abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12756557
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:28 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind die truckerhats leuk (bij de juiste mensen...) maar ik gniffel toch wel een beetje als ik een ventje zie met een geel NERD petje...dat is toch wel Pharrel's petje.

*denkt*
Pfff waar gaaaaaat het eigenlijk over, gewoon dragen wat je leuk vind.

Scandy

Nu moet iemand durven om haar niet stylish te noemen!

En indd. het hangt er wel een beetje vanaf wie het draagt, het moet wel staan.

Al doet het dat niet is het nog niet erg, zo krijg je tenminste niet allemaal mensen die op elkaar lijken.

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:31:45 #77
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_12756578
quote:
[b]Op woensdag 27 augustus 2003 14:19 schreef
Kom op zeg .. laat de stylish peepz met rust!
clowns
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_12756589
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:28 schreef Scandalous het volgende:
Pfff waar gaaaaaat het eigenlijk over, gewoon dragen wat je leuk vind.
juistemmm
pi_12756606
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:31 schreef Rolex het volgende:

[..]

Scandy

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_12756694
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:31 schreef ramsesii het volgende:

[..]

clowns

Met zo'n petje ben je niet noodzakelijk een clown, je moet er geen boring standaard kleding op dragen, die jij hoogst waarschijnlijk aan hebt.

Als ik hem op heb (met name de zomer) rode adidas broek met wiite strepen aan de zijkant, wit hempje erop en petje klaar!

Gewoon lekker zomers en simpel.

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:42:22 #81
32831 ramsesii
pi_12756866
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:31 schreef Rolex het volgende:

[..]

Ik noem haar niet stylish... omdat niet weet hoe ze eruit ziet, maar wel weet dat ze die petjes leuk vind.

Tenzijhet tegendeel is bewezen blijft ze net zo clown als jullie, tenminste als ze ook met die petjes rondloopt natuurlijk (oh en die andere 'apparte' kleren).

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:47:49 #82
32831 ramsesii
pi_12757006
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:36 schreef Rolex het volgende:

[..]

Met zo'n petje ben je niet noodzakelijk een clown, je moet er geen boring standaard kleding op dragen, die jij hoogst waarschijnlijk aan hebt.

Als ik hem op heb (met name de zomer) rode adidas broek met wiite strepen aan de zijkant, wit hempje erop en petje klaar!

Gewoon lekker zomers en simpel.

Kleding maken de man niet, de man zorgt ervoor dat de kleding er goed uitziet... en dat kan, jij misschien niet, maar ik wel
pi_12757137
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:42 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Ik noem haar niet stylish... omdat niet weet hoe ze eruit ziet, maar wel weet dat ze die petjes leuk vind.

Tenzijhet tegendeel is bewezen blijft ze net zo clown als jullie, tenminste als ze ook met die petjes rondloopt natuurlijk (oh en die andere 'apparte' kleren).

Ik ben geen clown En ik hoef al helemaal geen tegendeel te bewijzen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 27 augustus 2003 @ 14:55:25 #84
32831 ramsesii
pi_12757218
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:52 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik ben geen clown En ik hoef al helemaal geen tegendeel te bewijzen

nee, voor mij niet hoor, want als rolex je stylish vind zal ik je dus wel een clown vinden... Maar als rolex zegt dat je stylish bent en ik het nergens kan zien, moet ik van je woorden uitgaan en dan denk ik dat je zo veel mogelijk iedereen achternaloopt en van die lelijke pof-broeken en pntschoenen koopt enzo. En nu niet gaan zeuren dat ik geen vooroordelen heb, want iedereen heeft vooroordelen.
En die vooroordelen blijf ik houden tot het tegendeel is bewezen.
pi_12757268
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:55 schreef ramsesii het volgende:

[..]

nee, voor mij niet hoor, want als rolex je stylish vind zal ik je dus wel een clown vinden... Maar als rolex zegt dat je stylish bent en ik het nergens kan zien, moet ik van je woorden uitgaan en dan denk ik dat je zo veel mogelijk iedereen achternaloopt en van die lelijke pof-broeken en pntschoenen koopt enzo. En nu niet gaan zeuren dat ik geen vooroordelen heb, want iedereen heeft vooroordelen.

Ja hoor jochie
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:00:52 #86
32831 ramsesii
pi_12757366
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:57 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja hoor jochie

ik hou ook van jou hoor meisje ik moet eerlijk zijn, op je foto's zie je er leuk uit, maar echt niet stylish sowwy

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 27-08-2003 15:09]

pi_12757787
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:55 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Ohw en zo probeer je de dames te versieren (tot het tegendeel bewezen is) ROFLOL.

Luister (vriend) ik ben meer stijl, als een wolkenkrabber die probeert de lucht te raken.

Ik draag allerlei soorten kleding en dat jij iemand afkeurt op kleding is je eigen probleem, een meisje in baggy (skate) kleding heeft in haar eigen weg ook stijl.

Ben weleens van die meisjes tegen gekomen op bijv. een gala die er dan Super Stylish uitzagen.

Jij hebt blijkbaar 1 stijl en daarom dus geen stijl.

Ik wissel af, jij bent gewoon een saaie degelijke nederlander!

Sorry scandy was ff weg van mn pc

pi_12757888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:00 schreef ramsesii het volgende:

[..]

ik hou ook van jou hoor meisje ik moet eerlijk zijn, op je foto's zie je er leuk uit, maar echt niet stylish sowwy

Mischien een leuk idee om een spiegel te kopen of om eens in je eigen fotoboek te kijken

Hoe durf JIJ scandy nou niet styish te noemen, dat zijn meisjes die jongens als jij niet eens ziet staan.

ROFLOL

Echt humor deze gozer!

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:18:55 #89
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12757896
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:20 schreef L4zY het volgende:

[..]

zo 1 had ik ook!!
alleen die is kwijt

zijn vast nog wel te koop denk... in die tijd had je in principe 2 teams die qua Marketing het vaaktst op kleding te bezichtigen waren: The Mighty Ducks en The Charlotte Hornets.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:23:16 #90
32831 ramsesii
pi_12758009
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:18 schreef Rolex het volgende:

[..]

Mischien een leuk idee om een spiegel te kopen of om eens in je eigen fotoboek te kijken

Hoe durf JIJ scandy nou niet styish te noemen, dat zijn meisjes die jongens als jij niet eens ziet staan.

ROFLOL

Echt humor deze gozer!

uhm.... wie ben jij om mij te beoordelen of ik er goed uitzie of niet. Het enige wat ik erbij denk is dat je dan homo bent.
En zoals ik al zei:"Maakt het me bar weinig uit dat iemand me niet ziet staan." Er zijn genoeg meiden die mij leuk vinden, en ik durf wel te wedden dat ik mijn uitstraling meer en zelfs knappere meiden aantrek dan jij met je gekochte image.
pi_12758189
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:23 schreef ramsesii het volgende:

[..]

uhm.... wie ben jij om mij te beoordelen of ik er goed uitzie of niet. Het enige wat ik erbij denk is dat je dan homo bent.
En zoals ik al zei:"Maakt het me bar weinig uit dat iemand me niet ziet staan." Er zijn genoeg meiden die mij leuk vinden, en ik durf wel te wedden dat ik mijn uitstraling meer en zelfs knappere meiden aantrek dan jij met je gekochte image.

Beoordeel je niet op je uiterlijk, of je er wel of niet goed uitziet, maar ik zie aan je kop en aan je manier van antwoorden dat je geen stijl hebt.

Over dat homo gebeuren moet ik je helaas teleurstellen.

P.s. want to put put your money where your mouth is??

Ben wel in voor een weddenschap!

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:32:25 #92
32831 ramsesii
pi_12758257
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:29 schreef Rolex het volgende:

[..]

Beoordeel je niet op je uiterlijk, of je er wel of niet goed uitziet, maar ik zie aan je kop en aan je manier van antwoorden dat je geen stijl hebt.

Over dat homo gebeuren moet ik je helaas teleurstellen.

P.s. want to put put your money where your mouth is??

Ben wel in voor een weddenschap!

Dus, je beoordeeld me wel op mijn uiterlijk... maar goed... wat houd de weddenschap in, ik ga geen weddenschap aan zonder dat ik weet wat de voorwaarden en regels er van zijn.

jij bepaald de regels maar.

pi_12758341
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:32 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Dus, je beoordeeld me wel op mijn uiterlijk... maar goed... wat houd de weddenschap in, ik ga geen weddenschap aan zonder dat ik weet wat de voorwaarden en regels er van zijn.

jij bepaald de regels maar.

Laten we een buitenstaander als scandy dit laten bepalen.
Dan heb ik het over de voorwaarden en regels.

In afwachting wacht ik hierbij.

(als jij een idee hebt hoor ik dat ook graag, jij bent uiteindelijk de uitdager)

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:37:07 #94
32831 ramsesii
pi_12758410
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:34 schreef Rolex het volgende:

[..]

Laten we een buitenstaander als scandy dit laten bepalen.
Dan heb ik het over de voorwaarden en regels.

In afwachting wacht ik hierbij.

(als jij een idee hebt hoor ik dat ook graag, jij bent uiteindelijk de uitdager)

nee, ik ben eventueel de accepteerder... jij bent in iedergeval de uitdager... ik wacht in spanning af
pi_12758486
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:37 schreef ramsesii het volgende:

[..]

nee, ik ben eventueel de accepteerder... jij bent in iedergeval de uitdager... ik wacht in spanning af

Wie begon er over het ik durf te wedden?

Maar we wachten af.

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:41:17 #96
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_12758500
Wat een gezeur hier! Het gaat hier over Pharrells petje, niet over welke Fok!ker het meest stylish is of whatever.
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_12758516
Veel reacties in je fotoboek bij de weg!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:44:40 #98
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_12758589
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:41 schreef Rolex het volgende:
Thanks, maar wat heb dat nou met schaatsen te maken
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:45:11 #99
32831 ramsesii
pi_12758605
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:41 schreef Rolex het volgende:
ja, als ik er nou actief mee bezig zou zijn... maar nee, ik heb zelfs erover na zitten denken om het weg te halen, maar ik was niet technisch genoeg om het voor elkaar te krijgen. Maar waarom zou ik veel reacties in mijn fotoboek moeten hebben? ben ik dan beter? knapper of slimmer... nee, ik ben nog steeds Ramses en als niemand er iets neer wil zetten dan zet er niemand iets neer... zal me niet zoveel boeien en daarbij komt ook nog dat ik geen fotoboek op internet hoef te hebben om mijn zelfvertrouwen op te krikken
pi_12759110

bewijs

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')