abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2003 @ 11:45:35 #26
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_12752489
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:39 schreef noplayer het volgende:

[..]

bullshit

zelf heb ik ook zo dope cap en voel me daar zeker geen breezah homo mee, zou ik me eerder voelen met puma shoe's, g-sus shirts en diesel broeken..

Daar zou ik me ook homo in voelen, maar je voelt jezelf in iedergeval een wanabee NERD (zouden ze er ook een naam aan geven zoals bij wigger, iets van W.N.E.R.D.)

[bold]
Bespeur ik hier een wigger??[/bold]

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_12752840
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:45 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Daar zou ik me ook homo in voelen, maar je voelt jezelf in iedergeval een wanabee NERD (zouden ze er ook een naam aan geven zoals bij wigger, iets van W.N.E.R.D.)

[bold]

hier ga ik echt niet op in, vermoeiende kleuter

[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 27-08-2003 12:07]

pi_12753083
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:49 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik heb al door heel Rotterdam gestruind .. en Breda en Antwerpen hebben me ook niet verder gebracht.

Weet iemand waar ik in Zuid-Nederland zo'n "gaas-cap" die Pharrel draagt kan kopen ??

Dus met die witte voorkant .. en die gaatjesstof aan de achterkant.

ItsOnYou misschien heb jij een ideetjuh ??

Bij elke willekeurige Britain-winkel in nederland hebben ze die... kosten maar 5 euro, merkloos.
pi_12753121
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:45 schreef ramsesii het volgende:

[..]

[bold]

Dude, het is [ b ] en niet Bold, en je moet niet zeuren als je nix aan het topic hebt toe te voegen.
het sleutelwoord hier is respect, en dat hoort wederzijds te zijn.
pi_12753177
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:39 schreef noplayer het volgende:

[..]

bullshit

zelf heb ik ook zo dope cap en voel me daar zeker geen breezah homo mee, zou ik me eerder voelen met puma shoe's, g-sus shirts en diesel broek.. dat is pas gay, met die cap regel je geen breezah chickies ze kijken je eerder vies aan

Jupz ... thnx for ya support!

Het is idd juist zo dat je hier geen BrEeZaH mee trekt, maar de juist WEL stijvolle classy ladies.

PS: Ik weet dat Pharrell (?) ze tegenwoordig niet meer draagt, maar als ik dat zeg, dan weet wel iedereen gelijk waar ik het over heb.

Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
pi_12753248
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:11 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Bij elke willekeurige Britain-winkel in nederland hebben ze die... kosten maar 5 euro, merkloos.

En waar vind ik die winkels ???
Ik kom uit Zeeland .. daar hebben ze wel relaxte shops, maar zulke stores hebben ze niet.

Ze zijn hier toch nog steeds beetje van het doe maar gewoon dan doe je gek genoeg gebeuren!

pi_12753528
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:19 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

En waar vind ik die winkels ???
Ik kom uit Zeeland .. daar hebben ze wel relaxte shops, maar zulke stores hebben ze niet.

Ze zijn hier toch nog steeds beetje van het doe maar gewoon dan doe je gek genoeg gebeuren!

Hier in twente ook hoor
In Amsterdam zitten 2 britains, in Enschede zit er een, volgens mij hebben ze in Den Haag of Rotterdam ook wel zo'n winkel.

http://www.britainshops.nl/enter.html ,en dan ff op "Stores' klikken.
staan ze allemaal.
Ze hebben ze in het geel, zwart, oranje en wit dacht ik.

pi_12753581
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:30 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hier in twente ook hoor
In Amsterdam zitten 2 britains, in Enschede zit er een, volgens mij hebben ze in Den Haag of Rotterdam ook wel zo'n winkel.

http://www.britainshops.nl/enter.html ,en dan ff op "Stores' klikken.
staan ze allemaal.
Ze hebben ze in het geel, zwart, oranje en wit dacht ik.

Thnx ..

In Rdam ben ik in die store geweest, zit naast Funky House, maar daar hadden ze die caps ook niet.

Het liefst wil ik een witte met een zwarte playboy bunny erop!
Hoef niet per se die van N.E.R.D. te hebben, maar als het maar dezelfde soort zijn.

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:35:01 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12753622
Ik heb er nog eentje van Coca Cola in m'n kast liggen, made in 1990
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 27 augustus 2003 @ 12:36:33 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12753653
grappige is dat destijds die caps juist goedkope rotzooi waren en dat zulke caps:

cool en in waren

[..]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 12:40:57 #36
32831 ramsesii
pi_12753746
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:16 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

Jupz ... thnx for ya support!

Het is idd juist zo dat je hier geen BrEeZaH mee trekt, maar de juist WEL stijvolle classy ladies.

Stijlvolle classy ladies?? Dan hebben wij in iedergeval een andere opvatting over stijlvolle classy ladies. Tenminste bij de stijlvolle classy ladies die ik ken hoef ik niet met een dom petje aan te komen. uhm... ik hoef helemaal niet met een petje aan te komen, want iemand met een petje op verbergd zijn gezicht/hoofd en schaamt zich er dus voor.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]

Dude, het is [ b ] en niet Bold, en je moet niet zeuren als je nix aan het topic hebt toe te voegen.
het sleutelwoord hier is respect, en dat hoort wederzijds te zijn.

Wigger, Als je een beetje oplet dan weet je waarom ik er [bold] neerzet en niet [b ], en wat nou respect... denk je dat het mij een hol intreseert of ik respect van je krijg... van jongens zoals jij hoef ik geen respect en ga ik het al helemaal niet tonen

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 27-08-2003 12:45]

pi_12753775
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:36 schreef MikeyMo het volgende:
grappige is dat destijds die caps juist goedkope rotzooi waren en dat zulke caps cool en in waren
Klopt .. dat was toen, waren de petjes die je tijdens de verschillende beurzen en evenementen kreeg, met daarop bijvoorbeeld heel goedkoop het logo van FNV BONDGENOTEN of RABOBANK erop enzo!

Nu is het een stylish accessoire ..

pi_12753807
ik heb hem toevallig gister binnen gekregen via de webshop van n-e-r-d.com

hij's fijn

gewoon met credit card enzow

pi_12753916
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:40 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Stijlvolle classy ladies?? Dan hebben wij in iedergeval een andere opvatting over stijlvolle classy ladies. Tenminste bij de stijlvolle classy ladies die ik ken hoef ik niet met een dom petje aan te komen. uhm... ik hoef helemaal niet met een petje aan te komen, want iemand met een petje op verbergd zijn gezicht/hoofd en schaamt zich er dus voor.

Dat laatste is dus onzin, en dat weet je zelf ook, maar je probeert hiermee je statement kracht bij te zetten, snap ik wel, neem ik je ook niet kwalijk!

Maar ik weet niet hoe het in jouw milieu zit, maar bij mij is het gewoon zo dat ladies het waarderen als je aandacht aan je uiterlijk besteed, als je er trendy en leuk uitziet.
Als je dat niet wilt, dan is dat je goed recht, maar veroordeel de jongens die dat wel leuk vinden, en er graag "nice" uit willen zien, dan niet!

Ieder zijn/haar goed recht, maar meng je niet in een topic als het geen onderwerp is dat je aanspreekt.

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:54:23 #40
32831 ramsesii
pi_12754069
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:48 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

Dat laatste is dus onzin, en dat weet je zelf ook, maar je probeert hiermee je statement kracht bij te zetten, snap ik wel, neem ik je ook niet kwalijk!

Maar ik weet niet hoe het in jouw milieu zit, maar bij mij is het gewoon zo dat ladies het waarderen als je aandacht aan je uiterlijk besteed, als je er trendy en leuk uitziet.
Als je dat niet wilt, dan is dat je goed recht, maar veroordeel de jongens die dat wel leuk vinden, en er graag "nice" uit willen zien, dan niet!

Ieder zijn/haar goed recht, maar meng je niet in een topic als het geen onderwerp is dat je aanspreekt.

Jawel, het is juist wel een topic dat me aanspreekt... maar ik denk dat er een generatie kloofje is, ik kan me best voorstellen dat kinderen van 15/16 jaar zich willen associeren met een bekend persoon, ik snap alleen niet dat ze allemaal hetzelfde gekleed willen.
Stijlvolle meiden in mijn milieu (zoals jij het noemt) hebben niks met petjes van Nerd, zweetbandjes of opgerolde broeken en allstar schoenen. Maar goed de meiden die ik classy vind zijn dan ook geen 15 en 16. Die hebben meer iets met uitstraling, verzorging (natuurlijk) en een eigen stijl.
pi_12754211
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:54 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Jawel, het is juist wel een topic dat me aanspreekt... maar ik denk dat er een generatie kloofje is, ik kan me best voorstellen dat kinderen van 15/16 jaar zich willen associeren met een bekend persoon, ik snap alleen niet dat ze allemaal hetzelfde gekleed willen.
Stijlvolle meiden in mijn milieu (zoals jij het noemt) hebben niks met petjes van Nerd, zweetbandjes of opgerolde broeken en allstar schoenen. Maar goed de meiden die ik classy vind zijn dan ook geen 15 en 16. Die hebben meer iets met uitstraling, verzorging (natuurlijk) en een eigen stijl.

Lang leve de generatiekloof, die er volgens mij niet is!
Ik ben 22 en vind die kleding ook gewoon "nice"

Je kunt de menigte nalopen, met zweetbandjes en alles, maar er is meer dan dat, je kunt ook weer verder kijken, deze petjes zijn daar een voorbeeld van.

Er zijn altijd een aantal mensen er net iets APARTER uitzien doormiddel van deze accesoires.
Niet iedereen durft zoiets te dragen ..
Gelukkig zijn er nog steeds mensen die dat wel durven, en daardoor creeer je dus een aparter straatbeeld dan dat er normaal gesproken ozu bestaan, als jij en de hele wereld in dezelfde "stijl" als jou zouden lopen.

woensdag 27 augustus 2003 @ 13:09:53 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12754454
Laten we nou niet gaan twisten over smaak hier...

ik zal iig door de afstoting die er in mijn jeugd heeft plaatsgevonden van die dingen nooit een dragen, ongeacht woe er ook mee loopt.

* Mikey heeft een Charlotte Hornets baseball cap in z'n kast liggen, die waren in in 94-95

edit: ff een piccie van de hornets gezocht...

[..]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 13:14:16 #43
32831 ramsesii
pi_12754568
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:00 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

Lang leve de generatiekloof, die er volgens mij niet is!
Ik ben 22 en vind die kleding ook gewoon "nice"

Je kunt de menigte nalopen, met zweetbandjes en alles, maar er is meer dan dat, je kunt ook weer verder kijken, deze petjes zijn daar een voorbeeld van.

Er zijn altijd een aantal mensen er net iets APARTER uitzien doormiddel van deze accesoires.
Niet iedereen durft zoiets te dragen ..
Gelukkig zijn er nog steeds mensen die dat wel durven, en daardoor creeer je dus een aparter straatbeeld dan dat er normaal gesproken ozu bestaan, als jij en de hele wereld in dezelfde "stijl" als jou zouden lopen.

Er zijn mensen die er aparter uitzien, maar dan mag ik daar toch wel een mening over hebben. En die petjes zie je tegenwoordig net zo veel als die zweetbandjes, dus dat is niets aparts meer.

Maar wat ik dan wil weten is:" Hoe kom je erbij als volwassen jongeman om met een petje te gaan lopen omdat het 'mode' is".

Ik heb op dit moment zoiets van, ik moet me goed verzorgen en goed kleden, dus geen dingen zoals zweetbandjes enzo. Uitstraling is in iedergeval het belanrijkste (verzorging valt onder uitstraling natuurlijk). En je vermindert je uitstraling wel niet, maar die classy meiden focussen zich helemaal niet meer op je uitstraling en alleen maar om de materialen die je aan, op en om hebt. Dat wil ik dus niet, een meid moet me leuk vinden om mij, niet omdat ik een petje van pharel op heb.

Ik draag dus casual kleding, niemand ziet aan de buitenkant welk merk. Ik draag geen sieraden en oorbellen en ik heb geen tatoo. Ramsesii is Ramsesii en geen kopie van niemand

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 27-08-2003 13:17]

woensdag 27 augustus 2003 @ 13:14:23 #44
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_12754572
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:09 schreef MikeyMo het volgende:

ik zal iig door de afstoting die er in mijn jeugd heeft plaatsgevonden van die dingen nooit een dragen, ongeacht woe er ook mee loopt.

* Mikey heeft een Charlotte Hornets baseball cap in z'n kast liggen, die waren in in 94-95

[afbeelding]

Ik heb daar nog een trui en ook een pet van.
Gave dingen waren dat
Tester
pi_12754699
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:14 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Er zijn mensen die er aparter uitzien, maar dan mag ik daar toch wel een mening over hebben. En die petjes zie je tegenwoordig net zo veel als die zweetbandjes, dus dat is niets aparts meer.

Maar wat ik dan wil weten is:" Hoe kom je erbij als volwassen jongeman om met een petje te gaan lopen omdat het 'mode' is".

Ik heb op dit moment zoiets van, ik moet me goed verzorgen en goed kleden, dus geen dingen zoals zweetbandjes enzo. Uitstraling is in iedergeval het belanrijkste (verzorging valt onder uitstraling natuurlijk). En je vermindert je uitstraling wel niet, maar die classy meiden focussen zich helemaal niet meer op je uitstraling en alleen maar om de materialen die je aan, op en om hebt. Dat wil ik dus niet, een meid moet me leuk vinden om mij, niet omdat ik een petje van pharel op heb.

Ik draag dus casual kleding, niemand ziet aan de buitenkant welk merk. Ik draag geen sieraden en oorbellen en ik heb geen tatoo. Ramsesii is Ramsesii en geen kopie van niemand

jij snapt het volgens mij niet..

Ik denk dat die jongen die pet wil kopen omdat tie die PET mooi vind.. en niet omdat pharrel em op heeeft... waarschijnlijk noemde die alleen zn naam zodat de andere mensen weten waar die het over heeft..

tja vette petjes. ik ga d'r denk ikook 1 halen

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_12754730
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:14 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Hierin verschillen we dus duidelijk van mening.
Ik draag het niet omdat het MODE is, maar omdat ik het leuk vind, en er van hou om er net iets anders uit te zien dan het gros!

In de randstad zal het ondertussen een veel gezien fenomeen zijn, maar hier in Zeeland is het nog maar een enkeling die er mee loopt.

Als jij het hebt over het verdoezelen van de uitstraling moet ik je doorgaans gelijk geven, maar er is ook nog zoiets als eigen smaak.
Niet iedereen die leuke en trendy kleding draagt kijkt per definitie alleen naar de kleding die iemand aan heeft.

Het is voor iedereen verschillend, jij houdt duidelijk van een andere smaak, en bepaald aan de hand van jouw smaak dus ook of jij iemand er verzorgd uit vind zien.
Als jij iemand mijn kledingsmaak ziet lopen, zou je dat misschien als onverzorgd betitelen, maar dit zou waarschijnlijk hetzelfde bij mij zijn als ik iemand met jou smaak zie lopen.
Terwijl er andere mensen zijn die onze verschillende smaken wel waarderen, en daar dus ook een andere visie op hebben.

pi_12754733
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:09 schreef MikeyMo het volgende:

[afbeelding]

zo 1 had ik ook!!
alleen die is kwijt
pi_12754756
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:19 schreef L4zY het volgende:

[..]

jij snapt het volgens mij niet..

Ik denk dat die jongen die pet wil kopen omdat tie die PET mooi vind.. en niet omdat pharrel em op heeeft... waarschijnlijk noemde die alleen zn naam zodat de andere mensen weten waar die het over heeft..

tja vette petjes. ik ga d'r denk ikook 1 halen

Thnx .. jij snapt me!
pi_12754849
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:22 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

Thnx .. jij snapt me!

geen dank, ik voel je struggle

Ik heb zelf zo vaak, dat ik iets vets vind, maar omdat iedereen het draagt moet ik het maar niet meer kopen dan.. Tja dat vind ik dikke onzin, schijt aan de mode en hype

pi_12754912
check ramsesii z'n fotoboek.. zegt mij genoeg, niet verder ingaan op de mening van die saaie lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')