quote:Soms moet je eens alleen aan jezelf denken, en alleen tijd voor jezelf nemen
Op woensdag 27 augustus 2003 14:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dank je
Maar als ik dan weer denk aan bijv. de ouders van dat 11-jarige meisje of de familie van de dagelijkse verkeersslachtoffers of aan...etc. Dan valt het nog wel mee.
quote:Jawel, dat is hier om de hoek
Op woensdag 27 augustus 2003 14:15 schreef racoon2002 het volgende:
Jij woont toch niet in de stad waar 1,5 uur geleden een jochie is ontvoerd? hoorde het net op de radio?
quote:Ai ai ai... Ik het niet het hele verhaal gehoord.. hoorde idd alleen dat er een jochie ontvoerd was.. damn.. wat een kutmaatschappy...
Op woensdag 27 augustus 2003 14:23 schreef Christine het volgende:[..]
Jawel, dat is hier om de hoek
quote:BlaatschaaP, you're a real fucking genius.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb echt zin om mijn creativiteit te uiten maar kan niks verzinnen.
quote:gelukkig voel ik weinig (niets), anders was ik nu boos op je.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:15 schreef Frenkie het volgende:
Wiehoeeeeee mijn vrijkaarten voor Lowlands benne binnen..![]()
geweldig dus..
Nah jah, morgen weer een dag
heb alleen nog steeds de geur van mn hond die op t kleed gepoept heeft in mn neus
quote:Hoe komt het, blaatschaap?
Op woensdag 27 augustus 2003 16:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Auuuuuuuuuu!Mijn arm en schouder doen zo'n pijn
.
Met mij gaat het wel ok
quote:aardbeien zijn okay
Op woensdag 27 augustus 2003 16:28 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb aardbeien* Isabeau neuriet alles kan een mens gelukkig maken
Tja, m'n leven eindelijk goed op orde, al een paar weken nu. Onbelangrijke dingen waar ik vroeger veel waarde aan hechtte heb ik overboord gegooid om wat belangrijke dingen te redden. Heb mezelf daarvoor moeten aanpassen en ik wist eigenlijk niet of ik dat wel wilde. Maar the new me bevalt me prima. Verder druk bezig met allerlei projecten, waaronder een nieuwe website. Daar kan ik veel energie en ook meteen stress in kwijt. Hij wordt mooier dan ooit en het resultaat stemt me ernstig tevreden. Nieuwe uitdagingen enzo. Ennnnnnn ik ben al ruim een week bezig met een bleekkuur voor m'n gebit. Die wilde ik al jaren, maar heb 't nu maar eens doorgezet. Ik moet nog een weekje, maar ik heb nu al écht hagelwitte tanden. Daarnaast heb ik m'n kanus weer eens kaalgeschoren en heb (voor mijn eigen gevoel) nu weer killer looks.
Alles geweldig dus. Al weken.
.
quote:Ik heb er nog een paar.. wil je ze..? om jou ook een pietsie geluk te gunnen zeg maar
Op woensdag 27 augustus 2003 16:30 schreef Isabeau het volgende:[..]
aardbeien zijn okay
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-08-2003 16:42]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |