ze durven gewoon niet
quote:had jij tijdens die 35 graden een lange broek aan
Op maandag 25 augustus 2003 23:41 schreef VikingGold het volgende:
Sowieso mannen in korte broek
quote:Jij hebt natuurlijk liever een man met een zweetnaad en een madenkwekerij.
quote:Wat is er niet gepast aan? Ik hoef toch niet te presenteren ofzo.
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind dat het niet echt gepast is maar goed je moet het zelf weten
quote:ik wel... alleen thuis loop ik in korte broek.
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef okkie-man het volgende:[..]
had jij tijdens die 35 graden een lange broek aan
quote:Op school is korte broek not done nee, vooral niet je eerste dag.
Op maandag 25 augustus 2003 23:40 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Na een lange welverdiende vakantie moest ik vandaag weer eens naar de universiteit (Zernike Groningen). Het was lekker weer dus ik trok de korte broek aan. Wat me opviel, is dat ik daarin de enige was. Ik ben verder niemand tegengekomen daar die ook de korte broek aan had! Is dit soms not-done, hebben ze het daar minder snel warm of durven ze het gewoon niet ?
quote:Ik wel
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef okkie-man het volgende:[..]
had jij tijdens die 35 graden een lange broek aan
Maar je moet gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind, dat doe ik ook
quote:Wat kan dat nu weer schelen. Bestaan daar ongeschreven wetten over dan? Etiquette-regels?
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind dat het niet echt gepast is maar goed je moet het zelf weten
Alfa_Drifter, je hebt mijns inziens gelijk.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt.
quote:Mwoa, ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet
Op maandag 25 augustus 2003 23:42 schreef Alfa_Drifter het volgende:[..]
Jij hebt natuurlijk liever een man met een zweetnaad en een madenkwekerij.
quote:Een Universiteit is geen school, HBO'er.
Op maandag 25 augustus 2003 23:43 schreef Par4n0id het volgende:
Op school is korte broek not done nee, vooral niet je eerste dag.
Das mijn mening dan he!
De meeste studenten/scholieren zijn gewoon te schijterig om een korte broek aan te trekken.
Stel je voor, dat je buiten de boot valt. Of dat je nagewezen en uitgelachen wordt.
Mocht het een keer 45 graden worden zit ik er in mijn zwembroek.
quote:Met de zon erbij was het best warm.
Op maandag 25 augustus 2003 23:54 schreef Am het volgende:
Vond je het vandaag warm hier bij het Zernike? Geen jas aan, okee... maar om nou echt te zeggen, kortebroekenweer? Dat is het voor mij pas vanaf een graad of 25... En aangezien we hier wel in Groningen zitten duurt het wel even voordat het zover is...
quote:Hier wel in ieder geval.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:00 schreef ChRoNiC het volgende:
Vandaag was het dus echt niet warm...
Triest vind ik het....
quote:Ach ja, het moet wel wat lijken heh. Sommige mensen hebben wat te compenseren. Ze doen maar waar ze zin in hebben.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:03 schreef HeyFreak het volgende:
wat een gedoe om niks, er zijn toch geen kledingvoorschriften op de uni? Ik heb een gruwelijke hekel aan van die balletjes die aldoor netjes in pak lopen (zelfs bij jou aan de overkant op de HBO Techniek zijn er van zulke figuren)Triest vind ik het....
quote:da's waar, maar ik schiet altijd spontaan in de lach als ik zo'n balletje zie, kan er niets aan doen, gewoon een reflex denk ik...
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:04 schreef Alfa_Drifter het volgende:[..]
Ach ja, het moet wel wat lijken heh. Sommige mensen hebben wat te compenseren. Ze doen maar waar ze zin in hebben.
Ik bedoel, je zit nog op school/universiteit, dus in feite stel je nog niets voor en dan al kapsones hebben en in een pak te lopen
quote:Allemaal gebakken lucht joh. Bedmiegers zijn 't.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:05 schreef HeyFreak het volgende:[..]
da's waar, maar ik schiet altijd spontaan in de lach als ik zo'n balletje zie, kan er niets aan doen, gewoon een reflex denk ik...
Ik bedoel, je zit nog op school/universiteit, dus in feite stel je nog niets voor en dan al kapsones hebben en in een pak te lopen
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:06 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Allemaal gebakken lucht joh. Bedmiegers zijn 't.
en sandalen erbij natuurlijk en een cowboyhoed. en mickey mouse sokken. en een te grote bril.
maar ik vind dat een korte broek best kan op de universiteit, ligt gewoon een beetje aan je studie (bij filosofie, natuurkunde, informatica is het prima heb ik uit eigen ervaring vernomen)
oh en een rode of zwarte korte broek (zolang het niet beige is) kan sowiezo vind ik.
quote:Wat heeft een korte broek met een studie te maken? Totaal niks. En een beige korte broek kan best goed gecombineerd worden.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:20 schreef RockandRoll.nl het volgende:
hmm vooral korte broeken in de winter met daarbij nog een T-shirtje vind ik toch wel erg stoer.en sandalen erbij natuurlijk
en een cowboyhoed. en mickey mouse sokken. en een te grote bril.
maar ik vind dat een korte broek best kan op de universiteit, ligt gewoon een beetje aan je studie (bij filosofie, natuurkunde, informatica is het prima heb ik uit eigen ervaring vernomen)
oh en een rode of zwarte korte broek (zolang het niet beige is) kan sowiezo vind ik.
quote:
Is dit soms not-done
Drie kwartbroek!
quote:Ja, stel je voor dat mannen ook nog eens wat koelte krijgen. Tegenwoordig lijkt het alsof vrouwen steeds meer bloot mogen gooien (
quote:idd
Op maandag 25 augustus 2003 23:47 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Wat kan 't schelen, universiteit, hbo, middelbare school.De meeste studenten/scholieren zijn gewoon te schijterig om een korte broek aan te trekken.
Stel je voor, dat je buiten de boot valt. Of dat je nagewezen en uitgelachen wordt.
Je moet gewoon doen wat je zelf wil en je niks aantrekken van die andere meelopers. Boeien wat zij vinden. Laat hun maar lekker zweten in hun lange broek
Ik studeer dan ook in Wageningen......
Doen waar je zin in hebt en niets aantrekken van anderen die bij 30 graden nog in langebroek, trui en jas !!!!!! (he Klaus !) naar school / TU komen.
quote:Oh nee he??? Een eerstejaars???
Na een lange welverdiende vakantie moest ik vandaag weer eens naar de universiteit (Zernike Groningen). Het was lekker weer dus ik trok de korte broek aan. Wat me opviel, is dat ik daarin de enige was. Ik ben verder niemand tegengekomen daar die ook de korte broek aan had! Is dit soms not-done, hebben ze het daar minder snel warm of durven ze het gewoon niet ?
quote:Hij's niet eerstejaars dude.
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:08 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Oh nee he??? Een eerstejaars???
Of ben je er na 3 jaar nog niet achter dat een beetje student zelf uitmaakt wat hij draagt???
quote:Geen eerstejaars zijn en je er dan om druk maken wat de rest draagt??? Pulieeeeeez!
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:11 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Hij's niet eerstejaars dude.
quote:Hij constateert.
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:12 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Geen eerstejaars zijn en je er dan om druk maken wat de rest draagt??? Pulieeeeeez!
En vraagt zich af waarom.
quote:ik ga ook gewoon in korte broek, interesseerd me echt helemaal niks maar misschien is dat omdat ik al wat langer een poging doe om te studeren..bij mooi weer moet er wel iets heel bijzonders zijn wil ik komen
Net zoiets als witte sokken of Buckler, een of andere pipo zegt dat het niet kan en iedereen gaat doen alsof het het Elfde Gebod van God persoonlijk is.
quote:4e jaars HBO-doorstromer
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:08 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Oh nee he??? Een eerstejaars???
Of ben je er na 3 jaar nog niet achter dat een beetje student zelf uitmaakt wat hij draagt???
ik vindt dat gezeik op korte broeken zo achtelijk
quote:JAaaaa Buckler!
Op woensdag 27 augustus 2003 08:44 schreef HiZ het volgende:
Veel mannen durven geen korte broek te dragen omdat de een of andere zeikerd in de Volkskrant het een paar jaar terug afkeurde en sindsdien hoor je mensen gewoon de hele tijd hetzelfde nakleppen.Net zoiets als witte sokken of Buckler, een of andere pipo zegt dat het niet kan en iedereen gaat doen alsof het het Elfde Gebod van God persoonlijk is.
quote:Ik denk trouwens dat het bij studies als rechten/bestuurskunde minder gewaardeerd wordt... 'T zal mij niets verbazen als dat sfeertje zoals op de middelbare school gewoon wordt doorgezet daar. een beetje semi-kak achtig: een korte broek dat kan toch niet.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:00 schreef Steijn het volgende:
Ik draag ook gewoon een korte broek op de UT hoor. Trouwens ik ben zeker niet de enige.
Als het heet is, doe je een korte broek aan, net zoals als dat als je dorst heb dat je gaat drinken en dat als je moet pissen dat je gaat pissen. niets vreemds aan dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |