abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12717388
Na een lange welverdiende vakantie moest ik vandaag weer eens naar de universiteit (Zernike Groningen). Het was lekker weer dus ik trok de korte broek aan. Wat me opviel, is dat ik daarin de enige was. Ik ben verder niemand tegengekomen daar die ook de korte broek aan had! Is dit soms not-done, hebben ze het daar minder snel warm of durven ze het gewoon niet ?
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_12717418
er is niks mis met je, het is juist allemaal goed
je doet waar je je naar voelt
ofzo (is dat een zin? )

ze durven gewoon niet

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12717423
Sowieso mannen in korte broek
Sport doet leven
pi_12717444
Ik vind dat het niet echt gepast is maar goed je moet het zelf weten
pi_12717447
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:41 schreef VikingGold het volgende:
had jij tijdens die 35 graden een lange broek aan
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_12717461
quote:
Jij hebt natuurlijk liever een man met een zweetnaad en een madenkwekerij.
pi_12717484
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat is er niet gepast aan? Ik hoef toch niet te presenteren ofzo.
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:43:42 #8
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_12717499
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef okkie-man het volgende:

[..]

ik wel... alleen thuis loop ik in korte broek.
pi_12717505
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:40 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Na een lange welverdiende vakantie moest ik vandaag weer eens naar de universiteit (Zernike Groningen). Het was lekker weer dus ik trok de korte broek aan. Wat me opviel, is dat ik daarin de enige was. Ik ben verder niemand tegengekomen daar die ook de korte broek aan had! Is dit soms not-done, hebben ze het daar minder snel warm of durven ze het gewoon niet ?
Op school is korte broek not done nee, vooral niet je eerste dag.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_12717520
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Ik wel
pi_12717537
In de laatste week voor de vakantie hadden zelfs een paar docenten een korte broek aan. Maar goed, da's informatica, die zijn sowiezo niet zo stijfjes zeg maar... (heb ik altijd het idee )
I'd like to think that when I die, I get a chance, another time, and to return and live again, reincarnate, play the game again and again and again...
pi_12717548
Das niet alleen op de universiteit zo, op middelbare scholen zie je ook nooit iemand in korte broek

Maar je moet gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind, dat doe ik ook

maandag 25 augustus 2003 @ 23:45:12 #13
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_12717556
doe waar je zin in hebt:P
waarom geen korte broek als het warm is, tja het is wat je zelf wilt voor mij hoeft het niet omdat ik er niet van hou om in een korte broek te lopen
Where's my fear???
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:45:18 #14
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12717558
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat kan dat nu weer schelen. Bestaan daar ongeschreven wetten over dan? Etiquette-regels?

Alfa_Drifter, je hebt mijns inziens gelijk.

Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12717560
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef Alfa_Drifter het volgende:

[..]

Jij hebt natuurlijk liever een man met een zweetnaad en een madenkwekerij.

Mwoa, ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet
Sport doet leven
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:45:53 #16
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_12717582
Gek he
... hier geweest te zijn!!!!
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:46:12 #17
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12717594
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:43 schreef Par4n0id het volgende:
Op school is korte broek not done nee, vooral niet je eerste dag.
Een Universiteit is geen school, HBO'er. .
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:46:43 #18
14806 CrashOne
100% compliant
pi_12717615
Als het echt warm is ga ik ook in een korte broek of een ander het nou wat vind of niet.
pi_12717634
doe toch gewoon waar je zin in hebt, 't zal je worst wezen of andere het warm of koud hebben, of dat ze niet durven....gewoon schijt aan alles hebben!!!!

Das mijn mening dan he!

When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_12717645
hmm ik doe het ook rustig hoor, misschien als ik later bij een heel chic bedrijf werk dat ik eroverna ga denken, maar sinds ik op de tu niet betaald wordt om representatief te zijn ga ik voor het utilisme
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:47:58 #21
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12717670
Wat kan 't schelen, universiteit, hbo, middelbare school.

De meeste studenten/scholieren zijn gewoon te schijterig om een korte broek aan te trekken.
Stel je voor, dat je buiten de boot valt. Of dat je nagewezen en uitgelachen wordt.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12717698
Ik mag van m'n baas geen korte broek aan naar het Zernike
pi_12717762
Als het straks warm is doe ik een korte broek aan hoor. Maar dan ben je misschien nog de enige, want ik zit in A'dam.

Mocht het een keer 45 graden worden zit ik er in mijn zwembroek.

maandag 25 augustus 2003 @ 23:54:47 #24
24493 Am
Zeg eens Aargh
pi_12717914
Vond je het vandaag warm hier bij het Zernike? Geen jas aan, okee... maar om nou echt te zeggen, kortebroekenweer? Dat is het voor mij pas vanaf een graad of 25... En aangezien we hier wel in Groningen zitten duurt het wel even voordat het zover is...
Blaat het niet dan schaapt het niet
pi_12718047
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:54 schreef Am het volgende:
Vond je het vandaag warm hier bij het Zernike? Geen jas aan, okee... maar om nou echt te zeggen, kortebroekenweer? Dat is het voor mij pas vanaf een graad of 25... En aangezien we hier wel in Groningen zitten duurt het wel even voordat het zover is...
Met de zon erbij was het best warm.
pi_12718103
Vandaag was het dus echt niet warm...
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:01:14 #27
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12718114
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:00 schreef ChRoNiC het volgende:
Vandaag was het dus echt niet warm...
Hier wel in ieder geval.
pi_12718167
wat een gedoe om niks, er zijn toch geen kledingvoorschriften op de uni? Ik heb een gruwelijke hekel aan van die balletjes die aldoor netjes in pak lopen (zelfs bij jou aan de overkant op de HBO Techniek zijn er van zulke figuren)

Triest vind ik het....

pi_12718198
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:03 schreef HeyFreak het volgende:
wat een gedoe om niks, er zijn toch geen kledingvoorschriften op de uni? Ik heb een gruwelijke hekel aan van die balletjes die aldoor netjes in pak lopen (zelfs bij jou aan de overkant op de HBO Techniek zijn er van zulke figuren)

Triest vind ik het....

Ach ja, het moet wel wat lijken heh. Sommige mensen hebben wat te compenseren. Ze doen maar waar ze zin in hebben.
pi_12718245
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:04 schreef Alfa_Drifter het volgende:

[..]

Ach ja, het moet wel wat lijken heh. Sommige mensen hebben wat te compenseren. Ze doen maar waar ze zin in hebben.

da's waar, maar ik schiet altijd spontaan in de lach als ik zo'n balletje zie, kan er niets aan doen, gewoon een reflex denk ik...

Ik bedoel, je zit nog op school/universiteit, dus in feite stel je nog niets voor en dan al kapsones hebben en in een pak te lopen

dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:06:47 #31
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12718281
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:05 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

da's waar, maar ik schiet altijd spontaan in de lach als ik zo'n balletje zie, kan er niets aan doen, gewoon een reflex denk ik...

Ik bedoel, je zit nog op school/universiteit, dus in feite stel je nog niets voor en dan al kapsones hebben en in een pak te lopen

Allemaal gebakken lucht joh. Bedmiegers zijn 't.
pi_12718353
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:06 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Allemaal gebakken lucht joh. Bedmiegers zijn 't.

pi_12718685
hmm vooral korte broeken in de winter met daarbij nog een T-shirtje vind ik toch wel erg stoer.

en sandalen erbij natuurlijk en een cowboyhoed. en mickey mouse sokken. en een te grote bril.

maar ik vind dat een korte broek best kan op de universiteit, ligt gewoon een beetje aan je studie (bij filosofie, natuurkunde, informatica is het prima heb ik uit eigen ervaring vernomen)

oh en een rode of zwarte korte broek (zolang het niet beige is) kan sowiezo vind ik.

[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
pi_12718734
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:20 schreef RockandRoll.nl het volgende:
hmm vooral korte broeken in de winter met daarbij nog een T-shirtje vind ik toch wel erg stoer.

en sandalen erbij natuurlijk en een cowboyhoed. en mickey mouse sokken. en een te grote bril.

maar ik vind dat een korte broek best kan op de universiteit, ligt gewoon een beetje aan je studie (bij filosofie, natuurkunde, informatica is het prima heb ik uit eigen ervaring vernomen)

oh en een rode of zwarte korte broek (zolang het niet beige is) kan sowiezo vind ik.

Wat heeft een korte broek met een studie te maken? Totaal niks. En een beige korte broek kan best goed gecombineerd worden.
pi_12719231
quote:
Is dit soms not-done

Drie kwartbroek!

pi_12721606
Iedereen is altijd zo bang wat een ander vind, ik loop op de universiteit met wat ik aan wil die dag. (of dat nu een paarse broek of een korte broek is)
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 08:27:19 #37
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12721644
Ze kleden zich gewoon netjes omdat ze een goede indruk willen maken op de andere nieuwe studenten, over een paar weken zie je gewoon andere studenten in kleding die een pyama zou kunnen zijn met ongepoetste tanden en haar alle kanten op.
Het duurt gewoon even, maak je niet druk
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12721680
ik deed nooit een korte broek aan tijdens mijn verblijf op de uni, de airco's stonden daar altijd bijzonder goed te werken, dus een korte broek was echt geen optie....
Vandaar dat ik ook weinig anderen met korte broek zag!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 08:37:52 #39
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12721704
quote:
Ja, stel je voor dat mannen ook nog eens wat koelte krijgen. Tegenwoordig lijkt het alsof vrouwen steeds meer bloot mogen gooien ( ) en manner in een soort burkha moeten lopen...
[KNE]-Mod
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 08:39:15 #40
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12721712
Ontopic: niet veel mensen doen het, vooral omdat mannen toch niet zo vaak in korte broek lopen, maar eigenlijk: wat maakt het uit, het gebeurd zeker wel vaker hoor, je moet het toch fijn zelf weten
[KNE]-Mod
pi_12721750
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:47 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Wat kan 't schelen, universiteit, hbo, middelbare school.

De meeste studenten/scholieren zijn gewoon te schijterig om een korte broek aan te trekken.
Stel je voor, dat je buiten de boot valt. Of dat je nagewezen en uitgelachen wordt.

idd

Je moet gewoon doen wat je zelf wil en je niks aantrekken van die andere meelopers. Boeien wat zij vinden. Laat hun maar lekker zweten in hun lange broek

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_12721763
Ik loop in mijn ochtendjas de HBO binnen om een kop koffie te halen. Korte broeken op een universiteit mag ook wel, vind ik.
taim efter taim
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 09:27:55 #43
64191 boerinnetje
Kendime yeni bir ben lazũm
pi_12722308
Korte broeken op de universiteit??? Bij ons is het juist uitzondering als je GEEN korte broek, of kort jurkje of iets dergelijks aanhebt... Het moet vooral NIET bij elkaar passen... Das mode bij ons..

Ik studeer dan ook in Wageningen......

C'est la vie, et la vie est belle!
pi_12722340
Jezus, doe gewoon lekker aan waar je zin in hebt qua kort/lang. Wat een onzin dat het niet gepast zou zijn Het is de universiteit maar hoor.
wat moest je er nu al doen zeg?
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 09:46:12 #45
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_12722638
Korte broek onder je labjas aantrekken, dat ziet er geinig uit
Net of er allemaal potloodventers in witte jassen rondlopen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_12738494
Boven de 25 graden Celsius standaard korte broek. Ik ga me wat de pleuris zweten!

Doen waar je zin in hebt en niets aantrekken van anderen die bij 30 graden nog in langebroek, trui en jas !!!!!! (he Klaus !) naar school / TU komen.

pi_12738568
Bij ons moet je het zelf maar weten.
Volgens mij kan je zelfs in een jutenzak verschijnen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_12738588
Al wil ik in m'n zwembroek naar college.

Moet ik toch zelf weten.

pi_12738680
quote:
Oh nee he??? Een eerstejaars???
Of ben je er na 3 jaar nog niet achter dat een beetje student zelf uitmaakt wat hij draagt???
pi_12738736
Doe gewoon lekker een korte broek aan joh, het is nog steeds zomer dus.
Ik zou het gekker vinden als je in dec met een korte broek naar school ging, en dan maakt het nog niet uit want je moet dragen wat je fijn vind
al ben je de enige in een korte broek
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:11:18 #51
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12738748
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:08 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Of ben je er na 3 jaar nog niet achter dat een beetje student zelf uitmaakt wat hij draagt???

Hij's niet eerstejaars dude.
pi_12738770
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:11 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

Hij's niet eerstejaars dude.

Geen eerstejaars zijn en je er dan om druk maken wat de rest draagt??? Pulieeeeeez!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:12:42 #53
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12738780
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:12 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Geen eerstejaars zijn en je er dan om druk maken wat de rest draagt??? Pulieeeeeez!

Hij constateert.

En vraagt zich af waarom.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:30:20 #54
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_12740952
quote:
ik ga ook gewoon in korte broek, interesseerd me echt helemaal niks maar misschien is dat omdat ik al wat langer een poging doe om te studeren..bij mooi weer moet er wel iets heel bijzonders zijn wil ik komen
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:59:40 #55
43033 Shannara
Revolutionized
pi_12745817
* Shannara gaat ook ongegeneerd in z'n korte broek naar de uni
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_12749164
Veel mannen durven geen korte broek te dragen omdat de een of andere zeikerd in de Volkskrant het een paar jaar terug afkeurde en sindsdien hoor je mensen gewoon de hele tijd hetzelfde nakleppen.

Net zoiets als witte sokken of Buckler, een of andere pipo zegt dat het niet kan en iedereen gaat doen alsof het het Elfde Gebod van God persoonlijk is.

pi_12757015
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:08 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

4e jaars HBO-doorstromer
pi_12757116
Sjonge zeg wat weer een moralistisch gehuil allemaal. Nou is een korte broek al niet meer gepast. Jezus.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12757180
Bij ons (Biologie) draagt bij mooi weer bijna iedereen een kortebroek, inclusief docenten.
Met een lange broek en 30 graden sta je juist voor lul!

ik vindt dat gezeik op korte broeken zo achtelijk

pi_12757277
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 08:44 schreef HiZ het volgende:
Veel mannen durven geen korte broek te dragen omdat de een of andere zeikerd in de Volkskrant het een paar jaar terug afkeurde en sindsdien hoor je mensen gewoon de hele tijd hetzelfde nakleppen.

Net zoiets als witte sokken of Buckler, een of andere pipo zegt dat het niet kan en iedereen gaat doen alsof het het Elfde Gebod van God persoonlijk is.

JAaaaa Buckler!
Maar idd, dat was mijn punt ook idd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12757348
Ik draag ook gewoon een korte broek op de UT hoor. Trouwens ik ben zeker niet de enige.
pi_12763809
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:00 schreef Steijn het volgende:
Ik draag ook gewoon een korte broek op de UT hoor. Trouwens ik ben zeker niet de enige.
Ik denk trouwens dat het bij studies als rechten/bestuurskunde minder gewaardeerd wordt... 'T zal mij niets verbazen als dat sfeertje zoals op de middelbare school gewoon wordt doorgezet daar. een beetje semi-kak achtig: een korte broek dat kan toch niet. (sorry z'n beeld heb ik van dergelijke 'studies'

Als het heet is, doe je een korte broek aan, net zoals als dat als je dorst heb dat je gaat drinken en dat als je moet pissen dat je gaat pissen. niets vreemds aan dus.

pi_12763868
doe gewoon waar je zin in hebt. Al vond ik het vandaag wel meevallen met de warmte.
Je IP-Adres is 66.119.34.39. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')