abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12713645
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien is dat wel het probleem van vandaag de dag. Alles moet veiliger en beter, maar men wil er zelf zo weinig mogelijk voor doen. In dat geval zeg ik, niet zeuren en accepteer de huidige situatie.

Ik ben bereid die verplichte spreiding te ondergaan hoor.

Jij ook?

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:49:35 #202
61098 stephanUS
Zaphod BeeblebroX
pi_12713653
quote:
Graag. Of nee, in dit geval zou ik dus behouden moeten worden hier in de wijk en zullen er vooral allochtonen moeten verdwijnen en autochtonen voor die mensen in de plaats komen.
Vraag me af of dat automatisch een verbetering is

[Dit bericht is gewijzigd door stephanUS op 25-08-2003 21:50]

[url=http://www.the-music-of-us.com]almost exactly, but not quite, entirely unlike anything you ever knew[/url]
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:49:51 #203
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12713665
Overigens woon ik al in een wijk met een onevenredig aantal allochtonen, dus die opmerkingen dat ik dan m'n kop maar moet houden kunnen mooi achterwege blijven .
pi_12713669
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:45 schreef Lithion het volgende:

[..]

Oh, dat zeker. Deze hele opiniepeiling geeft al sterk te denken over hoe laat we zijn met het signaleren van dit probleem.

Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen. Het is ook een trend om af te geven op allochtonen, dus sja, hoe betrouwbaar is het onderzoek ?
pi_12713674
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies, jij mag blijven zitten, je bent de minderheid

Idd.
Krijg ik nu ook subsidie?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12713691
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ik ben bereid die verplichte spreiding te ondergaan hoor.

Jij ook?

Ik ben niet van plan om in de Randstad te gaan wonen, dus hoe zou een dergelijke maatregel mij moeten treffen ?
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:51:01 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12713714
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Idd.

Sinds wanneer ben je links dan?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12713730
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Idd.

Nou niet inhalig worden, je krijgt al autochtone buren, is dat niet genoeg?
pi_12713743
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om in de Randstad te gaan wonen, dus hoe zou een dergelijke maatregel mij moeten treffen ?

Oh het zou alleen de randstad moeten betreffen volgens jou?

Zo kan ik ook zo nonchalant doen ja! .

De maatregel zou jou treffen als volgt: iedere autochtoon uit jouw dorp die verhuist wordt vervangen door een allochtoon. Wanneer je zelf wilt verhuizen wordt je gedwongen te wonen in een, op dat moment nog iig, overwegend allochtone buurt.

maandag 25 augustus 2003 @ 21:52:40 #210
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12713782
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen.
Ah, dat zou betekenen dat de situatie in de grote steden waarschijnlijk nóg nijpender is. .

Bovendien kan dat ook juist aantonen dat veel mensen willen voorkomen dat de trend die in de grote steden plaatsvindt ook bij hen voet aan de grond krijgt.

pi_12713801
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, milagro, maar ik wordt zo moe van het domme gelul over spreiden zonder dat men 2 tellen nadenkt over de consequenties daarvan die nogal ingrijpend zullen zijn voor iedere Nederlander als dit echt gedaan zou worden.

En nee, het gaat echt niet gebeuren, we blijven gewoon lekker kankeren en ontevreden doen en intussen in onze blanke slaapsteden mee doen met enquetes om te zeggen hoe erg het allemaal is.

Spreiden van NIEUWKOMERS, niet van wat er al zit..
En die nieuwkomers betreft dan auto en alloch..

Maar ook dat zal niet werken, het is eenvoudig te laat.
Men heeft nooit voorzien dat het zo'n vaart zou lopen.
(Ja, DS 70 destijds, maar die werden voor gek verklaard)

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:53:43 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12713816
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

De maatregel zou jou treffen als volgt: iedere autochtoon uit jouw dorp die verhuist wordt vervangen door een allochtoon. Wanneer je zelf wilt verhuizen wordt je gedwongen te wonen in een, op dat moment nog iig, overwegend allochtone buurt.

los van of je in een huurhuis woont of niet, een soort flodder in het kwadraat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:54:15 #213
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12713834
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef milagro het volgende:
Spreiden van NIEUWKOMERS, niet van wat er al zit..
En die nieuwkomers betreft dan auto en alloch..

Mwoa, wellicht is het het proberen waard? Met niks doen gaat er sowieso helemaal niks gebeuren.
pi_12713841
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef milagro het volgende:

Men heeft nooit voorzien dat het zo'n vaart zou lopen.
(Ja, DS 70 destijds, maar die werden voor gek verklaard)

Tot 3 jaar geleden werd je nog uitgelachen als je zei dat de grote steden binnen enkele jaren overwegend allochtoon zouden zijn.

En zie nu eens.

pi_12713852
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat de verhoudingen weer recht worden getrokken. Hier zou dus geen autochtoon hoeven te verhuizen, allochtonen zouden echter voorrang kunnen krijgen voor een woning hier.

In de grote steden zouden autochtonen voorgetrokken moeten worden in de mindere buurten.

Ik ben er trouwens falikant op tegen.

maandag 25 augustus 2003 @ 21:54:57 #216
64125 realist
Meneer Realist voor jou !
pi_12713859
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat ik al zeg
Model Singapore
Kei en keihard aanpakken van alle criminaliteit, niets gedogen,
propje of kauwgom op straat 500 euro boete,
Beetje spuiten met een spuitbus?
20 Stokslagen
Zakkenrollen? Straatroof?
Stokslagen, gevangenisstraf, land uit
Drughandel?
Ophangen

wie gewoon niets flikt, hoeft zich ook geen zorgen te maken
ik maak me in elk geval geen zorgen, want ik ben een hardwerkende burger en ik ben het echt spuug maar dan ook spuugzat, dat geklooi met allo's
* realist woont in Den Haag
[url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
pi_12713865
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

los van of je in een huurhuis woont of niet, een soort flodder in het kwadraat?

Oh iedere allochtoone familie is ala Flodder?
pi_12713876
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:52 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ah, dat zou betekenen dat de situatie in de grote steden waarschijnlijk nóg nijpender is. .

Bovendien kan dat ook juist aantonen dat veel mensen willen voorkomen dat de trend die in de grote steden plaatsvindt ook bij hen voet aan de grond krijgt.

Dat is denk ik ook het geval.
Men praat vanuit zijn eigen vertrouwde positie en ziet wat er elders gebeurt en wilt dat niet, maar beseft niet dat als men vóór stemt, men eigenlijk 'het probleem' naar zich toehaalt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12713912
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat de verhoudingen weer recht worden getrokken. Hier zou dus geen autochtoon hoeven te verhuizen, allochtonen zouden echter voorrang kunnen krijgen voor een woning hier.

En autochtonen dus geen woning meer.
quote:
In de grote steden zouden autochtonen voorgetrokken moeten worden in de mindere buurten.
En allochtonen geweerd.
quote:
Ik ben er trouwens falikant op tegen.
Ja, want het zou je zelf wel eens kunnen raken he?

Niets doen dus?

pi_12713947
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ja, want het zou je zelf wel eens kunnen raken he?

Niets doen dus?

Daar gaat het me niet om, ik vind dat iedereen zou moeten kunnen wonen waar ie wil.
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:57:40 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12713957
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Oh iedere allochtoone familie is ala Flodder?

nope
maar dat is een (absurd) voorbeeld van wat je krijgt met gedwongen spreiding .
Das volledige onzin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12713959
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is een landelijke enquete, dus je kunt je afvragen of de ja zeggers daadwerkelijk problemen hebben met grote hoeveelheden allochtonen. Het is ook een trend om af te geven op allochtonen, dus sja, hoe betrouwbaar is het onderzoek ?

Och ja, het volk is in de war, de beleidsmakers weten wel beter!

De bekende linkse riedel...

maandag 25 augustus 2003 @ 21:57:53 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12713963
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:54 schreef Lithion het volgende:

[..]

Mwoa, wellicht is het het proberen waard? Met niks doen gaat er sowieso helemaal niks gebeuren.

Maar dan krijg je dus dat een woning vrij staat; een autochtoon wil kopen/huren, maar krijgt te horen: "sorry, gereserveerd voor een allochtoon, dit is een vrij witte buurt; we zitten nog niet op het allochtonen-quotum".

De tegenreactie zal zijn: "ja, dt is een witte buurt, dat weet ik, daarom wil ik hier wonen, dit is positieve discrimiantie, bla bla".

Leuk toch.

Heb ik al gezegd dat ik tegen ben?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12713996
Maar goed, gaat het nu dan over binnenkomers met een kleurtje, islamieten of allochtonen in het algemeen? Lijkt me handig om voordat we het plan in werking stellen dat duidelijk te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 25-08-2003 21:59]

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_12714027
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:57 schreef Logischer het volgende:

[..]

Och ja, het volk is in de war, de beleidsmakers weten wel beter!

De bekende linkse riedel...

Het volk is onderhevig aan trends, dat lijkt me vooral een rechts gegeven. Trends zijn echter niet betrouwbaar genoeg om daar een langdurend beleid op te baseren. Maar staar je vooral rot naar politieke hokjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')