[Dit bericht is gewijzigd door PW op 27-08-2003 12:39]
quote:ik hoorde dat het een KPN gebouw in aanbouw in brand staat. (ergens bij de 'Schenkkade'.??
Op woensdag 27 augustus 2003 12:35 schreef mister-ious het volgende:
vlakbij het centraal station in Den Haag staat een gebouw in brand.
wie heeft er meer info of foto's?
Iemand al Pics!!111 dan
quote:Ik zit vanuit CS gezien richting Voorburg. Hier is de brandlucht duidelijk te ruiken.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:43 schreef Papa_Eend het volgende:
Nou, hier vanuit de herengracht 23 (ROI opleidinginstituut) is nix te zien (ben ff 20 meter richting CS gelopen) geen rook , nix te horen (geen brandweer) en nix te ruiken.(geen brandlucht)Iemand al Pics!!111 dan
quote:Het gaat om nieuwbouw wat net klaar is (ze zijn nog aan het inrichten). En de brand heeft plaatsgevonden op het dak (waarschijnlijk dakbedekking). Verder ziet het gebouw er niet beschadigd uit.
net achter het nationale nederlanden een groot gebouw (nieuw gebouw) met een hijskraan erbij...het lijkt alsof alleen de bovenste verdiepingen in brand staan
quote:er komt alleen nog rook vandaan inderdaad...de vlammen zijn niet meer te zien, iemand foto's gemaakt toevallig?
Op woensdag 27 augustus 2003 12:46 schreef dahei het volgende:
Ik heb er vanuit mijn werk op uit zitten kijken. Het is al weer geblust, dus er is niets meer te zien.
quote:Ik kijk er op vanuit het KPN gebouw aan de utrechtse baan, het is dat nieuwe gebouw op de hoek van de prinses beatrixlaan en de schenkkade...
Op woensdag 27 augustus 2003 12:47 schreef dahei het volgende:[..]
Het gaat om nieuwbouw wat net klaar is (ze zijn nog aan het inrichten). En de brand heeft plaatsgevonden op het dak (waarschijnlijk dakbedekking). Verder ziet het gebouw er niet beschadigd uit.
De brand is NIET op het dak, maar ergens midden in het gebouw...
Helaas heb ik geen digicam
quote:rofl sta eens op en zwaar eens
Op woensdag 27 augustus 2003 13:03 schreef dahei het volgende:
Grappig, ik kijk vanuit de Muzentoren (naast de Zwarte Madonna) en vanaf hier leek het of het uit het dak kwam.
* Papa_Eend zit aan de binnenplaats van het ROI
quote:bij schiphol ook al: Brand bij schiphol
Op woensdag 27 augustus 2003 12:53 schreef roeth het volgende:
In Groningen staat ook gebouw in de fik hoorde ik net.. Iemand meer info?
gaat weer lekker dan ..
quote:He buurman (BZK-gebouw)
Op woensdag 27 augustus 2003 13:03 schreef dahei het volgende:
Grappig, ik kijk vanuit de Muzentoren (naast de Zwarte Madonna) en vanaf hier leek het of het uit het dak kwam.
quote:Rijks Opleidings Instituut.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:06 schreef dahei het volgende:
Wat is het Roi?
[Dit bericht is gewijzigd door Papa_Eend op 27-08-2003 13:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |