quote:Ik ben bereid die verplichte spreiding te ondergaan hoor.
Op maandag 25 augustus 2003 21:44 schreef gelly het volgende:[..]
Misschien is dat wel het probleem van vandaag de dag. Alles moet veiliger en beter, maar men wil er zelf zo weinig mogelijk voor doen. In dat geval zeg ik, niet zeuren en accepteer de huidige situatie.
Jij ook?
quote:Vraag me af of dat automatisch een verbetering is
Graag. Of nee, in dit geval zou ik dus behouden moeten worden hier in de wijk en zullen er vooral allochtonen moeten verdwijnen en autochtonen voor die mensen in de plaats komen.
[Dit bericht is gewijzigd door stephanUS op 25-08-2003 21:50]
quote:Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen. Het is ook een trend om af te geven op allochtonen, dus sja, hoe betrouwbaar is het onderzoek ?
Op maandag 25 augustus 2003 21:45 schreef Lithion het volgende:[..]
Oh, dat zeker. Deze hele opiniepeiling geeft al sterk te denken over hoe laat we zijn met het signaleren van dit probleem.
quote:Idd.
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef milagro het volgende:[..]
Precies, jij mag blijven zitten, je bent de minderheid
quote:Ik ben niet van plan om in de Randstad te gaan wonen, dus hoe zou een dergelijke maatregel mij moeten treffen ?
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik ben bereid die verplichte spreiding te ondergaan hoor.
Jij ook?
quote:Sinds wanneer ben je links dan?
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Idd.
Krijg ik nu ook subsidie?
quote:Nou niet inhalig worden, je krijgt al autochtone buren, is dat niet genoeg?
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Idd.
Krijg ik nu ook subsidie?
quote:Oh het zou alleen de randstad moeten betreffen volgens jou?
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ben niet van plan om in de Randstad te gaan wonen, dus hoe zou een dergelijke maatregel mij moeten treffen ?
Zo kan ik ook zo nonchalant doen ja!
.
De maatregel zou jou treffen als volgt: iedere autochtoon uit jouw dorp die verhuist wordt vervangen door een allochtoon. Wanneer je zelf wilt verhuizen wordt je gedwongen te wonen in een, op dat moment nog iig, overwegend allochtone buurt.
quote:Ah, dat zou betekenen dat de situatie in de grote steden waarschijnlijk nóg nijpender is.
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen.
Bovendien kan dat ook juist aantonen dat veel mensen willen voorkomen dat de trend die in de grote steden plaatsvindt ook bij hen voet aan de grond krijgt.
quote:Spreiden van NIEUWKOMERS, niet van wat er al zit..
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel, milagro, maar ik wordt zo moe van het domme gelul over spreiden zonder dat men 2 tellen nadenkt over de consequenties daarvan die nogal ingrijpend zullen zijn voor iedere Nederlander als dit echt gedaan zou worden.
En nee, het gaat echt niet gebeuren, we blijven gewoon lekker kankeren en ontevreden doen en intussen in onze blanke slaapsteden mee doen met enquetes om te zeggen hoe erg het allemaal is.
Maar ook dat zal niet werken, het is eenvoudig te laat.
Men heeft nooit voorzien dat het zo'n vaart zou lopen.
(Ja, DS 70 destijds, maar die werden voor gek verklaard)
quote:los van of je in een huurhuis woont of niet, een soort flodder in het kwadraat?
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Oh het zou alleen de randstad moeten betreffen volgens jou?
.
De maatregel zou jou treffen als volgt: iedere autochtoon uit jouw dorp die verhuist wordt vervangen door een allochtoon. Wanneer je zelf wilt verhuizen wordt je gedwongen te wonen in een, op dat moment nog iig, overwegend allochtone buurt.
quote:Mwoa, wellicht is het het proberen waard? Met niks doen gaat er sowieso helemaal niks gebeuren.
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef milagro het volgende:
Spreiden van NIEUWKOMERS, niet van wat er al zit..
En die nieuwkomers betreft dan auto en alloch..Maar ook dat zal niet werken, het is eenvoudig te laat.
quote:Tot 3 jaar geleden werd je nog uitgelachen als je zei dat de grote steden binnen enkele jaren overwegend allochtoon zouden zijn.
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef milagro het volgende:
Maar ook dat zal niet werken, het is eenvoudig te laat.
Men heeft nooit voorzien dat het zo'n vaart zou lopen.
(Ja, DS 70 destijds, maar die werden voor gek verklaard)
En zie nu eens.
quote:Nee, het gaat erom dat de verhoudingen weer recht worden getrokken. Hier zou dus geen autochtoon hoeven te verhuizen, allochtonen zouden echter voorrang kunnen krijgen voor een woning hier.
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Oh het zou alleen de randstad moeten betreffen volgens jou?
.
In de grote steden zouden autochtonen voorgetrokken moeten worden in de mindere buurten.
Ik ben er trouwens falikant op tegen.
quote:wie gewoon niets flikt, hoeft zich ook geen zorgen te maken
Op maandag 25 augustus 2003 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Wat ik al zeg
Model Singapore
Kei en keihard aanpakken van alle criminaliteit, niets gedogen,
propje of kauwgom op straat 500 euro boete,
Beetje spuiten met een spuitbus?
20 Stokslagen
Zakkenrollen? Straatroof?
Stokslagen, gevangenisstraf, land uit
Drughandel?
Ophangen
quote:Oh iedere allochtoone familie is ala Flodder?
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
los van of je in een huurhuis woont of niet, een soort flodder in het kwadraat?
quote:Dat is denk ik ook het geval.
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Lithion het volgende:[..]
Ah, dat zou betekenen dat de situatie in de grote steden waarschijnlijk nóg nijpender is.
.
Bovendien kan dat ook juist aantonen dat veel mensen willen voorkomen dat de trend die in de grote steden plaatsvindt ook bij hen voet aan de grond krijgt.
quote:En autochtonen dus geen woning meer.
Op maandag 25 augustus 2003 21:54 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, het gaat erom dat de verhoudingen weer recht worden getrokken. Hier zou dus geen autochtoon hoeven te verhuizen, allochtonen zouden echter voorrang kunnen krijgen voor een woning hier.
quote:En allochtonen geweerd.
In de grote steden zouden autochtonen voorgetrokken moeten worden in de mindere buurten.
quote:Ja, want het zou je zelf wel eens kunnen raken he?
Ik ben er trouwens falikant op tegen.
Niets doen dus?
quote:Daar gaat het me niet om, ik vind dat iedereen zou moeten kunnen wonen waar ie wil.
Op maandag 25 augustus 2003 21:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ja, want het zou je zelf wel eens kunnen raken he?
Niets doen dus?
quote:nope
Op maandag 25 augustus 2003 21:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Oh iedere allochtoone familie is ala Flodder?
quote:Och ja, het volk is in de war, de beleidsmakers weten wel beter!
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef gelly het volgende:[..]
Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen. Het is ook een trend om af te geven op allochtonen, dus sja, hoe betrouwbaar is het onderzoek ?
De bekende linkse riedel...
quote:Maar dan krijg je dus dat een woning vrij staat; een autochtoon wil kopen/huren, maar krijgt te horen: "sorry, gereserveerd voor een allochtoon, dit is een vrij witte buurt; we zitten nog niet op het allochtonen-quotum".
Op maandag 25 augustus 2003 21:54 schreef Lithion het volgende:[..]
Mwoa, wellicht is het het proberen waard? Met niks doen gaat er sowieso helemaal niks gebeuren.
De tegenreactie zal zijn: "ja, dt is een witte buurt, dat weet ik, daarom wil ik hier wonen, dit is positieve discrimiantie, bla bla".
Leuk toch.
Heb ik al gezegd dat ik tegen ben?
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 25-08-2003 21:59]
quote:Het volk is onderhevig aan trends, dat lijkt me vooral een rechts gegeven. Trends zijn echter niet betrouwbaar genoeg om daar een langdurend beleid op te baseren. Maar staar je vooral rot naar politieke hokjes.
Op maandag 25 augustus 2003 21:57 schreef Logischer het volgende:[..]
Och ja, het volk is in de war, de beleidsmakers weten wel beter!
De bekende linkse riedel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |