quote:Geweldig
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:15 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Hij is onderweg.
quote:Woon boven de zaak waar ik werk. Gratis 2Mbit van de zaak. Dus die routerproblemen boeien me niet veel.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:17 schreef iNFERiON het volgende:[..]
Geweldig
heb even Passive mode aangezet, stond nog uit en zag dat jouw browser/FTP Client probeerde in te loggen met PASV.
quote:Twenty Four Seven - Fairytales.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:34 schreef T-lecom het volgende:
Een poos geleden, het zal zo'n tien jaar zijn geweest, zag ik op TV een keer een videoclip van een liedje, met een vrouw met lang blond haar en een neger, die vrouw stond in een nep-kapelletje/huis op een nep-berg, die man stond voor een computer-achtergrond met bolletjes, het was een beetje 2unlimited-achtige muziek (of wás het 2unlimited)?In ieder geval, wie weet welk liedje dit is?
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:19 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Woon boven de zaak waar ik werk. Gratis 2Mbit van de zaak. Dus die routerproblemen boeien me niet veel.
.
quote:Paar keer luisteren en dan oordelen.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:25 schreef iNFERiON het volgende:[..]
2MBit ... wow ... zit ik dan met me 768kbit
Je upload ging idd. ook als een razende deze kant op en hij is binnen, bedankt .. zal m eens gaan luisteren
quote:Ik heb 2 topics terug (nr 62) bovenstaande post gedaan.
Op zondag 17 augustus 2003 00:29 schreef Oekel het volgende:
Weet iemand met welk nummer de clip "Girl all the bad guys want" van "Bowling for soup" begint? Of is dat geen bestaand nummer?Bij het begin van de clip wordt dit nummer gespeeld op de tv's in de etalage van een elektrozaak oid en dan komt er een meisje kijken waarna de tv's even storen en dan begint het echte nummer.
Alvast bedankt
Alvast bedankt.
quote:Ik schaam me dat ik dit weet, sorry
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:23 schreef keeper het volgende:
Twenty Four Seven 2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales.
[droogmod modus}Trouwens mag dat uitwisselen van mp3 bestanden niet, zie de FAQ
Ik ben op zoek naar een nummer wat al redelijk wat ouder is.. ik weet alleen dus niet hoe het heet en van wie het is. Er zit zo'n stukje tekst in van;
- Kijk nou daar ligt een klauw, is ie van mij of is ie van jou
en
- 80 strijkers in een ijzeren pijp, dat ken toch wel? Moet je m wel ff dichtlassen.
De tekst is met een haags accentje.
Ik kwam erop dit te vragen door dat nieuwsbericht op de frontpage met die gasten die eigen vuurwerk geknutseld hadden. (iemand reageerde met die eerste zin....)
Ik hoop dat een van jullie t nog weet.. of beter nog een mp3tje oid ervan online kan zetten.
quote:Ik wil niet voorbarig zijn, maar kijk eens twee (vanaf jouw posting) postings omhoog?
Op woensdag 27 augustus 2003 00:59 schreef j_bos het volgende:
of beter nog een mp3tje oid ervan online kan zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door PdeHoog op 27-08-2003 01:02]
quote:Ja das wel zo maar ik weet niet of het ook een officieel nummer is en of er ook ooit een single van uitgebracht is enzo.
Op woensdag 27 augustus 2003 01:01 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Ik wil niet voorbarig zijn, maar kijk eens twee (vanaf jouw posting) postings omhoog?
Dat Haagse: was het niet iets van
"kek nauw, daar leg me klauw" (de vraag van wie die is is dan niet meer echt van toepassing)
en: "55000 ijzeren schijtpijpleidingen vijlen onder het rijswijkseplein"
Zoek eens op Koot en Bie
quote:Summerlove - Remember
Op woensdag 27 augustus 2003 02:04 schreef Flora_Ruk het volgende:
Ik zoek een nr...al best ouwd denk ik met een soort fiesta/summerjam achtig deuntje en dr zingt een jonge " na na nana" De verdere tekst ken ik niej ik kan me alleen dat nanana herinnere .ik zoek het nr al heel lang en hij werd ook veel met uitgaan gedraaid. weet iemand welke ik bedoel
quote:De winkels zijn dicht inderdaad
Op woensdag 27 augustus 2003 02:10 schreef Flora_Ruk het volgende:
Xal m es downloade tnx
quote:whahaha
Op woensdag 27 augustus 2003 02:11 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
De winkels zijn dicht inderdaad
quote:Kek nah da leg me klah - Zieke House
Op woensdag 27 augustus 2003 00:59 schreef j_bos het volgende:
Oke nadat ik dus iets te voorbarig in een nieuw topic ging lopen blaatennu in de juiste:
Ik ben op zoek naar een nummer wat al redelijk wat ouder is.. ik weet alleen dus niet hoe het heet en van wie het is. Er zit zo'n stukje tekst in van;
- Kijk nou daar ligt een klauw, is ie van mij of is ie van jou
en
- 80 strijkers in een ijzeren pijp, dat ken toch wel? Moet je m wel ff dichtlassen.De tekst is met een haags accentje.
Ik kwam erop dit te vragen door dat nieuwsbericht op de frontpage met die gasten die eigen vuurwerk geknutseld hadden. (iemand reageerde met die eerste zin....)
Ik hoop dat een van jullie t nog weet.. of beter nog een mp3tje oid ervan online kan zetten.
Eind 1995 verschenen op Mokum records...
quote:zou nog steeds graag willen weten elke track dit is en eventueel op welk album ie staat
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:04 schreef DSKdotCOM het volgende:
Ok luitjes..dit gaat erg grappig klinken, kan niet anders want ik weet het dus niet op een andere manier te omschrijven.....Gaat over een Jungle (dubbel) CD , al een aardig tijdje oud,, khad um een jaar of 7 geleden ofzo een keer in mn bezit..
Cover is... groenig geloof ik...
Het enige wat me bijstaat is dat er op, ik geloof CD 1 , een nummer staat (denk een beetje aan het begin van die CD) en daarin hoor je een nummer waar het woord "Ganjaman" in voorkomt
*cough* het nummer gaat iets van zo: *cough* lol :
als het nummer begint heb je eerst die jungle/breakbeat en dan een stukje verder is er een bass die er dehele tijd erin blijft "zweven" en nog een stukje verder hoor je zo'n mannenstem (helemaal ge-electrocuteerd,gescambled of weet ikveel wat) zeggen:
Whooo jaaaa waannaaa seee thaaa gaaaaanjaaamaaaan.....
en dat echo'et een beetje en ondertussen een vette diepe bass ......en dan gan gaat die break/junglebeat weer verder
hahaa ik weet het ook niet anders te omschrijven!
Hij staat in ieder geval op een dubbele jungle CD
Wie kan mij hiermee helpen? zal wel onwijs tof zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |