abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_850066
ik ben heel fan van limpbizkit en weet iemand een leuke site van limpbizkit behalve www.limpbizkit.com ?

alvast bedankt

It's good to be a Lucky Star!
pi_850082
Ga het eerst goed leren schrijven, dan praten we verder Kijk eens op www.shoutweb.com staat veel betere muziek dan Limp Bizkit. Heb je trouwens de eerste CD al gehoord? Zo ja, vond je dat de beste?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  woensdag 21 maart 2001 @ 23:56:44 #3
10528 NMMV
EkkiEkkiEkkiPtangZoomBoing!
pi_850795
quote:
Op 21 maart 2001 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:
staat veel betere muziek dan Limp Bizkit.
goh
Every time I try to talk to someone it's "sorry this" and "forgive me that" and "I'm not worthy"...
  donderdag 22 maart 2001 @ 10:44:10 #4
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_851875
limp
pi_852462
Limp is best cool...vooral de laatste 2 cd's...

okee..bring it on

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_853739
Dit is echt een flameuitlokking maar goed Voor het "we-lopen-lekker-met-de-menigte-mee"publiek zijn de 2e en 3e CD inderdaad beter. Maar voor de echte fan BLIJFT de eerste CD gewoon het best. Waar ik me dood aan erger is dat door die klote Fred Durst Limp Bizkit nu in een adem genoemd wordt met Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre en al die andere rap-teringzooi. Alleen maar omdat meneertje Durst zichzelf zo belangrijk vindt. Het wordt tijd dat Wes en consorten op zoek gaan naar een andere zanger, zodat ze weer lekker dezelfde muziek kunnen gaan maken als op de eerste CD, want eerlijk is eerlijk, Wes speelt gewoon onder zijn kunnen op de nieuwe CD's. Fred Durst heeft overigens altijd al gezegd dat'ie geen zanger (goh!) maar eigenlijk een veelzijdige producer is. Kent iemand het soloproject van Wes? Da's echt
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2001 @ 17:52:01 #7
862 Arcee
Look closer
pi_853756
quote:
Op 21 maart 2001 21:01 schreef LuckyStar het volgende:
ik ben heel fan van limpbizkit en weet iemand een leuke site van limpbizkit behalve www.limpbizkit.com ?
Ik vind dit wel een leuke site.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_853766
Limp Bigshit
pi_853914
quote:
Op 22 maart 2001 17:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
(...) Kent iemand het soloproject van Wes? Da's echt
Wes Borland solo??? Hoe, wanneer, wat??
pi_853959
quote:
Op 22 maart 2001 18:33 schreef WaterBlade7 het volgende:
Wes Borland solo??? Hoe, wanneer, wat??
Dat project heet Big Dumb Face, de CD heet Duke Lion Fights The Terror. Het klinkt echt heel erg grappig, totaal niet Limp Bizkit achtig!
pi_854007
ikzelf ben ook zwaar fan van Limp Bizkit!
no matter what other people think about it

en zelf ken ik niet echt een andere site

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_854387
www.limpsite.com
Weet niet of het iets is, maar it's worth a try I guess...

Ow ja, ik vind Limp Bizkit leuk om te horen. Als je zelf een andere mening hebt, NO PROBLEM MAN! Ieder zijn smaak...

.
pi_854435
quote:
Dit is echt een flameuitlokking maar goed Voor het "we-lopen-lekker-met-de-menigte-mee"publiek zijn de 2e en 3e CD inderdaad beter. Maar voor de echte fan BLIJFT de eerste CD gewoon het best.
Ehm ik ben het niet geheel met je eens. Ik ben fan van Limp Bizkit geworden toen ik ze op de Family Values tour 98 zag en daarna toen Nookie op tv kwam. Dat was lekker vernieuwend en vet! CD gekocht (SO), en die heeft een jaar in mijn speler gezeten. Ondertussen ook de eerste cd gekocht (vet), maar het bleef wachten op de nieuwe. Dat viel me best tegen. Waar 3$Bill y'all a-commercieel was, SO erg goed in elkaar zat met erg goede nummers, was Chocolate Starfish voor mij een enorme domper. Luister bijvoorbeeld naar dat nummer met Xzibit - Getcha Groove On. Tzal me verbazen als dat niet wordt uitgebracht. Supercommercieel. Maar om alleen de eerste CD goed te noemen? Naah, Significant Other is ook goed, alleen jammer dat het een beetje overhyped is. Als de Deftones bijvoorbeeld een nieuwe cd uitbrengen, en die is vet, maar wordt ook door het grote publiek opgepakt, krijg je hetzelfde gezeik. Eerst een paar zeikerds die per se willen dat hun band underground blijft, en die steken meer mensen aan en het gezeik is net zo erg als nu. Maar wat betreft Chocolate Starfish heb je gelijk...
The only truth is that everything is a lie --- Mental (Eels)
pi_854492
quote:
Op 22 maart 2001 20:58 schreef TheNookie het volgende:
Naah, Significant Other is ook goed, alleen jammer dat het een beetje overhyped is.
Amen, er zitten goeie nummers tussen als Nookie, Break Stuff (wat IMHO TE VAAK wordt gebruikt als "het nummer waarin je lekker je agressie kwijt kan") en No Sex bv.
quote:
Als de Deftones bijvoorbeeld een nieuwe cd uitbrengen, en die is vet, maar wordt ook door het grote publiek opgepakt, krijg je hetzelfde gezeik.
Godzijdank heeft Deftones niet de sound om door het grote publiek opgepikt te worden. Ik neem nu even als referentiepunt mijn zusje . Typische Top40 muziekliefhebster, drie keer raden welke band ze goed vindt... JUIST, Limp Bizkit Maar als je de eerste CD laat horen zegt ze: "Da's toch geen Limp Bizkit?" Zelfde met Deftones "Wat een takkeherrie, harde gitaren en veel geschreeuw". Als de Deftones aan hun eigen sound blijven vasthouden, zal het nooit mainstream worden, daar issut veel te zwaar voor. Limp Bizkit is alleen maar populair geworden nadat ze hun eigen sound veranderd hadden. En ik hoop van ganzen harte dat de Deftones niet hetzelfde lot beschoren is als Limp Bizkit, want daar zit het muzikaal technisch veelste sterk voor in elkaar.
pi_855604
Helemaal mee eens Flipneus!!! Deftones blijven underground...
  vrijdag 23 maart 2001 @ 09:53:23 #16
10005 KTEINO
http://www.fabianvalkenberg.nl
pi_855699
Nog veel belangrijker....

Tool.

pi_855766
quote:
Waar ik me dood aan erger is dat door die klote Fred Durst Limp Bizkit nu in een adem genoemd wordt met Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre en al die andere rap-teringzooi.
Vind je het gek? Hij huppelt in elke clip voorbij. Nu zit die zelf in de clip van die irritante mini-snoopdog....Bohow ofzo
pi_856826
Nog erger:
quote:
Britney Loves Fred Durst -

Teen sensation Britney Spears is hoping to make a rap-metal record -- by collaborating with rockers Limp Bizkit.

The singer is willing to try a different sound by working with hard-rocking Fred Durst and gang.

The virginal blonde says, "I'd love to do something like that in the future -- it sounds like a great idea."

pi_856852
Fred heeft ook al een keer met Christina Aguilera opgetreden, op de MTV Video Music Awards in de VS geloof ik. Ik vonnet wel cool op zich, maar Britney hoef ik echt niet op een podium met Fred te zien!!
  vrijdag 23 maart 2001 @ 16:10:13 #20
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_857395
Dat was niet echt samen met haar hoor. Hij sprong op het podium en zong het eerste stukje van Livin' It Up.
pi_858430
Zeg waarom staat dit in het muziek forum?
Maar goed ik ben aaaaabsoluut geen lb fan, maar 3$bill is nou net de enige die ik wel lachûh vind
Die twee daar na
[edit]wrom moet die topictitel nou zo SCHREEUWERIG
[edit2]LOL :

[Dit bericht is gewijzigd door johnny_appleseed op 23-03-2001 21:10]

zaterdag 24 maart 2001 @ 11:34:42 #22
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_860308
quote:
Op 23 maart 2001 16:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dat was niet echt samen met haar hoor. Hij sprong op het podium en zong het eerste stukje van Livin' It Up.
Nee ok, maar ze stonden wel tegelijk op het podium, en Christina kreunde door Fred's zang heen. Livin' It Up vinnik trouwens een van de weinige betere nummers, samen met Hold On, maar dan heb je't ook wel weer gehad
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_860319
Boiler vinnik ook wel goed... En dan heb je het inderdaad wel gehad. Dat Hot Dog nummer is echt zwaaaar triest, alleen maar gefuck en geshit.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 15:11:25 #24
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_860857
Ik heb Tool effe uit mijn speler gehaald (schande!!!) en Chocolate Starfish uit het stof getrokken, om effe alle nummers te raten...
HotDog - Op zich lekker nummer, maar inderdaad veeeeel te veel fuck

My Generation - Begint snel te vervelen, maar de eerst keer dat ik hem hoorde vonnik hem wel ok. Nu dus niet echt meer (alleen het DJ Lethal bring it on stukje nog wel)

Full Nelson - Lekker ruig begin, met af en toe een beetje retro naar Counterfeit (met de hoge gitaar-tonen). Eigenlijk wel een leuk nummer, alleen zijn de coupletten te standaard

My Way - Tsjaah het gaat, meer kan ik er niet over zeggen

Rollin - Eerste tien keer luisteren supervet, maar dan zie je in dat dit nummer gemaakt is om mee te scoren. Vooral dat Rollin Rollin Rollin rollin is irritant

Livin' It Up - Ja vet nummer, met een vet refrein.

The One - Klotenummer, zit nix in

Getcha Groove On - Dieptepunt van de CD, irritante achtergrond-piep, veeeeeel te commercieel, geen gitaar

Take A Look Around - Kapot gedraaid op TV en radio, het is een van de best in elkaar zittende songs van de CD...

It'll be OK - Best lekker nummer. Leuke beat, afwisseling erin, bovengemiddeld dus

Boiler - Had op SO kunnen staan. Inderdaad goed nummer. Wordt de nieuwe video geloof ik, of Livin' It Up. Anyway, lekkere riff, leuke echo in de rap af en toe

Hold On - Misschien vinnikem wel zo lekker omdat Scott Weiland zingt, maar ik denk dat het sowieso kwalitatief een van de betere nummers is...

Rollin (Hiphop) - Ach ja, wat moet ik er over zeggen? Raar om zoiets op een CD te zetten, zet het dan op de single Rollin'. Maar ok, op zich wel lekker, maar je moet hem niet te vaak horen...

Outro - Cooool! Did you call him DJ Lethal when you were kids? Echt cool, alleen die 5 minuten gelach is kut. Maar dan zettik hem gewoon uit

pi_860898
quote:
Op 24 maart 2001 15:11 schreef WasQ het volgende:
HotDog - Op zich lekker nummer, maar inderdaad veeeeel te veel fuck
Als de tekst anders was geweest was het inderdaad een lekker nummer geweest, want de beat en gitaren zitten an sich wel goed in elkaar.
quote:
My Generation - Begint snel te vervelen, maar de eerst keer dat ik hem hoorde vonnik hem wel ok. Nu dus niet echt meer (alleen het DJ Lethal bring it on stukje nog wel)
Wel een lekker springplaat voor de rest. Alleen die tekst. Arrrgh! "I've downloaded the shockwave, for all you ladies in the cage, to get ya groove on"
quote:
Full Nelson - Lekker ruig begin, met af en toe een beetje retro naar Counterfeit (met de hoge gitaar-tonen). Eigenlijk wel een leuk nummer, alleen zijn de coupletten te standaard
Ik vinnut beetje een irritant nummertje. Dat intro had er niet in gehoeven IMHO, want de rest van het nummer klinkt totaal anders.
quote:
My Way - Tsjaah het gaat, meer kan ik er niet over zeggen
Dit vinnuk zelf dan weer een van de iets betere nummers. Het refrein loopt qua muziek wel lekker. Tekstueel, mwoah. Maar daar moet je geen Limp Bizkit voor luisteren.
quote:
Rollin - Eerste tien keer luisteren supervet, maar dan zie je in dat dit nummer gemaakt is om mee te scoren. Vooral dat Rollin Rollin Rollin rollin is irritant.
Altijd al een irritant nummer gevonden.
quote:
Livin' It Up - Ja vet nummer, met een vet refrein.
Lekker agressief nummertje Doet het goed tijdens een concert denk ik.
quote:
The One - Klotenummer, zit nix in
*zucht* en dan komt er zo'n boutnummer achter aan
quote:
Getcha Groove On - Dieptepunt van de CD, irritante achtergrond-piep, veeeeeel te commercieel, geen gitaar
Schandalig dat dit op een CD staat van band die eerst tot de grondleggers van de Nu Metal gerekend kon worden, echt zonde. Ik vinnut ook zo zielig voor Wes.
quote:
Take A Look Around - Kapot gedraaid op TV en radio, het is een van de best in elkaar zittende songs van de CD...
Als dit nummer niet zo vaak gedraaid was, was dit mijn favo van de CD geweest. Komt nu een beetje mijn strot uit. Het gitaargedeelte steekt wel heel goed in elkaar. Hier laat Wes zien waar hij tot in staat is.
quote:
It'll be OK - Best lekker nummer. Leuke beat, afwisseling erin, bovengemiddeld dus
Leuk nummer indeed.
quote:
Boiler - Had op SO kunnen staan. Inderdaad goed nummer. Wordt de nieuwe video geloof ik, of Livin' It Up. Anyway, lekkere riff, leuke echo in de rap af en toe
Mijn favo van het album. Lekkere zware gitaren en goed drumwerk. En het zanggedeelte is ook bovengemiddeld.
quote:
Hold On - Misschien vinnikem wel zo lekker omdat Scott Weiland zingt, maar ik denk dat het sowieso kwalitatief een van de betere nummers is...
Zwaaaaaar goed nummer. Beetje depri sfeer. I like it.
quote:
Rollin (Hiphop) - Ach ja, wat moet ik er over zeggen? Raar om zoiets op een CD te zetten, zet het dan op de single Rollin'. Maar ok, op zich wel lekker, maar je moet hem niet te vaak horen...
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken.

En nu ga'k uitrusten van het quoten Trouwens, welke CD van Tool raad je me aan? Ik ben helemaal verliefd op de stem van de zanger sinds hij dat nummer met Chino zong.

zaterdag 24 maart 2001 @ 19:46:07 #26
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861360
Nou, ik ben nog maar beginnende Tool-fan, maar weet wel dat Aenima mijn favoriete CD is. In mei komt de nieuwe Tool uit, dus daar kun je ook op wachten. Alhoewel op Undertow prachtige nummers staan als Sober, vinnik dat er ook een aantal mindere (ouderwets klinkende) nummers tussen zitten. Opiate kennik nog niet echt goed. Ik hou het dus bij Aenima, met als topnummer Stinkfist.
En als je Maynard's stem zo vet vindt, vergeet dan ook niet A Perfect Circle. Zij hebben ook een goede cd (Mer de Noms). Zelfde zanger dus... Passenger is trouwens inderdaad een superlekker nummer. Is wel wat anders dan Getcha Groove On!!!
pi_861386
Daarom hoop ik ook dat de Deftones ook naar Dynamo komen. Dan isser een kleine kans dat Passenger eens een keertje live gespeeld gaat worden Maar bedankt voor de info *starting Napster *
  zaterdag 24 maart 2001 @ 19:54:59 #28
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861391
En dan kan Chino met Soulfly "Pain" spelen en Max Cavalera met Deftones "Headup"....
Zou wel vet zijn inderdaad. Maar aan de andere kant ook weer niet, want geld voor 3 festivals dit jaar heb ik niet
pi_861396
Precies jah. En ik ga alleen naar Dynamo dit jaar. Kan ik gelijk het gemiste concert van (hed) pe inhalen (ook een van mijn favo bands)
  zaterdag 24 maart 2001 @ 20:11:19 #30
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861431
Ja hed(PE) is inderdaad ook supervet. Vergeet niet als je er toch bent Tool, Hed(PE) dus, Papa Roach, Mudvayne en vooral Soulfly te checken!!
pi_861744
Hmmzzz, laten dat nou net ALLE bands zijn waar ik al van plan was naar toe te gaan
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:04:12 #32
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861846
Dan kan ik niet zeggen dat je een slechte smaak hebt
pi_861886
Ik vind alleen Mudvayne wat minder. Teveel Slipknotachtig. Maar ik zit me vet te verheugen op Soulfly, die schijnen live heel erg goed te zijn.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:13:55 #34
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861890
Ik heb ze op 5 december gezien in 013. Show van nog geen uur, maar het was suuuupervet. Echt kick ass gewoon. Veel energie, en het zat errug goed in elkaar!! Verheug je er maar op ja!!
pi_861910
Owkej dan En nu maar blijven hopen dat de Deftones komen dan Dat zou dan de derde keer in een jaar zijn da'k ze live zie
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:20:59 #36
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861920
Ik was echt graag gegaan maandag. Fok! Maar niemand wilde mee. "Teringherrie", "duur", "geen zin", je kent het wel. Nou ja, dan maar niet. Maandag kom ik op school, hoor ik dat Green Lizard ook komt. Aangezien ik die dus ook vet vind (en Linkin Park ook) wilde ik alsnog gaan. Dus ik naar het postkantoor. Alles uitverkocht. Damn! Jammer man. Dan maar een andere keer de Deftones zien...
pi_861936
Post dan voortaan op het forum Ik ontmoette mijn concertgangmaten ook pas voor de HMH. En de treinreis viel best wel mee.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:31:08 #38
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861969
Tsjaah, goed idee voor de volgende keer... Ach, mijn volgende concert is dicht bij de deur, in 013. Muse met JJ72. Niet het ruige werk, maar wel mooi
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:35:44 #39
3878 Vork
Manisch creatief
pi_861982
schande inderdaad dat iemand een cd van Tool uit z'n cd speler haalt om Limp te luisteren..

maargoed... die laatste is een zeer goed album van ze inderdaad (van Tool dus), als je echt mooie muziek van ze wilt horne, moeje ide DVD (salival) aanschaffen of anders geowon de mp3's van dem uziek die op die DVD staan van 't net rippen...

Limp vinnik nogsteeds niet veel boeiend, te simpel, inhoudloos geschreeuw (das niet helemaal waar bij de wat eerdere nummers enige nummer wa'k wel goed van ze vind is Take a Look Around, zit meer creativiteit in zegmaar dan at ze verder hebben gemaakt.)

zaterdag 24 maart 2001 @ 23:39:39 #40
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861994
Ik schaamde me ook enorm hoor Vork!
Ik heb helaas geen dvd, dus zal ik het inderdaad eens moeten napsteren...

En Limp Bizkit, ach ja, het wordt er niet beter op...

maandag 26 maart 2001 @ 10:02:12 #41
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_865353
1. het 1e limp bizkit album is goed (dus heb ik)
2.bigDUMBface is cool 8)
3. NoFX is de beste!
shmuck
  maandag 26 maart 2001 @ 14:36:51 #42
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_865885
Big Dumb Face roeleert inderdaad vet gewoon! Hoop dat ze binnenkort voor een concert naar Nederland komen!
pi_872413
ik vindt het toevallig goeie muziek
maar tnx voor de gene die me een site hebben gegeven!!
It's good to be a Lucky Star!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')