Zo zijn er wel meer dingen. Zo vond ze opeens dat ik de bananen te vol legde, dus wilde ik ze terug naar achter zetten. Maar dat wat haar bedoeling niet dus ging ze net zolang kijken totdat ik een dingetje fout deed om vervolgens tegen me te vloeken en te schelden (dat kon flink hard, de winkel was nog niet open) dat ik het helemaal fout deed en dat ik de hele winkel sloopte. Vervolgens vertelde ze me wel wat ik moest doen, afprijzen en fr bananen 2 kisten breed legen. Dus ik ging stikkers zoeken die waren er niet, dus ik ging haar om stikkers vragen. Zegt ze gewoon die krijg je niet, heeft ze het iemand anders laten doen
Nog een voorbeeld, voordat de winkel open is, liggen er wat lege kisten op de grond. En loopt ze van de andere kant van de winkel me toe te schreeuwen dat ik die kisten als de sotemieter op moet ruimen, alsof iemand last van die dingen heeft
Ik ben niet de enige met problemen met haar, de hele winkel heeft een hekel aan haar. Maar op het moment moet ze me echt hebben
quote:Ehm jah dat deed ik bij mn vorige baas, maar om de een of andere reden werkt dat niet zo bij haar. Ze luistert niet echt.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:51 schreef CosmoKramer het volgende:
Pffff, dan schreeuw je toch lekker terug.
quote:Ja kan een idee zijn, dat zou ik ook doen als ze niet over een paar maanden weg zou gaan. Maarjah hoe veel maanden zijn dat
Op woensdag 27 augustus 2003 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Dan neem je toch ontslag?Edah.
quote:Doe het lekker zelf.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:51 schreef CosmoKramer het volgende:
Pffff, dan schreeuw je toch lekker terug.
jha dat kan je best schreeuwen
quote:Kan het doen, maar jah het is zo onbegonnen werk.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Doe het lekker zelf.
jha dat kan je best schreeuwen
quote:Daar heeft ze eigenlijk wel een punt in natuurlijk.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:57 schreef Djaser het volgende:[..]
En als je dan zegt dat het door de ijzel komt, zegt ze dat dat er de dag ervoor ook al lag
quote:Ja kan zijn maar ik was niet te laat, ik was niet 5 minuten voor werktijd aanwezig, ik ben maar een keer echt te laat geweest.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:59 schreef Grayburn het volgende:[..]
Daar heeft ze eigenlijk wel een punt in natuurlijk.
quote:Ja, okee ik ga ook maar niet meer met haar in discussie en soms loop ik ook maar weg. Maar leuk blijft het natuurlijk niet.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:00 schreef Phr3ak het volgende:
gewoon negeren dat wief
Klabats!!!!
quote:Heb jij haar wel eens gezien dan????
Op woensdag 27 augustus 2003 12:02 schreef Tarrel666 het volgende:
je kunt zo'n vrouwtje toch zeker wel aan???Klabats!!!!
quote:Deste mooier, wordt het nog spannend ook
Op woensdag 27 augustus 2003 12:03 schreef Djaser het volgende:[..]
Heb jij haar wel eens gezien dan????
![]()
![]()
Volgens mij is ze direct de sterkste werknemer bij de Edah.
quote:Heb jij mij weleens gezien dan, dat word niet spannend
Op woensdag 27 augustus 2003 12:04 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
Deste mooier, wordt het nog spannend ook
Ze ziet nu waarschijnlijk in jou een makkelijker slachtoffer dan in de andere medewerkers.
en vervolgens loop je weg..
werkt geweldig
zeker als mensen daarop ook nog eens gaan reageren door te ontploffen
maar zonder gekheid... meestal realiseert die persoon dat ie op de verkeerde manier bezig is... en mijn ervaring is, dat ze dan stukken en stukken vriendelijker worden (beetje schaamte erbij..)
hey...
suc6!
quote:Ja bij sommige mensen zal dat idd werken, maar tegen dit persoon hebben ex-werknemers al klachten ingedient over hoe ze behandelt weren. Zelfs een klant heeft pas geleden een klacht ingedient toen hij zag hoe ze een kassiere er van langs gaf. Onze regio manager heeft haar daar ook wel eens op aan gesproken.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:22 schreef fokkerATwork het volgende:
ik weet niet hoe verbaal vaardig jij bent enzo...
maar als iemand tegen je begint te schreeuwen, zou je ook kunnen zeggen
"Als je straks weer rustig bent en normaal kunt praten, roep je me maar weer"en vervolgens loop je weg..
werkt geweldig
![]()
zeker als mensen daarop ook nog eens gaan reageren door te ontploffenmaar zonder gekheid... meestal realiseert die persoon dat ie op de verkeerde manier bezig is... en mijn ervaring is, dat ze dan stukken en stukken vriendelijker worden (beetje schaamte erbij..)
quote:Dat zou idd kunen werken, maar ik ben bang haar ook te kwaad te maken (heb ik al een slechte ervaring mee) en ik hier nog een poosje blijven werken aangezien ik net opslag zou krijgen en zijn over een paar maanden weggaat.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:19 schreef Pharkus het volgende:
laat je niet teveel door der op je kop zitten hoor, gewoon laten tieren, glimlachen en doen alsof je er van geniet om haar zo door het lint te zien gaan. Paar subtiele opmerkingen er tussen door om nog wat olie op het vuur te gooien, zoiets van ben je nu klaar met schreeuwen dan ga ik weer verder met mijn werk, ok, ik heb wel nog wel meer te doen en anders blijft het hier een zooitje.Ze ziet nu waarschijnlijk in jou een makkelijker slachtoffer dan in de andere medewerkers.
On-topic: Als je ook al bij je vorige baas moest schreeuwen, dan heb je OF heel veel pech OF je doet echt iets fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |