quote:wat een zeikerd die vent. Ok, ik zou voor een betere foto gekozen hebben indien aanwezig, maar als hij hier iets in ziet wat te ver gaat vraag ik me af waar hij een dergelijke foto mee associeert. Rick is gewoon zelf een viezerik!
Sporter schaamteloos
gefotografeerd Sport is prachtig vooral als de mooiste beelden op papier worden vastgelegd. Maar om nu een jonge topsporter zo in beeld te brengen, zoals gisteren gebeurde met Berber van den Berg, gaat mij te ver. Zon meisje is bezig een vrouw te worden. Schamen jullie je niet? Ik wel! Rick Uding, Utrecht
quote:ja
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:01 schreef Disorder het volgende:
Schiet er nou een gele pingpong-bal uit haar kut?
quote:zo door dat turnpakje heen...
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:01 schreef Disorder het volgende:
Schiet er nou een gele pingpong-bal uit haar kut?
quote:Gijl!
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zo door dat turnpakje heen...
quote:Mee eens is
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:
wat een zeikerd die vent. Ok, ik zou voor een betere foto gekozen hebben indien aanwezig, maar als hij hier iets in ziet wat te ver gaat vraag ik me af waar hij een dergelijke foto mee associeert. Rick is gewoon zelf een viezerik!
quote:Moet je voor de grap FB en KLB hier eens doorkijken
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:05 schreef MSXUser het volgende:
Waar mensen zich allemaal druk over maken...
Geen tampontouwtje, uitliggende schaamlip of bloedvlek. Of mis ik wat?
quote:Dit is NIKS man
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Moet je voor de grap FB en KLB hier eens doorkijken
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij heeft gelijk. Als jonge moderne vrouw wil je toch niet met zo'n kapsel op de foto.. Daar mogen ze best rekening mee houden.
quote:staat die online?
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:08 schreef Modus het volgende:
In het AD van een paar dagen terug stond een vergelijkbare foto, maar van een ander meisje en recht van voren. En dat dan nog iets van 5 kolommen breed. Ik had het op zich wel begrepen als ze die foto nìet geplaatst hadden.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[..]wat een zeikerd die vent. Ok, ik zou voor een betere foto gekozen hebben indien aanwezig, maar als hij hier iets in ziet wat te ver gaat vraag ik me af waar hij een dergelijke foto mee associeert. Rick is gewoon zelf een viezerik!
quote:.. en dan die kleur.. !
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij heeft gelijk. Als jonge moderne vrouw wil je toch niet met zo'n kapsel op de foto.. Daar mogen ze best rekening mee houden.
quote:en nou posten met je donder!
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:08 schreef Modus het volgende:
In het AD van een paar dagen terug stond een vergelijkbare foto, maar van een ander meisje en recht van voren. En dat dan nog iets van 5 kolommen breed. Ik had het op zich wel begrepen als ze die foto nìet geplaatst hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |