abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12726576
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:52 schreef Meadowmeal het volgende:
Waarschijnlijk net zulke flauwekul als de 4CD boxen van LOTR
jij zou hier niet mogen posten
pi_12737362
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

(tis 4dvd box )

En idd, ik vind de Extended editie elke cent waard die ik ervoor betaald heb

Ik heb eerste de Amerikaanse versie gezien, daarna de Japanse, maar die vond ik toen lang zo goed niet meer eigelijk. Maar 20 euro voor 4dvd's is 5 euro per stuk Dus dat valt weer mee.

There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:26:31 #28
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_12740848
Ik ga hem morgen kopen bij de FRS, mijn ouwe divxjes veroriginaliseren.
Als ik het goed begrijp zijn het gewoon de ringu films allemaal op elkaar gepakt, niks veranderd ofzo?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  woensdag 27 augustus 2003 @ 10:22:59 #29
65107 Meadowmeal
a wonderful wooden reason
pi_12750645
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

Sorry, ik vind die LOTR boxen tamelijk geldklopperij, maar ik had'm natuurlijk ook niet hóéven kopen en zal dat van deel 2 dan ook niet meer doen. Van The Ring weet ik eigenlijk zo weinig dat ik allicht beter mijn grote waffel had kunnen houden...:X
pi_12805753
Ik heb hem binnen Het is wat je kunt verwachten voor die prijs. Simpel, maar goed afgewerkt. Geen extra's, maar de voor de rest goed voor de prijs
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 29 september 2003 @ 14:14:47 #31
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_13519917
ik vind die box helemaal niet zo goed.
de beeldkwaliteit van de eerste dvd al is werkelijk om te kakken zo slecht. (ook al is de dvd anamorf)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_15552435
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef dethoom het volgende:
ik vind em klote.... was bij deel 1 en 2 in slaap gevallen.... ring 0 lijkt me weinig toevoeging hebben .

is idd japanse versie

Alle 4 topfilms ....volgens mij ben je gewoon te jong voor die films om ze te begrijpen
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  vrijdag 19 december 2003 @ 22:02:35 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15552500
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:13 schreef Weakling het volgende:

[..]

Mjah ... daar heb je op zich wel gelijk in natuurlijk ... maar ben een extraas junkie ... ik voel me dan echt bekocht als ik thuis een mindere versie heb liggen ...

Ja ik heb laatst ook gezondigd, ik heb laatst mallrats collectors edition gekocht terwijl ik de kale versie al had. Ach, heb ik weer een cadeautje voorde eerstvolgende verjaardag van een maat
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')