5.000 man echte fanatieke harde kern over bent?Echt wat een jankboel voor aanvang zeg, het was niveau Nederlands elftal publiek, misschien nog wel erger, gisteren voor aanvang.
Bij Tifo-acties van bijv. Feyenoord volstaat een screenshot NA de actie!
quote:jajajaja, jullie legioen is legendarisch blablabla.. Feit is dat de sfeer in de ArenA tegenwoordig best prima is, en voetbal OOK te bekijken moet zijn met je kinderen!.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
En filmen dat ze deden bij SS! Om de sfeer te vangen!
Bij Tifo-acties van bijv. Feyenoord volstaat een screenshot NA de actie!
Dat je het er als "die-hard-hooligan-met-clubliefde-tot-op-het-bot" niet mee eens bent is eigenlijk alleen maar triest.
Ik vond het vroeger maar wat leuk om met papa naar Ajax te gaan, en als ik ooit kinderen krijg moeten die ook gewoon mee kunnen....
Het leek meer op carnaval voor mongolide bejaarden in een verzorgingstehuis qua sfeer.
quote:Ach, zo erg is het niet. het HOEFT niet van mij, maar het is 100x beter dan een grimmige sfeer.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Je gaat toch niet beweren dat je wat zich gisteren afspeelde zo vlak voor de wedstrijd thuis vind horen in een voetbalstadion toch?Het leek meer op carnaval voor mongolide bejaarden in een verzorgingstehuis qua sfeer.
quote:Nou liever dat dan een stel debielen die elkraars hersens inslaan.....
Op donderdag 28 augustus 2003 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Je gaat toch niet beweren dat je wat zich gisteren afspeelde zo vlak voor de wedstrijd thuis vind horen in een voetbalstadion toch?Het leek meer op carnaval voor mongolide bejaarden in een verzorgingstehuis qua sfeer.
HW heeft opzich natuurlijk wel een punt.
Dit was gewoon teletoeters met vlaggetjes en zingen voor bejaarde kampers of zo. Als er 11 spelers in het oranje het veld opgekomen waren, had het me qua sfeer vooraf geheel niet verbaast.
quote:Precies, ik ben ook niet zo'n fan van het gemaakte sfeertje soms, maar ach, het is ook weer geen ramp ofzo. Zodra de wedstijd begonnen is is alles weer normaal.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:19 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nou liever dat dan een stel debielen die elkraars hersens inslaan.....
HW heeft opzich natuurlijk wel een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |