quote:Ok, ben benieuwd naar astrale projectie
Op woensdag 27 augustus 2003 15:09 schreef Antagonist het volgende:[..]
Chakra training met behulp van edelstenen en Astrale Projectie.
Het is erg veel stof dat ik probeer samen te vatten maar ben er al paar dagen mee bezig.Misschien morgen of overmorgen.
Lees nu eerst maar die boeken en oefen je chakras
En succes met het samenvatten.
quote:Op astral pulse staat ook veel over astral projection, alleen dat begrijp ik niet echt
Op woensdag 27 augustus 2003 15:09 schreef Antagonist het volgende:[..]
Chakra training met behulp van edelstenen en Astrale Projectie.
Het is erg veel stof dat ik probeer samen te vatten maar ben er al paar dagen mee bezig.Misschien morgen of overmorgen.
Lees nu eerst maar die boeken en oefen je chakras
Ik kan niet wachten op je 3e post, Antagonist
[Dit bericht is gewijzigd door DarkGangster op 27-08-2003 17:00]
Dit vind ik een mooie quote:
quote:Het maakt mij niet uit wat iemand gelooft, als iemand er maar vanuit zijn hart en ziel zelf achter staat, zelf ondervind, zelf leert, en respect heeft voor andere meningen/geloven.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it.Buddha
Heeft iemand nuttige tips om toch in trance te raken? En bovenal, hoe merk je dat je in trance bent? Of merk je dat niet duidelijk?
quote:Je voelt je lichaam minder goed en alles lijkt stiller te zijn.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:36 schreef dexter_f het volgende:
Nog even terugkomend op het in trance raken, als dat wellicht mag. Ik probeer het nu 2 dagen. De eerste dag dacht ik dat ik bijna in trance was, maar toen kreeg ik een inmense jeuk aan mijn been, dus moest wel krabben, weg oefening dus. Gisteravond weer geprobeerd, maar ik kan wel 20 minuten gaan liggen ademen, er gebeurt niets! Al met al heb ik het nu 4 keer geprobeerd en het enige resultaat van deze sessies is dat ik 's ochtends een wrak ben (dat is danook het enige effect wat ik ermee bereik).Heeft iemand nuttige tips om toch in trance te raken? En bovenal, hoe merk je dat je in trance bent? Of merk je dat niet duidelijk?
Blijf gewoon oefenen met die ademhaling en afdalings techniek dan zal het vanzelf wel lukken.
quote:je bent in ieder geval wat van je energie kwijt geraakt, dat moet toch echt door je chakras zijn gebeurd.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:24 schreef dexter_f het volgende:
Oke. Ik probeer het vanavond weer. Dat vermoeid zijn in de ochtend, heeft dat daarmee te maken? Is dat een teken dat het toch een beetje of bijna gelukt was?
probeer het anders op een ander tijdstip .
quote:* paganpaul pakt hamer...
Op woensdag 27 augustus 2003 21:19 schreef Antagonist het volgende:
Blijf gewoon oefenen met die ademhaling en afdalings techniek dan zal het vanzelf wel lukken.
Houdt er rekening mee dat zaken als mediteren en in een echte trance terecht komen niet voor iedereen vlot en vlug gaat. Geef het niet op als je over een week nog niet in een trance komt. Verwacht niets. Als je aan iets dergelijks begint met een verwachting dan ga je alle ervaringen die je hebt afmeten aan die verwachting van een top-ervaring. En daar kom je dan bedrogen mee uit.
hamer hamer Verwacht niets. Doe de oefeningen als je tijd en zin hebt, en geniet van wat er gebeurt. Als er niets lijkt te gebeuren gebeurt er vaak juist heel veel. Dan los je stress en blokkades op die de weg naar binnen vrij maken. Dat is het moeilijkste deel van dit werk, het voelt heel ondankbaar aan. Alsof het niks oplevert. Maar ondertussen...
* paganpaul is voorlopig klaar met hameren
[Dit bericht is gewijzigd door DarkGangster op 27-08-2003 22:26]
quote:doe gewoon alsof je naar de bios gaat, zie wat er gebeurt
Op woensdag 27 augustus 2003 22:12 schreef paganpaul het volgende:
* paganpaul pakt hamer...
belangrijk
* paganpaul is voorlopig klaar met hameren
bv. als je de controle loslaat
1.Span je hele lichaam van je benen tot je gezicht, daarnie niet meer ofwel?,
2.Dan ga je je ademhaling tellen tot bij 50 a 100
Is dit alles?
quote:3.Ga dan visualiseren over sex
Op woensdag 27 augustus 2003 22:57 schreef Darkmaster het volgende:
Behulpzame Antagonist
Ik heb een vraagje ik heb de 2 topics al helemaal gelezen maar nu weet ik nog steeds nie goed hoe je een orgasma kan krijgen zonder aanrakking...Ik weet alleen dit.1.Span je hele lichaam van je benen tot je gezicht, daarnie niet meer ofwel?,
2.Dan ga je je ademhaling tellen tot bij 50 a 100Is dit alles?
quote:Vraag dat even in dit topic : Orgasme zonder aanraking , want daar is het beter op zijn plek.
