quote:Thee
Op woensdag 27 augustus 2003 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggehdoet mij een stevige bak thee alstublieft?
ik ben al aan het indrinken voor vanavond......biertje?
Daarnaast zal ik beloven om morgen te proberen geen lullige opmerkingen te maken als ze verliezen!
quote:Als ze verliezen zal ik keihard meedoen, dan verdienen ze het namelijk.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wou de heren ajaxsupporters op Hools succes wensen vanavond!Daarnaast zal ik beloven om morgen te proberen geen lullige opmerkingen te maken als ze verliezen!
Maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken.
quote:Ik maak me sowieso niet snel druk om ajax!
Op woensdag 27 augustus 2003 11:53 schreef HeatWave het volgende:Maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken.
Alleen als ze tegen Feyenoord spelen!
quote:Als we maar in de Kuip spelen
Op woensdag 27 augustus 2003 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik maak me sowieso niet snel druk om ajax!
Alleen als ze tegen Feyenoord spelen!
Vergeten een UPC rekening op tijd te betalen, ben ik afgesloten ![]()
STOM STOM STOM!!!!!!!
!!!!!
Moet ik weer op analoog over
.
quote:Wanbetaler!
Op woensdag 27 augustus 2003 12:02 schreef HeatWave het volgende:Vergeten een UPC rekening op tijd te betalen, ben ik afgesloten
Kruizigen die vent!
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wanbetaler!
Kruizigen die vent!
Alsof UPC altijd zo stipt is met zijn service...
quote:UPC schijtn behoorlijk kut te zijn idd.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:04 schreef HeatWave het volgende:Alsof UPC altijd zo stipt is met zijn service...
Maar dat soort bedrijven zijn gewoon kut, ze verwachten dat jij alles stipt op tijd betaald, en als je iets van ze te goed hebt kun je een jaar wachten!
Maar idd, als ZIJ iets verkeerd doen kan je er maanden op wachten, en als JIJ iets vergeet gaat de stekker eruit na 4 jaar trouwe klant zijnde...
Maar goed, wat doe je er aan, het werkt overal zo.. verder heb ik geen klachten over UPC de laatste tijd.
"Hallo met Koen van Feyenoord!"
"Ik zie hier dat jij een seizoenskaart hebt van Feyenoord?"
(ik wou toen eerst nog zeggen: "Wat lul je man, ik een jood!"
)
Ze wilde me een een VI abbo. aansmeren!
Ik zo: "Ik kijk wel op Internet, dan heb ik het nieuws op de dag dfat het gebeurd, en hoef ik het niet een week later in een blaadje te lezen!"
Ik had UPC, heb er zelfs gewerkt, maar heb alles eruit gedonderd! Het is een klote bedrijf.
quote:Dat heb ik gisteravond al gedaan
Op woensdag 27 augustus 2003 11:49 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Thee
ik ben al aan het indrinken voor vanavond......biertje?
Nee, wordt strakkies opgepikt en ik denk dat ik bij het bereiken van de snelweg me eerste open trek
quote:Vergeet je niet de, door je moeder gesmeerde, boterhammen de appel en de gevulde koek mee te nemen in je ajax-lunchbox!
Op woensdag 27 augustus 2003 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:Nee, wordt strakkies opgepikt en ik denk dat ik bij het bereiken van de snelweg me eerste open trek
quote:Tja, maar ik wil toch snel internet....
Op woensdag 27 augustus 2003 12:16 schreef Speed1971 het volgende:
Gewoon een schotel nemen. Hoef je nooit meer te betalen en het zender aanbod is echt 10x meer en beter. Vooral de radiozenders zijn erg de moeite!Ik had UPC, heb er zelfs gewerkt, maar heb alles eruit gedonderd! Het is een klote bedrijf.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:25 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja, maar ik wil toch snel internet....
quote:en duurder dan....
Op woensdag 27 augustus 2003 12:27 schreef Speed1971 het volgende:[..]
bbnet sneller beter dan upc
quote:ietsie
Op woensdag 27 augustus 2003 12:29 schreef HeatWave het volgende:[..]
en duurder dan....
quote:En weer aansluitkosten etc...
Op woensdag 27 augustus 2003 12:30 schreef Speed1971 het volgende:[..]
ietsie
Ik blijf wel hier
.
quote:jood
Op woensdag 27 augustus 2003 12:32 schreef HeatWave het volgende:[..]
En weer aansluitkosten etc...
Ik blijf wel hier
.
quote:And proud of it
Op woensdag 27 augustus 2003 12:32 schreef Speed1971 het volgende:[..]
jood
quote:En als er wat gebeurd in de wereld, Jemen of zo, zit je 1e rang.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:16 schreef Speed1971 het volgende:
Gewoon een schotel nemen. Hoef je nooit meer te betalen en het zender aanbod is echt 10x meer en beter. Vooral de radiozenders zijn erg de moeite!
Maar beste neem je gewoon een goeie abonnement (Sky Italie bv) en kun je ELKE CL en Serie A of B wedstrijd naar keuze live zien, ook weer F1 met fatsoenlijk commentaar, zonder reclame, en waarbij je zelf tussen camerastandpunten kun switchen, Engels en Spaans voetbal live (veeeeeel meer dan C+) etc.
Als je geen vrouw hebt die je dwars zit (want die snappen dit soort zaken nooit), kun je echt beste een schotel aanschaffen.
quote:Ik moet zeggen dat ik de meeste Amerikaanse bedrijven echt klote bedrijven vind, dus van UPC kon je weinig anders verwachten.
Ik had UPC, heb er zelfs gewerkt, maar heb alles eruit gedonderd! Het is een klote bedrijf.
Wat doe je nu dan?
quote:En daar zal bij mij de schoen wringen.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:53 schreef DIGGER het volgende:Als je geen vrouw hebt die je dwars zit (want die snappen dit soort zaken nooit), kun je echt beste een schotel aanschaffen.
[..]
quote:Samen met een vriend een bedrijfje opgestart. We doen erg veel maar onze "core business" (yuk term) is slecht lopende sales afdelingen weer op de rit krijgen. Veder heb ik nog wat inkomsten uit het verhuren van 2 huisjes in Spanje en heb ik mijn buik vol van werken. Kortom ik doe eigenlijk niet zoveel meer. Heb het een beetje gehad met werken, niet dat ik lui ben maar het levert gewoon weg te veel gezeik en gestress op. Het is overal het zelfde, een hoop scheren maar weinig wol.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Wat doe je nu dan?
quote:Gebruik die schoen dan om de bitch op straat te kicken
Op woensdag 27 augustus 2003 13:01 schreef zjroentje het volgende:En daar zal bij mij de schoen wringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |