abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12867414
Zoals het beschreven is lijkt het een lucide droom, is het daarmee vergelijkbaar? Dat heb ik namelijk regelmatig.
Ook heb ik een keer een uttreding gehad wat ik erg angstaanjagend vond.. Vooral omdat ik fysiek heel veel voelde, ik kromp namelijk in elkaar en een angstaanhagende suis in mijn hoofd.
Hoop dat die angst me niet blokkeerd als ik het weer ga proberen..
pi_12868434
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:38 schreef Miss_X het volgende:
Zoals het beschreven is lijkt het een lucide droom, is het daarmee vergelijkbaar? Dat heb ik namelijk regelmatig.
Ook heb ik een keer een uttreding gehad wat ik erg angstaanjagend vond.. Vooral omdat ik fysiek heel veel voelde, ik kromp namelijk in elkaar en een angstaanhagende suis in mijn hoofd.
Hoop dat die angst me niet blokkeerd als ik het weer ga proberen..
Wat je hebt ervaren heeft inderdaad raakvlakken ja
Als die angst je dwarszit, vraag jezelf af waar je bang voor bent. Geeft niet als daardoor je concentratie minder wordt, maar angst is funest voor een leuke ervaring. Mocht de angst je dwarszitten maak jezelf dan bewust van je omgeving. Er gebeurt trouwens niets hoor als je bang bent. Maar de bedoeling is dat er iets gebeurt
pi_12870638
Ik laat me nogal snel bang maken door films
Ik heb gister bijvoorbeeld The Ring gezien.. doodeng vond ik die..
Durfde die avond ook niet te mediteren..
pi_12877031
quote:
Op maandag 1 september 2003 13:57 schreef Miss_X het volgende:
maar dat is een film, niet de realiteit. Vraag gewoon aan je goede gidsen of ze even om heen gaan staan, als personal bodyguards zegmaar
Je lucide droom ging al erg goed, je hoeft helemaal nergens bang voor te zijn.
pi_12882790
quote:
Op maandag 1 september 2003 13:57 schreef Miss_X het volgende:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over die films.
Je bent nee ik aan wel volwassen genoeg om in te zien dat het maar een film is en als je dat zelf denkt zal je onderbewustzijn er zeker geen problemen mee hebben.

Ik denk dat je eerder een nachtmerrie krijg als je gewoon slaapt dan als je bewust projecteert

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_12890195
mijn favoriete meditatie;

Ga eens in het centrum van de aarde met je geest. Visualiseer eerst dat jijzelf om de aarde heen beweegt, om synchroon te raken met de beweging van de aarde (dus de beweging zelf en evt. precessie) en stel jezelf dan voor dat je steeds dichter bij komt, je zweeft ergens rond de aarde steeds dichterbij (als een soort spiraal), totdat je "in" de aarde zelf gaat, door alle lagen heen v/d tijd kom je in het centrum, een bol van wit licht (of als je wilt, vuur, violetvuur, het zijn alle kleuren v/d regenboog, jij krijgt/kiest de kleur die voor jou het beste is op dat moment).

Je kan zelf de snelheid bepalen, je zal ook merken dat je snelheid door "iets" anders bepaald wordt (je ware ik, berwustzijn+onderbewustzijn, iedereen is veel sterker astraal dan irl zo te zeggen). Het kan zijn dat je visioenen krijgt van hoe het leven er destijds uitzag, dat je misschien flarden van het verleden te zien krijgt. Als je dat interesseert, blijf gerust even hangen op dat punt en enjoy the show

Als je in het centrum bent, spreid je armen en benen en zuig die energie lekker op
Als je het echt goed wil doen, geef dan ook wat terug. Je mag de aarde zelf behandelen als jij dat wilt, vindt ze leuk

Ik noem het maar een soort van skinnydipping met Gaia ;-)
Het is de 2na krachtigste meditatie die ik ken, ik heb hem zelf bedacht (dwz ik heb het idee ontvangen), ben er ong. 9 jaar mee bezig geweest omdat ik elk deeltje van de reis wilde ervaren. De eerste keer schoot ik direct door naar het middelpunt maar hoe meer je van de beweging ervaart hoe groter je bewustzijn wordt en hoe sterker je bent als je in het middelpunt komt. Maar als jij in 1x naar het middelpunt wil gaan, dat kan ook. Je geeft altijd je eigen tempo aan. Door elkaar heen is ook geen probleem, wat jij wil.

edit: jaartallen ook weer

pi_12894762
Anto, is er ergens in de stad Utrecht een natuurwinkel te vinden ?
Snijden maar
pi_12896406
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:51 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Anto, is er ergens in de stad Utrecht een natuurwinkel te vinden ?
www.detelefoongids.nl en dan in de bedrijvenrubriek zoeken op natuurwinkel als trefwoord, en Utrecht als plaats. Heb je er zo 6 te pakken.
An' harm it none, do as you will
pi_12907934
Ik ben vandaag begonnen met die stenen meditatie. (Ik heb een amethyst steen ergens zien liggen in het huis , dat heb ik ook gebruikt bij mijn meditatie ).
Wat me opviel tijdens het mediteren was het volgende: ik leek uit mijn lichaam te gaan, maar niet helemaal => ik voelde me opeens buiten mijn lichaam en dan weer in mijn lichaam (deze verandering duurde 2 seconden), dit herhaalde zich geregeld gedurende 5 minuten.

Weten iemand wat mij is overkomen?

P.s. goed dat je deel 3 hebt gepost. Kon al niet wachten.

Snijden maar
pi_12908198
quote:
Op woensdag 3 september 2003 01:30 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Weten iemand wat mij is overkomen?
Je energylichaam zette zich uit maar nog niet geheel waardoor je er net niet helemaal uit kwam.
Wel tof dat je nu al uittredingsverschijnselen hebt , normaal gaan daar wel wat weken overheen.
pi_12914838
Ik wou dit al gisteren opschrijven, maar het lukte me niet. =>

Ik ging gisteren om 2 uur 's nachts naar bed. Ik kreeg 15 minuten daarvoor ontzettend last van het overslaan van mijn hart (dus het ene keer niet kloppen van het hart en de andere keer wel, ik kreeg het hierdoor benauwd), dit ging gepaard met hevige hoofdpijn aan de zijkant van mijn voorhoofd. Ik kon niet slapen tot 3:30.
En toen.... gebeurde het. Ik was even naar beneden gegaan om een bezoekje te brengen naar de w.c. en vervolgens duikte ik weer mijn nest in. => na 5 minuten ofzo, trad ik uit mijn lichaam. Ik kon mijn hart niet meer horen kloppen en ook kon ik mijn ademhaling niet horen. Ik wist het meteen dat dit een uittreding was, daarom heb ik meteen geprobeerd om alle negatieve gedachten (geesten etc. etc.) uit mijn hoofd te zetten.
Ik zag een donker veld, waar ik met 1000 km per uur naar toe ging. Ik zag een paar sterren op de achtergrond. Terwijl ik naar die donkere veld ging, passeerde ik 1000 'en foto's. Ik liet meteen een foto stoppen en vergrootte het, dat was het moment waarop ik wakker werd.

Ik was zo enthousiast hierover dat ik het meteen die nacht al wou vertellen, maar het was al 4:00 uur, dus vandaar dat ik in mijn nest bleef.

En.. ja , het mooie was dat mijn hartkloppingen, hoofdpijn, benauwdheid abrupt tot een einde kwam. Ik werd daarna overvallen door een enorme slaap, wat als gevolg had dat ik natuurlijk ging .

Antagonist, wat denk je hiervan . Wat heb ik ervaren?

[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 03-09-2003 16:58]

Snijden maar
pi_12915544
Naja, het meditatie ding geprobeerd, en behalve en het hielp wel lekker met het ontspannen van je lichaam, dus slapen ging erg lekker
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_12919637
quote:
Op maandag 1 september 2003 02:30 schreef Antagonist het volgende:
De Fok Meditatie Werkgroep Deel 3

Ik raad dit harte aan , het heeft mij ook heel erg geholpen.
Ik mediteerde en opende mijn chakras terwijl ik met mijn fysieke hand de amethyst bij de chakras hield.

Hoe kan je één amethist bij alle chakra's tegelijk houden? Of ga je tijdens het mediteren telkens je arm naar een bepaalde chakra verplaatsen?
Vertel eens wat meer over de wijze waarop je met de amethist werkt tijdens het mediteren. Alvast bedankt
Snijden maar
pi_12919680
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:31 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Hoe kan je één amethist bij alle chakra's tegelijk houden? Of ga je tijdens het mediteren telkens je arm naar een bepaalde chakra verplaatsen?
Vertel eens wat meer over de wijze waarop je met de amethist werkt tijdens het mediteren. Alvast bedankt
vergroot de energie van de amethyst, neem de energie op via je handen en stuur deze door je lichaam naar de gewenste plek/chakra

edit; owja hoe je kan werken met een amethyst, je kan de enrgie "combineren" met jouw energie, dan "corrigeer" je je energie adhv de energie van de amethyst. Maw je trillingsnivo van je eigen energie breng je op het nivo van de amethyst.
Ik hield er zelf altijd van om "in" de amethyst te gaan met mijn geest

pi_12919952
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Antagonist, wat denk je hiervan . Wat heb ik ervaren?
Ik ben Anta niet, maar wil toch even reageren. Dit lijkt me niet echt een uittreding, maar meer een soort projectie naar een of andere niveau. Ik herken dit niet als een astrale projectie, wat ik tot dantoe astraal heb gezien is allemaal nog wel behoorlijk herkenbaar en 'begrijpelijk'. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van instelling zijn. Moeilijk om dit soort dingen exact te kwalificeren.
pi_12920019
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:46 schreef paganpaul het volgende:
Ik ben Anta niet, maar wil toch even reageren. Dit lijkt me niet echt een uittreding, maar meer een soort projectie naar een of andere niveau. Ik herken dit niet als een astrale projectie, wat ik tot dantoe astraal heb gezien is allemaal nog wel behoorlijk herkenbaar en 'begrijpelijk'. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van instelling zijn. Moeilijk om dit soort dingen exact te kwalificeren.
ik sluit me daar bij aan. Je kan je ervaringen het beste zelf beoordelen, doe wat jij leuk vindt
Zo leer je er ook het meeste van. Anderen maken niet hetzelfde mee als jij. Speel met je ervaring, het is jouw ontdekkingsreis
pi_12920066
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:49 schreef The_Shining het volgende:
Zo leer je er ook het meeste van. Anderen maken niet hetzelfde mee als jij. Speel met je ervaring, het is jouw ontdekkingsreis
En je kunt altijd hier terecht voor hulp of info. Wat we weten willen we delen.
pi_12920122
Wat werkt het beste? Een ruwe edelsteen of een geslepen.
Die geslepen kosten wel een paar centen
Snijden maar
pi_12920279
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:54 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Wat werkt het beste? Een ruwe edelsteen of een geslepen.
Die geslepen kosten wel een paar centen
Eentje waar jouw gevoel van zegt dat het goed is. Als het kan, neem dan een steen een tijdje in de hand en probeer er contact mee te maken.
pi_12920665
Kan ik tijdens mijn meditatie meerdere amethisten in mijn hand houden? Of werkt dat averechts?
Snijden maar
pi_12920962
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:18 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Kan ik tijdens mijn meditatie meerdere amethisten in mijn hand houden? Of werkt dat averechts?
Als ze uit je hand glippen wel. Dan schrik je en ben je eruit. Maar meer is niet persé beter in deze...
pi_12922925
Is de grootte van de amethist wel belangrijk?
Snijden maar
pi_12925241
quote:
[b]Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef Antagonist, wat denk je hiervan . Wat heb ik ervaren?
Een Astrale Projectie
Hoe vaker je hier mee oefent hoe meer controle je erover zult krijgen.
pi_12925294
quote:
Op woensdag 3 september 2003 20:02 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Is de grootte van de amethist wel belangrijk?
Niet echt , overdaad schaad dus kijk welke het beste aanvoelt en neem die.
pi_12926226
1 woord: WOW!

heb het net ff 10 min geprobeerd(met de trapafloop methode) en m'n adem begon heel snel te worden, kreeg een tinteling(zeg maar gerust trillingen, echt heel raar, soort energiestroom: maar zelf geloof ik daar niet in, dus dat zullen m'n hersens er van maken) in m'n handen en voeten. Knipperende ogen enz. Maar ik was nog neit zo ver dat ik iets kon visiluariseren (o.i.d).

Heeft er iemand nog tips? Keep up the good work, meesterlijk topic!

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')