Behulpzame Antagonist
Ik heb een vraagje ik heb de 2 topics al helemaal gelezen maar nu weet ik nog steeds nie goed hoe je een orgasma kan krijgen zonder aanrakking...Ik weet alleen dit.1.Span je hele lichaam van je benen tot je gezicht, daarnie niet meer ofwel?,
Anders raak ik weer overhit en daar zit niemand op te wachten. .
quote:eh, nou
Op woensdag 27 augustus 2003 22:59 schreef MUUS het volgende:
Anders raak ik weer overhit en daar zit niemand op te wachten..
om niet offtopic te gaan, staar je aub niet blind op sex als je serieus een trance wilt leren. Het is pas het eerste stapje (en de grappigste ) maar als je die energie omhoog stuwt zegmaar werkt dat naar alle chakra's daaronder door, je basischakra, bij je naveltje
En over paranormale dingen enzo; buitenzintuigelijke waarneming is een afleiding, zoveelste valkuil waar elk mens zich blind op staart. Wil je echt wat bereiken kijk je eerst naar jezelf voordat je aan de rest van de wereld begint.
quote:-ik ben Anta niet, majahj misschien heb je dr wat aan-
Behulpzame Antagonist
Als het tellen niet lukt, zijn er andere methodes welke ook in Deel 2 staan, ik zal ze (voor zover ik ze weet) hier neer zetten:
- visualiseren dat je een trap af loopt bij elke uitademhaling
- zorg voor een vallend gevoel bij elke uitademhaling
- Zorg dat je visualiseert dat je uit een vliegtuig valt.
- tel tot 100, en bij elke uitademhaling tel je 1 verder.
-tip-
Adem vanuit het onderste van je longen (zodat je buik beweegt, niet je borstkas), en dan helemaal vol-zuigen met lucht. bij elke ademhaling.
dit creeërt een vallend gevoel. zorg dat je de energie/lucht/vibraties bij elke uitademhaling door je hele lichaam voelt.
en dan met genoeg geduld kom je in trance, dit hoeft niet perse eerste of 2e keer te lukken, kan een week duren, of maanden, ligt er maar net aan, wat je geest nog moet verwerken voordat die klaar is voor een trance.
en dat aanspannen gaat inderdaad spiergroep voor spiergroep, en daarna niet meer. van ondere naar boven, krijg je een lichamelijk rustig gevoel.
Als je in slaap valt voor/tijdens de trance, betekent dat je lichaam meer slaap nodig had, dan meditatie.
Eenmaal in trance, visualiseer, ervaar voor jezelf een heftige sex-sessie , de prikkelingen zou je dan snel moeten voelen.. en met een beetje geluk; orgasme.
eenmaal in een trance zul je erachter komen dat je iets meer moeite moet doen om je lichaam bewegen als normaal -dit doen, om eruit te komen!-, omdat je geest verder wegzakt, als normaal, tussen wakker zijn en slapen.
zoals anta het zei: Trance is het broertje van slapen.
succes!
[Dit bericht is gewijzigd door gutterichi op 28-08-2003 00:40]
quote:http://forum.fok.nl/postreply.php/370379/3/25
Behulpzame Antagonist
daar heb ik het uitgelegd , ik plaats het bewust niet hier omdat we niet te ver offtopic willen gaan
quote:naja andere dimensie , ik weet niet precies wat je bedoelt maar zolang er niet zo heel erg duidelijke begrippen zijn over in welke dimensies we nu zelf leven moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:23 schreef DarkGangster het volgende:
komt er in je derde post ook te staan hoe je in een ander dimensie komt, antagonist ??
Dimensionaal mediteren , of hoe je het ook zou kunnen noemen ben ik niet mee bezig , ik denk dat dit meer het gebied van The Shining is .
En nog iets, als je ziek bent, is het dan wel slim om te mediteren? of is dat juist goed en helpt het in het genezingsproces..
quote:Als je in slaap valt, dan sluiten je chakra's zich vanzelf. Je lichaam en geest gaan dan op 'automaat' en stellen alles zo in dat het optimaal is voor je toestand. Geen probleem dus.
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:44 schreef Miss_X het volgende:
Wat moet je in een situatie doen dat je je chakra's niet kunt sluiten?En nog iets, als je ziek bent, is het dan wel slim om te mediteren? of is dat juist goed en helpt het in het genezingsproces..
quote:oh da's makkelijk je hebt dromenland en hier
Op donderdag 28 augustus 2003 02:28 schreef Antagonist het volgende:
naja andere dimensie , ik weet niet precies wat je bedoelt maar zolang er niet zo heel erg duidelijke begrippen zijn over in welke dimensies we nu zelf leven moet ik je het antwoord schuldig blijven.Dimensionaal mediteren , of hoe je het ook zou kunnen noemen ben ik niet mee bezig , ik denk dat dit meer het gebied van The Shining is .
Als je begrijpt dat je in een trance daadwerkelijk met andere mensen (geesten) contact kan maken en weet hoe je daar mee om moet gaan, dat is een manier tot inzicht komen. Moet je wel eerst je eigen ego loslaten
Dromenland is waar al jullie geesten naartoe gaan als je lichaam gaat slapen. De kunst is je dromen goed/juist te interpreteren. Geesten wereld en deze wereld. Als je overdag geesten ziet of hoort, dan zijn dat mensen die aan de andere kant v/d wereld slapen. Maar da's mijn mening.
Je kan elke dimensie bedenken die je maar wilt.
quote:je geest (bewustzijn, jij) is het niet gewend
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:08 schreef bart1986 het volgende:
ik begin pas net met meditatie en merk dat als ik in een trance kom mijn hard enorm begint te bonzen is dit normaal vanwege het feit dat je lichaam het niet gewend is of niet?
quote:Je bent het niet gewend om in zo'n 'geconcentreerde' stilte te zijn, en de geluiden die je lichaam dan maakt komen daardoor extra hard over. Dat went wel.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:08 schreef bart1986 het volgende:
ik begin pas net met meditatie en merk dat als ik in een trance kom mijn hard enorm begint te bonzen is dit normaal vanwege het feit dat je lichaam het niet gewend is of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |