ps. zinnige antwoorden zijn natuurlijk het prettigst....
quote:Moet geen probleem zijn als je alles al gehad hebt en kent natuurlijk
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:25 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
je VWO opnieuw halen natuurlijk!!DOH!
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 26-08-2003 00:37]
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:28 schreef SEMTEX het volgende:
Wat doe je met ouders die je officiele diploma om 'ludieke' redenen je diploma hebben bijgeknipt odmat-ie anders niet in een fucking wissellijst paste?
Is dat ding nog geldig?
quote:Het gaat om de handtekening he.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:28 schreef SEMTEX het volgende:Is dat ding nog geldig?
quote:Het blijft een officieel document
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:31 schreef Furby het volgende:[..]
Het gaat om de handtekening he.
Smoesjes werken altijd.
quote:Hmmz, op die van mij staat Doorhalingen en/of wijzigingen maken dit diploma ongeldig.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:31 schreef Furby het volgende:[..]
Het gaat om de handtekening he.
quote:Het bijknippen van het papier geldt niet als wijziging. Wijziging heeft betrekking op de tekst. Als je daar in gaat zitten rommelen wordt het ongeldig.
Op dinsdag 26 augustus 2003 03:13 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Hmmz, op die van mij staat Doorhalingen en/of wijzigingen maken dit diploma ongeldig.
Maar als die ouders alleen de rand hebben afgeknipt zonder dat stempels en handtekeningen daardoor zijn verdwenen en de tekst ook nog intact is (ga ik wel vanuit anders is het nogal zinloos om in te lijsten) dan is het gewoon nog geldig.
quote:thankgod
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:46 schreef HiZ het volgende:[..]
Het bijknippen van het papier geldt niet als wijziging. Wijziging heeft betrekking op de tekst. Als je daar in gaat zitten rommelen wordt het ongeldig.
Maar als die ouders alleen de rand hebben afgeknipt zonder dat stempels en handtekeningen daardoor zijn verdwenen en de tekst ook nog intact is (ga ik wel vanuit anders is het nogal zinloos om in te lijsten) dan is het gewoon nog geldig.
quote:Klopt, maar dan heb je het volgende week niet in huis, want ze sturen het vervangend diploma pas op als ze het geld binnen hebben. En de IB-groep kennende kan dat niet binnen een week.
Op dinsdag 26 augustus 2003 03:02 schreef frederik het volgende:
je kunt in de meeste gevallen een verloren danwel vernietigd diploma laten vervangen.
Een verzoek moet je bij de informatiebeheergroep doen.
Online op www.informatiebeheergroep.nl is hier info over te vinden.
Op die site kiezen voor voor scholieren, studenten, ouders en terugbetalers.
Via het scherm informatie - examen en diploma is een aanvraagformulier voor een vervangend diploma aan te vragen
kosten per vervangend document bedragen ¤43.13
* Miss_Amara was ook haar diploma kwijt maar vond het weer net voor ze de acceptgiro zou posten .
Je kan je oude school bellen en vragen om een kopie van je cijferlijst, misschien dat ze daar eerst genoeg mee nemen als je een weekje of meer . later je diploma inlevert? Als je de situatie uitlegt, is er vast wel wat te regelen
.
quote:Misschien kan google em vinden
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:23 schreef RockandRoll.nl het volgende:
hmm ben het origineel van m'n VWO-diploma totaal kwijt. en moet 'm volgende week hebben voor m'n studie. Heb ook geen gewaarmerkte kopieën meer in huis.
Hoe valt dit op te lossen?ps. zinnige antwoorden zijn natuurlijk het prettigst....
quote:ik heb kopieeen van mijn diploma gemaakt. het zijn waargemakrte kopieen.
Op donderdag 28 augustus 2003 02:03 schreef dfr0st het volgende:
En dan netjes een kluisje huren bij de bank waar je dan zulke dingen kunt bewaren. Teminste dat doe ik dan, want anders raak ik zulke dingen ook kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |