quote:het was een eitje, de overwinning is geen seconde in gevaar geweest, ik heb niet meer gekeken na de 1-0
Op donderdag 28 augustus 2003 09:20 schreef Speed1971 het volgende:
He HW!Vette pot man ik ben met volle teugen genoten.
We spelen lekker CL en de eerste miljoenen zijn verdiend.
Wees eens wat vrolijker man
Zoiets???
quote:Jah 4 afgekeurde doelpunten, de 1-1 was meters buitenspel, en dat er een verlening kwam was op verzoek van de supporters in het stadion die wat langer in het stadion wouden blijven zitten.
Op donderdag 28 augustus 2003 09:33 schreef HeatWave het volgende:[..]
het was een eitje, de overwinning is geen seconde in gevaar geweest, ik heb niet meer gekeken na de 1-0
.
Zoiets???
quote:Precies, de spelers van Ajax hadden de opdracht gekregen van de sponsoren om eea wat te rekken toch?
Op donderdag 28 augustus 2003 09:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jah 4 afgekeurde doelpunten, de 1-1 was meters buitenspel, en dat er een verlening kwam was op verzoek van de supporters in het stadion die wat langer in het stadion wouden blijven zitten.
En dat ook nog tegen de aartsrivaal.
quote:Psies, extra airtime means more exposure. De Bank wou aan zijn naamsbekendheid werken, dus niet alleen de opdracht van plaatsing voor CL is geslaagd ook de opdracht die de sponsor had gegeven is geslaagd.....echt klasse hoor!
Op donderdag 28 augustus 2003 09:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
Precies, de spelers van Ajax hadden de opdracht gekregen van de sponsoren om eea wat te rekken toch?
Wel knap om zo te kunnen spelen als Ajax zijnde, geen seconde in de problemen komen en TOCH de illusie wekken dat je wekelt..
Pure klasse dit team, de CL is echt het MINSTE wat ze gaan winnen dit jaar!
.
quote:Ben ik met je eens.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:AJAX
Wat een helden zeg!
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:AJAX
Wat een helden zeg!
Ach, we zijn door, das het enige wat nog telt.
psv speelde het hele seizoen zo....
quote:vier uur.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:13 schreef SCH het volgende:
Hoe laat is die loting eigenlijk?
quote:SCH zit in de States
Op donderdag 28 augustus 2003 09:38 schreef zjroentje het volgende:
Zeg SCH, vanmorgen kwam dat nummer van Electric 6 weer voorbij, misschien wat voor jou?
quote:Ik hoop op hele sterke ploegen, Ajax bakt er niets van tegen ploegen waartegen ze zich kansrijk achten blijkbaar.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
vier uur.
Zwolle zal ook wel weer lastig worden, maar ik denk dat bv F'noord of psv nu wel eens goed zou kunnen gaan....
Motivatie is een vreemd iets.
quote:Nog net niet hoor.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:18 schreef Bluezz het volgende:[..]
SCH zit in de States
quote:Je bent onderweg
Op donderdag 28 augustus 2003 10:19 schreef SCH het volgende:[..]
Nog net niet hoor.
quote:Im Flugzeug.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Je bent onderweg
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Je bent onderweg
quote:Nee hoor, ik zit veilig..
Op donderdag 28 augustus 2003 10:22 schreef SCH het volgende:[..]
Er zit iemand met een lange baard en hele vreemde schoenen naast me een nagelvijltje, is dat erg?
Wie vervangt SCH in Fok FC???
quote:Krijgen we dat weer. Hoe vaak heb jij PSV zien spelen? Tis dus gewoon gelul van de bovenste plank Pizzabakker.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
psv speelde het hele seizoen zo....
Ik ben blij voor het NL voetbal dat Ajax door is, maar het spel van de 'Godenzonen' doet gewoon pijn aan mijn ogen. Daar is het PSV van afgelopen seizoen gallery play bij hoor.
quote:A-R-S-E-N-A-L !
Op donderdag 28 augustus 2003 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Krijgen we dat weer. Hoe vaak heb jij PSV zien spelen? Tis dus gewoon gelul van de bovenste plank Pizzabakker.
Ik ben blij voor het NL voetbal dat Ajax door is, maar het spel van de 'Godenzonen' doet gewoon pijn aan mijn ogen. Daar is het PSV van afgelopen seizoen gallery play bij hoor.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Krijgen we dat weer. Hoe vaak heb jij PSV zien spelen? Tis dus gewoon gelul van de bovenste plank Pizzabakker.
ok ok, het was misschien overtrokken, maar ik heb wedstijden van psv gezien die waren minstens zo slecht hoor (canal+).
En het WAS ook waardeloos gisteren, dat heb je me nergens kunnen zien ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |